alta tai päältä haluaisit herätä huomen aamulla?
Jos olisi pakko valita, mieluummin alla vai päällä?
Juolahti kysyä tällaista, kun joku kysyi kenen vierestä:)
Olisi se muuten herättävä kokemus, miten tilanteeseen olisi ajautunut, ei muistaisi kun pätkittäin. Muutenhan tuollaista ei voisi tapahtua. Joku antanut tyrmäystippoja terassilla, ottanut jaloista vetäen mukaansa.
AV
Kenen palstalaisen...
133
947
Vastaukset
- Anonyymi
Randen ja päältä tietenkin 😏
Ehkä siinä olis aika hyvä ☺️- Anonyymi
Höpsitä kukkuu sitten meitä olis kaksi. Olisitko alla vai päällä? Saat valita. Kyllä sopu sijaa antaa🤗💩
Anonyymi kirjoitti:
Höpsitä kukkuu sitten meitä olis kaksi. Olisitko alla vai päällä? Saat valita. Kyllä sopu sijaa antaa🤗💩
Se on kyllä niin, että kyllä sopuli sialle antaa ja se on vanha viidakon sanonta... kysy vaikka mustanaamiolta. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Se on kyllä niin, että kyllä sopuli sialle antaa ja se on vanha viidakon sanonta... kysy vaikka mustanaamiolta. 😁
Aihaahahah. Nyt osui niin ja upposi että erehdyin väärille raiteille. Ööö.. pitää koota ajatukset😁💩
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua, ollaanko mua jo joukkoraiskaamassa??? Helvetti, elämäni paras wappu!!! 🥳🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aihaahahah. Nyt osui niin ja upposi että erehdyin väärille raiteille. Ööö.. pitää koota ajatukset😁💩
Hahaa :,D ootte somia molemmat. En pysty miettimään ap:n kysymystä, kun kuuntelen teitä :'D
Anonyymi kirjoitti:
No viidakon viisaudet välillä vetää hiljaiseks. 😄
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Rande on niin hintelä että hyvä kun yhden kestää.
randombypasser kirjoitti:
Mitä vittua, ollaanko mua jo joukkoraiskaamassa??? Helvetti, elämäni paras wappu!!! 🥳🤣
Ai kamala🙈😂 sullahan on vientiä😉
Haaveilija39 kirjoitti:
Ai kamala🙈😂 sullahan on vientiä😉
No en mä nyt ihan ymmärrä taas mistä tuulee, vissiin jotain kevättä päässyt ilmaan tai jotain... 🤣
- Anonyymi
Onko painorajoitusta ajatukselle päällä vai alla?
Kestääkö tie ne painavimmat ajoneuvot, onko painorajoitusta edes kevään rospuutoilla?
AV - Anonyymi
Oman peiton alta jos heräis, niin olisin ihan tyytyväinen :) Kukaan palstalainen ei tule kysymykseen. Sori.
No jos valita pitää, niin kyllä mä pujottelijan alta haluaisin itseni löytää. Uudestaan ja uudestaan.
Ehei..
Se johtuu ihan siitä, että meillä on kuviot pujiksen kanssa hioutuneet jo yhteen niin hyvin, ettei kaipaa mitään aloittelevaa säätöä.
Ja kyllähän se olisi väärin tässä nyt lennossa vaihtamaan petikumppania toiseen palstalaiseen.
Kysehän oli, kenen palstalaisen ...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ehei..
Se johtuu ihan siitä, että meillä on kuviot pujiksen kanssa hioutuneet jo yhteen niin hyvin, ettei kaipaa mitään aloittelevaa säätöä.
Ja kyllähän se olisi väärin tässä nyt lennossa vaihtamaan petikumppania toiseen palstalaiseen.
Kysehän oli, kenen palstalaisen ...Jep, Pujiksen, mutta kerroit päivän olevan tylsä ilman Pujista?
Kyllä se taitaa olla sinulla menoa nyt:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Jep, Pujiksen, mutta kerroit päivän olevan tylsä ilman Pujista?
Kyllä se taitaa olla sinulla menoa nyt:)
AVHä?? Ei tylsyydelläni ollut mitään tekemistä pujottelijan poissaoloon. Mä en jaksaisikaan päivittäistä yhdessäoloa. En todellakaan.
Me nautimme toistemme fyysisestä läheisyydestä. Se siitä. Ja kyllä.. pujottelija on minulle rakas, mutta siitä huolimatta en halua parisuhdetta hänenkään kanssaan. Hän on rakastajani. Ja minä hänen rakastajattarensa.
Älä maalaa mielikuvia joilla ei ole todellisuuspohjaa.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hä?? Ei tylsyydelläni ollut mitään tekemistä pujottelijan poissaoloon. Mä en jaksaisikaan päivittäistä yhdessäoloa. En todellakaan.
Me nautimme toistemme fyysisestä läheisyydestä. Se siitä. Ja kyllä.. pujottelija on minulle rakas, mutta siitä huolimatta en halua parisuhdetta hänenkään kanssaan. Hän on rakastajani. Ja minä hänen rakastajattarensa.
Älä maalaa mielikuvia joilla ei ole todellisuuspohjaa.Palstafeikkisuhteita ei lasketa.
pujotteIija kirjoitti:
Kyllähän viikonlopun aikana useasti könysin päällesi, en kylläkään päältäsi herännyt
Niin kultaseni. Niin.
Mutta kun piti valita palstalainen, niin valitsin sinut. Kenet sinä valitsisit?Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin kultaseni. Niin.
Mutta kun piti valita palstalainen, niin valitsin sinut. Kenet sinä valitsisit?Mielestäni oikea valinta sinulta. Minulla aina sama nainen vastaavanlaisissa kysymyksissä, eli sinä kultaseni.
pujotteIija kirjoitti:
Mielestäni oikea valinta sinulta. Minulla aina sama nainen vastaavanlaisissa kysymyksissä, eli sinä kultaseni.
Mä jo salaa toivoin, että olisit valinnut jonkun ihastuttavamman palstalaisen.. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mä jo salaa toivoin, että olisit valinnut jonkun ihastuttavamman palstalaisen.. :D
Olethan varmaan huomannut vaikeuteni tehdä valintoja, niin viisainta valita varmasti ihastuttava :D
pujotteIija kirjoitti:
Olethan varmaan huomannut vaikeuteni tehdä valintoja, niin viisainta valita varmasti ihastuttava :D
Tuttu ja turvallinen.. sehän mä jo olen. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tuttu ja turvallinen.. sehän mä jo olen. :D
Ja lisäksi internetin ihanin. Mutta nyt ulkoilemaan, mukavaa vapun jatkoa sinulle kultaseni
pujotteIija kirjoitti:
Ja lisäksi internetin ihanin. Mutta nyt ulkoilemaan, mukavaa vapun jatkoa sinulle kultaseni
Kiitos samoin. Nauti, täällä ainakin hyvä sää. Toivottavasti sielläkin.
- Anonyymi
Meillä nyt randen ka on tuo ikuinen kilpailu kuka alla kuka päällä. Mutta että nyt disse ja joku nainenkin siihen vielä niin käy aina vaikeammaksi ..nämänämä..
- Anonyymi
💩💩💩
Mähän vittu tukehdun jo tohon väkimäärään, kolme tyyppiä päällä ja Disse vieressä nauramassa...
- Anonyymi
Haluaisin herätä alta, mutta kävisin pian ratsaille ja takoa untuvapatjat sulille. Sellainen into voi kyllä säikyttää miehen, niin parempi olla sanomatta nimeä :)
Haluaisin painaa huuleni hänen kaulalle ja tuntea ihonsa lämmön. Haluaisin *piip* hänet tajunsa pellolle, niin että töihin mennessä tiistaina miettisi mikä häneen Vappuna iski.- Anonyymi
Tässä ketjussa pitää nimenomaan nimetä palstalainen. Ei ole anonyyminä paha rasti ;)
- Anonyymi
Tuo kuulostaa kiihkeältä, laittoi jo mielikuvituksen liikkeelle, tai olisiko sitten "ne muistot".
Hieno ajatus jotain miestä kohtaan, josta myös itse nauttisi.
AV - Anonyymi
Ai niin tietty puhuit minusta.huokaus. on vaan niin raskasta olla kaunis ja suosittu🤷♀️ nämä randet ja disset on niin sulaa vahaa että välillä vähan hirvittää..💩
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin tietty puhuit minusta.huokaus. on vaan niin raskasta olla kaunis ja suosittu🤷♀️ nämä randet ja disset on niin sulaa vahaa että välillä vähan hirvittää..💩
Sulaa vahaa? In your dreams honey, in your dreams, only. Sun tarttee yrittää vähän enemmän jos meinaat saadakin jotain...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai hitto kun on kivaa😜😘♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitä pitäisi tehdä sinulle? :)
- Anonyymi
Sulaa vahaa? In your dreams honey, in your dreams, only. Sun tarttee yrittää vähän enemmän jos meinaat saadakin jotain...
No muruseni, kun sä haet parisuhdetta. Minä taas pelkään parisuhdetta. Olet hemmetin mielenkiintoinen mutten tule sinuun yhteyttä ottamaan. Elämäni ilman miestä on liian hyvää,ottaakseni siihen mitään riskejä. Pilatakseni sen . Mutta palstarakkaus on etäistä ja uhattomuutta. Sitä voimme jatkaa😘💩
Toi on kiero temppu nyt täällä jokainen palstan dude salaa uskoo tai ainakin toivoo että sä puhuisit hänestä.😄. Ja pakko myöntää etten itsekään oo siinä mikään poikkeus.😁.
Anonyymi kirjoitti:
No muruseni, kun sä haet parisuhdetta. Minä taas pelkään parisuhdetta. Olet hemmetin mielenkiintoinen mutten tule sinuun yhteyttä ottamaan. Elämäni ilman miestä on liian hyvää,ottaakseni siihen mitään riskejä. Pilatakseni sen . Mutta palstarakkaus on etäistä ja uhattomuutta. Sitä voimme jatkaa😘💩
No sinähän siinä kaupassa häviät, en minä, niin paha tässä on valittaa. Mutta ymmärrän valintaasi, se ei todellakaan ole huono valinta.
Käviskö FWB? 🤣- Anonyymi
No sinähän siinä kaupassa häviät, en minä, niin paha tässä on valittaa. Mutta ymmärrän valintaasi, se ei todellakaan ole huono valinta.
Käviskö FWB? 🤣Öö. Mitä se on? Kertoisitko tyhmälle😁💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö. Mitä se on? Kertoisitko tyhmälle😁💩
Ja sekin vielä että jos rakastuisinkin. Ai kamalaa. 💩
Anonyymi kirjoitti:
KVG, sieltä se selviää, ilman sitoumuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
FuckWithBitch.
- Anonyymi
Kerro heti!
- Anonyymi
Täällä on tosi rajoittunutta jengiä. Jos joskus törmätään, saat tehdä kaiken mitä kuvailit. Ja mä vedän vastapalloon jotain.. :)
- Anonyymi
Viu 😁
- Anonyymi
Ei taida oikein palstalla olla ketään sellaista. Tai no voisin mä jonkun palstalaisenkin yläsängystä herätä. Eipä sen väliä kenen.
- Anonyymi
Tällaista vaatimattomuutta on pakko arvostaa. Yläpeukku!
- Anonyymi
Haluaisitko että sieltä yläsängyn alta käydään pohjan kautta tunnustelemaan kenen keho siellä majailee? Hieman hornyä siis :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko että sieltä yläsängyn alta käydään pohjan kautta tunnustelemaan kenen keho siellä majailee? Hieman hornyä siis :)
Miksi haluasin? En mä missään riippumatossa nukkuisi, vaan ihan kunnon yläsängyssä, missä ei ole mitään tunnusteltavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se nyt on sinällään ihan sama mitä siellä alasängyssä touhuaa, kunhan ei mun untani häiritse. En mä uhraa ajatuksiani sille mitä se toinen siellä puuhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se nyt on sinällään ihan sama mitä siellä alasängyssä touhuaa, kunhan ei mun untani häiritse. En mä uhraa ajatuksiani sille mitä se toinen siellä puuhaa.
Ai siis vielä hornympää kolmistaan? Yksi kuuntelee ja yrittää selvitä, kun kaksi muuta yrittää hajottaa yläpedin :) Jotain vappujuttuja nuoruuden kauhukokemuksista toivelistalla?
- Anonyymi
No Randenhan minä tähänkin valitsisin, mutta silleen että jompikumpi Randen kissoista nukkuisi masun päällä. Ihmisen kanssa ei onnistu päällä tai alla, liian epämukavaa.
Siis vittu moniko mut nyt on valinnut? Meen jo laskuissa sekasin... Mitä mä oon tehny ansaitakseni tän?
- Anonyymi
Siis vittu moniko mut nyt on valinnut? Meen jo laskuissa sekasin... Mitä mä oon tehny ansaitakseni tän?
Sanoin tuolla edellisessä aihetta sivuavassa ketjussa perusteluksi sen, että olen eniten sinun kanssasi keskustellut ja sen perusteella, mikä kuva ainusta on tullut, uskoisin olevani turvassa. Muiden puolesta en osaa sanoa 😊
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin tuolla edellisessä aihetta sivuavassa ketjussa perusteluksi sen, että olen eniten sinun kanssasi keskustellut ja sen perusteella, mikä kuva ainusta on tullut, uskoisin olevani turvassa. Muiden puolesta en osaa sanoa 😊
No siis sanotaan niin, että turvallinen olen kyllä, sataprosenttisesti. Nainen päättää, aina lopulta, se varmaan riittää kuvaamaan tilannetta.
Muuten en kylllä ota koppia kenen kanssa juttelen, mutta pieni aavistus on kyllä, tuosta "keskustellut eniten" -syystä. Eikä sillä väliä, on niin kuin on, riittää että sinä tiedät ❤️- Anonyymi
No siis sanotaan niin, että turvallinen olen kyllä, sataprosenttisesti. Nainen päättää, aina lopulta, se varmaan riittää kuvaamaan tilannetta.
Muuten en kylllä ota koppia kenen kanssa juttelen, mutta pieni aavistus on kyllä, tuosta "keskustellut eniten" -syystä. Eikä sillä väliä, on niin kuin on, riittää että sinä tiedät ❤️Eihän meitä anonyymejä voi aina toisistaan erottaakaan 😊 Minä olen se kisufani Turun suunnalta, nti Kepeä.
Tuollaisen käsityksen olen saanutkin sinusta, ettei turvallisuudesta olisi tarpeen huolehtia ❤️ Se on itselleni aina ensimmäinen edellytys, että voisi edes harkita yöpymistä miehen kanssa. Eihän sitä uni edes tulisi silmään, jos olisi jotain pelkoa tai epävarmuutta ilmassa. En halua nukkua pesäpallomaila sängyn vieressä 😁 Anonyymi kirjoitti:
Eihän meitä anonyymejä voi aina toisistaan erottaakaan 😊 Minä olen se kisufani Turun suunnalta, nti Kepeä.
Tuollaisen käsityksen olen saanutkin sinusta, ettei turvallisuudesta olisi tarpeen huolehtia ❤️ Se on itselleni aina ensimmäinen edellytys, että voisi edes harkita yöpymistä miehen kanssa. Eihän sitä uni edes tulisi silmään, jos olisi jotain pelkoa tai epävarmuutta ilmassa. En halua nukkua pesäpallomaila sängyn vieressä 😁Oi, itse neiti Kepeä, Jasun ihastus ❤️
No mä olen ihan pihalla kaikista anonyymeistä kellon ympäri, vaan Jasu jotenkin osaa tunnistaa kaikki kirjoitusten perusteella, ihmemimmi.
No turvallinen mä olen, nainen päättää on hyvä periaatekin, tekee elämän helpommaksi. Olet toki tervetullut vierailulle kissafarmilleni, yöksi tai lyhyemmin, miten vain.
ps. Tuo oma pesäpallomailasi, talolla ei ole ensimmäistäkään...- Anonyymi
Oi, itse neiti Kepeä, Jasun ihastus ❤️
No mä olen ihan pihalla kaikista anonyymeistä kellon ympäri, vaan Jasu jotenkin osaa tunnistaa kaikki kirjoitusten perusteella, ihmemimmi.
No turvallinen mä olen, nainen päättää on hyvä periaatekin, tekee elämän helpommaksi. Olet toki tervetullut vierailulle kissafarmilleni, yöksi tai lyhyemmin, miten vain.
ps. Tuo oma pesäpallomailasi, talolla ei ole ensimmäistäkään...Tiedä siitä ihastuksesta, mutta Jasukin on kyllä mielestäni ihana ❤️
En edes oleta, että jonkun täytyisi erottaa minut tästä anonyymien merestä. Ainahan sitä voisi rekkautua, niin erottuisi helposti. Rekatut saa kuitenkin usein vähän turhanlaista huomiota, hieman huonoja kokemuksia siitä, niin nimettömänä ja kasvottomana on ollut hyvä 😊
Hyvä periaate, se antaa naiselle mahdollisuuden päättää, koska tuntee olonsa riittävän turvalliseksi ja luottavaiseksi. Painostus on todella ikävää ja sitä esiintyy yllättävän paljon. Minäkin sain kuulla hetki sitten olevani pihtari, vähän kuin vitsillä, kun en heti mennyt miehen luo kylään ja aika selkeästi oli tiedossa, mitä mies kyläilyltä odotti. En mennyt ja hetken päästä mies jo ghostasi minut 😄 En jäänyt plajosta paitsi mitä ilmeisimmin.
Yritän löytää vierqilua varten jonkun pesäpallomailaa muistuttavan kotoani, kunnon mailaa kun ei löydy täältäkään 😁 Anonyymi kirjoitti:
Tiedä siitä ihastuksesta, mutta Jasukin on kyllä mielestäni ihana ❤️
En edes oleta, että jonkun täytyisi erottaa minut tästä anonyymien merestä. Ainahan sitä voisi rekkautua, niin erottuisi helposti. Rekatut saa kuitenkin usein vähän turhanlaista huomiota, hieman huonoja kokemuksia siitä, niin nimettömänä ja kasvottomana on ollut hyvä 😊
Hyvä periaate, se antaa naiselle mahdollisuuden päättää, koska tuntee olonsa riittävän turvalliseksi ja luottavaiseksi. Painostus on todella ikävää ja sitä esiintyy yllättävän paljon. Minäkin sain kuulla hetki sitten olevani pihtari, vähän kuin vitsillä, kun en heti mennyt miehen luo kylään ja aika selkeästi oli tiedossa, mitä mies kyläilyltä odotti. En mennyt ja hetken päästä mies jo ghostasi minut 😄 En jäänyt plajosta paitsi mitä ilmeisimmin.
Yritän löytää vierqilua varten jonkun pesäpallomailaa muistuttavan kotoani, kunnon mailaa kun ei löydy täältäkään 😁Jasu on enkeli perkeleen vaatteissa, se on aina alkuun nyrkit pystyssä, mutta jos malttaa anta tilaa, niin se lammas määkii sieltä esiin kyllä. Aikamoinen mussukka se on ❤️
Olis kyllä kiva erottaa, mutta ymmärrän mikset vaivaudu. Tässä on puolensa ja sitten ne toiset puolet, miehenä taidan päästä vielä aika vähällä, arvelen.
Huh, kaikenlaisia otuksia oletkin kohdannut. Itselle vaikea ymmärtää, että sellaisiakin on, mutta en voi kiistää todistajan lausuntoakaan. Tunnen myötähäpeää vaikka tiedän ettei olisi tarpeen. Mutta kun vituttaa...
Mä voin varata sulle harjanvarren tohon odottamaan, se on aika hyvä, metrin mittaisena sillä antaa aika hyvää kyytiä jos joku intoutuu lähentelemään. Tarttis toi yks harja muutenkin uusia, niin menee siinä samalla kivasti 😁- Anonyymi
Jasu on enkeli perkeleen vaatteissa, se on aina alkuun nyrkit pystyssä, mutta jos malttaa anta tilaa, niin se lammas määkii sieltä esiin kyllä. Aikamoinen mussukka se on ❤️
Olis kyllä kiva erottaa, mutta ymmärrän mikset vaivaudu. Tässä on puolensa ja sitten ne toiset puolet, miehenä taidan päästä vielä aika vähällä, arvelen.
Huh, kaikenlaisia otuksia oletkin kohdannut. Itselle vaikea ymmärtää, että sellaisiakin on, mutta en voi kiistää todistajan lausuntoakaan. Tunnen myötähäpeää vaikka tiedän ettei olisi tarpeen. Mutta kun vituttaa...
Mä voin varata sulle harjanvarren tohon odottamaan, se on aika hyvä, metrin mittaisena sillä antaa aika hyvää kyytiä jos joku intoutuu lähentelemään. Tarttis toi yks harja muutenkin uusia, niin menee siinä samalla kivasti 😁Jasussa on teeskentelemätöntä potkua ja suoraselkäistä hyvyyttä. Mahtis tyyppi 🥰
Rekkautumisessa on tosiaan puolensa ja puolensa. Itse en kaipaa sitä huomiota, mitä rekkautuneet saa osakseen. Osaan kyllä jättää sen huomiotta, mutta toistaiseksi on ollut hyvä olla puskissa huutelemassa 😊 Toisaalta usein ärsyttää, kun kadotan hyviäkin keskustelun alkuja, kun en muista aina mihin aloitukseen mikäkin kommentti liittyi niin rekattuna tuo keskustelujen seuraaminen olis helpompaa.
Onhan sitä kaikenlaisiin miehiin tullut törmättyä. Suurin osa on ihan hyviä tyyppejä, mutta joukkoon mahtuu aina niitä mätiä omenoita. Hyvä vain, jos tulee heti esiin millaisen tyypin kanssa on tekemisissä, ei tarvitse jäädä harmittelemaan, kun juttu ei ottanutkaan tuulta alleen.
Harja olisikin kätevä miehen karkotin 😂 Siinä saisi kunnon Justiina-vaihteen päälle niin saisi hetkessä karkotettua turhan innokkaat lääppijät 😁
Nyt alkaa täällä meno rauhoittua ja itse kömmin unille. Teinit hieman valvottaa tätä vanhusta 😊 Kauniita unia! - Anonyymi
Suuntautuminen on tehonnut varsin hyvin kohderyhmään, kaikin puolin ilmeisesti :). Rankkaa hommaa mutta palkitsevaa..
Anonyymi kirjoitti:
Suuntautuminen on tehonnut varsin hyvin kohderyhmään, kaikin puolin ilmeisesti :). Rankkaa hommaa mutta palkitsevaa..
Tarttee sit varmaan alkaa lenkkeilemään ja muuta, muuten ei veto riitä ukkelissa...
Anonyymi kirjoitti:
Jasussa on teeskentelemätöntä potkua ja suoraselkäistä hyvyyttä. Mahtis tyyppi 🥰
Rekkautumisessa on tosiaan puolensa ja puolensa. Itse en kaipaa sitä huomiota, mitä rekkautuneet saa osakseen. Osaan kyllä jättää sen huomiotta, mutta toistaiseksi on ollut hyvä olla puskissa huutelemassa 😊 Toisaalta usein ärsyttää, kun kadotan hyviäkin keskustelun alkuja, kun en muista aina mihin aloitukseen mikäkin kommentti liittyi niin rekattuna tuo keskustelujen seuraaminen olis helpompaa.
Onhan sitä kaikenlaisiin miehiin tullut törmättyä. Suurin osa on ihan hyviä tyyppejä, mutta joukkoon mahtuu aina niitä mätiä omenoita. Hyvä vain, jos tulee heti esiin millaisen tyypin kanssa on tekemisissä, ei tarvitse jäädä harmittelemaan, kun juttu ei ottanutkaan tuulta alleen.
Harja olisikin kätevä miehen karkotin 😂 Siinä saisi kunnon Justiina-vaihteen päälle niin saisi hetkessä karkotettua turhan innokkaat lääppijät 😁
Nyt alkaa täällä meno rauhoittua ja itse kömmin unille. Teinit hieman valvottaa tätä vanhusta 😊 Kauniita unia!Samaa mieltä Jasusta, aina se on tollanen ollut, nyt vielä vähän rauhallisempi kuin reilut 10 vuotta sitten, niin on tasasempi ja se kovuus sekä lempeys tulee nopeammin esille.
No siis ei siinä rekkautumisessa ole oikeastaan huonoja puolia. Tai on yksi, tarvii muistaa taas uusi salasana 🤣
Tuossa jokusen olen kosinut rekkautumaan, niin kaikki ovat sanoneet, että ei ollut kuin positiivinen muutos. Kun ei eivät tällaisia valopäitä kuin minä, joka hölisee kaikkea mahdollista kaikkien kanssa ja piruuttaan ärsyttää trolleja sekä tekee provosoivia aloituksia tahallaan. Mutta mä tiedän mitä teen, niin mua ei häiritse huomio, se on vaan plussaa, kunnia ehkä meni, mutta maine kasvaa 🤣
Joo, on meitä moneen junaan, siinä missä naisiakin. Elämää se vain on, vaikka joskus kipeää tekeekin.
Sillä harjavarren pätkällä usein riittää kun uhkaa miehelle että työnnän tämän u know where jos ei ala toiminta muuttumaan 🤣
Ja jos toiminta menee reisille, niin sillä on tosi hyvä kopauttaa, kupoliin tai lääppijöitä näpeille, palaa taatusti näpit vikkelästi omiin taskuihin.
Jep, kauniita unia 🤣
Itsehän olin tuossa vaiheessa jo nukahtanut, yllättäen sohvalle läppäri sylissä 😁randombypasser kirjoitti:
Samaa mieltä Jasusta, aina se on tollanen ollut, nyt vielä vähän rauhallisempi kuin reilut 10 vuotta sitten, niin on tasasempi ja se kovuus sekä lempeys tulee nopeammin esille.
No siis ei siinä rekkautumisessa ole oikeastaan huonoja puolia. Tai on yksi, tarvii muistaa taas uusi salasana 🤣
Tuossa jokusen olen kosinut rekkautumaan, niin kaikki ovat sanoneet, että ei ollut kuin positiivinen muutos. Kun ei eivät tällaisia valopäitä kuin minä, joka hölisee kaikkea mahdollista kaikkien kanssa ja piruuttaan ärsyttää trolleja sekä tekee provosoivia aloituksia tahallaan. Mutta mä tiedän mitä teen, niin mua ei häiritse huomio, se on vaan plussaa, kunnia ehkä meni, mutta maine kasvaa 🤣
Joo, on meitä moneen junaan, siinä missä naisiakin. Elämää se vain on, vaikka joskus kipeää tekeekin.
Sillä harjavarren pätkällä usein riittää kun uhkaa miehelle että työnnän tämän u know where jos ei ala toiminta muuttumaan 🤣
Ja jos toiminta menee reisille, niin sillä on tosi hyvä kopauttaa, kupoliin tai lääppijöitä näpeille, palaa taatusti näpit vikkelästi omiin taskuihin.
Jep, kauniita unia 🤣
Itsehän olin tuossa vaiheessa jo nukahtanut, yllättäen sohvalle läppäri sylissä 😁Löysinpäs tämän keskustelun vielä..
