Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt pisti minut puun ja kuoren väliin.. :D
En kiistä, etteikö pujottelija olisi kova panomies, mutta syyt siihen tuskin on hänen "miesten töissään". =D
12.09.2023 19:24
Juu.. tajusin tuosta kissavahti- jutustasi kuka olet. Pulttiviputin. Vai?
No ei siinä viestissä nitään sen kummoisempaa ollut. Mode tai joku palstalainen laittoi poistoon. Syy .. tuntematon.
Kiva kun olet rekkautuneena. Saa paremmin jubailtua. Anoja vastaan mulla ei ole mitään, mut niiden kanssa on joskus vaikeaa saada keskustelua aikaiseksi.
12.09.2023 16:16
Reps..
.. kottaraisen ..
Ei pujis kerkeä, sillä puintiaika. Ja puimurikin hajosi. Joutui senkin korjaamaan.
11.09.2023 22:38
Oisko Alette parempi?
Helppo ja naisellinen.
11.09.2023 22:35
Ja, Randesta sen verran.. laita sille kova kovaa vasten. Se on jääräpää ja jästipää, mutta antaa kyllä lopulta periksi. ALLU!?! Ei sovi sit millään.
11.09.2023 22:34
Ja jos me ollaan sisaruksia, niin Rande on sun veli. Hän on mun kauan kadoksissa ollut kaksoisveli..
Kuukkeloin tuon sun nikkisi, totuuden ja vilpittömyyden jumalatar sieltä tuli ..
Itse koen rehellisyyden ja totuudessa elämisen tärkeänä. En sano, etten valehtele koskaan, sillä se olisi vale. Mutta vältän viimeiseen asti valehtelua. Saatan toki antaa ihmisten ymmärtää väärin tai jopa hieman harhaanjohtaa heitä. Kertomalla osatotuuksia.
Olen opetellut myös sanomaan, jos en jotakin halua kertoa. Se on helpompaa kuin valehteleminen. Eli pidän oikeutenani vaieta jos toinen vaihtoehto olisi valehteleminen.
Minulla on sellainen tunne, että sinulla saattaa olla saman suuntainen katsomus.. ainakin nikkisi perusteella.
Mutta hei, olen iloinen palstatuttavuudesta joka näin sai alkunsa. Kiitos.
11.09.2023 22:30
Tiedetään.
Eiköhän hän ole saanut jo kuulla asiasta. Toivottavasti häneltä on otettu yleisavain jo pois.
11.09.2023 22:17
Ukkosella riisuunnun alasti ja menen kedolle tanssimaan..
No ei ny. Et varastanut mitään.
11.09.2023 22:15
Sanotaan, mitä sanotaan.. sä olet kuitenkin hauska.
Minä ite.. prkle. Mitään palvelua kaipaa.
Nytkin meillä on taloyhtiössä aidan maalaus. Arvaa kaksi kertaa, annanko ukkojen maalata pihani sisäpuolelta..?
En todellakaan anna. Minä ite. Tuleepahan kunnolla tehtyä.
11.09.2023 22:12
Ja me naiset ollaan alvariinsa pulassa.. heh.
No ei vaineskaan. Kyllä mä ymmärrän .. sulla ja Dissellä on homoeroottinen viha-rakkaussuhde.. =D
11.09.2023 20:43
Meidän taloyhtiössä on yksi yliutelias kyttääjä. Kun on esimerkiksi ilmanottokanavien suodattimien huolto, tämä tyyppi kiertää kaikki asunnot huoltomiehen kanssa läpi.
Ja jos ikkuna jää talvella auki, hän tulee yleisavaimella sisään sulkemaan sen. Ilmoittamatta.
Törkeä tyyppi. Ja hallituksen jäsen.
11.09.2023 19:39
Hauska!
Repesin. Kiitos!
11.09.2023 19:24
En. Vaikka olisi kuinka asiallisia. En suostuisi kuvattavaksi edes vaatteet päälläkään. Olen huomattavan allerginen kameroille.
