Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tä..? Oikeasti??
14.04.2023 17:40
Juu.. sit olisi aikaa ihan oikeasti koko viikonloppu. Parantaa muailmaa ja nautiskella rauhassa hyvästä seurasta ja rommista.
Yritän löytää sitä Oakhearttia .. viimeksi ei ollut kuin yksi pullo jäljellä. Ja se on juotu jo aikaa sitten. Niin hyvää, että ei sanotuksi saa.
Ny ensi viikonloppuna .. en saa tuotua kuin yhden kärryllisen, niin yritän panostaa laatuun.
Olen liikenteessä kaveriporukalla ja poitsu ei ole muulina.
Kesällä pitänee tehdä ihan hamstrausreissu ilman sen kummempaa viihdearvoa. Ja poitsu lähtee mielellään muuliksi. Se on kiva se.
14.04.2023 17:21
Noh.. se on sitten sovittu. Pääsempähän minäkin helpolla.. heh.
Juu katellaan päivämääriä si lähemmin.
Nopeasti vilaisin kalenteria, niin mulle sopisi viikko 20. Siihen asti mulla on viikonloppuohjelmaa aika tiiviisti.
14.04.2023 17:03
Voi ihana sun kanssasi...
Kas, kun en halua olla vakavasti otettava kumppaniehdokas. Parisuhde.. ei kiitos. Ei mulle.
Valintani on olla villi ja vapaa kaikkine erilaisine suhteineni.
Ja en ole muuten ole polyamorinen. Olen vakaassa monogamisessa suhteessa pujottelijan kanssa.
Mutta onhan minulla toki rakkaudellisia ihmissuhteita muihinkin miehiin. Kaikki parhaat ystäväni ovat miehiä.. ja rakastan heistä jokaista. Platonisesti.
Kas kuule .. rakkautta voi olla muutakin kuin seksuaalisävytteistä. Ja on ihanaa kun saa rakastaa.
14.04.2023 16:54
Pääset, pääset.
Ja nyt on pikkuisen jo päässyt heikolle hapelle baarihyllystöni.. noh, viikon päästä täydennystä Virosta.
Kyllä mä jo tässä mietiskelin sinua ja sitä kun tulet tänne iltaa viettämään. Ajattelkn ensin, että laitettaisiin jotakin hyvää ruokaa, mutta tulin siihen tulokseen että tilaan muutaman pitsan. Sitä voi si lämmittää illalla jos huikoo.
Ja rommi ja pitsa ne yhteen soppii, illalla laitetaan ne pussauskoppiin.. heh.
Mut jos sulle käy, niin menyy on pitsaa.
14.04.2023 16:44
Njääh..
14.04.2023 16:30
Kukkaruukku???
Nyhän mä muistin..
Se joulutähti.. sen onnistuin tappamaan.
En mä sitä hiekkaa tarvii kuin vajaan ämpärillisen jos sitäkään. Se lommollaan oleva alue on noin neliömetrin kokoinen ja tarvii vain vähän hiekkaa..
Se jos sitä lähtee ostamaan, se on ainakin 20 kg säkki ja niin paljoa en tarvitse. Joten puoli ämpäriä hiekkaa ja olen ikuisesti kiitollisuuden velassa.. tai jotakin siihen suuntaan.
14.04.2023 16:26
Todella hyvä huomio. Eli ei ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon meidän naisoletettujen vuoksi.
Minä olen jo aikaa sitten saanut harmissedältä tuomioksi " toivoton tapaus".
Se ei estä kuitenkaan minua arvostamasta hänen mielipidettään. Se on yleensä hyvin omintakeinen ja erilainen, mutta kuitenkin juuri siksi niin mukavaa. Valtavirrasta poikkeavaa ja siksi niin virkistävää.
14.04.2023 16:17
Ai sä muistit.. en olisi arvannut..
Pääsiäisenä siivosin pihan ja kunhan kelit lämpenee, otan letkun ja vedet naapurista ja pesen pihan ja kalusteet. Riipputuoli on hieman kallellaan kun laatoitus in viturallaan.. mutta se on pieni homma, jos saan sinulta hiekkaa.
Hienoa saumaushiekkaa minulla on puolisäkillistä, mutta sen tarvitsen saumaukseen.
Laitoin tuohon "sivupihalle" noi puulaatat ja ne tulee syömään tuota saumaushiekkaa ihan kivasti. Viime vuonna laitoin karkeaa hiekkaa ja nyt tänä vuonna hienoa. Sit taas talven jälkeen pitänee laittaa hienoa routimisen jälkeen.
Kyllä tämä mun piha tästä.
14.04.2023 16:09
Heh.. sinun määritelmäsi "kunnon" naisesta..
Kultaseni, ei sellaisia naisia ole enää olemassa.
Kehityskelpoisia naisiakaan tuskin löytyy. Muista nyt se, että sinun käsityksesi naaraista ei ole ihan tätä päivää.
Mutta pojot sulle, että tämän "saalistajan" varjolla onnistuit halveeraamaan palstan naisoletettuja kehittymättömiksi.. ja ei nikn kunnollisiksi.
14.04.2023 16:00
Lyhyt päivä töissä. Olin jo puolen päivän aikaan kotona. Oli niin väsy olo,että otin bumbua kolalla ja siitäkös piristyi. Tein pihahommia.. putsasin noi tuijat ja kastelin ne. Istutin sinun antamia red russianeja kolme kpl istutuslaatikkoon ja sig ihan vaan lööpäilin. Mitä nyt vähän kotihommia siinä sivussa.
14.04.2023 15:30
Pelko siitä ettei onnistu hallitsee aika pitkälle immeisiä. Pitää ensin menettää toodella paljon, että ymmärtää sen, ettei sen ole niin väliä jos ei onnista.
Elämä on loppujen lopuksi aika simppeliä. Siitä vaan tehdään niin saamarin monimutkaista egoistisellä maailmankuvalla. Minä haluan, minä tarvitsen, minä ansaitsen, minun pitää, minun pitää saada, minun pitää antaa, minun kuuluu...
Minä on niin suuressa asemassa, että koko elämästä menee maku.
Toi myös että kun menet treffeille, niin osa syynä on odotukset siihen varautuneisuuteen.
Ihminen, jolla ei ole mitään menetettävää, osaa ottaa tilanteet sellaisenaan. