Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tosiaankaan ole ollut tyytyväinen.. nähdäkseni pitänee käyttää sanaa onnellinen.
En usko parisuhteeseen. Se on uskon asia, ei mitään muuta.
08.11.2023 05:05
No olisin ihan,että jaa-has.. oliko nyt ihan tarpeellista kertoa? Varmasti kysyisin, oliko käyttänyt ehkäisyä ja haluaisin selvittää, haluaako tai aikooko jatkaa sitä suhdetta. Sen jälkeen mietittäisiin meidän suhteemme statusta ja priorisoitaisiin tarpeitamme.
Yhdessä päätettäisiin jatkosta.
Aika selvästi voin sanoa, että en juurikaan liikuttuisi asiasta suuntaan tai toiseen. Haluaisin vain käytännölliset asiat kondikseen.
Suhtaudun seksuaalisuuteen hyvin käytännönläheisesti ja minä en omista kumppaniani. Jos hän päättäisi harjoittaa seksuaalisuuttaan jonkun muun kanssa, se olisi hänen valintansa hänen elämässään. Se ei liikuta minua muutoin kuin terveydelliselta kantilta katsottuna. Eli minua kiinnostaisi oikeastaan vain, että oliko akti suojattu vai ei.
Eli yhdentekevää. Kukaan ei voi pettää minua, sillä en usko yksiavioisuuteen. Eikä minua ole koskaan petettykkään. Ei se ole pettämistä, jos siihen lupa on.
06.11.2023 20:47
Ja hipsuttelu ja kaikki muukin läheisyys. Hellyyttä ja herkkiä hetkiä. Eikös niin kultaseni?
No niin. Nyt pitänee minun alkaa iltapuuhille. Hyvää yötä rakas.
06.11.2023 20:33
Niin.. ehkäpä. Mutta eipä tarvii seksin puutteessa kärvistellä..
Siinäkin suhteessa kaikki ollaan yksilöitä. Useimmat tuntuvat haluavan sitä "oikeaa" joten tyytyvät elämään sooloseksin maailmassa. No,mikä kullekin sopii..
Minä olen erittäin tyytyväinen meidän seksisuhteeseemme. Se on oikein passeli minulle. No, näillä mennään.
06.11.2023 20:06
Uskon ja toivon näin. Minulle ainaskin oli oikein riittävä ja maittava 4 krt treffeihin..ei paha, ei olleskaan..
Sinäkin olet kuin nuori ori sen suhteen..
06.11.2023 19:51
On. Ehdottomasti.
06.11.2023 19:08
No ei nyt.. vasta eilen sain. Jaksaa seuraaviin treffeihin vallan mainiosti...
06.11.2023 19:06
Yksi. Yksi ihminen. Ja pikkuisen tiedettä..
06.11.2023 16:07
Niin.. nyt ymmärrän sinua paremmin. Tuo tunne, että hukkuu sieluunsa, se ei kumartele tai nöyristele. Se on kuin tulvavyöry ja murtaa kaikki padot.
Käsitin kai vain väärin, kun luulin sinun puhuvan kaupallisesta musiikista. Sitä tulee tehdä markkinoiden kysynnän mukaan. Se on vain duuni siinä missä muukin.
Itse en ole kovinkaan musikaalinen.. tai no olen ihan superhuono, sillä noista sanoituksista mainitsin. En kykene visuaalisoimaan ääntä..
Mut niinhän me kaikki ollaan erilaisia.
Tosiasia on, että sä teet musiikkia itsellesi ja jos ei ole kaupalliseen menestykseen tähtäintä, niin silloin se on hyvä, että se on tekijänsä sielunmaisema. Silloin se on kai parhaimmillaan. Ja hyvä niin.
Tärkeintä on, että itse nautit siitä. Loppupeleissä muulla ei ole väliä. Eiks je?
05.11.2023 22:14
Hei.. ethän muuten unohtanut nakkeja vararenkaaseen?
05.11.2023 20:43
En muista, että kukaan juuri koskaan kysyisi minulta, että mitä kuuluu.. tai sit olen ohittanut asian niin totaalisen merkityksettömänä.
