Yllätysvierailu tapailun alkuvaiheessa?

Anonyymi-ap

Jos olet ollut vasta yksillä treffeillä, niin onko sinusta ok tehdä yllätysvierailu treffikumppanin kotiin?

Tai ilmaantua oven taakse pari minuuttia puhelunne jälkeen, vaikka tiedät, että toinen olettaa sinun tulevan vasta puolen tunnin päästä. - Etenkin, kun yllätetty on ollut juuri pari tuntia auringossa, hikisenä, tekemässä puutarhahommia ja tiedät sen.

Oletatko, että se on vain kiva jäynä toisenkin mielestä tai ymmärrätkö, jos yllätetty on koko vierailusi ajan tosi vaivaantunut?

Onkohan se vain erikoinen tapa testata toisen huumorintajua vai halu nähdä miltä tämä näyttää hikisenä ja likaisena?

Minua kiinnostaa kuulla onko siinä eroja, kuinka nainen tai mies kokisi tällaisen episodin.

Ajatuksia?

61

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä ajattelisin että toinen on vaan tullut stalkkaamaan. Eli en kyllä pitäisi yhtään ajatuksesta😱 voisin jopa ahdistua…

    • No minua ärsyttäisi, jos on jo sovittuna kellonaika ja ilmoittamatta tulisi aiemmin.
      Oli tilanne sitten tuo tai millainen tahansa.

      Itse tulkitsisin tuollaisen käytöksen epävarmuutena.

      Toki esittäisin, etten olisi moksiskaan.

    • En tykkäisi, että ekojen treffien jälkeen kukaan tulee sopimatta kotiovelleni. Muuten jo kunnolla tutumpana ja seurustelevana parina ei haittaisi tulla käymään, kun on tullakseen sopimattakin. Tietty joku tolkku siinäkin. Ettei keskellä yötä tuu herättelee.

      En häpee itseeni hikisenä enkä likaisenakaan. Ihmisiähän me ollaa eikä näyttelynukkeja näyteikkunalla. Jos ei kehtaa olla ittensä, niin liian outo mun makuun.

      • Tälläytyykö ihmiset aina, kun odottelevat miestä/naista/kamelia tms. kotiinsa vierailulle?

        Itse ajattelen, että ihan pari ekaa kertaa voi hiukan hienostella, jos kokee olonsa niin säädyllisemmäksi, mutta minusta kukin kotonaan vois olla kuten kotonaan oikeastikin on. Ilman tälläyksiä. Rennosti, että oloni olis mullakin luonteva.

        Vaivaantuisin, jos aina ollaa ovella vastassa kuin juhliin lähdössä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tälläytyykö ihmiset aina, kun odottelevat miestä/naista/kamelia tms. kotiinsa vierailulle?

        Itse ajattelen, että ihan pari ekaa kertaa voi hiukan hienostella, jos kokee olonsa niin säädyllisemmäksi, mutta minusta kukin kotonaan vois olla kuten kotonaan oikeastikin on. Ilman tälläyksiä. Rennosti, että oloni olis mullakin luonteva.

        Vaivaantuisin, jos aina ollaa ovella vastassa kuin juhliin lähdössä.

        Eikö tuossa välissä nyt kuitenkin on monta muutakin astetta? Siis hikinen ja likainen vs. juhliin tällätty. Itselläni ainakin se ihan normaali olotila on noiden välissä. Mulla se ongelma hikisenä ja likaisena ei olisi kehtaaminen, vaan se, että haluan pesulle. Jos on vaikka puutarhassa myllännyt, niin se olotila kesken kaiken ei ole sellainen, että tekisi mieli istua seurustelemaan kenenkään kanssa. Ensinnäkin haluan homman valmiiksi, sitten pesulle ja vaihtaa vaatteet ja sitten vasta viettää aikaa jonkun kanssa. Olen mukavuudenhaluinen. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuossa välissä nyt kuitenkin on monta muutakin astetta? Siis hikinen ja likainen vs. juhliin tällätty. Itselläni ainakin se ihan normaali olotila on noiden välissä. Mulla se ongelma hikisenä ja likaisena ei olisi kehtaaminen, vaan se, että haluan pesulle. Jos on vaikka puutarhassa myllännyt, niin se olotila kesken kaiken ei ole sellainen, että tekisi mieli istua seurustelemaan kenenkään kanssa. Ensinnäkin haluan homman valmiiksi, sitten pesulle ja vaihtaa vaatteet ja sitten vasta viettää aikaa jonkun kanssa. Olen mukavuudenhaluinen. 😂

        On tietysti, mutta itse esiinnyn juuri siinä sheipissä, kun satun olemaan, kun joku linkuttelee ovikelloa. Jos oon hikinen ja likainen, niin sitten oon. Voihan sitä pesulle kipaista silläkin aikaa, kun toinen kaivaa nenää sohvalla. 😄


      • Huitale kirjoitti:

        On tietysti, mutta itse esiinnyn juuri siinä sheipissä, kun satun olemaan, kun joku linkuttelee ovikelloa. Jos oon hikinen ja likainen, niin sitten oon. Voihan sitä pesulle kipaista silläkin aikaa, kun toinen kaivaa nenää sohvalla. 😄

        Tuon kyllä ymmärrän, että kesken jonkun homman on ikävää jättää työ kesken ja siirtyä lärpättelemään. Mutta jo tutumman kanssa voi toimia niinkin, että pyytää messiin, vaikka puutarhaan höpöttämään samaan aikaan, kun itse jatkaa mylläämistä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        On tietysti, mutta itse esiinnyn juuri siinä sheipissä, kun satun olemaan, kun joku linkuttelee ovikelloa. Jos oon hikinen ja likainen, niin sitten oon. Voihan sitä pesulle kipaista silläkin aikaa, kun toinen kaivaa nenää sohvalla. 😄

        No mä inhoan sitä olotilaa, kun on hikinen ja tahmea ja likanen jne. Ei tosiaan tee mieli mihinkään istuakaan siinä kunnossa. Mä haluan pesulle ja jos joku tulisi kylään niin se estäisi pesulle menon. Kokisin itseni TODELLA törkeäksi, jos painuisin vaan pesulle. Että juu vituttaisi ja rankasti, jos joku tulee täysin puskista häiriköimään. Muutenkin puhelimet on keksitty, että ilmottaminen olisi fiksua.


      • Huitale kirjoitti:

        Tuon kyllä ymmärrän, että kesken jonkun homman on ikävää jättää työ kesken ja siirtyä lärpättelemään. Mutta jo tutumman kanssa voi toimia niinkin, että pyytää messiin, vaikka puutarhaan höpöttämään samaan aikaan, kun itse jatkaa mylläämistä.

        Ja jos näppärä pihantekijä, niin eikun jeesimään. 😄👍


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tuon kyllä ymmärrän, että kesken jonkun homman on ikävää jättää työ kesken ja siirtyä lärpättelemään. Mutta jo tutumman kanssa voi toimia niinkin, että pyytää messiin, vaikka puutarhaan höpöttämään samaan aikaan, kun itse jatkaa mylläämistä.

        Mä vihaan jutella kenellekään, kun teen TÖITÄ. Mua vituttaa jo sekin, kun muksu tulee häiriköimään, kun olen vaikka istuttamassa jotain. No sen vielä kestää, kun kyse on kuitenkin lapsesta. Mutta juu ei todellakaan ketään siihen viereen pyörimään, kun olen tekemässä jotain työksi laskemaani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä inhoan sitä olotilaa, kun on hikinen ja tahmea ja likanen jne. Ei tosiaan tee mieli mihinkään istuakaan siinä kunnossa. Mä haluan pesulle ja jos joku tulisi kylään niin se estäisi pesulle menon. Kokisin itseni TODELLA törkeäksi, jos painuisin vaan pesulle. Että juu vituttaisi ja rankasti, jos joku tulee täysin puskista häiriköimään. Muutenkin puhelimet on keksitty, että ilmottaminen olisi fiksua.

        Heh, näin me ihmiset ollaa erilaisia. 😉


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Heh, näin me ihmiset ollaa erilaisia. 😉

        niinpä ... vaan pointti olikin vain se, että on tuohon nyt (kai) muitakin syitä kuin kehtaaminen 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä vihaan jutella kenellekään, kun teen TÖITÄ. Mua vituttaa jo sekin, kun muksu tulee häiriköimään, kun olen vaikka istuttamassa jotain. No sen vielä kestää, kun kyse on kuitenkin lapsesta. Mutta juu ei todellakaan ketään siihen viereen pyörimään, kun olen tekemässä jotain työksi laskemaani.

        Oukkei. 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        niinpä ... vaan pointti olikin vain se, että on tuohon nyt (kai) muitakin syitä kuin kehtaaminen 🙂

        Juu, ymmärsin. Mutta oon kuullu monesti senkin syyksi, ettei kehtaa.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Oukkei. 😬

        Ensin työt ja sitten vasta huvi, näin se mulla menee. Että jos siihen tulee viereen pyörimään niin ei muuta kun töihin sitten myös. Ja lisäksi noi puutarhahommat on itselleni enemmän sellasia meditatiivisia, että haluan olla rauhassa. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensin työt ja sitten vasta huvi, näin se mulla menee. Että jos siihen tulee viereen pyörimään niin ei muuta kun töihin sitten myös. Ja lisäksi noi puutarhahommat on itselleni enemmän sellasia meditatiivisia, että haluan olla rauhassa. 🙂

        Okei. Lukitaan vastaus. 😛👍❣️


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Juu, ymmärsin. Mutta oon kuullu monesti senkin syyksi, ettei kehtaa.

        Se voi hyvinkin olla jopa helpompi sanoa syyksi, ettei kehtaa. Onhan se nyt parempi, kuin että "mä nyt en vaan ..ttu halua ketään tähän pyörimään". 😂


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Juu, ymmärsin. Mutta oon kuullu monesti senkin syyksi, ettei kehtaa.

        Tietenkin jos on joku oikeasti tutumpi on, niin siinä voi vaan todeta, että mulla on homma kesken ja mene nyt vaikka sinne sisälle keksimään itelles jotakin puuhaa. Mä tulen sitten kun homma on tehty ja olen käynyt pesulla ja vaihtanut vaatteet jne. Se voi kestää. 😁


    • Yllätysvierailu olisi ok, jos soittaisi ja kertoisi että on lähistöllä ja kysyy suoraan saako tulla ja monelta saa tulla, tai vielä parempi olisi kysyä lähteekö toinen kävelylle ja odottaa että vastapuoli kutsuu sisään. Itsensä kutsuminen kylään ei osoita ihan tuoreessa tapailussa/suhteessa kovin hyviä käytöstapoja. Ovikellon soittaminen varoittamatta menee stalkkauksen puolelle samassa tilanteessa.

      • Anonyymi

        Onko sinulla niin sottainen kämppä ja mies ei saisi hyvää kuvaa sinusta eli koitas siivota ja pitää kämppä siinä kunnossa et kehtaa kylään tulla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla niin sottainen kämppä ja mies ei saisi hyvää kuvaa sinusta eli koitas siivota ja pitää kämppä siinä kunnossa et kehtaa kylään tulla

        Minulla on lapsia kotona, enkä halua heille ketään esitellä ennen kuin kaksi aikuista keskenään tietää mitä haluavat ja tunteet on molemminpuoliset.

        Jos olisin yksin ja oma mielitietty ilmestyisi ovelle, olisin iloinen vierailusta. Jos taas jos ovikellon soittaja olisi joku epämääräinen yhden treffin tapailumies, saisi jäädä suosiolla ulos. Onneksi en ole vielä ollut erityisen aktiivinen treffailussa, joten olen varmasti turvassa yllättäjiltä. 😂


    • Anonyymi

      Mjaa, olen heittänyt kerran naisen ulos makuuhuoneesta, kun rinkkasi ovikelloa ja meni sanomatta mitään sänkyyn.
      Katsoin menossa olevan elokuvan loppuun, keräsin naisen vaatteet ja heitin ulos ovesta, ja naisen vaatteiden perään.

      Ihme touhua jos tungetellaan väkisin kysymättä.

      Juu, en tykkää yllätyksistä.

      AV

    • No en tykkäis...

      Mä saatan touhuta omia juttujani ja silloin tykkään olla rauhassa. Oon sen verran jo erakoitunut, että haluan määritellä ajan milloin olen sosiaalinen, tai milloin en.

      Saatan nukkuakin ja jos herätetään kesken unien, saatan v.ttuilla ääneen. Mulla kun on vuorotyö ja ihan omat ajat milloin teen mitäkin, tai oon tekemättä, niin ahdistun herkästi tungettelevista ihmisistä.

      Tartten omaa tilaa ja siihen tullaan hyvissä ajoin kysellen. En ehkä aukase ovea ollenkaan. 😁

      • Anonyymi

        Kuules laura et tolla tyylillä ketään miestä saa eli laura saa jäädä yksin nukkumaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules laura et tolla tyylillä ketään miestä saa eli laura saa jäädä yksin nukkumaan

        En mä miestä haluakaan.. oon lesbo.


    • Anonyymi

      No ei todellakaan ole ok. Noin yleisellä tasolla mä nyt en olisi edes kertonut osoitettani vielä ekojen treffien jälkeen, että sinne ilmaantuminen ei olisi lainkaan normaalia.

    • En harrasta yllätyksiä. Jos joku tuottaa niitä minulle, on tilanne hieman eri, mutta yllättäjä saa varautua myös kylmäkiskoiseen kohtaamiseen, tilanteesta riippuen.

    • Deittikierrätyskeskuksen kamaa tollanen yllättelijä.

      • Repes… 😂😂😂 Olipa lohkaisu. Tosiaan totta, ei kukaan normaali ovikelloa ala soittelemaan varoittelemaatta.

        Kierrätyskeskuksesta ja Kontistamuuten kyllä löytää löytöjä, Kerran bongasin Aallon pöydän pikkurahalla (en ostanut kun ei ollut tarvetta), kerran Kukkapuron tuolin (jonka hinta yllättäin kolminkertaistui kun ääneen ihmettelin Kukkapuromaisuutta) ja useampi Heikki Turusen lamppua pilkkahintaan ja kerran pari Benny Frandsenin lamppua kahdella erolla (jotka on vikeä kunnostamatta). Siis designia melkein ilmaiseksi,


      • Citrinella kirjoitti:

        Repes… 😂😂😂 Olipa lohkaisu. Tosiaan totta, ei kukaan normaali ovikelloa ala soittelemaan varoittelemaatta.

        Kierrätyskeskuksesta ja Kontistamuuten kyllä löytää löytöjä, Kerran bongasin Aallon pöydän pikkurahalla (en ostanut kun ei ollut tarvetta), kerran Kukkapuron tuolin (jonka hinta yllättäin kolminkertaistui kun ääneen ihmettelin Kukkapuromaisuutta) ja useampi Heikki Turusen lamppua pilkkahintaan ja kerran pari Benny Frandsenin lamppua kahdella erolla (jotka on vikeä kunnostamatta). Siis designia melkein ilmaiseksi,

        Jos yllätysvierailijalla on tonnin Tynellin lamppu tuliaisena, lievittää se mukavasti mielipahaa..

        Vaatii osaamista tuo design-löytöjen tekeminen. Itsellä sitä ei ole, mutta ihailen niitä, joilla on.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Jos yllätysvierailijalla on tonnin Tynellin lamppu tuliaisena, lievittää se mukavasti mielipahaa..

        Vaatii osaamista tuo design-löytöjen tekeminen. Itsellä sitä ei ole, mutta ihailen niitä, joilla on.

        Edesmenneen mummon koti oli täynnä Artekkia yms. joten sitä kautta silmä on mieltynyt designiin. Tosin kun ei ole pistää tonnia lamppuun, omassa kodissa on sulassa sovussa Ikean design-kopiot ja kirpparilöydöt ja mummolta perityt huonekalut (muuta kuin artek).😂

        Ensin kirpparilla katsoo, että onpa kiva muotokieli lampussa, huonekalussa tms. ja sitten vasta alkaa suunnittelija käydä mielessä ja nykyään nuo löytää helposti netistä. Myös astioissa design jää usein tunnistamatta. Nykyisin olen oppinut, ettei ostaessa kannata spekuloida suunnittelijan nimellä.