Nyt on rekkauduttu 😁 Pääseehän tästä sitten eroon, jos alkaa liikaa ärsyttämään. Katsotaan miten sujuu 😊
Harja on kyllä hyvä apuväline, mutta onneksi osaan myös avata suuni ja napakasti ilmoittaa mielipiteeni, jos sellainen tilanne tulee. Jos oikein kunnolla suutun (mitä tapahtuu ehkä kerran viidessä vuodessa), sitä tekstiä ei halua kuunnella kukaan 😂- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Löysinpäs tämän keskustelun vielä..
Nyt on rekkauduttu 😁 Pääseehän tästä sitten eroon, jos alkaa liikaa ärsyttämään. Katsotaan miten sujuu 😊
Harja on kyllä hyvä apuväline, mutta onneksi osaan myös avata suuni ja napakasti ilmoittaa mielipiteeni, jos sellainen tilanne tulee. Jos oikein kunnolla suutun (mitä tapahtuu ehkä kerran viidessä vuodessa), sitä tekstiä ei halua kuunnella kukaan 😂Mitä sun nikki tarkoittaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sun nikki tarkoittaa?
Muunnelma kreikkalaisen mytologian totuuden ja vilpittömyyden jumalattaresta (Aletheia).
Aletheias kirjoitti:
Löysinpäs tämän keskustelun vielä..
Harja on kyllä hyvä apuväline, mutta onneksi osaan myös avata suuni ja napakasti ilmoittaa mielipiteeni, jos sellainen tilanne tulee. Jos oikein kunnolla suutun (mitä tapahtuu ehkä kerran viidessä vuodessa), sitä tekstiä ei halua kuunnella kukaan 😂No pirskatti, tere tulemast! 🤗🥳❤️
Ja aika helposti sain sinuakin huijattua sitten, harmi ettei tästä saa rahapalkkiota 🤣
Mielenkiintoinen nikki, monitulkintainen, tavallaan.
No harjanvarsi tai sellaisen pätkä on täysin ylivoimainen apuväline monessakin asiassa, hyvin monikäyttöinen työkalu. Toimii hyvin mm. oven auki pitäjä, mutta yhtä hyvin myös suun sulkijana 🤣randombypasser kirjoitti:
No pirskatti, tere tulemast! 🤗🥳❤️
Ja aika helposti sain sinuakin huijattua sitten, harmi ettei tästä saa rahapalkkiota 🤣
Mielenkiintoinen nikki, monitulkintainen, tavallaan.
No harjanvarsi tai sellaisen pätkä on täysin ylivoimainen apuväline monessakin asiassa, hyvin monikäyttöinen työkalu. Toimii hyvin mm. oven auki pitäjä, mutta yhtä hyvin myös suun sulkijana 🤣Siitä helposta niin tiedä, menihän tässä kuukausitolkulla aikaa 😂 Mutta kiitos tervetulotoivotuksista 🥰 Sinun pitäisi saada näistä jotain provikkaa 😄
Mytologia kiehtoo, sieltä kumpuaa nikki. Valitsin sellaisen jumalattaren, jonka arvojen koen olevan lähellä. Siksi en harkinnut mitään sodan tai petoksen jumalatarta 😁 Ei siis oikeastaan tuon syvällisempää merkitystä 😊
Suun sulkijan kun joku keksisi olisi hyvä 😂 Lapseen tehoa joskus tuima äitikatse, mutta miten mahtaisi mieheen tehota 🤔Aletheias kirjoitti:
Siitä helposta niin tiedä, menihän tässä kuukausitolkulla aikaa 😂 Mutta kiitos tervetulotoivotuksista 🥰 Sinun pitäisi saada näistä jotain provikkaa 😄
Mytologia kiehtoo, sieltä kumpuaa nikki. Valitsin sellaisen jumalattaren, jonka arvojen koen olevan lähellä. Siksi en harkinnut mitään sodan tai petoksen jumalatarta 😁 Ei siis oikeastaan tuon syvällisempää merkitystä 😊
Suun sulkijan kun joku keksisi olisi hyvä 😂 Lapseen tehoa joskus tuima äitikatse, mutta miten mahtaisi mieheen tehota 🤔Ääääh, alle vuoden kesti, niin se lasketaan helpoksi, ihan normaali väsytystaistelu, vähän kuin olisi kalassa krapulassa 🤣
Juu, sikäli tuo nikki oli tuttu, mutta tarkistaa että hän taas edustikaan, muistin vain hatarasti yhteytensä Zeukseen. On tuo mytologia ja antiikin kiemurat yleisemminkin kiinnostaneet pikkupennusta lähtien 😁
Jos sitä katsetta oikein harjoittelee, niin sen voi oppia tekemään niin, että kivekset surkastuvat sekunneissa, kuulemma.Ja silloin luonnollisestikin keskittyy vain itsensä suojelemiseen eli sulkee suunsa ja tumppaa kädet haaruksiinsa 🤣
Ja tottakai aina miehen on saanut tehokkaasti hiljaiseksi istumalla kasvoilleen 😉randombypasser kirjoitti:
Ääääh, alle vuoden kesti, niin se lasketaan helpoksi, ihan normaali väsytystaistelu, vähän kuin olisi kalassa krapulassa 🤣
Juu, sikäli tuo nikki oli tuttu, mutta tarkistaa että hän taas edustikaan, muistin vain hatarasti yhteytensä Zeukseen. On tuo mytologia ja antiikin kiemurat yleisemminkin kiinnostaneet pikkupennusta lähtien 😁
Jos sitä katsetta oikein harjoittelee, niin sen voi oppia tekemään niin, että kivekset surkastuvat sekunneissa, kuulemma.Ja silloin luonnollisestikin keskittyy vain itsensä suojelemiseen eli sulkee suunsa ja tumppaa kädet haaruksiinsa 🤣
Ja tottakai aina miehen on saanut tehokkaasti hiljaiseksi istumalla kasvoilleen 😉Joudun myöntämään antautumisen väsytystaistelulle 😂
Mytologia on kiehtovaa, hahmot moniulotteisia, tarinat mukaansatempaavia ja luontoyhteys tuo oman vivahteensa. Minullakin menee hahmot suloisesti sekaisin ja vaikeutta lisää se, että eri alueiden mytologioissa on paljon samoja hahmoja, mutta eri nimisinä. Esim meren jumala on suomalaisessa muinaisukossa Ahti, kreikkalaisessa Poseidon, roomalaisessa Neptunus, skandinaavisessa Ægir.. Ja aikamoinen sukupuukin näillä jumalilla ja jumalattarilla on, kuka niissä perässä pysyy 😁
Omaan mieheen tehoaakin aivan eri temput kuin miehiin yleensä 😏 Ei sitä kenen tahansa kasvoille istuta, mutta tuota tehokasta katsetta kyllä voisi alkaa harjoittelemaan. Voisi ottaa kissoista mallia, kenenkään katse ei ole niin läpitunkeva kuin tympääntyneen kissan 😁Aletheias kirjoitti:
Joudun myöntämään antautumisen väsytystaistelulle 😂
Mytologia on kiehtovaa, hahmot moniulotteisia, tarinat mukaansatempaavia ja luontoyhteys tuo oman vivahteensa. Minullakin menee hahmot suloisesti sekaisin ja vaikeutta lisää se, että eri alueiden mytologioissa on paljon samoja hahmoja, mutta eri nimisinä. Esim meren jumala on suomalaisessa muinaisukossa Ahti, kreikkalaisessa Poseidon, roomalaisessa Neptunus, skandinaavisessa Ægir.. Ja aikamoinen sukupuukin näillä jumalilla ja jumalattarilla on, kuka niissä perässä pysyy 😁
Omaan mieheen tehoaakin aivan eri temput kuin miehiin yleensä 😏 Ei sitä kenen tahansa kasvoille istuta, mutta tuota tehokasta katsetta kyllä voisi alkaa harjoittelemaan. Voisi ottaa kissoista mallia, kenenkään katse ei ole niin läpitunkeva kuin tympääntyneen kissan 😁Niin ja yleensä se krapulakin menee ohi alle vuodessa, kalassa ollessa yleensä parissa tunnissa, tosin parasta pitää liivit tiukassa, veneen kuljettaja selvänä ja pissillä käydään vain kuivalla maalla sekä kuivalle maalle 😂
On, ne on uskomattomia juttuja, upeita tarinoita, siksi kai niistä päiväkoti-ikäisenä kiinnostuinkin. Ja joo, sekavia kuin kokoomuksen hallituspelit, mutta se jotenkin kuuluu siihen hommaan. Jumala A nai jumalatar X:n ja niille syntyi lapsi G, joka oikeastaan kuitenkin oli isänsä A äiti, paitsi että... Ja sitten mä sekosin 😁
No siis ihan varmasti jokainen mies hiljenee, jos naamalle istuu, kokeile pois, todella tehokasta 🤣
Se kulkusten kutistuskatse on kyllä kaikkein paras, tosin paradoksaalisesti se yleensä ei toimi omaan ukkoon. Mutta sitten voi istahtaa naamallen, kyllä se karvaleuka aina jotenkin hiljaiseksi saadaan 😉randombypasser kirjoitti:
