Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

120

Kommenttia

15967

1. Kiitos mielenmaisemastasi. On aina mukavaa keskustella ihmisen kanssa joka aidosti haluaa antaa itsensä ymmärettäväksi.

Se, kykenenkö minä ymmärtämään sinua sen enempää kuin muut, on kyseenalaista.

Ja tottakai sinä olet poikkeuksellinen.. tietysti. Ihan kuin meistä jokainen, joka uskaltaa olla oma itsensä.

En tunnista itsessäni sinun ajattelutapaasi rakkaudesta, minä kun taasen höperöidyn vähän väliä milloin mistäkin.
    Minä ihastun kaikkeen ja kaikkiin ihan tuosta vaan. Nytkin olen ihastunut sinun tapaasi keskustella asioista.

Rakastan paljon, mutta koskaan en ole ollut rakastunut. Luullakseni. Joten olemme erilaisia sen suhteen. Entä sitten, vaikka olemmekin.

Sinun tapasi on ihan yhtä oikeanlainen kuin minunkin. Se on vain erilainen. Ja hyvä niin.

Se, mikä tuntuu sinulle hyvältä tavalta on oleellisin juttu.

Muistettaneen kuitenkin, että sinä teit tämän aloituksen koska halusit ihmisten mielipiteitä tilanteestasi.
    Se tarkoittaa, että ihmiset kertovat omia näkökantojaan. Ja niitä näkökantoja on yhtä monta kuin vastaajaakin.

Et voi mielestäni "paeta" heidän eriäväisyyttään "outouden" verhon taakse.
    Erilaisuus on rikkaus ja ihan hienosti olet jaksanut keskustella eri kommentoijien kanssa.
    Ainakin, mitä minä olen lukenut.

Tässä on pieni dilemma.. sä et halua spekuloida tai analysoida jotakin sellaista, mikä on teoreettista, mutta kuitenkin asia mietityttää sen verran, että teit tämän keskustelun aloituksen.

No, en valita.. olen nauttinut keskustelusta kanssasi.