Sukupuoliyhteys

Anonyymi-ap

Teillä on varmaan kovat halut sukupuoliyhteyteen, kun pääsette harjoittamaan niin harvoin.

46

453

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääsen harjoittamaan usein,vaikka olen sinkku. Minulla on useampi vakituinen miestuttava,joilta saan milloin vain. Yksi asuu kävelymatkan päässä. Yhden luo bussilla noin 10km.

      • Anonyymi

        Eli kaksi eri miestä käy panemassa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaksi eri miestä käy panemassa sinua.

        Hyvin pähkäilty 👍


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­­y­m­­­f­o­­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Sen verran pääsee että tuntuma säilyy

    • Anonyymi

      Eipä oikeastaan. Pissivehkeiden hinkuttaminen on muutenkin ylimainostettua, kun muut jutut tuntuvat paremmalta. Eikä kyllä kinnosta ne muutkaan jutut kenen tahansa kanssa. Himot saa hoidettua itsekin, jos ei hyvää tarjokasta ole juuri nyt näkyvillä.

    • No ei nyt.. vasta eilen sain. Jaksaa seuraaviin treffeihin vallan mainiosti...

      • Luulisin että meillä kummallakin oli riittävä viikonloppuannos


      • pujotteIija kirjoitti:

        Luulisin että meillä kummallakin oli riittävä viikonloppuannos

        Uskon ja toivon näin. Minulle ainaskin oli oikein riittävä ja maittava 4 krt treffeihin..ei paha, ei olleskaan..
        Sinäkin olet kuin nuori ori sen suhteen..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Uskon ja toivon näin. Minulle ainaskin oli oikein riittävä ja maittava 4 krt treffeihin..ei paha, ei olleskaan..
        Sinäkin olet kuin nuori ori sen suhteen..

        Tuli jopa alkuaikojen treffit mieleen


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tuli jopa alkuaikojen treffit mieleen

        Niin.. ehkäpä. Mutta eipä tarvii seksin puutteessa kärvistellä..

        Siinäkin suhteessa kaikki ollaan yksilöitä. Useimmat tuntuvat haluavan sitä "oikeaa" joten tyytyvät elämään sooloseksin maailmassa. No,mikä kullekin sopii..

        Minä olen erittäin tyytyväinen meidän seksisuhteeseemme. Se on oikein passeli minulle. No, näillä mennään.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. ehkäpä. Mutta eipä tarvii seksin puutteessa kärvistellä..

        Siinäkin suhteessa kaikki ollaan yksilöitä. Useimmat tuntuvat haluavan sitä "oikeaa" joten tyytyvät elämään sooloseksin maailmassa. No,mikä kullekin sopii..

        Minä olen erittäin tyytyväinen meidän seksisuhteeseemme. Se on oikein passeli minulle. No, näillä mennään.

        Tietysti myös pussailu ja halailu ovat tärkeässä osassa, eli noilla ja näillä mennään


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tietysti myös pussailu ja halailu ovat tärkeässä osassa, eli noilla ja näillä mennään

        Ja hipsuttelu ja kaikki muukin läheisyys. Hellyyttä ja herkkiä hetkiä. Eikös niin kultaseni?
        No niin. Nyt pitänee minun alkaa iltapuuhille. Hyvää yötä rakas.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja hipsuttelu ja kaikki muukin läheisyys. Hellyyttä ja herkkiä hetkiä. Eikös niin kultaseni?
        No niin. Nyt pitänee minun alkaa iltapuuhille. Hyvää yötä rakas.

        Kyllä, yhdyn sinuun. Hyvää yötä kultaseni


    • Anonyymi

      Ohhoijjaa, vähän jo väsyttää. Kulta Mokka varmaan auttaa näin iltaisin.

      AV

    • Anonyymi

      Ihmissuhteet on ihmissuhteita, ja sinkkukin pystyy hoitamaan omat pelkät seksuaaliset tarpeensa. En henkilökohtaisesti välitä olla suhteessa, vain, jotta saisi miestä, vaan koska haluaisin, koko miestä, kaikilla elämän osa alueilla. En lupaile omien tarpeideni mukaan jollekin jotain, vain, koska nyt tuntuu siltä tai tältä. Yksin oleminen, ei ole ongelma minulle, ja en koe olevani tyydyttymätön seksuaalisesti. Eli kysymys kuuluu, miksi mennä suhteeseen? Koska haluaa, eikä pelkästään seksin takia. Siinä on kuule vähemmän paineita miehelläkin, kun nainen kantaa vastuun omasta nautinnostaan. Ja on valitsemansa miehen kanssa koska haluaa, eikä niin, että tarvitsee, eikä osaa olla " ilman".