Niin ja yleensä se krapulakin menee ohi alle vuodessa, kalassa ollessa yleensä parissa tunnissa, tosin parasta pitää liivit tiukassa, veneen kuljettaja selvänä ja pissillä käydään vain kuivalla maalla sekä kuivalle maalle 😂
On, ne on uskomattomia juttuja, upeita tarinoita, siksi kai niistä päiväkoti-ikäisenä kiinnostuinkin. Ja joo, sekavia kuin kokoomuksen hallituspelit, mutta se jotenkin kuuluu siihen hommaan. Jumala A nai jumalatar X:n ja niille syntyi lapsi G, joka oikeastaan kuitenkin oli isänsä A äiti, paitsi että... Ja sitten mä sekosin 😁
No siis ihan varmasti jokainen mies hiljenee, jos naamalle istuu, kokeile pois, todella tehokasta 🤣
Se kulkusten kutistuskatse on kyllä kaikkein paras, tosin paradoksaalisesti se yleensä ei toimi omaan ukkoon. Mutta sitten voi istahtaa naamallen, kyllä se karvaleuka aina jotenkin hiljaiseksi saadaan 😉Minähän en kalaan lähde, en selvänä, en huppelissa enkä krapulaisena 😁 Yritin joskus kalastaa, mutta kävi liikaa luonnon päälle ottaa henki pois kalalta, joten joudun jättämään sen homman kylmähermoisempien kontolle. Tiedän, olen vähän onneton tapaus.. 🙈
Päänsä saa hyvin sekaisin lukemalla jumalten sukulaissuhteista 😂 Olisi mielenkiintoista tietää, miten tarinat ovat oikeasti saaneet alkunsa. Kaikkeenhan liittyy aina pala totuutta, jostain ne hurjimmatkin tarinat ovat kimmokkeen saaneet 😊
Kyllähän se varmaan miehen kuin miehen hiljaiseksi saisi, kun kasvoille istuisi, mutta ehkä keskityn kehittämään tuota kulkusten kutistuskatsetta, jotten saa kutsua mielentilatutkimukseen 😂 Omaan mieheen taasen voisikin testailla erilaisia tekniikoita 😉Aletheias kirjoitti:
Minähän en kalaan lähde, en selvänä, en huppelissa enkä krapulaisena 😁 Yritin joskus kalastaa, mutta kävi liikaa luonnon päälle ottaa henki pois kalalta, joten joudun jättämään sen homman kylmähermoisempien kontolle. Tiedän, olen vähän onneton tapaus.. 🙈
Päänsä saa hyvin sekaisin lukemalla jumalten sukulaissuhteista 😂 Olisi mielenkiintoista tietää, miten tarinat ovat oikeasti saaneet alkunsa. Kaikkeenhan liittyy aina pala totuutta, jostain ne hurjimmatkin tarinat ovat kimmokkeen saaneet 😊
Kyllähän se varmaan miehen kuin miehen hiljaiseksi saisi, kun kasvoille istuisi, mutta ehkä keskityn kehittämään tuota kulkusten kutistuskatsetta, jotten saa kutsua mielentilatutkimukseen 😂 Omaan mieheen taasen voisikin testailla erilaisia tekniikoita 😉Joo, tiedän tunteen. En minäkään viihdy kalojen tappamisen parissa, vaikka aiemmin viihdyinkin. Ei ole tultua vuosiin käytyä kalassa kunnolla, välillä voin käydä liottamassa onkimatoja vedessä ihan vain ajan kuluksi. Tuli vaan jossain kohden tunne, että kuka minä olen päättämään sen kalan elämästä? Toki edelleen syön liukuhihna lihaa ja kalaa, mutta ne tapettaisiin muutenkin. Ja aivan hyvin voisin lähteä kalaan, nostella jonkun sintin ja tappaa ne, ei ole ongelma, mutta ei ole tarpeenkaan. Niin et ole onneton tapaus, vain asiaa pohtinut ja valintasi tehnyt. 🤗
Mä luulen että enin osa tarinoista on syntyneet kun on syöty vääriä sieniä ja juotu punkkua, sitten ennen yrjöä on nähty kaikkea metkaa ja kirjattu asioita muistiin. Lopuksi ykät muistiinpanojen päälle, ettei aamulla saa selvää kuin osasta, se on siinä 🤣
Niin, on ainakin julkisilla paikoilla suotavampaa tuijottamalla rutistaa nyytit rusinoiksi kuin istua naamalle. Vai onko, oikeastaan 🤔😂 No ehkä on parempi olettaa että on, ollaanhan me suomalaiset vielä aika vanhakantaisia 🤣
Oman kumppanin kohdalla naamalle istuminen luultavasti virittää jotain muutakin vauhtiin, siinä missä äänikin hiljenee, niin se on varsin suotava toimintamalli. 😉randombypasser kirjoitti:
Joo, tiedän tunteen. En minäkään viihdy kalojen tappamisen parissa, vaikka aiemmin viihdyinkin. Ei ole tultua vuosiin käytyä kalassa kunnolla, välillä voin käydä liottamassa onkimatoja vedessä ihan vain ajan kuluksi. Tuli vaan jossain kohden tunne, että kuka minä olen päättämään sen kalan elämästä? Toki edelleen syön liukuhihna lihaa ja kalaa, mutta ne tapettaisiin muutenkin. Ja aivan hyvin voisin lähteä kalaan, nostella jonkun sintin ja tappaa ne, ei ole ongelma, mutta ei ole tarpeenkaan. Niin et ole onneton tapaus, vain asiaa pohtinut ja valintasi tehnyt. 🤗
Mä luulen että enin osa tarinoista on syntyneet kun on syöty vääriä sieniä ja juotu punkkua, sitten ennen yrjöä on nähty kaikkea metkaa ja kirjattu asioita muistiin. Lopuksi ykät muistiinpanojen päälle, ettei aamulla saa selvää kuin osasta, se on siinä 🤣
Niin, on ainakin julkisilla paikoilla suotavampaa tuijottamalla rutistaa nyytit rusinoiksi kuin istua naamalle. Vai onko, oikeastaan 🤔😂 No ehkä on parempi olettaa että on, ollaanhan me suomalaiset vielä aika vanhakantaisia 🤣
Oman kumppanin kohdalla naamalle istuminen luultavasti virittää jotain muutakin vauhtiin, siinä missä äänikin hiljenee, niin se on varsin suotava toimintamalli. 😉Mahtavaa, etten ole ainut kalastamista kavahtava 🤗Veden äärellä on ihanaa, mutta tyydyn liottamaan varpaita tai uiskentelemaan, soutelu tai suppailukin on kivaa. Kalastajaksi minusta ei ole. Syön kasvispainotteisesti, että siinä mielessä kalastajan saati metsästäjän taidot eivät niin olisi tarpeenkaan. Maanviljelijän taidot kyllä olisi tarpeen. Harkitsen istutuslaatikkojen hankkimista takapihalle yrttwjä yms varten, mutta en tiedä jaksanko kastella niitä sitä tahtia kuin paahteinen paikka vaatisi 😄🙈
Luulen, että arviosi tarinoiden synnystä osuu hyvin lähelle totuutta 😂 Sen verran kieroa settiä paikka paikoin, ettei niitä selvin aivoin ole voitu keksiä 😁
Oman kumppanin kohdalla huomion kääntäminen muihin asioihin on tehokas keino moneen 😄 Miehiin tehoaa tietyt jutut niin helposti 😏Aletheias kirjoitti:
Mahtavaa, etten ole ainut kalastamista kavahtava 🤗Veden äärellä on ihanaa, mutta tyydyn liottamaan varpaita tai uiskentelemaan, soutelu tai suppailukin on kivaa. Kalastajaksi minusta ei ole. Syön kasvispainotteisesti, että siinä mielessä kalastajan saati metsästäjän taidot eivät niin olisi tarpeenkaan. Maanviljelijän taidot kyllä olisi tarpeen. Harkitsen istutuslaatikkojen hankkimista takapihalle yrttwjä yms varten, mutta en tiedä jaksanko kastella niitä sitä tahtia kuin paahteinen paikka vaatisi 😄🙈
Luulen, että arviosi tarinoiden synnystä osuu hyvin lähelle totuutta 😂 Sen verran kieroa settiä paikka paikoin, ettei niitä selvin aivoin ole voitu keksiä 😁
Oman kumppanin kohdalla huomion kääntäminen muihin asioihin on tehokas keino moneen 😄 Miehiin tehoaa tietyt jutut niin helposti 😏Veden äärellä on kivaa, vesillä on kivaa, mutta eri asia mitä siellä sitten tekee, tappaa ei ketään kuitenkaan tarvitse. En nyt muista oliko meillä kohtaaminen Kalle Kuhan vai Arvo Ahvenen kanssa vesillä, mutta sillon katteltiin toisiamme ja totesin, että helvetti vieköön, josko tää ois täsä. Se kaveri lähti huuli kärsineenä takas elämään ja minä rantaan. Jokin vaan loksahti kupolissa. Enkä sen jälkeen ole tosissani kallale mennytkään, mitä nyt joskus matoja vedessä liottanut.
