Ja heti perään toinen kysymys:
Jos vaossa on jo mato ja aiotte jatkaa kyntöhommia, niin miten toimia?
Itse asiassa mullakin alkoi kyllästyttämään nuo vakohommat, niin päätin laittaa siemenet suoraan reikiin. Kalustossa on selviä puutteita.
-keinovaginamies-
No, Oletteko olleet vappuna vaolla?
7
66
Vastaukset
Mitäs kylvit tällä kertaa?
- Anonyymi
Hamppua pistin.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Hamppua pistin.
-keinovaginamies-Ensin vakoon ja sit reikään..
Mun pitäisi kanssa miettiä mitä laittaisin laatikkooni tulemaan.
Randelta saamiani valkosipulin kynsiä siellä on kolme, mutta muutakin mahtuisi.- Anonyymi
Pernat pitää saada perinteisesti viimeistään vappuna vakoon.
Pernat pitää saada perinteisesti viimeistään vappuna vakoon.
-keinovaginamies-Ottako ny mökillä laittamassa?
Perna on kyll hyvä. Eksä laittoi toissakesänä pernaa mun laatikkoon, mutta ei kastellut niitä kertaakaan. Eipä tullut satoa.
Minä en hänen pernojaan hoitanut.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ottako ny mökillä laittamassa?
Perna on kyll hyvä. Eksä laittoi toissakesänä pernaa mun laatikkoon, mutta ei kastellut niitä kertaakaan. Eipä tullut satoa.
Minä en hänen pernojaan hoitanut.Mökillä taitaa olla vielä lunta, se on napapiirin pohjoispuolella.
Ihan riittää plantaaseja tässä Pirkanmaan kiinteistöilläkin.
Ei tarvi pernaa kastella, kun laittaa tuonne luontoon.
Pari rusakkoa siinä oli kaverina. Sanoin niille että tähän ei tulla sitte syömään, muuten ootte päättömiä.
Mökillä taitaa olla vielä lunta, se on napapiirin pohjoispuolella.
Ihan riittää plantaaseja tässä Pirkanmaan kiinteistöilläkin.
Ei tarvi pernaa kastella, kun laittaa tuonne luontoon.
Pari rusakkoa siinä oli kaverina. Sanoin niille että tähän ei tulla sitte syömään, muuten ootte päättömiä.
-keinovaginamies-Oih.. erämaamökki. Mä olen niin eteläläinen, että en osaa katsos kuvitella, että elämää on kehäkolomosen ulkopuolellakin.. heh.
No sait mut räkättämään noille sun päättömille rusakoillesi. Päivän parhaat räkätykset. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671