Sanomalla, että nyt lopetan. On kokeiltu eli täytyy tapahtua luonnostaan.
Minä en pysty lopettamaan palstailua
17
258
Vastaukset
Sano yksi hyvä syy, miksi sinun pitäisi lopettaa palstailu. Onko sellaista?
Miksi sinun pitää lopettaa?
- Anonyymi
Koska olen tyhmä ätmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen tyhmä ätmi.
Ätmi tunnusti 😀
- Anonyymi
Ei ehkä lopettaa, mutta vähentää.
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen tyhmä ätmi.
Onneksi olet täällä💕 enhän muuten voisi kertoa, minun on syytä epäillä sanomisiasi. On vaikea huomioida kaikkia.
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen tyhmä ätmi.
Rekisteröitymisessä on sen etu muodostuu persoona jos juttelee ja tutustuu, joista tykkää voi muodostua molemmin puolin kiintymys.
- Anonyymi
Mitä jos mä haluan lopettaa?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Miksi haluat lopettaa? onneksi olet täällä
En sen takia jatka, että joku haluaa.
Anonyymi kirjoitti:
Elä kuuntele sitä yhtä, paitsi jos se joku tärkeä henkilö sinulle,joka haluaa että lopetat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mitä tarkoitat. Olen myös päättänyt lopettaa näillä palstoilla käymisen ja usein siksi, että niissä on minulle sopimatonta luettavaa. Ja hyvin paljon pahuutta myös. Täällä lukiessa kokee joskus ihan fyysisestikin pahaa oloa. Olen lopettanut palstailun ja ollut puolikin vuotta ilman ilman mitään ongelmia. Niinä aikoina olen ollut kaikella tapaa aktiivisempi ja myös onnellisempi ja tasapainoisempi.
Tällä hetkellä käyn anonyymipalstoilla aika harvakseltaan, jolla ei täällä vietetyn ajan vaikutuksesta ole hyvinvointiini mitään merkitystä.
Luen tasapuolisesti kaikkia Suomi24-palstoja enkä ole suuntautunut mihinkään ja uskon tämän olevan ainakin minulle paras ratkaisu. Joillain palstoilla innostun kirjoittamaan ajankohtaisista asioista. Harvoin Tunteet-palstoilla, koska niiss vaikutaaisi olevan ne "sairaimmat" tyypit. - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Elä kuuntele sitä yhtä, paitsi jos se joku tärkeä henkilö sinulle,joka haluaa että lopetat.
Ajattelin vain, että säästyy aikaa, jos en notku täällä.
Ei tarvitse lopettaa, jos ei välttämättä tunnu siltä. Halutessa voi pitää pieniä taukoja ja tulla takaisin. Ei kaikkien asioiden tarvitse aina olla niin lopullisia ja raskassoutuisia.
Näihin juttuihin voi suhtautua kevyemmällä asenteella.Aika harva addikti kykenee luopumaan addiktiostaan vain toteamalla itselleen, että nyt lopetan, mutta se on hyvin tavallista, joten ei syytä huoleen.
Tämä on kuin päiväkirja joka vastaa eli sosiaalinen tarve avautua. Harmittaa kyllä kun tänne pesiytyy niitäkin jotka eivät halua ihmisten saavuttavan onnellisuutta joskun mietin pitää kostaa jollekin kun satutettu mutta se vaan kehittää taitoja olla ilkeä toisille ja kadottaa ihmiset ympäriltä. Joskus tuntuu täällä on epätoivoisia henkilöitä joille kelpaa esim rikollisen tavan harjoittavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429