Minä käytän tuota kyllä .. mitä kuuluuta siis. Tai miten sä voit. Joskus onx kaikki okei?
Yleisin kysymykseni kai on et sä näytät väsyneeltä, oletko kunnossa? Sillä ongelmien kasautuessa, ihmiset väsyvät ja se näkyy päälle.
Ei mua kiinnosta tyhjänpäiväiset kuulumiset .. että juu kävin kaupassa ja läpä,läpä lää. Ihan sama mulle. Kyllä minua taasen kiinnostaa miten ihminen voi ja kykenee. Kuinka hän pärjää, se kiinnostaa.
No, en myöskään muista että olisin juuri koskaan omista kuulumisistani kertonut kyselyiden jälkeen kovinkaan seikkaperäisesti. Mielestäni koko asia on vain sosiaalista höpötystä. Niin tehdään kun kerran pitää tehdä. Tervehtiä ja kysellä kuulumisia.
Lähimmät ihmiseni oikeasti kiinnostaa, mutta muut.. no se on käyttäytymisnormi.
Ja vastaukseksi kysymykseesi .. voin hyvin. Olen väsynyt, mutta onnellinen. Suurimmaksi osaksi tyytyväinen.
Sain sen kuvan kirjoituksestasi, että olet läpikäynyt henkilökohtaisen helvetin ja nyt asiat olisivat paremmin. Se kuulostaa hyvältä, että helpottaa.
Ja tuohon musiikkiisi.. niin. Se biisi, josta teet pelkän instrumentaalisen ja itsesi näköisen tähän tilanteeseen.. ymmärräthän että biisisi kuuntelijat eivät näe,koe,kuule asiaa aivan samalla tavalla kuin sinä. Sinä näet ehkä musiikkisi arvon ilman sanoja, mutta muut eivät ehkä osaa nähdä asiaa siten.
Itse en näe musiikkia kuten sinä, minulle sanat merkitsevät enemmän kuin äänet. Tosin nautin instrumentaalimusiikista hyvin paljon. Joten jos saan jakaa mielipiteeni, niin tee siitä biisistä sekä että. Molemmat.
05.11.2023 20:20
Sattuneesta syystä en seuraa urheilua.. minullahan ei ole sitä televisiota ja tyhmää olisi katsella kännykän ruudulta..
En nyt muutoinkaan ole penkkiurheilija, mutta jos joku mielenkiintoiseksi pitäisi valita, niin lyhyet viestit. Niissä kun on aina sitä häppeningiä.
05.11.2023 19:41
Juu.. mä voisin kyllä laittaa seks.. eiku viestiä pujottelijalle, mutta koska se istuu tuossa mun soffalla.. nii mä ennemmin annan ihan käsin kosketeltavan "viestin" hälletuossa kohta puoleen. Kunhan nyt on toivuttu ensin edellisestä viestistä.. :D
04.11.2023 20:08
Höpö höpö. Minä valitaen olla mitä olen ja tietäälkseni en halveksi mitään. Kai..
04.11.2023 18:12
Ööh.. en tunne kaveria, mut joku pikkuisen lyhyempi kiitos.. jos saan valita.
04.11.2023 18:11
No.. mullakin on oikeus mielipiteisiini.. thats it. Jos ei sua miellytä, niin en voi mitään.
04.11.2023 17:38
Taitaa olla juu..:D
04.11.2023 16:55
No.. josse on sun juttusi, niin mikä se olen minä arvostelemaan.. :D
04.11.2023 16:54
Niin.. siksi just mä olenkin sun fani.. :D
04.11.2023 16:45
No sama se mitä sinä uskot. Ei merkkaa mulle tuon taivaallista. En ala kirjoittamaan hänen tekemäänsä pahaa ja todistelemaan väitettäni oikeaksi. Hän on mulkkumaisin ihminen jonka olen koskaan kohdannut ja sillä hyvä. Minulla ei ole pienintäkään tarvetta "todistaa" sitä sinulle.
04.11.2023 16:44
326 / 805