Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16104
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitäs kylvit tällä kertaa?
01.05.2023 15:02
Olen todellakin käynyt amiksen kone-ja metallialan linjan. Mikä minusta tekee laaduttoman?
01.05.2023 14:36
Niin.. täällä yksi elämänkoulun käynyt keski-ikäinen amisämmä.. juu. Kyllä näin on.
Mutta mitään klamydiaa en ole kantanut.
Aika törkeää sun pilkka-aloituksesi. Entä sit jos onkin elämänkoululainen ja amis. Keski-ikäinen nainen?
Meitä on.
01.05.2023 14:33
Minulla on vieläpä onni olla tuollaisessa suhteessa.
Ja meillä on päivityskeskustelu pari kertaa vuodessa, jotta pysytään kartalla missä mennän tai ollaan menemättä.
Elämäni on niin monimutkaisessa solmussa, että pidän kaiken mahdollisimman simppelinä.
01.05.2023 14:24
Kiitos samoin. Nauti, täällä ainakin hyvä sää. Toivottavasti sielläkin.
01.05.2023 09:49
Tuttu ja turvallinen.. sehän mä jo olen. :D
01.05.2023 09:44
Mä jo salaa toivoin, että olisit valinnut jonkun ihastuttavamman palstalaisen.. :D
01.05.2023 09:35
Sitruuna jaffoista..
01.05.2023 09:30
Ei ole, eikä tule.
01.05.2023 09:25
Niin kultaseni. Niin.
Mutta kun piti valita palstalainen, niin valitsin sinut. Kenet sinä valitsisit?
01.05.2023 09:24
Hmm..
En voi luvata monogamista suhdetta kenellekään. En usko uskollisuuteen.
En muuttaisi koskaan yhteen, joten erillissuhde on ainoa parisuhdemuoto johon voisin suostua. Jos sekin olisi avoin.
Minulle paras vaihtoehto on tapailusuhde, jossa molemmin puolin pyritään kunnioittamaan toista. Itseään unohtamatta.
01.05.2023 09:09
Kyllä, kyllä.. ja hommaan tietysti myös television ja alan lukemaan uutisia. Olen varmasti onnellisempi kun olen tavallisempi..
:D
Keskiverrompi..
01.05.2023 08:44
Mutta kas, kun olen sen verran pedantti ihminen, että jos jotakin pitää tehdä, sen teen. Vaikka en haluaisikaan.
Olen karsinut elämästäni kaikki rasitetekijät pois. Ei lemmikkejä, huonekasveja, mattoja tai verhoja. Se enempää kuin parisuhdetta tai valurautapannua.
Jos ottaisin ja lähtisin huomenna timbuktuun ei minun katoamistani kovin moni edes huomaisi. Työnantaja kyllä ihmettelisi, sillä olen tunnettu tunnollisuudestani. Ja exä. Hän olisi lirissä.
30.04.2023 22:13
Heh.. ihailtavaa sitkeyttä.
Sanotaan suoraan niin kuin asia on..
Olen liian laiska valurautapannulle. Ja mukavuudenhaluinen. Mitä helpompi
- sitä parempi.
Inhoan kotitöitä ja ruoanlaittoa. Mitä vähemmällä pääsen.. sen parempi.
30.04.2023 22:02
Juu.. hyvää vappua sinullekin. 🥳
30.04.2023 21:49
Uskon, että valurautapannu on parempi. Se vain, että sitä pitää huoltaa, eikä sitä voi pestä astianpesukoneessa ja se on painava. Ja toimiiko se edes induktioliedellä?
Ja toisekseen.. mulla mihinkään pihveihin ole varaa.. :D
30.04.2023 21:42
Hä?? Ei tylsyydelläni ollut mitään tekemistä pujottelijan poissaoloon. Mä en jaksaisikaan päivittäistä yhdessäoloa. En todellakaan.
Me nautimme toistemme fyysisestä läheisyydestä. Se siitä. Ja kyllä.. pujottelija on minulle rakas, mutta siitä huolimatta en halua parisuhdetta hänenkään kanssaan. Hän on rakastajani. Ja minä hänen rakastajattarensa.
Älä maalaa mielikuvia joilla ei ole todellisuuspohjaa.
30.04.2023 21:38
Ehei..
Se johtuu ihan siitä, että meillä on kuviot pujiksen kanssa hioutuneet jo yhteen niin hyvin, ettei kaipaa mitään aloittelevaa säätöä.
Ja kyllähän se olisi väärin tässä nyt lennossa vaihtamaan petikumppania toiseen palstalaiseen.
Kysehän oli, kenen palstalaisen ...
30.04.2023 21:24
No jos valita pitää, niin kyllä mä pujottelijan alta haluaisin itseni löytää. Uudestaan ja uudestaan.
30.04.2023 21:17
Juu.. voipi olla noinkin. Minua ei haittaa teflonijäämät.. olen mainostanut itseänikin silikonilla valelluksi tefloniksi..
No, tosissani, en välitä jos vaikka saisinkin vähän teflonia elimistööni. En aio muutoinkaan elää kovin vanhaksi. Tai ainakaan mitään tarkoitusta ei ole.
Nykyaikaisessa maailmassa elimistömme ovat täynnä kemikaaleja ja mikromuovia. Entä sitten? Ei haittaa minua. Ei tänne olla tultu elämään ikuisesti ja jos sairastun, niin sitten sairastun ja kuolen pois. Sillä sipuli.
En ala hössöttämään, sillä siitä ei tulisi loppua koskaan. Aina löytyy uusia karsinogeenejä ja muita terveydelle haitallisia aineita. Siispä huoletonna kohti luonnollista loppuani.
30.04.2023 21:13
408 / 806