Nykyajan palstailu

Anonyymi-ap

ja toinen toistaan värittömämpi palstahahmo.

Mutta kuka on se palstailija josta ei ota mitään selvää, lintu vai kala?

Muistan ajan jolloin täällä oli oikeasti värikkäitä persoonia eli hulluja.

31

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä linnuista ja kaloista, mutta minä aina välillä unohdan joistakin kirjoittajista, että pitäisikö heidän olla miehiä vai naisia. 😄 Siis eihän sillä suurta merkitystä sinänsä ole, mutta joskus olen yllättyneenä lukenut jonkin keskustelupätkän ja todennut, että olin taas ymmärtänyt/muistanut jotakin väärin. 😂

• Anonyymi

Värikkyys ei tarkoita hulluutta, eikä värittömyys ole viisautta sekään.

• Anonyymi

Mutta hulluus tarkoittaa värikkyyttä.
        Heidänlaisiaan lisää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hulluus tarkoittaa värikkyyttä.
        Heidänlaisiaan lisää!

Värikkyys tarkoittaa persoonallisuutta. Palstalaisissa sitä ei juuri näy.

• No on täällä erilaisuutta. Aloittaja ei vain näe sitä, kun ei taida jaksaa perehtyä nykyisiin palstalaisiin. Ennen kaikki oli paremmin.. vai?

• Anonyymi

Erilaisuutta on, mutta skaala on kapea. Palstailun kulta-ajat olivat ML-palstalla vuosituhannen alussa.
        Silloin oli porukkaakin reilummin.

• Anonyymi kirjoitti:

Erilaisuutta on, mutta skaala on kapea. Palstailun kulta-ajat olivat ML-palstalla vuosituhannen alussa.
        Silloin oli porukkaakin reilummin.

Tämä tälläinen palstailu on jo esihistoriallista toimintaa. Nykyään on jo ihan uudet kuviot.

Elä nyt viitti.. aika kultaa muistot ja menneeseen ei voi palata. Siitä vaan omalla panostuksellasi luomaan uutta palstaa..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tämä tälläinen palstailu on jo esihistoriallista toimintaa. Nykyään on jo ihan uudet kuviot.

Elä nyt viitti.. aika kultaa muistot ja menneeseen ei voi palata. Siitä vaan omalla panostuksellasi luomaan uutta palstaa..

Kykyni ovat huomattavan vajavaiset kun verrataan entisajan täräyttäjiin. Silloinkin olin enimmäkseen yleisöä.
        Esihistoriassa kaikki oli aina paremmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kykyni ovat huomattavan vajavaiset kun verrataan entisajan täräyttäjiin. Silloinkin olin enimmäkseen yleisöä.
        Esihistoriassa kaikki oli aina paremmin.

Äläpäs vähättele itseäsi. Jos palsta on tylsä, olet itse osa ongelmaa.. persoonaa kehiin, eikä mitään vinkunaa.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Äläpäs vähättele itseäsi. Jos palsta on tylsä, olet itse osa ongelmaa.. persoonaa kehiin, eikä mitään vinkunaa.

Kyllä, tiedostan tämän.
        Uutta ja kyvykästä verta olisi saatava pakkiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, tiedostan tämän.
        Uutta ja kyvykästä verta olisi saatava pakkiin.

Ja luuletko että sitä uutta verta saataisiin..?
        Ei varmaankaan sillä, että hullut hyökkää kimppuun kuin sika limppuun kun erehtyy palstalle..

Ite kun tulin palstalle, niin heti yritettiin savustaa ulos. Oli muuten aika rajua.

Nykyään otetaan nuubit mielellään mukaan.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja luuletko että sitä uutta verta saataisiin..?
        Ei varmaankaan sillä, että hullut hyökkää kimppuun kuin sika limppuun kun erehtyy palstalle..

Ite kun tulin palstalle, niin heti yritettiin savustaa ulos. Oli muuten aika rajua.

Nykyään otetaan nuubit mielellään mukaan.

Turinatiimiläisyys näivettää palstaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valita.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaha. Siinä taas palstan suuri ajattelija laukoo totuuksiaan. Peräti kolmen sanan verran. Ihailtavaa. Kertakaikkisesti.

• Anonyymi

Anomuumeista on mahdoton ottaa selvää mitä ne ovat. Vai rekatuille voi muodostua tunnistettava persoonallisuus ja niiden tylsyys voi pitää osittain sen paikkansa.

• Tuo on totta. Mutta uusille voi olla kynnys rekkautua tai muutoin näyttää omaa persoonallisuuttaan. Anonyymien kanssa on mukavaa vaihtaa ajatuksia, mutta he eivät personoidu. Eikä keskustelun jatkumoa synny.

• Anonyymi

Pyydän hartaasti anteeksi että olen jättänyt kommentoinnit tässä kuussa vähemmälle. Yleensä sekoilen ja provoan silloin kun avaan sanaisen arkkuni. Mihin tässä nyt tarraisi? Kun on tullut kommentoitua ja pistettyä vähän sitä sun tätä tänne. Joskus avauduin ja täällä lähinnä haukuttiin siitä hyvästä. Mikkojuhan oli silti asiallinen. Kaikki on pelkkää päänsisäistä tulkintaa ja subjektiivisuutta kun täällä jaellaan muille "kultaisia" elämänohjeita.

• Anonyymi

Mielestäni täällä on mielenkiintoisia hahmoja ja älykkään oloisia kirjoittajia. Toisaalta kirjoitan tänne sinkkuihin harvoin, nyt joulunaikaan olen enemmän seurannut kirjoituksia.

yksi anonyymi

• Anonyymi

Sehän on aina että mikä on kenenkin vertauskohta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on aina että mikä on kenenkin vertauskohta.

Juu, näin on ja asiayhteys ratkaisee myös.

yksi anonyymi

• Mukavaa kun tänne tulee uusia "kasvoja" .
        Täällä tosiaan on keskusteluja ja hyvä fiilis, noin mielestäni. Ehkä huumoria saisi olla enemmän, mut kun ollaan tälläisiä vanhoja piimäpartoja lähes kaikki, niin voip olla vaikeaa.

• Anonyymi

Kaikista rekatuista ottaa selvää, paitsi yhdestä, jonka tunnistaa kyllä. Hän puhuu mistä sattuu, eikä oikeastaan mistään.

• Mu5tasydän

No olipa kivasti sanottu jollekin.

• Anonyymi

Totta, epämääräisyyden määrittely voi olla hankalaa 🤔

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No olipa kivasti sanottu jollekin.

Ei se ollut loukkaus, vaan päinvastoin.

• Anonyymi

Juuri sellaisia satuilevia hahmoja tänne tarvittaisiin lisää.
        Kuka hän on?
        Parasta on, kun milloinkaan ei tiedä, onko täyttä totta vai puutaheinää mitä taas tulee.

• Anonyymi

Kenestäköhän mahtaa olla puhe?

• Muistan kun kaverini haiksili aikoja, jolloin vedettiin pussikaljaa jonkun Toyotan takapenkillä Wunderbeuamhuuruissa karvanopat päähän muksien...

Se oli silloin kivaa...ikääkin oli alle 20.

Jos nyt pitäisi viettää aikaa samoin, oluen määrä olisi tuplattava ja sit vaan nukkuis räkä poskella...ja hirmu darra seuraavana päivänä...

Eikä mua täällä kiinnostais mitkään uhoavat hullut...lähinnä säälittää. Eikä nuoremmista ole siihen typeryyteen, mitä täälläkin saattoi 10-15 vuotta sitten olla. Niillä on ihan onat jutut...

Joten...

https://youtu.be/Re0MctVkMOM?si=jhNDCko6JEKiYS75

Pitäisikö aloittajan keksiä elämäänsä jokin uusi suunta? 😄

• Anonyymi

Kyllä vanheneminen on tylsää. Siellä missä ei ole seikkailua, ei saa sitä mielikuvituksellakaan seikkailuksi. :(

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vanheneminen on tylsää. Siellä missä ei ole seikkailua, ei saa sitä mielikuvituksellakaan seikkailuksi. :(

Ja paaaaskanmarjat! 🤣

Vsnheneminenhan on just siistiä...nuorempana riitti kun oli vaan jotain täksönii... nyt haluaakin enemmän, mut löytääkin enemmän...on mielenkiintoa katsella ja aistia....

Nuorena mrni vaan niin paljon kaikkee ohi siinä kiireessä. 😃

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      12
      9159
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      548
      2963
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      2016
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1976
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      311
      1657
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      81
      1355
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1173
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      73
      1011
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      29
      987
    10. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      946
    Aihe