      • Anonyymi

        Ja tähän vielä se, että rakastan seksiä, ja koskettamista. Ovat ominta aluettani. Läheisyys, ei ole se ongelma. En myöskään tuomitse muita, tai heidän valintojaan. Mutta tarkoitan sanoa ehkä sen, että epätoivo, ei ole se, mikä minua ajaa. Ja suhteet ovat erilaisia. Ehkä voisin olla, tai harkita jatkossa olevani avoimemmassa suhteessakin, jos se olisi rehellinen ja kumppanukset siinä yhteensopivia, mutta sen on oltava todellisella pohjalla, tai sitoutumiseen en näe riittäviä syitä. Suhteissa laatu, korvaa määrän. Ja se on aina tekijöidensä summa. Kunhan mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tähän vielä se, että rakastan seksiä, ja koskettamista. Ovat ominta aluettani. Läheisyys, ei ole se ongelma. En myöskään tuomitse muita, tai heidän valintojaan. Mutta tarkoitan sanoa ehkä sen, että epätoivo, ei ole se, mikä minua ajaa. Ja suhteet ovat erilaisia. Ehkä voisin olla, tai harkita jatkossa olevani avoimemmassa suhteessakin, jos se olisi rehellinen ja kumppanukset siinä yhteensopivia, mutta sen on oltava todellisella pohjalla, tai sitoutumiseen en näe riittäviä syitä. Suhteissa laatu, korvaa määrän. Ja se on aina tekijöidensä summa. Kunhan mietin.

        Seksi on "oikeinta" jos haluaa ihmistä, aika vaikeaa on kieltäytyä naisen haluista, jos ei itse haluaisi. Onhan miehen oltava aina valmis, riippumatta vastapuolen herättämistä tunteista.
        Onneksi tuo tilanne on harvinaista, koettua kylläkin. Naiset voivat olla yllättävän seksuaalisia olentoja, siinä on siveys ja pyhyys tipotiessään.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on "oikeinta" jos haluaa ihmistä, aika vaikeaa on kieltäytyä naisen haluista, jos ei itse haluaisi. Onhan miehen oltava aina valmis, riippumatta vastapuolen herättämistä tunteista.
        Onneksi tuo tilanne on harvinaista, koettua kylläkin. Naiset voivat olla yllättävän seksuaalisia olentoja, siinä on siveys ja pyhyys tipotiessään.

        AV

        No jopa oli taas musta valkoistettua. Siis lojaliteetti on se juttu itselle, rehellisyys suhteessa. Ei ole kokemusta siitä, että mitä olisi olla " vapaammassa suhteessa", mutta sekin olisi kärjistetysti rehellisenä parempi, kuin suhde, jossa oltaisiin vain, koska ei voitaisi olla yksin, tai pelkän halun ajamana. En tiedä, voisinko olla onnellinen niin. En usko, koska sisin sanoo, että ei siinä ne tärkeimmät sisimmät tarpeet tyydyttyisi, samaten, kuin vain kahden ihmisen vakaassa suhteessa. Mutta, jos siinä ei olisi sitä todellista sitoutumista, niin olisiko tavallaan edes suhde. Mutta täällä kaikki on niin kovin mustavalkoisesti oletettua. Pohtia ei näemmä saa, ennen kuin joku lyö leimalla pöytään. Ja mikä mittari se on, että miehen olisi oltava aina valmis...Mietin ehkä siksi, että en itse odota sellaista, ehkä syystä, etten ole ollut tilanteessa, jossa miestä ei haluttaisi. Ehkä mulla on ruusunpunaiset lasit eritavalla siksi, mutta en usko, koska omat suhteeni eivät ole perustuneet siihen yksistään, ja jos joku muu menee halun edelle, niin tuskin kokisin sen uhaksi omalle naiseudelleni...