      • Citrinella kirjoitti:

        Edesmenneen mummon koti oli täynnä Artekkia yms. joten sitä kautta silmä on mieltynyt designiin. Tosin kun ei ole pistää tonnia lamppuun, omassa kodissa on sulassa sovussa Ikean design-kopiot ja kirpparilöydöt ja mummolta perityt huonekalut (muuta kuin artek).😂

        Ensin kirpparilla katsoo, että onpa kiva muotokieli lampussa, huonekalussa tms. ja sitten vasta alkaa suunnittelija käydä mielessä ja nykyään nuo löytää helposti netistä. Myös astioissa design jää usein tunnistamatta. Nykyisin olen oppinut, ettei ostaessa kannata spekuloida suunnittelijan nimellä.

        Kotisi on siis huippumoderni eklektinen kokonaisuus. Tyyli-ikoni Fraser Crane piti eklektistä sisustusta merkkinä kultivoituneesta sivistyskodista, hänkin tohtoriksi väitellyt ihminen 😊


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kotisi on siis huippumoderni eklektinen kokonaisuus. Tyyli-ikoni Fraser Crane piti eklektistä sisustusta merkkinä kultivoituneesta sivistyskodista, hänkin tohtoriksi väitellyt ihminen 😊

        Unohdat kolme pientä possua ja kanin. Ne pitää kodin elektisyyden vähän taka-alalla ja kotia kuvaa paremmin sanat elämä ja käytännöllisyys. 😆


    • Tuossa ei ole mitään hauskaa, eikä humoristista.
      Eräs ystäväni nimittäin teki tuon tempun. Muutaman, romanttisen tapaamiskerran jälkeen, hän oli ottanut selville kaverin osoitteen ja meni (kielloistani huolimatta) soittamaan miehen ovikelloa. Tästä seurasi pitkä ja likainen sotku.
      Mies oli naimisissa ja kahden lapsen isä. Hänen oven avannut vaimonsa oli raskaana ja odotti perheen kuopusta.
      Ystäväni kertoi kaiken ja ns. "pesi koko likapyykin" siinä paikassa.
      Tässä nolossa tapauksessa ei ole voittajia. Lopulta pariskunta erosi ja lapset jäivät äidilleen.

      Tuossa rikkoutui monta asiaa. Surullista! Miksi ihmiset ovat niin itsekkäitä ja valehtelevat läheisilleen?

      • Anonyymi

        Ei ollu ystäväsi vika ja hyvä et selvis vaimollw et miäs on pettäjä anteeksi antamatonta


      • No, minusta tuo oli pelkästään hyvä asia. Selvisihän sekin, että mies on pettäjä. Muuten ystäväsi olisi voinut tapailla tuota äijää pitkään tietämättä mikä hän on miehiään, joten win win siinä mielessä. Ja vaimokin sai tietää miehensä puuhista, joten lopulta kaikki aikuiset voitti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollu ystäväsi vika ja hyvä et selvis vaimollw et miäs on pettäjä anteeksi antamatonta

        Olen jälkeenpäin miettinyt, kuinka ystäväni säästyi monelta harmilta, kun päätti mennä sinne jääräpäisesti soittamaan ovikelloa. Ainakin sai tietää totuuden.
        Itse hän on erittäin tyytyväinen, että luotti omaan intuitioonsa. Naisen vaisto on pettämätön.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Olen jälkeenpäin miettinyt, kuinka ystäväni säästyi monelta harmilta, kun päätti mennä sinne jääräpäisesti soittamaan ovikelloa. Ainakin sai tietää totuuden.
        Itse hän on erittäin tyytyväinen, että luotti omaan intuitioonsa. Naisen vaisto on pettämätön.

        Miksi halusit ystävällesi pahaa ja halusit et ystävääsi hyväksikäytetään ja leikitään sen tunteilla ja rakkaudella on siinä ystävä


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No, minusta tuo oli pelkästään hyvä asia. Selvisihän sekin, että mies on pettäjä. Muuten ystäväsi olisi voinut tapailla tuota äijää pitkään tietämättä mikä hän on miehiään, joten win win siinä mielessä. Ja vaimokin sai tietää miehensä puuhista, joten lopulta kaikki aikuiset voitti.

