Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Haluaisit kynttiläillalliselle?

-flowersreally-

57

491

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm.. moniakin vaihtoehtoja olisi.. olusi melenkiintoista viettää illallinen keskustellen esim. Palstahessun tai Gattinon kanssa. Kaksi palstan järkevää ..

      Ja en ny tarkoita mitään romanttista. Jomman kumman kanssa voisi olla hyvin .. hmm.. mielenkiintoinen illallinen.

      • Voi kiitos huomiosta 😀.
        Tänään kävi mielessä sinä ja minä kantabaarissa. Tuttavapiirini on tylsän korrekti, kaipaisin sellaista arvaamatonta rempseyttä.
        En ole mikään järjen jättiläinen, mutta vähäjärkinen kuitenkin.


      • Gattino kirjoitti:

        Voi kiitos huomiosta 😀.
        Tänään kävi mielessä sinä ja minä kantabaarissa. Tuttavapiirini on tylsän korrekti, kaipaisin sellaista arvaamatonta rempseyttä.
        En ole mikään järjen jättiläinen, mutta vähäjärkinen kuitenkin.

        Eh.. sit ollaan samaa maata. Minä olen tunnetusti myöntänyt olevani pikkuisen tyhmä.

        Ja en ny tarkoita, että sinäkin olisit.

        Tarkoitan vain, että tykkään sinun .. järjenjuoksusta ja ajatusmaailmastasi.


      • Onhan meillä ollut iltapala kynttilällä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Onhan meillä ollut iltapala kynttilällä

        On on. Mutta illallisesta olikin kyse. En juurikaan himoitse illallista kanssasi.. muuten olet hyvinkin himoja herättävä :)


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        On on. Mutta illallisesta olikin kyse. En juurikaan himoitse illallista kanssasi.. muuten olet hyvinkin himoja herättävä :)

        Olet tosi kylmä pujottelijalle

        Cuul&chilly


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi kylmä pujottelijalle

        Cuul&chilly

        Täh?

        No näkökanta tuokin.


      • Anonyymi

        Oho! Ja kun en juurikaan mitään tänne sano…Yritän olla järkevä ja myös elääkin järkevästi, mutta usein olen saanut todeta ettei siinä ole mitään järkeä. Parempi siis pysytellä ihan vaan omana itsenään ja omalla tasollaan 😉

        Sen mitä olen ajatuksiasi lukenut ja minkälaisen kuvan olet itsestäsi antanut, niin meillä saattaisi olla hyvinkin pitkät keskustelut…🤷‍♂️

        -Palstahessu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho! Ja kun en juurikaan mitään tänne sano…Yritän olla järkevä ja myös elääkin järkevästi, mutta usein olen saanut todeta ettei siinä ole mitään järkeä. Parempi siis pysytellä ihan vaan omana itsenään ja omalla tasollaan 😉

        Sen mitä olen ajatuksiasi lukenut ja minkälaisen kuvan olet itsestäsi antanut, niin meillä saattaisi olla hyvinkin pitkät keskustelut…🤷‍♂️

        -Palstahessu

        Mene ja tiedä. Henkilökohtaisesti uskon, että kanssasi olisi keskusteleminen hyvinkin antoisaa. Mikäs sen parempi kun hyvä keskustelu illallisen lomassa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mene ja tiedä. Henkilökohtaisesti uskon, että kanssasi olisi keskusteleminen hyvinkin antoisaa. Mikäs sen parempi kun hyvä keskustelu illallisen lomassa.

        👍 Pohdittavaa voisi jäädä puolin ja toisin. Olen taipuvainen viettämään paljon aikaa pääni sisällä pohtien elämästä kaikenlaista ja sopivan ihmisen osuessa kohdalle tuon myös julki mietteeni. Vieroksun vähän tällaisia palstoja, enkä mielelläni antaudu syvällisiin keskusteluihin. Siksi antini tänne on myös vähäistä. Olen ehdottomasti liven kannalla, koska on tärkeää nähdä ilmeet ja eleet sekä kuulla keskustelukumppanin ääni.

        -Palstahessu


      • Anonyymi kirjoitti:

        👍 Pohdittavaa voisi jäädä puolin ja toisin. Olen taipuvainen viettämään paljon aikaa pääni sisällä pohtien elämästä kaikenlaista ja sopivan ihmisen osuessa kohdalle tuon myös julki mietteeni. Vieroksun vähän tällaisia palstoja, enkä mielelläni antaudu syvällisiin keskusteluihin. Siksi antini tänne on myös vähäistä. Olen ehdottomasti liven kannalla, koska on tärkeää nähdä ilmeet ja eleet sekä kuulla keskustelukumppanin ääni.

        -Palstahessu

        Joitain keskusteluja on, jossa olen kokenut kohtaavani sinut. Joku selainen punainen lanka löytynyt, tai näin kuvittelen ainaskin.

        Ei pohdiskelemisessa mitään pahaa ole, päinvastoin mielestäni.

        Minä taasen arvostan tätä alustaa paljon juuri sen takia, että asiat ovat asioina ja saa rehellisempää keskustelua. Fasce to face voi tulla eteen tilanne, ettei toinen pysty olemaan ihan rehellinen tai oma itsensä.

        Toki trollit ovat ihan oma lukunsa, mutta aikalailla aidot krskustelijat erottuu kyllä joukosta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joitain keskusteluja on, jossa olen kokenut kohtaavani sinut. Joku selainen punainen lanka löytynyt, tai näin kuvittelen ainaskin.

        Ei pohdiskelemisessa mitään pahaa ole, päinvastoin mielestäni.

        Minä taasen arvostan tätä alustaa paljon juuri sen takia, että asiat ovat asioina ja saa rehellisempää keskustelua. Fasce to face voi tulla eteen tilanne, ettei toinen pysty olemaan ihan rehellinen tai oma itsensä.

        Toki trollit ovat ihan oma lukunsa, mutta aikalailla aidot krskustelijat erottuu kyllä joukosta.

        Face to face on mun juttu.
        Äskettäin videoin itseäni ja yllätyin kuinka paljon viestitän nonverbaalisesti, ilmeillä ja keholla.

        Keskustelu palstalla on hankalaa, koska tekstini ei ole koskaan valmis. Ajattelen liikaa ja liian intuitiivisesti.


      • Gattino kirjoitti:

        Face to face on mun juttu.
        Äskettäin videoin itseäni ja yllätyin kuinka paljon viestitän nonverbaalisesti, ilmeillä ja keholla.

        Keskustelu palstalla on hankalaa, koska tekstini ei ole koskaan valmis. Ajattelen liikaa ja liian intuitiivisesti.

        Niin. Kommunikaatio palstalla voi olla hieman yksinkertaistettua ilman ilmeitä ja eleitä.
        Toisaalta .. kaikki eivät tulkitse nonverbaalisia viestejä samoin. Siinä mielessä palsta on puhtaampi kanava kommunikaatioon.

        Täälläkin kyllä törmää kärjistyksiin ja väärinkäsityksiin vähän väliä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joitain keskusteluja on, jossa olen kokenut kohtaavani sinut. Joku selainen punainen lanka löytynyt, tai näin kuvittelen ainaskin.

        Ei pohdiskelemisessa mitään pahaa ole, päinvastoin mielestäni.

        Minä taasen arvostan tätä alustaa paljon juuri sen takia, että asiat ovat asioina ja saa rehellisempää keskustelua. Fasce to face voi tulla eteen tilanne, ettei toinen pysty olemaan ihan rehellinen tai oma itsensä.

        Toki trollit ovat ihan oma lukunsa, mutta aikalailla aidot krskustelijat erottuu kyllä joukosta.

        Totta tuokin, voi olla jännitystä tms ettei pysty olemaan luontevasti kasvotusten. Toki maailmassa on ihmisiä jotka eivät tutussakaan seurassa pysty silmiin katsomaan. Tuttavapiiristä löytyy eräs tällainen tyyppi. Ihan sama kuunteleeko hän vai jutteleeko, niin katse on jossain muualla kuin toisessa osapuolessa...

        Mutta se siitä...Olen hiukan hämilläni saamastani huomiosta, mutta 👍 😉 Mukavaa viikonloppua ja palaillaan taasen joskus.

        -Palstahessu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin, voi olla jännitystä tms ettei pysty olemaan luontevasti kasvotusten. Toki maailmassa on ihmisiä jotka eivät tutussakaan seurassa pysty silmiin katsomaan. Tuttavapiiristä löytyy eräs tällainen tyyppi. Ihan sama kuunteleeko hän vai jutteleeko, niin katse on jossain muualla kuin toisessa osapuolessa...

        Mutta se siitä...Olen hiukan hämilläni saamastani huomiosta, mutta 👍 😉 Mukavaa viikonloppua ja palaillaan taasen joskus.

        -Palstahessu

        Höh.. hämilläsi..

        Juips, palaillaan kun hämillisyys on hälvennyt.
        Hyvää viikonloppua. Ja kesää ja juhannustakin jos ei palstalla törmäillä.


    • Ei taida sen sortin romantiikka kuulua palstailuun ja palstalaisiin.

      • Anonyymi

        Entä jos nosse vie snagarille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos nosse vie snagarille?

        Nosse vie ruokaravintolaan, ei harrasta snagareita. Niin hieno mies. Se pitää olla kunnon pihvi minkä hän syö.


      • Anonyymi

        Pyydä lillistä:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä lillistä:)

        En pyydä, kun tiedän vastauksen kysymättäkin.


      • No miksipä se ei vois kuuluakin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No miksipä se ei vois kuuluakin.🙂.

        Voihan se joillain, vaan ei minulla. 🙂

        Tiiän kyllä joidenkin täältä toisensa löytäneen. Miten vakavissaan, niin siitä en tiedä. Ja onko kynttiläillallisia syöty.🤷🏼‍♂️🙂


      • Huitale kirjoitti:

        Voihan se joillain, vaan ei minulla. 🙂

        Tiiän kyllä joidenkin täältä toisensa löytäneen. Miten vakavissaan, niin siitä en tiedä. Ja onko kynttiläillallisia syöty.🤷🏼‍♂️🙂

        Niin en tosiaan tiedä kuinka usein sellaista olis mahdollisesti tapahtunut tai onko tapahtunut mutta vois tapahtua ihan hyvin mun mielestä. Kauankohan menis aikaa ennen kuin pääsis ensimmäiselle kynttiläillalliselle jos ottais tavoitteeksi pyytää jokaista palstan naista sellaiselle. Muumien kanssa tosin se olis hieman hankalaakin varmasti kun ei tietäis onko pyytänyt jo ja ketä oikein pyytää.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin en tosiaan tiedä kuinka usein sellaista olis mahdollisesti tapahtunut tai onko tapahtunut mutta vois tapahtua ihan hyvin mun mielestä. Kauankohan menis aikaa ennen kuin pääsis ensimmäiselle kynttiläillalliselle jos ottais tavoitteeksi pyytää jokaista palstan naista sellaiselle. Muumien kanssa tosin se olis hieman hankalaakin varmasti kun ei tietäis onko pyytänyt jo ja ketä oikein pyytää.😄.

        Tarina yritysjohtajasta voi antaa osviittaa: kiireinen mies halusi vaimon, mutta aikaa riiaamiseen ja seurusteluun ei ollut. Niinpä hän teki avioliittotarjouksen 10:lle tuntemalleen naiselle. Kaikki kieltäytyivät, mutta yhdestoista jo suostui 😉


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Tarina yritysjohtajasta voi antaa osviittaa: kiireinen mies halusi vaimon, mutta aikaa riiaamiseen ja seurusteluun ei ollut. Niinpä hän teki avioliittotarjouksen 10:lle tuntemalleen naiselle. Kaikki kieltäytyivät, mutta yhdestoista jo suostui 😉

        Niin voisipa siinä niinkin käydä tietysti.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin en tosiaan tiedä kuinka usein sellaista olis mahdollisesti tapahtunut tai onko tapahtunut mutta vois tapahtua ihan hyvin mun mielestä. Kauankohan menis aikaa ennen kuin pääsis ensimmäiselle kynttiläillalliselle jos ottais tavoitteeksi pyytää jokaista palstan naista sellaiselle. Muumien kanssa tosin se olis hieman hankalaakin varmasti kun ei tietäis onko pyytänyt jo ja ketä oikein pyytää.😄.

        Se kuulostais jo vähän ehkä toivottomalle, jos kaikkia pyytäisi eikä vain niitä jotka oikeasti kiinnostaa. 😄

        Tietysti voihan olla, että kiinnostus herääkin illallisen myötä, kun näkee IRL, eikä ole vain joku oletettu enää täältä.


      • Huitale kirjoitti:

        Se kuulostais jo vähän ehkä toivottomalle, jos kaikkia pyytäisi eikä vain niitä jotka oikeasti kiinnostaa. 😄

        Tietysti voihan olla, että kiinnostus herääkin illallisen myötä, kun näkee IRL, eikä ole vain joku oletettu enää täältä.

        No juu mä siis tarkotinkin niin kuin ilman mitään varsinaista tarkoitusta löytää joku ja ennakko odotuksia toisesta. Niin että pyytäis vaan aina jonkun niin kauan kuin joku suostuu ja sitten vaan avoimin mielin katsois mitä tapahtuu.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin en tosiaan tiedä kuinka usein sellaista olis mahdollisesti tapahtunut tai onko tapahtunut mutta vois tapahtua ihan hyvin mun mielestä. Kauankohan menis aikaa ennen kuin pääsis ensimmäiselle kynttiläillalliselle jos ottais tavoitteeksi pyytää jokaista palstan naista sellaiselle. Muumien kanssa tosin se olis hieman hankalaakin varmasti kun ei tietäis onko pyytänyt jo ja ketä oikein pyytää.😄.

        No shit sherlock. Vajaan vuoden aikana tavattuna (myös) kolme muumileidiä. Ei tosin kynttiläillallisella, mutta kahden kohdalla se olisi ollut aivan mahdollinen vaihtoehto ja taatusti myös kutsu olisi otettu vastaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        No shit sherlock. Vajaan vuoden aikana tavattuna (myös) kolme muumileidiä. Ei tosin kynttiläillallisella, mutta kahden kohdalla se olisi ollut aivan mahdollinen vaihtoehto ja taatusti myös kutsu olisi otettu vastaan.

        Niin no toi nyt oli vaan pelkkää ajatuksen juoksua eikä niinkään vakavaa pohdintaa ja mieleen vaan tuli että kuinkakohan monta ihmistä sitä mahdollisesti joutuis läpi käymään ja kauankohan siinä menis ennen kun ekalla illalliselle pääsis.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin no toi nyt oli vaan pelkkää ajatuksen juoksua eikä niinkään vakavaa pohdintaa ja mieleen vaan tuli että kuinkakohan monta ihmistä sitä mahdollisesti joutuis läpi käymään ja kauankohan siinä menis ennen kun ekalla illalliselle pääsis.🙂.

        Sanoisin että noin 2,7. Maksimissaan. Kokeile 😁


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No juu mä siis tarkotinkin niin kuin ilman mitään varsinaista tarkoitusta löytää joku ja ennakko odotuksia toisesta. Niin että pyytäis vaan aina jonkun niin kauan kuin joku suostuu ja sitten vaan avoimin mielin katsois mitä tapahtuu.🙂.

        Okei. Mua hämäs toi kynttiläillallinen. Itse en kutsuisi helposti ketään sellaiselle ellen ole romanttisesti kiinnostunut ihmisestä. Ja ihan huvikseen en enää nykyään niin mieluusti ihmisiä tapaile, perheeni huomioiden. 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        Okei. Mua hämäs toi kynttiläillallinen. Itse en kutsuisi helposti ketään sellaiselle ellen ole romanttisesti kiinnostunut ihmisestä. Ja ihan huvikseen en enää nykyään niin mieluusti ihmisiä tapaile, perheeni huomioiden. 🙂

        Ymmärrän toki sinkkujen tilanteen olevan erilainen. Ja ihmisten treffailun mahdollisuus.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sanoisin että noin 2,7. Maksimissaan. Kokeile 😁

        Täytyypä harkita. Aika hyvä luotto sulla kuitenkin siihen että noin nopeesti pääsisin illastamaan. Eikä siinä sehän on vaan mukavaa että luottoa löytyy.😄.


      • Huitale kirjoitti:

        Okei. Mua hämäs toi kynttiläillallinen. Itse en kutsuisi helposti ketään sellaiselle ellen ole romanttisesti kiinnostunut ihmisestä. Ja ihan huvikseen en enää nykyään niin mieluusti ihmisiä tapaile, perheeni huomioiden. 🙂

        Jep. Eihän sitä mikään estä muuttumasta hyvinkin romanttiseks se tarvis vaan tunnustella että mihin suuntaan se lähtis menemään.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Eihän sitä mikään estä muuttumasta hyvinkin romanttiseks se tarvis vaan tunnustella että mihin suuntaan se lähtis menemään.😄.

        Joo, sinkut ei vaan monikaan taida helpolla lähteä treffeille tai en minä tiedä. Voihan olla, että julkisesti teksteissä esitetään vaikeasti tavoiteltavaa ja irl ollaa kuitenkin helposti messissä. 🤷🏼‍♂️

        Randella on käynyt flaksi ja on muitakin miehiä joilla on käynyt, joten voithan sinäkin koklata. 🙂👍

        Mistäpä sitä koskaan tietää, vaikka jonkun tekstin takana on just se elämäsi ihminen. Se ei vaan täällä välttämättä näytä ja tunnu siltä, miltä sitten kun oikeasti kohtaa kasvokkain ja saa persoonasta kiinni, huomaakin pitävänsä.

        Ihan mahdollisena pidän, vaikka itse olen jo analysoiva tekstien perusteella ja monesti hahmotan aika hyvin perusluonteen ihmisen ajatuksista, jopa ne puolet mitä ei ääneen sanota, mutta koristellen pidetään vähän piilossa. Mulle teksti on tie ihmisen päähän, silloin kun se on analysointi kelpoista tuotosta. 😆

        Usein se ei ole, joillain on rooli päällä. Isosti.


      • Huitale kirjoitti:

        Joo, sinkut ei vaan monikaan taida helpolla lähteä treffeille tai en minä tiedä. Voihan olla, että julkisesti teksteissä esitetään vaikeasti tavoiteltavaa ja irl ollaa kuitenkin helposti messissä. 🤷🏼‍♂️

        Randella on käynyt flaksi ja on muitakin miehiä joilla on käynyt, joten voithan sinäkin koklata. 🙂👍

        Mistäpä sitä koskaan tietää, vaikka jonkun tekstin takana on just se elämäsi ihminen. Se ei vaan täällä välttämättä näytä ja tunnu siltä, miltä sitten kun oikeasti kohtaa kasvokkain ja saa persoonasta kiinni, huomaakin pitävänsä.

        Ihan mahdollisena pidän, vaikka itse olen jo analysoiva tekstien perusteella ja monesti hahmotan aika hyvin perusluonteen ihmisen ajatuksista, jopa ne puolet mitä ei ääneen sanota, mutta koristellen pidetään vähän piilossa. Mulle teksti on tie ihmisen päähän, silloin kun se on analysointi kelpoista tuotosta. 😆

        Usein se ei ole, joillain on rooli päällä. Isosti.

        Eihän siinä kokeilemisessa varmasti mitään häviäisi mutta ehken mä nyt kuitenkaan sellaseen urakkaan ryhdy ainakaan nyt tällä hetkellä se ei oo ajankohtaista. Ja joo voihan se tuuri käydä kellä vaan tosin asiaa auttaa jos on lahjakas pukemaan ajatuksiaa tekstiksi ja sillain osaava kirjoittelija. Ja monella on tosiaan rooli päällä toisilla enemmän toisilla vähemmän ja joillain sitä ei sitten ole ja sitten on vielä erikseen ihan tietoiset palstapersoonallisuudet vai meneekö se sitten sinne roolien karsinaan sekin.🤔😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Täytyypä harkita. Aika hyvä luotto sulla kuitenkin siihen että noin nopeesti pääsisin illastamaan. Eikä siinä sehän on vaan mukavaa että luottoa löytyy.😄.

        Tuo on karkea suhdeluku omista kokemuksistani enkä ole sen kummempi perusveijari kuin sinäkään. Niinpä olettaisin että aika vikkelästi löydät potentiaalisia uhreja, jotka ilolla lähtevät tapaamaan ja jopa kynttiläillalliselle. Ja jos henkilö vaikuttaa todella huumorintajuiselta, mikäpä oli huvittavampaa romantiikasta tinkimättä kuin viedä leidi syömään ulos nakkikioskille ja iskeä yön pienessä hämärryksessä parit tuikut siihen nakkikioskin ainoaan pöytään 😉😘


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuo on karkea suhdeluku omista kokemuksistani enkä ole sen kummempi perusveijari kuin sinäkään. Niinpä olettaisin että aika vikkelästi löydät potentiaalisia uhreja, jotka ilolla lähtevät tapaamaan ja jopa kynttiläillalliselle. Ja jos henkilö vaikuttaa todella huumorintajuiselta, mikäpä oli huvittavampaa romantiikasta tinkimättä kuin viedä leidi syömään ulos nakkikioskille ja iskeä yön pienessä hämärryksessä parit tuikut siihen nakkikioskin ainoaan pöytään 😉😘

        Juu kyllä se mulle sopis sellanenkin tai vaikka ihan nuotioillallinen jossain laavulla tai kodalla luonnonrauhassa tai sitten ihan perinteinen kynttiläillallinen jossain ravintolassa tai voisin tietysti kokata itsekin sellaisen jossain. Mikä nyt sitten neitoa eniten sattuis miellyttämään.🙂.


    • Anonyymi

      Näkökulma

      Haluaisin olla liekki vahakynttilässä, jota toisinaan (puhdasta ja kaupallista ilkeyttä) sammutellaan, ja jota taas (puhdasta kaupallista ilkeyttä) myös sytytellään.

      Sellaista on olla puhdas ja kaupallinen liekki.

      (hihitystä)

    • Typy voisi olla sopiva.

    • Anonyymi

      Ei nimellä eikä nimimerkillä väliä.

      Seksisuhteen haluan. Rakastelupäiviä ja saunomista. Hotellit käy myös, erittäin hyvin Helsingissä.

      Olen mies 57 vuotta.

      • Anonyymi

        33-vuotias sinkku 👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        33-vuotias sinkku 👍🏼

        FWB vai sokeri-isää vailla?


    • Kynttiläillallinen sopisi paremmin elokuun lopun pimeneviin iltoihin. Taitava viulisti vetää aluksi pari biisiä vaikka syfilikseen kuolleelta suurelta romantikolta Robert Schumannilta ja sitten ymmärtää häippästä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Jukka Pekka Saraste soittaisi Schumannia... ei hassumpaa, vielä parempaa jos jäisi myös illalliselle samaan seurueeseen, varmuuden vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jukka Pekka Saraste soittaisi Schumannia... ei hassumpaa, vielä parempaa jos jäisi myös illalliselle samaan seurueeseen, varmuuden vuoksi.

        Kapellimestarin tahtipuikolla voi myös sekoittaa drinksuja, joten kyllä.


    • Ei minun kassa kukaan halua minnekään.

    • Sinut.

    • Minä en oikein ymmärrä niiden kynttilöiden ideaa. Jos ne on siinä hassusti syöjien välissä, niin kaatuvat vielä ja tulee katastrofi.

      Kunnon valaistus, kiitos, silloin, kun syödään.
      Muutenkin syön mieluummin päivällistä jo siinä klo 17-18 tai ihan viimeistään klo 19 aikaan, jolloin ei edes ole kynttilöiden vaatimaa pimeyttä kuin keskitalvella, tai jotain.

    • Anonyymi

      Dissen. Luulen kylläkin ettei kynnilöillä olisi siinä niin väliä, mutta uskon että hänen kanssa olisi mukava ja helppo keskustella

      • Anonyymi

        Ei se puhu


    • Eipä olisi sopiva naisen kutsua miestä kynttiläillalliselle, vaikka oma luonne onkin yleensä proaktiivisuuteen taipuvainen eikä mikään passiivinen. Miehet haluaa olla useammin se kuka vie... Soidinmenot, johon on pakko sopeutua jollain tavalla oli nainen kuinka moderni vaan.

      Kynttilät, läsnäolo, kaunista musiikkia, pöytäliina ja oikea kattaus ja intiimi hetki rauhallisessa ympäristössä on ihana ajatus. Jälkiruoaksi hitaat. Pieni visusti piilotettu romantikko minussa on heti salaa kikseissä (älkää kertoko kenellekään, yritän näyttää coolilta ulospäin).

      Silti ei voi kuin haaveilla. Voisi sanoa, että Herran haltuun ja turhaa ei kannata odotella, menee elämä ikuiseksi odotteluksi helposti. Haikeaakin.

      https://m.youtube.com/watch?v=2Vv-BfVoq4g&pp=ygUHUGVyZmVjdA==

      • Anonyymi

        Yök


    • Anonyymi

      Buddy-loven tietenkin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe