Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

120

Kommenttia

15967

1. Ei ole pakko tietenkään. Paitsi elää ja kuolla.

Toki, jotta keskustelun vastavuoroisuus säilyy, niin mainitsen ihan vain mielipiteenäni, että mielipiteen perusteleminen on kuin yrittäisi todistaa olevansa oikeassa.

Ei ole oikeaa tai väärää mielipidettä. On vain mieluisia tai epämieluisia mielipiteitä. Se, että pidät minun mielipiteitäni ilmeisen epämieluisana, ei tarkoita, että olen velvoitettu perustelemaan juuri sinulle mielipidettäni.

Näkemys asiasta on syntynyt erilaisten asioiden summana ja elmänkokemuksena. Ja olen aina valmis muokkaamaan mielipiteitäni jos näen sen itse tarpeelliseksi. Jos saan uuden näkökulman, jonka avulla voin tarkastella mielipidettäni uudestaan, olen hyvin halukas miettimään asioita toiselta kantilta.

Voipi olla että näkemykseni älykkyydestä parinmuodostuksessa eroaa omastasi niin huomattavan paljon, ettei meillä ole keskusteltavaa aiheesta.

Ja sikseen ..
    täytynee mainita, että kuka tai mikä on oikea taho määrittelemään älykkyyden?
    Itse nyt olen pikkuisen tyhmänpuoleinen ja hitaanlainen ihminen, niin minä se en ole. En kykene määrittelemään älykkyyttä.

Luulisin että jokainen meista tavan tallaajista ajattelee hieman erilailla siitä, mitä on älykkyys.
  2. Näin voipi olla.
  3. Minä en enää vaihtaisi pois yksinasumista..
    On niin ihanaa kun voi haistattaa koko maailmalle pitkät ja olla kotonaan ihan yksin.

Mikään ei ole taivaallisempaa kuin ihan oma koti vain minua varten.
    Tämä sinkkuelämä tekee minut onnelliseksi.