        Olen samaa mieltä


      • Huitale kirjoitti:

        No, minusta tuo oli pelkästään hyvä asia. Selvisihän sekin, että mies on pettäjä. Muuten ystäväsi olisi voinut tapailla tuota äijää pitkään tietämättä mikä hän on miehiään, joten win win siinä mielessä. Ja vaimokin sai tietää miehensä puuhista, joten lopulta kaikki aikuiset voitti.

        Aivan. Ystäväni on itse tyytyväinen ratkaisuunsa. Säästyi monelta surulta ja vaivalta.

        Kuinka moni uskaltaisi mennä yllättäin soittamaan uuden kaverin ovikelloa? Itselläni tuskin riittäisi rohkeus. Varsinkaan, kun ei ole varmaa tietoa onko tyyppi petturi, vai ei.

        Eniten tuossa surettaa pienten lasten kohtalo. He ovat viattomia sijaiskärsijöitä. Tietysti äiti pystyy rakentamaan heille turvallisen ja hyvän kodin, mutta lapsille saattaa jäädä koko loppuelämäksi ns. isän ikävä. Tuo ei ole ihan pikku juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi halusit ystävällesi pahaa ja halusit et ystävääsi hyväksikäytetään ja leikitään sen tunteilla ja rakkaudella on siinä ystävä

        Arvasin, että jossain vaiheessa tämäkin juttu käännetään minun syyksi. Ystäväni on edelleen minulle läheinen ja nykyään onnellisesti parisuhteessa.

        No, mitenkäs se sinun käänteinen psykologiasi toimii? Tällä kertaa aika heikosti!


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Aivan. Ystäväni on itse tyytyväinen ratkaisuunsa. Säästyi monelta surulta ja vaivalta.

        Kuinka moni uskaltaisi mennä yllättäin soittamaan uuden kaverin ovikelloa? Itselläni tuskin riittäisi rohkeus. Varsinkaan, kun ei ole varmaa tietoa onko tyyppi petturi, vai ei.

        Eniten tuossa surettaa pienten lasten kohtalo. He ovat viattomia sijaiskärsijöitä. Tietysti äiti pystyy rakentamaan heille turvallisen ja hyvän kodin, mutta lapsille saattaa jäädä koko loppuelämäksi ns. isän ikävä. Tuo ei ole ihan pikku juttu.

        Olisko vaimon ja äidin täytynyt sietää pettämistä en halua enään puhua kanssasi nyt on tyhmää juttua


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Arvasin, että jossain vaiheessa tämäkin juttu käännetään minun syyksi. Ystäväni on edelleen minulle läheinen ja nykyään onnellisesti parisuhteessa.

        No, mitenkäs se sinun käänteinen psykologiasi toimii? Tällä kertaa aika heikosti!

        Ei käännetä ihmettelen miksi ystäväsi haluaa olla ystäväsi vaikka pahaa tahdot miksi olet ystävällesi ja pettäjän vaimolle paha niin naiset vois tehdä kamalia ja karmeita pettäjälle ja pettäjän puolustajalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko vaimon ja äidin täytynyt sietää pettämistä en halua enään puhua kanssasi nyt on tyhmää juttua

        Kenekään ei tarvitse sietää pettämistä. Eikä sinun tarvitse vastata minulle, jos et halua.

        Minä silti keskustelen kaikkien halukkaiden kanssa. Eikä se ole mitenkään tyhmää juttua.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Kenekään ei tarvitse sietää pettämistä. Eikä sinun tarvitse vastata minulle, jos et halua.

        Minä silti keskustelen kaikkien halukkaiden kanssa. Eikä se ole mitenkään tyhmää juttua.

        Sinähän sanoit että vaimon olis täytynyt sietää pettämistä niin sinä sanoit jos minä olisin ystäväsi ja haluat minulle pahaa niin minäkin haluaisin pahaa ja ikävää ja siihen loppuis ystävyys mutta etkös sinä ollutkin korkeastikoulutettu jännäjenna ja tekee jänniä asioita en vastaa enempää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sanoit että vaimon olis täytynyt sietää pettämistä niin sinä sanoit jos minä olisin ystäväsi ja haluat minulle pahaa niin minäkin haluaisin pahaa ja ikävää ja siihen loppuis ystävyys mutta etkös sinä ollutkin korkeastikoulutettu jännäjenna ja tekee jänniä asioita en vastaa enempää

        Enkä sanonut. Haluat vain ymmärtää tekstini tahallasi väärin.

