Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu juu.. selityksen makua. :D
01.11.2023 18:51
Heips. Hyvää pönttöilyä nakkien kanssa. Ole varovainen ettei nakkisi pala. :D
01.11.2023 18:49
Jaa-has.. ja sitä ollaan tulossa viikonloppuna treffeille kun on salaisen rakastajattaren käyntikortti vielä selässä tallella. Pitäisiköhän minun olla nyt jo mustasukkainen.. ööh.. katsoin.. ne onkin tänään liilat valkoisilla raidoilla. Sukat siis.
Eli en ole tänäänkään mustasukkainen. Sulla kävi tsäkä.
01.11.2023 18:48
Siitä tulikin mieleeni, että minun pitää leikata kynteni. Liian pitkät kynnet treffejä ajatellakseni tällä hetkellä. Ja varsinkin jos tarvitset hierontaa .. niskaasi.
Pikkuisen kasvatin kynsiäni miittiä varten, niin sain lakattua ne punaiseksi.
01.11.2023 18:41
Ei kukaan ole tyhmä. Eikä varsinkaan ätmi.
01.11.2023 18:37
Sano yksi hyvä syy, miksi sinun pitäisi lopettaa palstailu. Onko sellaista?
01.11.2023 18:35
Hmm.. niin .. no..
Jäykkyys on kovin ikävää .. väärässä paikassa.
Ehkäpä minä hellin, hierovin ottein saan paikkasi pehmenemään. :D
01.11.2023 18:31
Kiitti. Uskon, että tuo tuli aitona.
Minä olen ihaillut taasen sinun erinomaista sanailuasi. Niin monasti on juttusi saanut mielikuvitukseni liikkeelle.
Ja voin sanoa, ettei mielikuvitukseni ole kovin neitseellisen puhdas... :)
01.11.2023 18:28
Sä olet kultaseni ollut vähän jäissä viimeaikoina..
Liekkö liika kyntäminen ollut syynä..
Kunhan herättelen kiinnostustasi verbaaliseen herutteluun..
01.11.2023 18:24
Kyllä.. ja minäkin tykkään.. ja tykkään sinusta. Ja tykkään sinun .. no .. viisaristasi.. :D
01.11.2023 18:12
Mä olen minä ihan tässä ja irl. En eroa palstalla olemukseltani ollenkaan. Ehkä jopa avaudun palstalla avoimemmin kuin irl, koska sen saa tehdä anonyymisti.
Olen samanlainen töissäkin kuin täällä. Tosin työminäni pitää henkilökohtaiset asiat enimmiltään poissa työpaikalta. Työ on työtä, leikki leikkiä jne..
01.11.2023 18:10
Kyllä .. suhteemme on tuonut lisämaustetta palstalle.
Ja moni jopa tuntuu tykkäävän söpöstelystämme..
01.11.2023 17:58
Komppaan ihan täysillä. Olet asian ytimessä.
01.11.2023 17:56
"Ihmisille on itse asiassa hyvin keskeistä tai jopa välttämätöntä esittää eri rooleja, sopeutua tilanteisiin ja muiden odotuksiin saadaksemme huomiota ja hyväksyntää. On vaikea päätellä, mikä on se todellinen minuus mitä ihminen peittää."
Helevata.. no mä olen sit varmaankin vielä apina-asteella, kun ei kiinnosta kenenkään huomio tai hyväksyntä.
Mulle on se ja sama.
Toki mulka voi olla defenssi päällä ja vaan angstaan jatkuvasti muiden ihmisten takia, mutta hitokseltaan ei huvita sopeutua tai saada huomiota.
Tiedän olevani epäsosiaalinen inrovertti ja laumasieluisuutta pakeneva yksinäinen susi.. mut hei.. mä viihdyn tälläisenä ja olen onnellinen.
01.11.2023 17:49
Tasoteoria on todellinen vain niille, jotka arvottavat itsensä johonkin tasoon.
Sekin, että kun tasoteoreetikot arvottavat itseään, se menee ihan päin honkia. He näkevät itsensä ja oman tasonsa omalta kannaltaan katsottuna hyväksi, mutta kuten tiedämme, emme kaikki ole samaa mieltä asioista. Joten se taso jonka he asettavat on epärealistinen.
Itse näen, ettei ole olemassa tasoja, vain yksilöitä. Tai no.. tämä asia on niin monitahoinen. Tasot ovat totta niille, jotka elävät niiden armoilla. Ja muut, eli ne, jotka viisveisaavat tasoista.. tasot eivät ole olemassa.
Tasoteoria on ulkonäkökeskeinen ajattelumalli. Kaikin puolin naurettava sellainen. Mutta minäpä en olekaan ulkonäkökeskeinen.
01.11.2023 17:34
Eikä naisvihamieliset incelit..
01.11.2023 17:17
Jaa sulla skorppari kiikarissa? Vaikea saalistettava..
01.11.2023 16:49
Henk.koht. en usko tasoteoriaan, mutta Palstis on ehdottomasti mielestäni oikein kiva. Varsinkin sen jälkeen kun kasvoi ulos huonoista tavoistaan joita hänellä on ollut.
Ihan mahtava tyyppi kertakaikkisesti ja jos siksi ytm tai jotakin sellaiata shaissea, niin sitten on.
01.11.2023 16:32
Mä pesen kaikki vaatteeni vähintään 60° ja valkopyykki 95° ihan poikkeuksetta.
Astiat pitää pestä kuumimmalla mitä löytyy eli mun koneessa se on 70 astetta.
Ruoka pitää olla kypsennetty siten, että se ylittää sen 82 ° vähimmillään.
En ole pöpökammoinen, mutta haluan pysyä terveenä. Minulla kun on alentunut immuunijärjestelmä.
En kuitenkaan käytä mitään desinfioivia siivous-tai pyykinpesuaineita yleispuhdistukseen, siinä ei ole mitään järkeä. Vain keittiön ja saniteettitilat desinfioin. Ja nekin vain viikkosiivouksen yhteydessä.
Jos vaate ei kestä pesulämpötiloja, joita käytän, se vaate ei ole minua varten.
01.11.2023 16:24
No kiitos visasta.. ainoa josta tyyliin olen koskaan saanut täydet pointsit..
Tässä just laistan työvelvoitettani ja laiskottelen ennen lounastaukoa..
Ei nappaa, ei kiinnosta ja tekisi mieleni ulostaa tämän työpaikan päälle.. no .. melkein.
Kyllähän tämä jo rutiinilla menee, mutta tässä laiskottelemisessa, hidastelussa ja työvelvoitteen laistamisessa on hieman totuttelemista. Olen ylpeä minimisuorittaja.
01.11.2023 10:28
329 / 805