Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No.. nuo tuijat oli halppistuijia Prisman tarjouksesta. En ala siirtelemään tai muutoinkaan häsläämään niiden kanssa. Jos kuolevat, niin kuolevat. Onhan se harmi, mutta itse pääsen helpoimmalla kun annan luonnon huolehtia niiden selviämisestä. Tai kuolemisesta. Ei nyt kovin laadukkaita olleetkaan alunperinkään.
Juu. Olen laiska hoitamaan mitään.
16.06.2023 15:58
Kyllä kahden kuukauden loman jälkeen voipi olla jo ikävä arkeen. Se nyt on ihan tapauskohtaista. Ota riemuiten kesä vastaan avosylin ja nauti. Ole pikkuisen pähkähullu ja tee ainakin kolme sellaista asiaa joita et tavallisesti tekisi.
Ja kesän listalle pitänee laittaa myös kaksi sellaista asiaa, joita et ole koskaan kokenut. Ihkauusia juttuja.
Ja yhden kerran sanot kyllä, vaikka haluaisit sanoa ei.
Noilla eväin olet uusi mies syksyllä.
Hyvää lomaa Max!
16.06.2023 14:48
Joitain keskusteluja on, jossa olen kokenut kohtaavani sinut. Joku selainen punainen lanka löytynyt, tai näin kuvittelen ainaskin.
Ei pohdiskelemisessa mitään pahaa ole, päinvastoin mielestäni.
Minä taasen arvostan tätä alustaa paljon juuri sen takia, että asiat ovat asioina ja saa rehellisempää keskustelua. Fasce to face voi tulla eteen tilanne, ettei toinen pysty olemaan ihan rehellinen tai oma itsensä.
Toki trollit ovat ihan oma lukunsa, mutta aikalailla aidot krskustelijat erottuu kyllä joukosta.
16.06.2023 14:41
Jaa.. sä olet lomalla. Hyvät lomasäät, mutta jos kattohommia niin ne on paree jättää aamuun tosiaankin. Aamut ovat valoisia ja viileitä.
Minulla lomaan vielä pari viikkoa. Työt alkaa maanantaina ja pari viikkoa töitä ja sit kuukausi lomaa.
Mä tavallaan en tykkää noista linkki ja ihmetys aloituksista. Olet kyllä oikeassa, että asioita ei tule ihmeteltyä ilman että joku uutisoi niistä ensin.
Mutra ne on niin persoonattomia.
Tulee mieleen se, että ihmisillä ei ole omissa elämissään mitään ihmettelemisen aiheita ja siksi kaikki sisältö palstalle tuotetaan ulkoistetusti.
Onko ihmisten elämä tosiaankin mennyt valtamedioiden mukana?
Minä en jaksa kiinnostua juoruista ja uutisista. Ne on asioita, jotka eivät liikauta elämässäni suuntaan tai toiseen. Olen selvinnyt ilman niitä ja selvinnen jatkossakin.
16.06.2023 12:30
Mene ja tiedä. Henkilökohtaisesti uskon, että kanssasi olisi keskusteleminen hyvinkin antoisaa. Mikäs sen parempi kun hyvä keskustelu illallisen lomassa.
16.06.2023 10:23
Plääh! Kuule veliseni.. mä en ruoki palstaa ruokkimisen vuoksi. Höttöä löytyy jo palstan täydeltä.. minulla ei ole siihen lisättävää.
Kaikesta huolimatta olen aika "syvällinen", niin aloitukseni ovat minun näköisiäni. En ala mouruamaan käskystä. Eikä pahalla.
16.06.2023 09:07
Kyll kai terdeöverit kuuluu kesään.. kunhan rajoittaa niiden määrää inhimilliselle tasolle.
Onneksi olkoon vapaista.. kuulostaa parin kuukauden vapaa aika maukkaalta.
Jos oukein olen ymmärtänyt, niin sä olet töitä tehny ihan sikana, niin johan ne on vapaat ansaittuna.
16.06.2023 09:04
Hittolainen.. Mimmi on sähäkkä typy. Sä olet vielä helisemässä sen kanssa. Kandee jo nyt tankata ensiapulaukkua tuleviin koitoksiin. Mimmi kun kasvaa vuoden tai pari, sillä on koko ajan polvet ruvella ja huuli halki. Toiminnan typykkä ihan selvästi.
15.06.2023 19:55
Luumuilupäiviä pitää olla. Ne pitää terveenä. 😃
15.06.2023 19:49
Mulla on merisoralla päällystetty piha ja ostin kolme isoa termoruukkua johon istutin kuusi tuijaa. Ne näyttää kuivuvan, vaikka multa ruukussa on kosteaa. Uskoisin, että paikka on niille liian aurinkoinen. Lehdykät muuttuvat vaaleiksi ja sitten kuivuvat pois. Eikä mulla ole tilaa niitä siirtääkään. Ja halusin jotakin kivaa näkösuojaa naapuriin.
No en tiedä. Olisi ollut kiva sellainen vihreä seinämä tuossa mun ja naapurin aidan edessä.
Varsinkin kun exä on se naapuri..
15.06.2023 19:48
Tanks.
15.06.2023 19:41
No jää minulta huomiseen. Pitänee kohta painua pehkuihin 4.30 soi herätys viimeiseen työpäivään.
15.06.2023 19:29
Olikos se tulivuorenpurkaus Islannissa silloin?
15.06.2023 19:19
Ehei.. mitään keksimällä keksittyä. Mutta Sinkkulat oli hyvä. Harmiskin olisi voinut jatkaa..
15.06.2023 19:18
Niin. Ymmärrän. Olet löytänyt tasapainon.
15.06.2023 19:16
Siis ihan oikea viiniköynnös? Miten tuo talvehtii.. no se jäänee nähtäväksi.
Sun pitää värvätä naapuriapua sen kastelemiseksi näin hellejaksolla.
Mä istutin tuijia termoruukkuihin viime kesänä, ja nyt ne tekee kuolemaa. Olen miettinyt jotakin köynnöstä tilalle. Tai jotain..
Mä en kylläkään omista multasormia ja onnistun tappamaan kaiken elävän, niin tekokasveja voisin harkita.. niin naurettavalta kuin se kuulostaakin. Tekokasveja pihalle..
15.06.2023 18:58
No minua ärsyttäisi, jos on jo sovittuna kellonaika ja ilmoittamatta tulisi aiemmin.
Oli tilanne sitten tuo tai millainen tahansa.
Itse tulkitsisin tuollaisen käytöksen epävarmuutena.
Toki esittäisin, etten olisi moksiskaan.
15.06.2023 18:51
Siis Markkasen vyötarönmittaisesta naisesta ja hänen vyönsoljestaan?
15.06.2023 18:44
Juu.. sinua ei ole juurikaan näkynyt palstalla..
Niin kuin tuossa Gattinolle kerroin, minä käytän palstaa peilinä. Kun elämässäni tulee tilanne, missä olen hieman epävarma, on asia helppo esittää tänne ja saa kommentteja puolesta ja vastaan.
Minua se selkiyttää, kun saa hyvinkin erilaisia näkökantoja. Sellaisiakin, mitä itse ei olisi keksinytkään edes villeimmissä kuvitelmissaankaan .. :D
Enkä tarkoita nyt vain vaaleanpunaista hattaranmakuista höttöä, vaan ihan raadollisia ja konkreettisia käytännön mielipiteitä.
Hattaraa saan milloin vaan lähipiiriltäni. Täällä saa ihan oikeasti joskus paskaa niskaan ihan ansaitusti.
15.06.2023 18:43
Oliko villiviini?
15.06.2023 18:34
380 / 799