        Onko sulla nyt hyvä mieli?

        Haluatko pahaa minulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko vaimon ja äidin täytynyt sietää pettämistä en halua enään puhua kanssasi nyt on tyhmää juttua

        Sivusta totean, että et halua ja sitten kuitenkin edelleen puhut.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Enkä sanonut. Haluat vain ymmärtää tekstini tahallasi väärin.

        Onko sulla nyt hyvä mieli?

        Haluatko pahaa minulle?

        En ole pettäjän puolustajan kaveri


      • tosi.typy kirjoitti:

        Aivan. Ystäväni on itse tyytyväinen ratkaisuunsa. Säästyi monelta surulta ja vaivalta.

        Kuinka moni uskaltaisi mennä yllättäin soittamaan uuden kaverin ovikelloa? Itselläni tuskin riittäisi rohkeus. Varsinkaan, kun ei ole varmaa tietoa onko tyyppi petturi, vai ei.

        Eniten tuossa surettaa pienten lasten kohtalo. He ovat viattomia sijaiskärsijöitä. Tietysti äiti pystyy rakentamaan heille turvallisen ja hyvän kodin, mutta lapsille saattaa jäädä koko loppuelämäksi ns. isän ikävä. Tuo ei ole ihan pikku juttu.

        Nojoo, lapset on aina niitä jotka joutuu vanhempien tötöilyjä sietämään, ikävä kyllä. Siksi olisi parempi ensin miettiä ja vasta sitten toimia, jottei niin kävisi, että lapset kärsii vanhempien mokista.

        Mutta moni isi ja äiti on niin itseensä käpertynyt ja minä minä, ettei mieti kuin itseään ja vasta sitten havahtuu, kun laoset oireilee, että huos taisin olla tämän ongelman alullelsittaja.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Enkä sanonut. Haluat vain ymmärtää tekstini tahallasi väärin.

        Onko sulla nyt hyvä mieli?

        Haluatko pahaa minulle?

        En ymmärrä mitään väärin en ole tyhmä enkä korkeastikoulutettu jännä hyypiö olen vain ihminen


      • Huitale kirjoitti:

        Nojoo, lapset on aina niitä jotka joutuu vanhempien tötöilyjä sietämään, ikävä kyllä. Siksi olisi parempi ensin miettiä ja vasta sitten toimia, jottei niin kävisi, että lapset kärsii vanhempien mokista.

        Mutta moni isi ja äiti on niin itseensä käpertynyt ja minä minä, ettei mieti kuin itseään ja vasta sitten havahtuu, kun laoset oireilee, että huos taisin olla tämän ongelman alullelsittaja.

        Taino ei aina sittenkään havahdu, vaan toteaa että se nyt vaan on lasten totuttava minun päähänpistojeni seurauksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole pettäjän puolustajan kaveri

        Minäkään en hyväksy pettämistä.

        Uhkauksistasi huolimatta, sinähän puhut minulle vielä? Positiivista! 😁


      • tosi.typy
        Huitale kirjoitti:

        Nojoo, lapset on aina niitä jotka joutuu vanhempien tötöilyjä sietämään, ikävä kyllä. Siksi olisi parempi ensin miettiä ja vasta sitten toimia, jottei niin kävisi, että lapset kärsii vanhempien mokista.

        Mutta moni isi ja äiti on niin itseensä käpertynyt ja minä minä, ettei mieti kuin itseään ja vasta sitten havahtuu, kun laoset oireilee, että huos taisin olla tämän ongelman alullelsittaja.

        Näin minäkin sen olen ajatellut. Aikuisten pitäisi ajatella asioita pitemmälle, eikä tehdä peruuttamattomia virheitä. Valitettavasti joillakin se vastuuntunto on kateissa.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Minäkään en hyväksy pettämistä.

        Uhkauksistasi huolimatta, sinähän puhut minulle vielä? Positiivista! 😁

        Jos oven avaaja heittää kohtaamisen ilosta vaimon ja lapset pihalle, kun todellinen ihastus astui tupaan, niin nähdäänkö se niin että rakkaus voitti. Tämäkin voi olla lopputulos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei käännetä ihmettelen miksi ystäväsi haluaa olla ystäväsi vaikka pahaa tahdot miksi olet ystävällesi ja pettäjän vaimolle paha niin naiset vois tehdä kamalia ja karmeita pettäjälle ja pettäjän puolustajalle

        Miksi sä haluat kääntää tän typyn syyksi väkisin hänhän vain halus olla hyvä ja välittävä ystävä ja suojella ystäväänsä tekemästä tyhmyyksiä. Eihän hän tai ystävä kumpikaan vielä silloin tiennyt miten asia on oikeasti ja tottakai typy oletti että mies on sikku ja näin ollen hänen ystävänsä vois tehdä suuren virheen jos mies olisikin sinkkuna suuttunut yllätysvisiitistä. Ei kumpikaan heistä voinut aavistaa mitä tuleman piti. Että tässä oot nyt kyllä sinä se typerä ja ilkeä ihminen kun valehtelet ja väität typystä asioita mitkä ei ole totta ihan vain omaa ilkeyttäsi.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mitään väärin en ole tyhmä enkä korkeastikoulutettu jännä hyypiö olen vain ihminen

        Ei sua kovin fiksuksi voi sanoo jos sä tuon asian oot noin pahasti väärin käsittänyt ja taidat tehdä sen kyllä vaan ilkeyttäs ihan tahallaan että tässä nyt sun termejä käyttäen se korkeastikoulutettu jänmä jeppe olet sinä.🙂.


    • En pidä yllätyksistä vielä toisten treffienkään jälkeen. Sitten voi tulla käymään koska vaan, kun on tapailtu jo jonkin aikaa. - Siihen saakka vain täsmällisesti sovittuna aikana ja -paikassa.

    • Anonyymi

      Ei vapaalla sinkulla pitäis olla mitään estettä jos kumppani ehdokas tulee kylään vaan toivookin sitä kumpikin

    • Anonyymi

      Pitäisin stalkkerina ja vetäisin tosi syvät porot sieraimiini.

      Kohtaaminen olisi jäätävä. Kenties henkisellä niskapers-otteella heittäisin hänet pihalle ja tekisin ilmoituksen poliisille.

      Soittelisin hädissäni tuttaville, etten tunne oloani turvalliseksi.

      Mukavaa? :)

    • No jos ei vielä tunneta kunnolla niin silloin pitäis pitää sovituista jutuista kiinni ja tommonen vois tuntua oudolta jos se menis noin miten kerroit että puhutte puhelimessa että joo nähdään puolentunnin päästä ja 5min jälkeen ollaankin jo ovella. Eri asia tietysti olis jos nyt sattumalta toinen sattuis olemaan jostain syystä lähettyvillä ja tulis kattomaan sattuisitko olemaan kotona mutta silloinkin olis kohteliasta soittaa että hei oon täällä ihan lähistöllä sopiiko tulla käymään jos ei vielä tunneta kovin hyvin. Sitten jos tunnetaan jo paremmin niin voi jo yllättää yllätys visiitilläkin vaikka jos haluaa toista ilahduttaa.🙂.

    • Itse en yllätyksistä niin välitä ja mitä ennustettavimmin ja suunnitelmallisemmin asiat tapahtuvat niin sen parempi. Siksi en itse menisi yllätysvierailuille vaikka olisi pidempäänkin tunnettu.

      Tosiinpäin ajateltuna tilanne jossa nainen haluaa tavata toisenkin kerran niin ehkä se kuitenkin olisi itselle se ja sama tapahtuuko se kaleteripohjalta suunnitellusti vai ihan sponttaanilla saapumisella. Jos tuo on naisen tyyli ja se on se hinta joka yksinäisyyden poistumisesta saa maksaa niin ilomielin ja rakkaudella tuon laskun kuittaan.
      Itselläni on kovin vähän asioita joita en voisi keskeyttää ja jatkaa myöhemmin jos toinen saapuu luokseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe