Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15973
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hitto bro.. sä todella olet mun kauan kadoksissa ollut kaksoisveli..
Mua närästää sama asia.
25.09.2023 21:08
Juu. Mä tiedän et mä voin luottaa suhun.. 👍
25.09.2023 21:05
No kunhan poitsu on valmiimpi. Se on pakko ottaa sit vaihtoehdoksi. Tällä hetkellä saattaisi tsäkällä elää pari viikkoa ilman päivittäistä valvontaa..
25.09.2023 21:03
Tangoon tarvitaan kaksi ..
25.09.2023 21:00
Ei kukaan ansaitse törkeyksiä.
25.09.2023 20:58
Reps..
25.09.2023 20:50
Lepoa hyvä mies.. lepoa.
25.09.2023 20:50
NIIMPÄ! Sinähän sen sanoit.
25.09.2023 20:49
No.. ehkä päiväreissu ensin. Makkaran paistoa ja helliä suudelmia..
25.09.2023 20:45
Kiitos. Nyt ei ole oikea aika sosiaalisoitua irl. En usko ainakaan. Kahtellaan..
25.09.2023 20:44
Vastasin jo tuohon Sheenalle. Oli paikka, mutta se ei toiminut.
25.09.2023 20:42
Niin voisi, sinun mielestäsi. Mielipiteenäsi..
Mutta Jasu on hän itse. Ja hänellä on oikeus olla kuten on. Hän ei ole rikkonut palstan sääntöjä millään tavalla.
Minusta hän on oikein persoonallinen ihminen. Niin hyvässä kuin pahassakin.
En muuttaisi hänestä mitään. Sillä hän on aito ja rehellinen oma itsensä. Ja siitä kiitos ja kunnia.
Hännystelijöitä, laumasieluja ja joo, joo tyyppejä jotka käyttäytyvät "hyvin" on tuhat tusinassa. Mä arvostan itse persoonallisuutta, särmää ja yksilöllisyyttä. Ja sitä löytyy Jasusta.
Aito oma itsensä. Huipputyyppi.
Se, että hänellä keittää yli, on paljolti tässäkin jutussa huudattajien osaa. Ovat Jasun kimpussa juuri siksi, kun saavat vastetta.
25.09.2023 20:40
No minä osaan kirjoittaa kuulemani mukaan hyvin, mutta ulosantini ei ole selkeää.
Ja jos ulosanti töksähtää, on vastassa väärinkäsitys. Joskus jopa loukkaantumisia.. turhasta.
Tarkoituksenani ei ole missään nimessä loukata tahallisesti.
Joskus kyllä minäkin syyllistyn härnäämiseen, se on totta. Minussa asuu sellainen pikku piru.
Törkeyksiin olen vajonnut vain kerran.. väitin välistä vajaaälyiseksi imbesilliksi. Minä pyysin sitä anteeksi ihan aiheesta. Olin törkeä häntä kohtaan. Tosin jouduin todella kovalla kädellä puuttumaan niihin hänen törkeyksiinsä, jotka olivat minuun kohdistuvaa panettelemista.
Pyrin asiallisuuteen, vaikka en aina siinä onnistukkaan. En hauku, enkä panettele.
Ja ylimielisyyttä olen huomannut niin anonyymeissä kuin rekatuissakin .. aika tasapuolisesti. Taitaa olla perin inhimillinen juttu sekin.
25.09.2023 20:31
Juu.. ehkä mä kohtaan hänet joskus irlki.. jääp nähtäväksi.. ehkä niissä palstan pikkujouluissa..?
Jonkun vaan pitäisi järkätä ne.
25.09.2023 20:18
Oli sellainen nelisen vuotta. Melkein tappoivat hänet muutaman kerran. Liian vaikea tapaus.
Päätettiin, että takaisin hoivaan, joka edes rakastaa häntä.
Tehdään yhteistyötä exän kanssa.
25.09.2023 20:13
Juuh.. luulisin, että olet ansainnut leposi.
25.09.2023 20:09
No ymmärsit vähän ehkä väärin. Tai ainakin toivon niin.
Poikani on jo pienestä pitäen kantanut huolta minusta. Siis sydämessään.
Jos kerroin kotona, etten kerennyt töissä lounastamaan, oli poikani kuukausia huolissaan syömisistäni. Jos oli uneton yö .. hän oli tolkuttoman huolissaan nukkumisistani.
Liittynee tuohon autismin kirjoon.
Minulla on ms-tauti ja aikanaan se oli pahana, hän oli tukipilarini silloin 15-vuotiaana. Hän toimi kävelykeppinäni kunnes sain rollaattorin.
Meillä on symbioottinen suhde. Hän tarvitsee minua ja minä häntä, silloin kun olen pahenemisvaiheessa.
Poikani tietää että hän on aina rakas minulle. Ei mene päivääkään, ettenkö sanoisi ja näyttäisi sitä. Hän tietää sen. Ja hän tietää, etten jätä häntä koskaan. Silti hän pelkää.
Jos riitelemme, minun ei tarvitse kuin poistua huoneesta, kun hän hajoaa palasiksi. Särkyy. Siksi se on minulta äärimmäinen keino puuttua hänen epäasialliseen käytökseen.
Hän on autistinen ja olen hänen peruskallionsa. Tuki ja turva. Aina. Viimeiseen hengenvetooni.
Ja tuo reissussa .. riittää kun mennään vaikka lähikauppaan, niin poitsu ei kiukuttele ollenkaan. 12 tunnin lento, ei yhtään poikkipuolista sanaa. Tai 7 tunnin ajomatka..
Lauhkea kuin lammas, kaikissa asioissa. Kaikki hoituu. Mutta kotona vängätään turhasta. Ei nyt aina, mutta usein kuitenkin.
Tunteita näytetään kyllä positiivisessa valossa aina, mutta ne negatiiviset tunteet.. niiden hallintaa vielä pitää opetella.
25.09.2023 20:08
Minä mitään valita. Älä ole noin negatiivinen.
Se oli minun tapani pahoitella. Jos ei kelpaa, se on sitten voi ja voi.
25.09.2023 19:48
Juu.. tässä joudun olemaan kyllä samaa mieltä. Omien ongelmien purkaminen muihin on väärin.
Siihen me kyllä kaikki syyllistytään välillä. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven..
25.09.2023 19:46
Hän palaa kyllä. Usko pois. Jasu palaa aina.
25.09.2023 19:44
343 / 799