Hanki ihmeessä laatikot ja tee jostain limppapulloista tms. kasteluautomaatit, toimii hyvin. Mulla on mökillä se periaate, että istutan vain asioita jotka selviää 4 viikkoakin ilman ihmistä kun asioita vähän ennakoi. Niin silleen on sanut jotain välillä istutellakin, näyttäis siltä että härkäpapu, kik-herne, kaskinauris ja valkosipuli on ne minkä kanssa jatketaan yhteiseloa 😂
Perunakin onnistuu, mutta se on vähän siinä ja siinä jos joutuu olemaan ittekseen 4 viikkoa.
Parhaat jorinathan on kertomuksia siitä kun "lähdettiin poikain/tyttöin kanssa vähän rimpsalle ja sitten tapahtuikin" 🤣
Ai, että ollaan siis helppoja, me miehet? Stana... No niin ollaankin ja tykätäänkin siitä vielä 😁😂randombypasser kirjoitti:
Veden äärellä on kivaa, vesillä on kivaa, mutta eri asia mitä siellä sitten tekee, tappaa ei ketään kuitenkaan tarvitse. En nyt muista oliko meillä kohtaaminen Kalle Kuhan vai Arvo Ahvenen kanssa vesillä, mutta sillon katteltiin toisiamme ja totesin, että helvetti vieköön, josko tää ois täsä. Se kaveri lähti huuli kärsineenä takas elämään ja minä rantaan. Jokin vaan loksahti kupolissa. Enkä sen jälkeen ole tosissani kallale mennytkään, mitä nyt joskus matoja vedessä liottanut.
Hanki ihmeessä laatikot ja tee jostain limppapulloista tms. kasteluautomaatit, toimii hyvin. Mulla on mökillä se periaate, että istutan vain asioita jotka selviää 4 viikkoakin ilman ihmistä kun asioita vähän ennakoi. Niin silleen on sanut jotain välillä istutellakin, näyttäis siltä että härkäpapu, kik-herne, kaskinauris ja valkosipuli on ne minkä kanssa jatketaan yhteiseloa 😂
Perunakin onnistuu, mutta se on vähän siinä ja siinä jos joutuu olemaan ittekseen 4 viikkoa.
Parhaat jorinathan on kertomuksia siitä kun "lähdettiin poikain/tyttöin kanssa vähän rimpsalle ja sitten tapahtuikin" 🤣
Ai, että ollaan siis helppoja, me miehet? Stana... No niin ollaankin ja tykätäänkin siitä vielä 😁😂Olet siis samanlainen pehmo kuin minä 😁 Minä pillahdin itkuun joskus lapsena, kun olisi pitänyt kala kumauttaa hengiltä. Siihen jäi meikäläisen kalastamiaet ja olen keskittynyt enemmän kasvikunnan antimiin 😊
4 viikkoa putkeen en ole poissa kotoa eli kovin pitkiä taukoja ei tulisi, mutta ongelmana on, että paahteinen paikka imee loputtomasti vettä. Veden raahaaminen takapihalleni on työlästä, kun en saa letkua vedettyä pihalle asti niin joudun kiikuttamaan vettä sisältä asti kastelukannussa ja kymmenennen kannun kohdalla alkaa jo ärsyttää 😁 Harkitsen jotain kivikkopihaa, niin säästyisi kasteluilta.. Mutta istutuslaatikot kyllä kiehtoo, niin jätän vielä harkintaan 😊
Nuo rimpsatarinat on usein parempi jättää ihan vaa kertomatta 🤣
Niin, miehet ovat helppoja ja ylpeitä siitä 😂Aletheias kirjoitti:
Olet siis samanlainen pehmo kuin minä 😁 Minä pillahdin itkuun joskus lapsena, kun olisi pitänyt kala kumauttaa hengiltä. Siihen jäi meikäläisen kalastamiaet ja olen keskittynyt enemmän kasvikunnan antimiin 😊
4 viikkoa putkeen en ole poissa kotoa eli kovin pitkiä taukoja ei tulisi, mutta ongelmana on, että paahteinen paikka imee loputtomasti vettä. Veden raahaaminen takapihalleni on työlästä, kun en saa letkua vedettyä pihalle asti niin joudun kiikuttamaan vettä sisältä asti kastelukannussa ja kymmenennen kannun kohdalla alkaa jo ärsyttää 😁 Harkitsen jotain kivikkopihaa, niin säästyisi kasteluilta.. Mutta istutuslaatikot kyllä kiehtoo, niin jätän vielä harkintaan 😊
Nuo rimpsatarinat on usein parempi jättää ihan vaa kertomatta 🤣
Niin, miehet ovat helppoja ja ylpeitä siitä 😂No olen pehmo, kieltämättä. Se vaan tuli sen muistaakseni kuhan kanssa eteen kauniina alkukesän iltana, että jos näitä hitto vie on jo parikymmentä paatin pohjalla, niin eiköhän riittäis? Ja kun siinä kateltiin, laskevan auringon kajossa, niin mietin sitten vähän isommalla vaihteella ja se riitti sitten. Muutenkin tulee väisteltyä kastemadot, etanat yms., niin joo, pehmo mikä pehmo 😁
Eikä sillä, kyllä mä edelleen voin ihan mainiosti suolistaa Kalle Kuhan tai Börje Bambin, mutta mieluummin en. Meillä menee niin hitosti tehotuotettua liukuhihnalihaa kaatopaikalle joka päivä, että mun on parempi keskittyä sen mahdollisen hävikin vähentämiseen, se on kaikkein inhimillisin toimenpide nykyisellään.
No hommaapa risuille jokin varjostin? Sillä saat hieman helpotusta urakkaan. Ja kannattaa se nähdä niinkin, että raijaamalla sitä vettä sinne ämpäritolkulla pysyy leidin runko paremmassa kunnossa 🤣
Mitä, rimpsatarinat on parhaita, niitä on kiva kuunnella ja kertoa jossain random saunaillassa 😂
No jos on pöljä, niin on pöljä, ehkä jopa tuplapöljä. Eli mies 🤣- Anonyymi
Veden äärellä on kivaa, vesillä on kivaa, mutta eri asia mitä siellä sitten tekee, tappaa ei ketään kuitenkaan tarvitse. En nyt muista oliko meillä kohtaaminen Kalle Kuhan vai Arvo Ahvenen kanssa vesillä, mutta sillon katteltiin toisiamme ja totesin, että helvetti vieköön, josko tää ois täsä. Se kaveri lähti huuli kärsineenä takas elämään ja minä rantaan. Jokin vaan loksahti kupolissa. Enkä sen jälkeen ole tosissani kallale mennytkään, mitä nyt joskus matoja vedessä liottanut.
Ai, että ollaan siis helppoja, me miehet? Stana... No niin ollaankin ja tykätäänkin siitä vielä 😁😂Eläviä olentoja ne on kastemadotki. Kiemurtelee lävistettynä ja jotkut tekee sitä huvikseen.. 🤔💩
Anonyymi kirjoitti:
Eläviä olentoja ne on kastemadotki. Kiemurtelee lävistettynä ja jotkut tekee sitä huvikseen.. 🤔💩
Niinhän ne on ja mulla on niille parempaa käyttöä kasvimaalla. Niin ei oikein ole tullut enää ongellekaan lähdetyä, vaikka saishan sinne koukkuun elämättömiäkin syöttejä hoidettuja. Se nyt vaan jäi, mulla on rannassa muutakin puuhaa aina, yleensä hengailua ja siivoamista, siellä on aina lasia, siimaa, koukkuja tms. Se menee kivasti siivoillessa.
No olen pehmo, kieltämättä. Se vaan tuli sen muistaakseni kuhan kanssa eteen kauniina alkukesän iltana, että jos näitä hitto vie on jo parikymmentä paatin pohjalla, niin eiköhän riittäis? Ja kun siinä kateltiin, laskevan auringon kajossa, niin mietin sitten vähän isommalla vaihteella ja se riitti sitten. Muutenkin tulee väisteltyä kastemadot, etanat yms., niin joo, pehmo mikä pehmo 😁
Eikä sillä, kyllä mä edelleen voin ihan mainiosti suolistaa Kalle Kuhan tai Börje Bambin, mutta mieluummin en. Meillä menee niin hitosti tehotuotettua liukuhihnalihaa kaatopaikalle joka päivä, että mun on parempi keskittyä sen mahdollisen hävikin vähentämiseen, se on kaikkein inhimillisin toimenpide nykyisellään.
No hommaapa risuille jokin varjostin? Sillä saat hieman helpotusta urakkaan. Ja kannattaa se nähdä niinkin, että raijaamalla sitä vettä sinne ämpäritolkulla pysyy leidin runko paremmassa kunnossa 🤣
Mitä, rimpsatarinat on parhaita, niitä on kiva kuunnella ja kertoa jossain random saunaillassa 😂
No jos on pöljä, niin on pöljä, ehkä jopa tuplapöljä. Eli mies 🤣Pehmo on hyvä 🥰 Kalastus ja metsästys on parempi kuin tehotuotanto, mutta kyllä normaalilla empatiakyvyllä varustettu ihminen vähintään kunnioittaa muita elollisia olentoja eikä ainakaan omalla toiminnallaan lisää eläinten kärsimyksiä.
Minäkin väistelen kaikki ötökät, mutta hyönteiset saa kyllä lähdön, jos sisältä löydän. Isommat yritän pyydystää purkkiin ja päästää ulos, mutta esim hyttyset kyllä kohtaa lopun. Siihen asti olen pehmo 😁
Varjostinta ei oikein saa siihen, missä olisi tilaa laatikoille jollen sitten laittaisi ihan aidan viereen, joss ne olisivat edes osan päivää varjossa.. Hmm, tätä täytty vielä pohtia. Kyllä tähän jokin ratkaisu löytyy 😄
Ja mieluummin pitäisin runkoni kunnossa muilla tavoin kuin vettä kämpän lattialle loiskuttamalla, vaikka sitä omaa miestä kouluttamalla 😆Aletheias kirjoitti:
Pehmo on hyvä 🥰 Kalastus ja metsästys on parempi kuin tehotuotanto, mutta kyllä normaalilla empatiakyvyllä varustettu ihminen vähintään kunnioittaa muita elollisia olentoja eikä ainakaan omalla toiminnallaan lisää eläinten kärsimyksiä.
Minäkin väistelen kaikki ötökät, mutta hyönteiset saa kyllä lähdön, jos sisältä löydän. Isommat yritän pyydystää purkkiin ja päästää ulos, mutta esim hyttyset kyllä kohtaa lopun. Siihen asti olen pehmo 😁
Varjostinta ei oikein saa siihen, missä olisi tilaa laatikoille jollen sitten laittaisi ihan aidan viereen, joss ne olisivat edes osan päivää varjossa.. Hmm, tätä täytty vielä pohtia. Kyllä tähän jokin ratkaisu löytyy 😄
Ja mieluummin pitäisin runkoni kunnossa muilla tavoin kuin vettä kämpän lattialle loiskuttamalla, vaikka sitä omaa miestä kouluttamalla 😆Olishan ne okatoimiset parempia, mutta niin kauan kuin proteiinia tehotuotetaan, on parasta keskittyä sen hävikin minimoimiseen ja kulutuksen vähentämiseen. Suo siellä ja vetelät puntissa...
No hyttyset on oma lukunsa, no mercy you bitches, mutta muuten tulee pääosin kaikkikannettua pihalle, mökilläkin ellei kissat ehdi ensin proteiinilähteelle. Jossain vaiheessa sitä vaan arvostus kääntyy päälaelleen, kai sitä jotenkin ymmärrys on kehittynyt tai jotain, paha sanoa.
No aina siihen jonkun varjon keksii, tavalla tai viidennellä. Missä ongelma, siellä ihminen, niin se vain on. Ja joutuuhan sitä vettä silti kantamaan, siitä et pääse, mutta jos ne ei nyt kuolis ihan ekaan paahteeseen...
Sun tarttee hommaa se oma mies, niin voit ulkoistaa sille ton kasteluhomman. Ja mattohommat. Sekä imurihommat. Ja ja ja... Sitä vartenhan ne miehet hankitaan, eikö? 🤣randombypasser kirjoitti:
Olishan ne okatoimiset parempia, mutta niin kauan kuin proteiinia tehotuotetaan, on parasta keskittyä sen hävikin minimoimiseen ja kulutuksen vähentämiseen. Suo siellä ja vetelät puntissa...
No hyttyset on oma lukunsa, no mercy you bitches, mutta muuten tulee pääosin kaikkikannettua pihalle, mökilläkin ellei kissat ehdi ensin proteiinilähteelle. Jossain vaiheessa sitä vaan arvostus kääntyy päälaelleen, kai sitä jotenkin ymmärrys on kehittynyt tai jotain, paha sanoa.
No aina siihen jonkun varjon keksii, tavalla tai viidennellä. Missä ongelma, siellä ihminen, niin se vain on. Ja joutuuhan sitä vettä silti kantamaan, siitä et pääse, mutta jos ne ei nyt kuolis ihan ekaan paahteeseen...
Sun tarttee hommaa se oma mies, niin voit ulkoistaa sille ton kasteluhomman. Ja mattohommat. Sekä imurihommat. Ja ja ja... Sitä vartenhan ne miehet hankitaan, eikö? 🤣Sinähän sen ratkaisun keksit, mies kantamaan vedet ja keksimään jonkinlaisen varjoratkaisun niin ongelma on ratkaistu 😄 Joku insinööristyyppinen siis voisi olla hyvä 🤔 Täytyy laittaa hakuseen, mutta siihen asti ei kai auta kuin kantaa itse vetensä. Rankkaa tämä ulkoilmaelämä.. Ehkä keskityn vain viinilasin kantamiseen terassille 🤭
Aletheias kirjoitti:
Sinähän sen ratkaisun keksit, mies kantamaan vedet ja keksimään jonkinlaisen varjoratkaisun niin ongelma on ratkaistu 😄 Joku insinööristyyppinen siis voisi olla hyvä 🤔 Täytyy laittaa hakuseen, mutta siihen asti ei kai auta kuin kantaa itse vetensä. Rankkaa tämä ulkoilmaelämä.. Ehkä keskityn vain viinilasin kantamiseen terassille 🤭
Ei kun joku Disse/Rando tyyppinen, me nääs myös tehdään eikä vaan suunnitella, kuten se inssi-Ilkka. Ja mies ehdottomasti, koska jos mitään, niin veden heiton miehen osaa 🤣
Misäs on on vesiorjan bissetuoppi? Semmosia pitää olla riittävästi rastien välillä että se vesi liikkuu ja myös lentää 😉randombypasser kirjoitti:
Ei kun joku Disse/Rando tyyppinen, me nääs myös tehdään eikä vaan suunnitella, kuten se inssi-Ilkka. Ja mies ehdottomasti, koska jos mitään, niin veden heiton miehen osaa 🤣
Misäs on on vesiorjan bissetuoppi? Semmosia pitää olla riittävästi rastien välillä että se vesi liikkuu ja myös lentää 😉Vettä heittävä tekijämies siis 🤣 Kyllä tuollaisella ilmoituksella luulisi miehiä löytyvän jonoksi asti 🙈😁
Heti, kun joku tulee raahaamaan mulle vettä puutarhaan, lupaan hankkia bisseä matkan varrelle 😄Aletheias kirjoitti:
Vettä heittävä tekijämies siis 🤣 Kyllä tuollaisella ilmoituksella luulisi miehiä löytyvän jonoksi asti 🙈😁
Heti, kun joku tulee raahaamaan mulle vettä puutarhaan, lupaan hankkia bisseä matkan varrelle 😄TÄÄLLÄ!!!! Huhuuuu, täällä! Laita bisset reitille, kyllä mä tuun vettä hei... kantamaankin 🤣
Vaihdellaan Dissen kanssa vuoroja lennosta, että kannattaa pitää sitä kylmää bisseä siinä käden ulottuvilla koko ajan, muuten voi risut kuolla kuivuuteen 😂randombypasser kirjoitti:
TÄÄLLÄ!!!! Huhuuuu, täällä! Laita bisset reitille, kyllä mä tuun vettä hei... kantamaankin 🤣
Vaihdellaan Dissen kanssa vuoroja lennosta, että kannattaa pitää sitä kylmää bisseä siinä käden ulottuvilla koko ajan, muuten voi risut kuolla kuivuuteen 😂Mahtavaa, ongelma ratkaistu 😂 Disseltä ei kyllä kysytty mitään, mutta kai hän ehtii touhujensa lomassa muutamat kastelukannut tulla kantelemaan tänne tois puol Suomee 😁
Aletheias kirjoitti:
Mahtavaa, ongelma ratkaistu 😂 Disseltä ei kyllä kysytty mitään, mutta kai hän ehtii touhujensa lomassa muutamat kastelukannut tulla kantelemaan tänne tois puol Suomee 😁
Tottakai palstaveljeni Disse lomittaa minkä mahdollisesti on tarpeen. Kaljapalkalla hommat sujuu ja vesi liikkuu, lentää 🤣
- Anonyymi
No jopas on teillä uhkarohkeeta menoa. Joku vielä puristuu hengiltä! 😅
Cool❄️- Anonyymi
Valkkaa nyt säkin mut, jooko muru 😘
Heh, montas lyytiä sulla jo on joka syrjällä? Eihän susta jää kun märkä pläntti! Nahka lakanalle. 😂
Cool❄️ Anonyymi kirjoitti:
Heh, montas lyytiä sulla jo on joka syrjällä? Eihän susta jää kun märkä pläntti! Nahka lakanalle. 😂
Cool❄️Ei taida jäädä edes nahkaa, saateri... Mitähän vittua täällä taas on meneillään, ma ei ummarra...
Mut valkkaa mut silti 😘🤣- Anonyymi
Valkkaa nyt säkin mut, jooko muru 😘
Bylsimme tänään, älä yritä tunkea osille. :)
Iaskin..väärin - Anonyymi
Ei taida jäädä edes nahkaa, saateri... Mitähän vittua täällä taas on meneillään, ma ei ummarra...
Mut valkkaa mut silti 😘🤣Se johtuu musta. Kaikki seuraa kakkista. Aina! Siis haluut seksiä ilman sitoumusta vai? Hmm. Täytyy harkita. Ja kun näin sanon niin sinulla on satoja samoin harkitsevia. Ole hyvä t kakkis😁💩
- Anonyymi
Ei taida jäädä edes nahkaa, saateri... Mitähän vittua täällä taas on meneillään, ma ei ummarra...