11.09.2023 19:03
Juu. Itse kunnioitan asiallisuutta. Herjailu on tyhmää. Sellainen on ainakin minun mielestäni ala-arvoista.
Ja olit oikeassa, että jokun tunne häiritsi tässä keskustelussa arviointikykyäni. Se mikä sen aiheutti .. hmm...
No minä olen vahvasti tunneihminen.
Ja yksi asia mikä vaikuttaa vastailukykyyni, on tämän palstan heikentynyt tila. Tavallaan lupasin eräälle olevani hieman provokatiivisempi.
Ai miksikö? Koska mä pystyn siihen..
Tai ainakin luulen pystyväni.
Kiitos kivasta keskustelusta. Jään miettimään syytä, miksi aiheutit minussa ei-niin-toivotun tunnereaktion.
11.09.2023 18:53
Olet viiltävän analyysisi kanssa hieman metsässä..
Mutta tarkoituksenasi onkin vain vittuilla. No, jos se on sinun tapasi, niin minkäs sille voi.
11.09.2023 18:43
Voi Disukka kultaseni..
En koskaan sanoisi mitään vihamielistä. Kaikkeni tekisin vuoksesi. Tiedät sen.
Mähän olen sun fani.
11.09.2023 18:41
Ei. Et ole haukkunut. Etmillään muotoa.
Luin tekstiäsi toistamiseen ja joudun perumaan kirjoittamaani siitä vihamielisyydestä.
Olet kylmän asiallinen. Jäätävän jopa.
Tulkitsin sen vihamielisyydeksi. Sori mun moka.
11.09.2023 18:39
Jotakin tuon suuntaista minulla oli myös mielessäni,mutta halusin että Disukka itse pohtisi asiaa ensin.
11.09.2023 18:35
Niin .. sinä näet eriskummallisuutta, sillä tosi on,että olen kovin eriskummallinen ihminen.
Se, että oletin sinun pitävän mielipiteitäni epämieluisana itsellesi ei ole tulkitsemista.
Se vain selittäisi sinun lähes vihamielisen tuntuisen tapasi kirjoittaa minulle.
Ja kohteliaisuus on typerää. On idioottimaista esittää kohteliaisuutta perustelujen syyksi.
Kohteliaisuus on subjektiivinen näkemys kuinka jossakin asiassa tulisi toimia. Eli sinun näkemyksesi hyvistä tavoista.
Jos haluaa ymmärtää toista, eikä ymmärrä tai kokee ettei ehkä ymmärrä, ei vaadita perusteluja vaan tehdään tarkentavia kysymyksiä. Noin minun nähdäkseni.
Minulle itselleni syy, miksi joku on jotakin mieltä - on aivan yhdentekevä. Vain se mielipide on tärkeä.
11.09.2023 18:05
Noh.. sä olet tosi pitkällä tuossa itseesi tutustumisessa. Sen kyllä huomaa.
Juu.. noi mainitsemasi hoivasuhteet, ne on vaan niin rasittavia.
Toisaalta toivoisin kovasti, että saisit elämääsi naisen .. sellaisen ihanaisen. Mutta sä jostakin kumman syystä viehätyt kuitennii niistä epäkypsistä ihmisistä.
Olisikos kyse siitä, että sulla on ehtona se, että naisesi tykkää sinusta kuin hullu puurosta..?
Vahvat ja itselliset naiset eivät yleensä sorru moiseen. Siis sellaiseen hurahtaneisuuteen toisesta,mistä sinä tunnut nauttivan.
Ihan noin vain tuli tuommoinen mieleeni.
Tavallaan tuntuu, että sä sotkeennut lähes poikkeuksetta naisiin joilla on epävakautta elämässään. Haluatko kuitenkin olla se valkoinen satujen ritari kiiltävässä haarniskassa?
Ja mieti .. kriteerisi ovat "höllentyneet" mielestäsi, mutta ovatkohan ne kuitenkaan ihan mallillaan vieläkään?
11.09.2023 17:52
356 / 799