Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

120

Kommenttia

15967

1. Tanks. 😊
  2. Ehkä olen hieman pettynytkin itseeni. Mutta kyllä se varmaankin kuuluu tähän astiaan..

Olen tietoisesti hieman repinyt niitä kerroksia ja se sattuu. Mutta ymmärrys siitä, että minun on lupa tehdä niin, on yllättävä ja minulle vieras. Ja minun on niin hyvä ollut olla minä.

On ikävää huomata itsestään sellaisia kerroksia, jotka on rikottava. Vaikka se tuntuu pahalta. Rakentaa itseään uudelleen.

Nyt minulla on aika, paikka ja tila tehdä se. Ja uskon itseeni, tiedän että nousen kuin Fenix tuhkasta. Olen uskomattoman vahva.
    Ensin minun tulee kuitenkin palaa poroksi.

Mutta ymmärrys siitä, että saan tehdä niin, lohduttaa minua suunnattomasti.
  3. Noh.. juu, ei si viskiä sinulle. Vaikka nuo on sinulle ostettuna tuolla hyllyllä..

Kyllä me yhteisymmärrykseen päästään varmasti asiassa kuin asiassa.

On vaan niin noloa, kun sä tulet vieraakseni ja tuot tuliaisia niin paljon. En mä tietenkään pahastu, mutta nolostun. Kuten tiedät, olen huono ottamaan huomionosoituksia vastaan, oli se sitten kahvipaketti tai autokyyti.

Koen jääväni velkaan.. tai no tavallaan.
    Olen ihminen joka ei ole saanut paljon, kaiken olen ansainnut pienestä pitäen omalla työlläni.
    Lehtien jakoa, mansikan poimintaa, pihojen hiekoittamista ja siivousta tein jo lapsena ansaitakseni rahani. Itseni olen elättänyt 14-vuotiaasta ja päivätyöt aloitin jo 15 kesäisenä.

Raha ei ole minulle tärkeää. Minulla on sitä vähän, mutta tarpeeksi. Se riittää minulle.
    Mutta kerron persaukisuudestani siksi, kun tulee tilanteita, jotka vaativat rahallista panostusta. Kuten esimerkiksi vaikka baari-ilta. Niihin minulla ei ole varaa.

Ruoka ja juoma ei ole minulle ongelma. Niihin varani kyllä riittävät. Ja vierailleni myös.

Ja jos pysyn budjetissani vielä tämän vuoden.. pääosa veloistani on maksettu. Ja sit pitäisi helpottaa.

Laskeskelin että tammi-helmikuussa minulla olisi varaa lähteä täydennysreissulle Tallinnaan. Siihen asti luulisin varastoni riittävän.. heh.

No .. oikeasti mä pärjään kyllä. Raha on vain rahaa. Se ei ole tärkeää ollenkaan.
    Eli sen verran riittävästi sitä minulla on.

Mutta tämän avautumisen myötä, hyvää yötä.
  4. Hitto.. sä osuit kultasuoneen. Todellakin.
    Myönteisen muutoksen jälkeen olen todellakin ajatellut, että ehkä minulla on vielä lupa suunitella tulevaa.

Se että ms-tautini ei ole edennyt kolmeen vuoteen, on superhyvä uutinen. Ja lääkärin varovainen arvio oli, ettei etenemistä ehkä enää tapahdukaan - on megalomaaninen lottovoitto.

Sehan tarkoittaisi, että olisin parantunut parantumattomasta sairaudestani.

Todellakin elämäni päättyi, kun sain diagnoosini, enkä elänyt enää elämääni kuten olisin halunnut.

Olen lähes yhtä isossa identiteettikriisissä kuin silloin kun sain diagnoosini. Hitto, sä olet velho.
    Toihan se on syynä. Tietenkin.

En ollut itse osannut yhdistää tuota tähän.
    Kiitos. Siis iso kiitos.
    Nyt tuossa valossa kaikki käy järkeen.