Mut valkkaa mut silti 😘🤣Ootte ilmeisesti kännissä. 🤣🎈🎉🥳
Cool❄️ - Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Se on vappu nyt.😂.
Näyttäs olevan! Hyvää vappua. 🎈🎉🥳😁
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bylsimme tänään, älä yritä tunkea osille. :)
Iaskin..väärinTeilläkö ei ole anoppi kylässä, kuten meillä? 😆
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se johtuu musta. Kaikki seuraa kakkista. Aina! Siis haluut seksiä ilman sitoumusta vai? Hmm. Täytyy harkita. Ja kun näin sanon niin sinulla on satoja samoin harkitsevia. Ole hyvä t kakkis😁💩
En usko että se onnistuisi. Rakastun seksiin ja läheisyyteen. Se ei ole minulle tuntoottumuutta eikä kertäkäyttökamaa.💩
Anonyymi kirjoitti:
Ootte ilmeisesti kännissä. 🤣🎈🎉🥳
Cool❄️Oomme aina käntsyssä, syntymähumala nääs 😘🥳
Anonyymi kirjoitti:
Se johtuu musta. Kaikki seuraa kakkista. Aina! Siis haluut seksiä ilman sitoumusta vai? Hmm. Täytyy harkita. Ja kun näin sanon niin sinulla on satoja samoin harkitsevia. Ole hyvä t kakkis😁💩
Shit happens 😁
Harkitse, se on avoin tarjous, ei ole päättymispäivämäärää, vielä.
Hahahahaha, ei taida olla satoja jonossa, kun en tiedä vielä yhtäkään, niin ei huolta, ei tartte portilla lipukkeita ottaa 🤣Anonyymi kirjoitti:
Näyttäs olevan! Hyvää vappua. 🎈🎉🥳😁
Cool❄️Samoin sulle ystäväni oikein hyvää ja hauskaa vappua.😊🎉🎈🥳.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Samoin sulle ystäväni oikein hyvää ja hauskaa vappua.😊🎉🎈🥳.
Niitos. 😊👍
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitos. 😊👍
Cool❄️Kiitos siis. 😂
Cool❄️ - Anonyymi
Oomme aina käntsyssä, syntymähumala nääs 😘🥳
Aivan vallattomia! Meillä ollaa selvinpäin, mukulatkin vielä hereillä. Mummo kylässä.
Meen nyt halimaan noi muksut yöunille ja hyvää vappu yötä sulle ja muillekin palstalaisille! 😄👍
Cool❄️ Anonyymi kirjoitti:
Niitos. 😊👍
Cool❄️Kiitos ja kumarrus itsellesi arvon lady.😋. Vähän tylsähköähän se on näin kotona vappua juhlistaa mutta täällä palstalla voi ainakin olla hengessä mukana.😄.
- Anonyymi
Shit happens 😁
Harkitse, se on avoin tarjous, ei ole päättymispäivämäärää, vielä.
Hahahahaha, ei taida olla satoja jonossa, kun en tiedä vielä yhtäkään, niin ei huolta, ei tartte portilla lipukkeita ottaa 🤣Niinpä . En tiä. Mua ei mitkään yhdenyön jutut jaksa kiinnostaa.. en tahdo mitään parisuhdettakaan. En jaksa enää olla hyomiohuorakaan😁💩Palsatailu on välistä hauskaa😁💩
Anonyymi kirjoitti:
Aivan vallattomia! Meillä ollaa selvinpäin, mukulatkin vielä hereillä. Mummo kylässä.
Meen nyt halimaan noi muksut yöunille ja hyvää vappu yötä sulle ja muillekin palstalaisille! 😄👍
Cool❄️Muksaa yötä murunen 😘
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä . En tiä. Mua ei mitkään yhdenyön jutut jaksa kiinnostaa.. en tahdo mitään parisuhdettakaan. En jaksa enää olla hyomiohuorakaan😁💩Palsatailu on välistä hauskaa😁💩
No FWB:hän osuu juuri tuohon "markkinarakoon". Ei kumppani, ei hoito, vaan ystävyys bonuksella. Mutta sun valinta, ylipäänsä.
- Anonyymi
Siinä palstis typyt jäis kyyneliä pyyhkimään💩
- Anonyymi
Ohhoh, täällähän on yhteen petiin suorastaan tunkua tänäiltana. Toivottavasti on iso sänky. No on se hyvä, että en ole itse sitä mailia vieläkään käyttänyt. 😲😁
Ei vaan, ei ole palstalla sellaista seuraa, jonka kanssa samaan sänkyyn kaatuisin. No offence to anyone, tämä ei vaan ole mulle sellainen paikka. Hyvät vaput kaikille. 🥂 - Anonyymi
Rande saa.
- Anonyymi
Rande saakoon😁💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rande saakoon😁💩
Tein randesta hottiksen. Se on minun kenree se. Mihin kiinnitän huomoion niin kaikki muut tulee laumana perässä. Näin se on ennemminkin elämässä nähty. Nauti rande!😁😊💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein randesta hottiksen. Se on minun kenree se. Mihin kiinnitän huomoion niin kaikki muut tulee laumana perässä. Näin se on ennemminkin elämässä nähty. Nauti rande!😁😊💩
Naisilla on sellainen hölmö taipumus. En usko että se on välttämättä huono ajatus, että yksi varmistaa luotettavuuden ja muut seuraavat. Älä jättäydy sivuun ja lannistu. Minua harmittaa sinun puolestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla on sellainen hölmö taipumus. En usko että se on välttämättä huono ajatus, että yksi varmistaa luotettavuuden ja muut seuraavat. Älä jättäydy sivuun ja lannistu. Minua harmittaa sinun puolestasi.
Miksi tai mikä harmittaa puolestani? 😳💩 älä huoli,minua ei harmita pätkääkään😁💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet itsestäsi liikoja.
- Anonyymi
Jos sanon ettei rande kiinnosta kakkaakaan,niin hups ei kiinnosta muitakaan
. Siinä oli maine ja meni. Mutta jos sanon että harmis kiinnostaa niin kaikki feministitkin on harmiksen kimpussa. Tälläinen vaikutus minulla vain on🤷♀️💩- Anonyymi
Sinä siis jäät aina ilman, mutta älä murehdi. Minulla on sinulle hyvä neuvo. Rekkaudu nimellä, niin sinulla on kaikki mitä haluat :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis jäät aina ilman, mutta älä murehdi. Minulla on sinulle hyvä neuvo. Rekkaudu nimellä, niin sinulla on kaikki mitä haluat :)
Ei tulisi mieleenikään. En koskaan rekkaudu enkä ota yhteyttä yhteenkään palstalaiseen💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tulisi mieleenikään. En koskaan rekkaudu enkä ota yhteyttä yhteenkään palstalaiseen💩
Elämäni on irl👍💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minulla on irl kaikki mitä milloinkaan mitenkään itselleni tahtoisin💩
- Anonyymi
Päätellen asenteestasi liittyen yleisesti miehiin ja parisuhteeseen, miesmakusi on niin auttamattoman huono, että naisten on viisaampi välttää juurikin niitä miehiä joita sinä suosit.
Äläs nyt tuollaisia kysele muistan joskus pahimmassa haluissa tuollaista suunnittelevan kaappata miehen. Hulluja noi ajatukset on. Onneksi ohi meneviä.
- Anonyymi
Kyllä AV tuntuu jotenkin mielenkiintoiselta, kun tunnisti kyseessä muistikuvat. Olisi jännä ehkä herätä ja tunnustella puoliunisin raukein käsin, että siinähän sinä, avata silmät ja pompata katoon huutaen "ei hlvtti kuka tämä!". :''D. Hyvää Vappua AV ja kiitos aloituksestasi :)
- Anonyymi
Aika raskas tyyppi. Keinovaginamiehellä, Gattinolla ja jonnekin kadonneella Maximillianilla on kiva huumorintaju. Se on tärkeä ominaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika raskas tyyppi. Keinovaginamiehellä, Gattinolla ja jonnekin kadonneella Maximillianilla on kiva huumorintaju. Se on tärkeä ominaisuus.
Hänessä on jotakin, joka ymmärtänyt minussa joitakin asioita muita paremmin. Ja hän on kertonut itsestään jotakin mitä ymmärsin.
Ei kai sinulta jäänyt huomaamatta, etten tunnista.häntä, sillä kivan huumoritajun alle voi peitetään niin paljon asioita.
- Anonyymi
Linnassa te heräätte, hip hei!
- Anonyymi
Jos on surkea ihmissude tai avioliitto, niin ihmiseläin tulee hakemaan apua sikut-palsalta ;:DD
- Anonyymi
Tulee lunta naamaan, mutta mitä huvittavia järjestöjä voi olla:; Orion Stardust Travels, with by of coucre win Nebula Enterprises and the Osion Syndicate..
- Anonyymi
en jaksaisi höoötyksillä häiritä ihastuttavien tyttöjen juttuja, mutta... Muun kaltainen eli kuin muumilaaksota joku Myy se olikin kai...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345308Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271219JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5992En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16947Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7924Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41802HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8713