Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

125

Kommenttia

16099

  1. No olisin ihan,että jaa-has.. oliko nyt ihan tarpeellista kertoa? Varmasti kysyisin, oliko käyttänyt ehkäisyä ja haluaisin selvittää, haluaako tai aikooko jatkaa sitä suhdetta. Sen jälkeen mietittäisiin meidän suhteemme statusta ja priorisoitaisiin tarpeitamme.
    Yhdessä päätettäisiin jatkosta.

    Aika selvästi voin sanoa, että en juurikaan liikuttuisi asiasta suuntaan tai toiseen. Haluaisin vain käytännölliset asiat kondikseen.
    Suhtaudun seksuaalisuuteen hyvin käytännönläheisesti ja minä en omista kumppaniani. Jos hän päättäisi harjoittaa seksuaalisuuttaan jonkun muun kanssa, se olisi hänen valintansa hänen elämässään. Se ei liikuta minua muutoin kuin terveydelliselta kantilta katsottuna. Eli minua kiinnostaisi oikeastaan vain, että oliko akti suojattu vai ei.

    Eli yhdentekevää. Kukaan ei voi pettää minua, sillä en usko yksiavioisuuteen. Eikä minua ole koskaan petettykkään. Ei se ole pettämistä, jos siihen lupa on.
  2. On. Ehdottomasti.
  3. En muista, että kukaan juuri koskaan kysyisi minulta, että mitä kuuluu.. tai sit olen ohittanut asian niin totaalisen merkityksettömänä.

    Minä käytän tuota kyllä .. mitä kuuluuta siis. Tai miten sä voit. Joskus onx kaikki okei?
    Yleisin kysymykseni kai on et sä näytät väsyneeltä, oletko kunnossa? Sillä ongelmien kasautuessa, ihmiset väsyvät ja se näkyy päälle.

    Ei mua kiinnosta tyhjänpäiväiset kuulumiset .. että juu kävin kaupassa ja läpä,läpä lää. Ihan sama mulle. Kyllä minua taasen kiinnostaa miten ihminen voi ja kykenee. Kuinka hän pärjää, se kiinnostaa.

    No, en myöskään muista että olisin juuri koskaan omista kuulumisistani kertonut kyselyiden jälkeen kovinkaan seikkaperäisesti. Mielestäni koko asia on vain sosiaalista höpötystä. Niin tehdään kun kerran pitää tehdä. Tervehtiä ja kysellä kuulumisia.

    Lähimmät ihmiseni oikeasti kiinnostaa, mutta muut.. no se on käyttäytymisnormi.

    Ja vastaukseksi kysymykseesi .. voin hyvin. Olen väsynyt, mutta onnellinen. Suurimmaksi osaksi tyytyväinen.

    Sain sen kuvan kirjoituksestasi, että olet läpikäynyt henkilökohtaisen helvetin ja nyt asiat olisivat paremmin. Se kuulostaa hyvältä, että helpottaa.

    Ja tuohon musiikkiisi.. niin. Se biisi, josta teet pelkän instrumentaalisen ja itsesi näköisen tähän tilanteeseen.. ymmärräthän että biisisi kuuntelijat eivät näe,koe,kuule asiaa aivan samalla tavalla kuin sinä. Sinä näet ehkä musiikkisi arvon ilman sanoja, mutta muut eivät ehkä osaa nähdä asiaa siten.

    Itse en näe musiikkia kuten sinä, minulle sanat merkitsevät enemmän kuin äänet. Tosin nautin instrumentaalimusiikista hyvin paljon. Joten jos saan jakaa mielipiteeni, niin tee siitä biisistä sekä että. Molemmat.
  4. Taitaa olla juu..:D