    • Ihan hyvin menee. Eipä tuo nyt päällimmäisenä ole mielessä tällä hetkellä..😬

    • Anonyymi

      Täysin ylimainostettua rynkytystä. Kun tajuaa olevansa aseksuaali, niin elämä helpottuu valtavasti. Ainoan ongelman muodostaa se, että miten selität uteliaille toisten tekemisten kyylääjille, ettei tuo liman ja muiden eritteiden vaihto toisten ihmisten kanssa kiinnosta.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Ei ole ollut yli kymmenen vuotta sitten tapahtuneen eron jälkeen tarvetta rynkyttää. Sen verran kokeilin ja huomasin ettei ole munu juttu enää. Ties mitä tauteja ihmiset levittävät!


    • Pahimmista paineista pääsee, simuloimalla seksuaalista-aktia ja katsomalla virikkeeksi aikuisviihdettä. Also known as, oman käden kautta onneen.

    • Anonyymi

      Mutta siinäpä se on...Pahimmista paineista....Jotenkin mietin koko seksuaalisuutta, eikö sen kuuluisi olla positiivinen elämänvoima, ei jokin purku paikka. Ihmiset ovat kauttaaltaan seksuaalisia olentoja, ja itse seksi, tai akti, on vain pienen pieni osa, joskin tärkeä, osa siitä. Jos on yksinäinen, eikä saa kumppania, niin miksi päällimmäisenä on juuri se genitaalin tarve? Ymmärrän, että osana kokonaisuutta, mutta onko se se kaikki? Joo, joskus voisi mielellään viettää ajatuksissaan siellä vaikka päiviä, miksei käytännössäkin, mutta muutakin mielenkiintoista tulee kyllä mieleen...

    • Nykyään seksiasioita pidetään aivan liiaksi esillä ja sitä pitäisi vähentää.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi 110 pros. samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Ei niitä tarvitse vähentää, mutta niistä voisi keskustella laajemmalla skaalalla. Tukahduttamalla jotakin, yleensä vain lisätään sitä itseään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä tarvitse vähentää, mutta niistä voisi keskustella laajemmalla skaalalla. Tukahduttamalla jotakin, yleensä vain lisätään sitä itseään...

        Skaala on jo aivan riittävän laaja, ja vaadin siksi seksikirjoitusvaimenninta.
        Toimii samoin kuin kuulosuojaimet, mutta ehkäisee kirjoittamasta sanoja.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Skaala on jo aivan riittävän laaja, ja vaadin siksi seksikirjoitusvaimenninta.
        Toimii samoin kuin kuulosuojaimet, mutta ehkäisee kirjoittamasta sanoja.

        Okei, toivon lampulle toiveitasi, mutta realistisesti, en usko että toteutuu...Eli kuulosuojaimia päähän sitten ennalta varautuen...Toivoa on toki aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, toivon lampulle toiveitasi, mutta realistisesti, en usko että toteutuu...Eli kuulosuojaimia päähän sitten ennalta varautuen...Toivoa on toki aina.

        Perustetaan priden hengessä seksikirjoitukseton viikko ja perustellaan se siten, että myös antiseksuaaleilla on oikeuksia.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Perustetaan priden hengessä seksikirjoitukseton viikko ja perustellaan se siten, että myös antiseksuaaleilla on oikeuksia.

        No joo...ymmällän, vaika taas jos tähän lähdetään, niin voitaisko ottaa sekin huomioon, että seksuaaliseen elämän voimaan kuuluu se luovuuskin kaikissa elementeissään, kun saattaa ahdistaa masentunutta, ja elämässä teenpäin orientoitunutta, ja sisäänpäin rypevää, niin voitaisko kieltää sekin. Ja sitten ne positiiviset kokemukset, että kelpaa, susta pidetään, ja mennä niin lakoniselle tasolle, että ei me tarvita mitään...Voitaisko pyyhkiä värit ja tunteetkin yli, kun osa ei niistä tykkää, kun toiset saattaa haluta vaan asia sisältöistä asiaa lukea aamusta iltaan, ilman mitään henkiöintiä tai tunteen suuntaa. ITSE KOROSTUSTA, RIIPPUMATTOMUUTTA AAMUSTA ILTAAN...Eli biisitkin menee sit vissiin ban. Niistähän voi herätä vaikka ja mitä. No okei, kokeillaan, mutta en vaan usko, että lampun henki suo kellekään, mitä haluaa. Ymmärrän kyllä, mitä ajat takaa, mutta mulla on parodian parodian maku suussa...Mitäs, jos kaikki alkaa ajamaan, mitä ne haluaa...Hiljasta tulee olemaan.


