Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Herätin ja herätin.. ehkä autoin hieman näkemään .. siinä kaikki.
Mutta sanotaan vaikka, ettei se fiksuuskaan auta, jos kulkee laput silmillä..
Mä itse uskon Haaveilijaan.. en tunne häntä, mutta tiedän, että hän on elämänsä vedenjakajalla ja paljolti riippuu siitä mitä hän nyt elämässään valitsee.
Se, ettei homma voi ainakaan näin jatkua, se oli mitä ehkä sain hänet huomaamaan.
Tunnistin hänessä itseni ja oman kykenemättömyyteni olla heikko. Tarvita apua.. se on vaikeaa jos on tottunut olemaan vahva.
Mä selvisin omista vaikeista vuosistani. Ja sain ristikseni invalidisoivan sairauden.. karma is a bitch.
25.09.2023 19:12
Ja kyseessähän ilmeisesti on taas väärinymmärrys..
25.09.2023 19:03
Yöksistä!
Olisi ikävä tunne, kun ei pääsisi ollenkaan liikkumaan maatessaan. Toi kortsukuvaelma sai minut jo ihan toisiin aatoksiin koko laavuyöpymisestä.. 😔
25.09.2023 19:00
Montako vapaata? Onko se jopa rai rai?
25.09.2023 18:57
No kaksinaamaisia on muitakin.
25.09.2023 18:54
En tiedä, kun en ole tietoinen mikä siinä homman taustalla on. Ymmärtääkseni minäkin olen jutellut Genion kanssa. Joskus.
Ja ei hän vaikuttanut sen kummoisemmalta, mutta Huitaleelle hän on sellainen punainen viitta härkätaisteluareenalla..
25.09.2023 18:53
No, me ei hirveämmin olla juteltu, mutta asiallisen mielipiteen osaat ilmaista. Joten harmi jos päätät häippästä.
25.09.2023 18:49
Me poitsun kanssa kerran jätettiin riita sopimatta ja kumpikaan meistä ei saanut nukuttua..
Mulla oli vielä työpäivä seuraavana päivänä, joten melkein vuorokausi oltiin riidoissa. Se oli kamalaa.
Juu, poitsu pelkää menettävänsä minut, niin vaikka kuinka pahalla päällä olisikin, aina kuitenkin on sovittu heti kuohahduksen jälkeen. Ja taas on ilma puhdistunut.
Meillä on siitä jännä, että me tullaan hitsin hyvin toimeen aina kodin ulkopuolella. Kaikki reissut sun muut, ei mitään känää ..
Auta armias kun ollaan kotona, niin joka asiasta tuntuu tulevan vääntöä.
25.09.2023 18:47
Peilaan omaa ja poikani elämää..
25.09.2023 18:38
No hei pahoitteluni jos loukkasin. En oikein pysy kärryllä mitä tässä ketjussa tapahtuu..
Yritin safkiksella ja päivän aikana lukea tulvineita viestejä ja välillä koko hommassa ei ollut päätä eikä häntää.
Sitä siis kun en erota teitä anoja toisistanne.. ainoa järkevää keskustelua ollut juuri sinun tai jonkun anon ja norpan keskustelu.. sitä tarkoitin.
Kuten sanoin.. sana on vapaa. Mutta ethän tietenkään saa tätä viestiä, koska et lue ketjujani enää ja sulla ei ole vellikelloa, niinkuin minulla.
Olen sellainen joka lukee kaikki viestit vellikellosta. Eli kun ne tulee aikajärjestyksessä, pyrin lukemaan ne vanhimmasta uusimpaan.
Mielestäni kaikkien kommentit ovat lukemisen arvoisia, vaikka voin vain yhdestä napista pyyhkiä kaikki luetuiksi.
Viestilistasta olisi helppoa poimia vaan rekatut ja vastailla vain heille, mutta näen sen pelkkänä laiskuutena. Anoilta tulee myös hyviäkin juttuja, joten jos mulla on vellikellossa 63 viestiä anonyymiltä joista 50 on jotakin aika turhaa, niin suo anteeksi jos en nyt tunnistanut juuri sinua ja viestiäsi tärkeäksi.
Sä voit wokeilla hemmettiin mun puolestani..
25.09.2023 18:35
No.. aikamoinen vesseli sulla käsissäsi.. Mimmiä tarkoitan.
Vajaa katsekontakti on aika helppo huomata.. se on aika yleinen merkki, myös jos lapsi puhuu itsestään kolmannessa persoonassa tai jää heijastavien pintojen vangiksi. Sellainen poissaolevaisuus on tyypillisiä autismin merkkejä.
Mimmi vaikuttaa tosin olevan aika räyhäkästi läsnäoleva. Sen mukaan, mitä olet kertonut.
Mä sanon vaan, että sulla tulee olemaan kädet täynnä sen likan kanssa vielä. Pimatsu on menevää sorttia. Onneksi Poju vahtii häntä kuin omaansa.
No toivottavasti isänsä nyt pysyy aisoissa. Ettei tarvitse sun räyhääntyä. Fiksu veto kommunikoida tekstiviestein. Ja todella kiva, että annat Mimmin nähdä isäänsä.
Lapsi rakastaa vanhempiaan pyytteettömästi.. vaikka millainen kuspää olisi kyseessä.
25.09.2023 18:20
Heh.. akateemista argumentointia.. sä olet hauska!
25.09.2023 18:06
Toi on ikuisuuskysymys, ne jotka haluavat ärsyttää, ovat niiden kimpussa jotka ärsyyntyy herkästi. Ja sama jankutus jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...
25.09.2023 18:02
Tosi!
25.09.2023 13:53
Niin tupla tarvittaisiin.. :)
25.09.2023 13:52
Mutta kun voi saumat ratketa.. heh..
25.09.2023 13:51
Jasu saa aikaajoin tarpeekseen.. ja niin myös minä itsekin. Ihan normia.
25.09.2023 13:49
Kiva kuulla. Mukavaa kun ei tarvitse riidellä.
25.09.2023 13:47
Samaa mieltä. Antaisi jo olla. Mulla on kohta sata turhaa viestiä ketjussa. Ainoat jotka keskustelee täällä on norppa ja joku ano.
Mutta sana on vapaa kaikille.. jeah.
25.09.2023 13:45
Ilkeä olet. Tuollain pilkkaat.. vaikka et edes tiedä syitä ..
25.09.2023 13:43
344 / 799