Uudet suhteet

Anonyymi-ap

Onko tullut uusia palstalaisten keskinäisiä tapailu tai seurustelusuhteita, vai onko Pirpanan ja Pujottelijan vieläkin ainoa?

25

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tietoa uusista.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­­N­y­­m­f­­­o­­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18079786J

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Udella kyllä saa; mutt kuvitteletko tosiaan ett sellainen suhde kerrottaisiin palstalla?
      Mä en ainakaan niin tekisi. Täällä kyllä niitä riippakiviä sen jälkeen löytyisi; eli kyseliöitä ja arvostelua, suoranaista panetteluakin. Luultavasti silkasta kateudesta!
      trollikka

      • Anonyymi

        Hyvin voisi kertoa, syntyisi mielenkiintoista keskustelua tylsähkölle palstalle.


    • Tuskin kovin moni kertoo, vaikka oliskin. Se on niin iso osa ihmisen elämää (parisuhde), että palstalta alkaneet ihmissuhteet päätyy täällä vain räävittäviksi.

      • Anonyymi

        Kerro sinusta ja nossesta:)))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinusta ja nossesta:)))

        Ei huvita. Kokemuksesta tiedän, että parempi kun ei hirmusti avaudu, varsinkaan jos on herkkis kritiikille ja rääpimiselle. Minä en ole, jos olisin en olis ikinä puhunut mitään elämästäni. Mulle on ihan se ja sama mitä muut siitä ajattelee. Eikä siksi hetkauta.

        Mutta on herkempiäkin ihmisiä, hyvin herkkiäkin.


    • Seksivihamieliset ikänaiset eivät pääse suhteisiin.

      • Eikä naisvihamieliset incelit..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eikä naisvihamieliset incelit..

        Eiköhän me ainoita suhteellisia olla. Oletko muuten huomannut että täällä pidetään aika paljonkin suhdejutuistamme?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Eiköhän me ainoita suhteellisia olla. Oletko muuten huomannut että täällä pidetään aika paljonkin suhdejutuistamme?

        Kyllä .. suhteemme on tuonut lisämaustetta palstalle.

        Ja moni jopa tuntuu tykkäävän söpöstelystämme..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä .. suhteemme on tuonut lisämaustetta palstalle.

        Ja moni jopa tuntuu tykkäävän söpöstelystämme..

        Jatketaan samalla linjalla, eli satunnaista söpöstelyä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Jatketaan samalla linjalla, eli satunnaista söpöstelyä

        Kyllä.. ja minäkin tykkään.. ja tykkään sinusta. Ja tykkään sinun .. no .. viisaristasi.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä.. ja minäkin tykkään.. ja tykkään sinusta. Ja tykkään sinun .. no .. viisaristasi.. :D

        Ai myö jatkettiinkin näin nopiast :D


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä.. ja minäkin tykkään.. ja tykkään sinusta. Ja tykkään sinun .. no .. viisaristasi.. :D

        PP:n söpöstelytyyli on aina ollut minun makuuni :))
        Hienoa, jatkakaa.

        -keinovaginamies-


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ai myö jatkettiinkin näin nopiast :D

        Sä olet kultaseni ollut vähän jäissä viimeaikoina..

        Liekkö liika kyntäminen ollut syynä..

        Kunhan herättelen kiinnostustasi verbaaliseen herutteluun..


      • Anonyymi kirjoitti:

        PP:n söpöstelytyyli on aina ollut minun makuuni :))
        Hienoa, jatkakaa.

        -keinovaginamies-

        Kiitti. Uskon, että tuo tuli aitona.

        Minä olen ihaillut taasen sinun erinomaista sanailuasi. Niin monasti on juttusi saanut mielikuvitukseni liikkeelle.
        Ja voin sanoa, ettei mielikuvitukseni ole kovin neitseellisen puhdas... :)


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sä olet kultaseni ollut vähän jäissä viimeaikoina..

        Liekkö liika kyntäminen ollut syynä..

        Kunhan herättelen kiinnostustasi verbaaliseen herutteluun..

        Kyntö lienee jäykistänyt paikkojani, tiedä vaikka vaikuttaisi vielä seuraavilla treffeillämme


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kyntö lienee jäykistänyt paikkojani, tiedä vaikka vaikuttaisi vielä seuraavilla treffeillämme

        Hmm.. niin .. no..

        Jäykkyys on kovin ikävää .. väärässä paikassa.
        Ehkäpä minä hellin, hierovin ottein saan paikkasi pehmenemään. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hmm.. niin .. no..

        Jäykkyys on kovin ikävää .. väärässä paikassa.
        Ehkäpä minä hellin, hierovin ottein saan paikkasi pehmenemään. :D

        Voin jo tuntea kätesi....niskassani


      • pujotteIija kirjoitti:

        Voin jo tuntea kätesi....niskassani

        Siitä tulikin mieleeni, että minun pitää leikata kynteni. Liian pitkät kynnet treffejä ajatellakseni tällä hetkellä. Ja varsinkin jos tarvitset hierontaa .. niskaasi.

        Pikkuisen kasvatin kynsiäni miittiä varten, niin sain lakattua ne punaiseksi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Siitä tulikin mieleeni, että minun pitää leikata kynteni. Liian pitkät kynnet treffejä ajatellakseni tällä hetkellä. Ja varsinkin jos tarvitset hierontaa .. niskaasi.

        Pikkuisen kasvatin kynsiäni miittiä varten, niin sain lakattua ne punaiseksi.

        Dingo lauloi kesällä lakatuista varpaankunsistä. Nyt paistamaan nakkeja pönttöuunissa, juuri sopiva hiillos


      • pujotteIija kirjoitti:

        Dingo lauloi kesällä lakatuista varpaankunsistä. Nyt paistamaan nakkeja pönttöuunissa, juuri sopiva hiillos

        Heips. Hyvää pönttöilyä nakkien kanssa. Ole varovainen ettei nakkisi pala. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heips. Hyvää pönttöilyä nakkien kanssa. Ole varovainen ettei nakkisi pala. :D

        Kyllä, laitan alasuojan :D

        Heips


    • Anonyymi

      Itsellän ei ole pienintäkään pelkoa löytää tämäntapaisesta paikasta ketään kiinnostavaa, mutta yleisellä tasolla totean, että ei kai tuollaista nyt monikaan täällä ilmi toisi? Eksäni kanssa aikanaan tapasimme eräässä nettipelissä, emmekä me sitä suhdetta muille siellä ilmi tuoneet. Muutamat tiesivät ja valtaosa kuvitteli meidän olevan ihan vaan kavereita vielä siinäkin kohtaa, kun olimme asuneet yhdessä jo muutaman vuoden ja meillä oli yhteinen lapsikin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe