Just huomasin, kun selkää kutias ja kädellä rapsutin, että miten mun selässä on pitkät raapimis jäljet ja on vielä niin ylhäällä olkalapojen korkeudella, ettei sinne meinaa käsillä ylettää.
Kuka raapii mun selkää yöllä, kun yksin nukun, ei oo ketään, joka raapis pitkät viirut selkään???
Kuka mun selkää yöllä raapiiiii
9
308
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on mies kuvitteellisen naisystäväsi tekemät kuvitteelliset jäljet, oikea nainen varmasti vaan pitkästyisi siellä pedissä
- Anonyymi
Kissat raapii, kannattaa miettiä sitäkin, kun hankkii kotiin lemmikkieläimiä.
Minulla samanlaisia jälkiä
Jaa-has.. ja sitä ollaan tulossa viikonloppuna treffeille kun on salaisen rakastajattaren käyntikortti vielä selässä tallella. Pitäisiköhän minun olla nyt jo mustasukkainen.. ööh.. katsoin.. ne onkin tänään liilat valkoisilla raidoilla. Sukat siis.
Eli en ole tänäänkään mustasukkainen. Sulla kävi tsäkä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa-has.. ja sitä ollaan tulossa viikonloppuna treffeille kun on salaisen rakastajattaren käyntikortti vielä selässä tallella. Pitäisiköhän minun olla nyt jo mustasukkainen.. ööh.. katsoin.. ne onkin tänään liilat valkoisilla raidoilla. Sukat siis.
Eli en ole tänäänkään mustasukkainen. Sulla kävi tsäkä.Nuo oli niitä mysteerisiä jälkiä
Sinulla on joku kotihaamu siellä selänrapsuttajana. Ole kiltti ja juttele sille, se voi rapsuttaa toistekin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429