    • Anonyymi

      kognitiiv iset taitdot ovat yleensäottaien kaikilöla psykuatreilla surkea..

    • Anonyymi

      psykiatrien surkea kognitiivet taidot...

    • Ei kuulu sulle mitä on tai ole, mutta kyllä vakkari olisi kiva löytää.

      - Sinä neitseellinen terve koronarokottamaton nainen. Tule jutulle treffit puolelle, niin katsotaan natsaisko ja päästäiskö etenemään.

      • Anonyymi

        Ok, haluat ennen kaikkea saada koronan, mielenkiintoista🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, haluat ennen kaikkea saada koronan, mielenkiintoista🤔

        Siis hei oikeesti...Repesin oikeasti, en edes ivallisesti. Mikä mikä nyt on ja mättää? Olen rokottamaton, nainen. Ja juuri siinä on se ongelma, että on vain jotakin katekorisoituna johonkin. Neitseellinen nainen, huora, madonna, enkeli, joka ei käy paskalla... Mikä teitä vaivaa?...Missä sen ihmisen löytää? Tää on ihan hahmo leikkiä. Anteeks, mun huumori on mitä on...


    • Sukupuoliyhteydestä tulee ensimmäisenä mieleen taudit. Vai ootteko koskaan kuullu, että joku ois runkatessa saanu jonkun taudin. Parempi vaan itsekseen ja sitten äärimmäisessä hädässä eli sillon kun pitää tehdä se lapsi, niin sitten vasta. Ja senki voi tehdä muumimukilla.

      • Anonyymi

        Seksitautien määrä kasvussa Uudellamaalla – varsinkin yksi tauti levinnyt merkittävästi

        eli kannattaa suosia omaa kättä


    • Anonyymi

      Niinpä luulet. On paljon asioita joita ei taivaalle huudella. Te kanteleet joilla ei
      ole omassa parisuhteessa mitään hohtoa enää vaan etsitte jotain mielenkiintoa
      toisten ihmisten suhteita sotkemalla , juoruilemalla, kuiskuttelemalla ja kaikkea
      paskaa keksimällä. On vielä henkilöitä jotka todella tuntevat suurta yhteenkuuluvuutta ja sitä kukaan ei voi ikinä murtaa... Sinulle

      • Anonyymi

        Öööö.. what?


    • Anonyymi

      Yhtäkään tautia saaneena, ja miehiä vihaamatta, vaikka olen sinkku ja nainen. Menkää seksi osiolle. Täällä sairastuu seksitautiin pahemmin, kuin missään todellisessa kontaktissa. Joo, nauran. Ja koitan kestää, ettei huumorini yllä muille asti...Mitä hittoa, kuinka negatiivista itsensä kieltämistä. Ei ihme, vaikka koko sukupuolitautien kirjo hyppäisi ilman yhtään ketään, ja mitään kontaktia kaikkien kimppuun. Ja pitäähän sitä nyt tunteetkin tallata, tyhmää on keneenkään koskaan luottakaan, ja vielä se, että yritetään saada se näyttämään viisaalta....Anna mun hykertää....

    • Anonyymi

      No eipä ne kai juurikaan korkiammat vois olla ottaen huomioon et siitä on jokseenkin pitkä aika kun harjoittanut sitä viimeksi

    • Se on ihan luonnollista, tuntea sellaista halua ja tarvetta. Jotkut enemmän, toiset vähemmän. Jotkut usein, toiset harvoin. Yksilöllistä.

    • Anonyymi

      Nyt kun vaihdevuodet ja menopaussi on vihdoin tullut, kaipaan enemmän silmätippoja kuin toisen asteen yhteyttä.

    • Anonyymi

      Ihan ilokseni voin kertoa, ettei asia liikauta minua millään tasolla, enkä ole mieleltäni niin sekaisin, jotta edellyttäisin, että jonkun miehen olisi pakko minut tyydyttåä.

      Mitä tulee sinuun, niin olet puutteessa elävä pervo, joka kärkyy sopivaa nimimerkkiä, jonka kanssa aloittaa viestittely, joka tyydyttää tumputuksesi.

    • Anonyymi

      Ihmisille on kummia käsityksiä mustavalkoisesta kauneudesta ja rumuudesta. He itse kertovat, miten ne heille ovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      135
      1905
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1163
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      872
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      720
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe