Lähetän seksuaalista jännitettä tihkuvan viestin palstalaiselle. Arvaatteko kuka olen ja kuka saa viestin?
Tänä iltana
38
556
Vastaukset
- Anonyymi
Olet Viinamies ja Välis saa viestin.
- Anonyymi
Mikkis —> Pullea Kaveripoika
- Anonyymi
harmis lähettää herutuskuvan puuttinille.
- Anonyymi
..alkaa musiikki ellen väärin muistikuvioi... pelimies?
- Anonyymi
joo näin on tuo muistamani kappale: Martti-vainaa: pelimies:
https://www.youtube.com/watch?v=tYRyDn71L94 - Anonyymi
Älä nyt lähettele viinamiehelle viestejä koska muuten sen vaimo suuttuu.
- Anonyymi
Joku ällötys, joka kääntää karvaisen perseensä kohti palstaa
- Anonyymi
Jos nyt kikkelikuvaa voi kutsua seksuaalista jännitettä tihkuvaksi. Mutta kukakohan tuollaisia voisi lähettää?
- Anonyymi
Huitale pistää postia lillikselle.
- Anonyymi
Vaan tämä on mahtava idea koska jos haaveilija on kaunis nuori nainen, ja laittanut tuollaisia paloja pieniä, kuin joulukalenterinkin luukkuja, kuvia itsestään, niin... itse tein ja teen ensivuoden kalenteria..
Haaveilijan joulukalenteri missä olisi luukkuja joita avata, ja suuri luukku jouluaattona minkä voi avata ja siinä olisi joku täysin eri kuva vaikka joku... Scream-elokuvan hirviö suurella naamana edessä..
muistaakseni riumurasialla on aina perinteisesti ollut joku joulukalenteri tyttökuvista.. - Anonyymi
33 vuotias incel lähettää kuuman viestin äidilleen.
No se ei kyllä oikeastaan kuulu minulle, vaan on täysin teidän kahden välinen asia. - Minusta on vaivaannuttava käydä edes arvailemaan tuollaista. - Kiva sinulle ja toivottavasti hän tuntee samoin. 👍
Sinä olet Pikkupirpana ja viesti menee Pujottelijalle. Tai toisinpäin. Eikös näillä kahdella ole oikeassa elämässä jotain meneillään?
- Anonyymi
Palstahahmojen ”romanssi”.
En usko että heidän tarvitsee noin "salamyhkäisesti" asiasta mainostaa. Yleensä ovat olleet ihan avoimia omilla nimimerkeillään asiasta.
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
En usko että heidän tarvitsee noin "salamyhkäisesti" asiasta mainostaa. Yleensä ovat olleet ihan avoimia omilla nimimerkeillään asiasta.
Minä käsitin tämän sellaisena arvausleikkinä😏
- Anonyymi
Nyt kunnioitetaan kuolleita eli siis esim Martti-vainaatikin ja kuuluu siten kunnella pelimies.
Unknown recipient ja paluupostissa takaisin
Luulen, että olet viinamies ja laitat niveaasilmiinmiehelle viestin, johon hän ei vastaa, kun ei osaa. .mutta on jännää. 😁
- Anonyymi
tietokone teki prisessaqsi-nimestä...
Sasi ... kimmo sasi vai stasi? - Anonyymi
kahta nappulaa painamalla voisin lisätä eli ohjelmakoodiin monimutkaisempia yhdistelmiä palstalaisten nimistä, mutta, niin muutenkin jo liian pelottavia tai huvittavia tekee nytkin...
Juu.. mä voisin kyllä laittaa seks.. eiku viestiä pujottelijalle, mutta koska se istuu tuossa mun soffalla.. nii mä ennemmin annan ihan käsin kosketeltavan "viestin" hälletuossa kohta puoleen. Kunhan nyt on toivuttu ensin edellisestä viestistä.. :D
Nyt palstakamu lähettää haaveilijalle?
Hmm, jotta voisi lähettää viestin pitäisi olla yhteystiedot. Se rajaa jonkin verran. Siis kyseessä täytyy olla kaksi ihmistä, jotka ovat jo olleet ainakin semi-intiimisti tekemisissä tai sitten joku joka jakaa mailiosoitteensa profiilissa ja hänellä on myös lisäksi ihailija. Jaettu osoite pitäisi olla vielä sellainen, joka on käytössä… Naiset tuskin kyselesivät asiaa palstalla ja suurin osa naisista ei heitä seksuaalista jännitettä kehiin aloitusviestissä. 😂 Siis lähettäjä on joko selkeästi rakastunut tai kaukoihasteleva ätmi.
Täällä palstalla on lupailtu kosintaviestejäkin, eikä niistäkään ole mitään näyttöä tai kommenttia, että sellainen viesti tuli tai lähettäjä olisi valitellut rukkasia tai hehkuttanut kihlausta. 😂
Siksi siis eniten veikkaan, ettei mitään viestiä tule olemaankaan, vaan aloitus on leikkiä ja testiä kuka tunnustaa julkisesti haaveilevansa jostakin palstalaisesta.- Anonyymi
Oot kade kun et saanu tota viestii:))
Anonyymi kirjoitti:
Oot kade kun et saanu tota viestii:))
En ajatellutkaan viestiä kyllä saavani. 🤣 En kyllä kadehdi, vaan olen iloinen jonkun puolesta (jos kävi match) tai pahoillani jonkun puolesta (jos ei käynyt).
- Anonyymi
noh niin oli vain ajatus tuollainen joku kalenteri-juttu ja poitäisi kutsua kehiin joku toinen ohjelmoija, koska itse olen lähinnä hardware-grafiikkakiihdytin ihmisiä ohmelmoinnissa..
ratataa tallakiksi musiikki:
https://www.youtube.com/watch?v=TWKJmbmOOf4 - Anonyymi
Veikkaan, et ap. eli Genio haaveilee seksiviestin lähettämisestä Jazulille, mutta haaveeksi jää, koska tietää, että pakit tulee.
- Anonyymi
niin siis voiko ihastua kuten minä johonkin henkilöön kuin joku haacveilija vain ihastuin mosaikkimaisiin kucviin mutta hah niin kuitenkin..
- Anonyymi
joku tuo joka kirjoittaa ja kuvittelee satujaan että joku kirjoittelee hänestä, on selkeästi aika sairas henkilö paranoidinen skitrofrenia varmasti on.
- Anonyymi
vähän harmittavaa kun nuo trollit tulivat sotkemaan hyviä juttuja, keskusteluja...nooh jos heille ei vastaile mitään, kyllästyvät
- Anonyymi
saat pakkejja.
mutta niin joo en omista tiwetokoneiden kanssaq jotain IBM Datacenter, voiolla tuhat tietokonetta, vaan: omat käyttötarkoitukset koneilla.
Suuri tietoke jos on joku IBM:n korttelin kokoinen tietokonejuttu, kone.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262153Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041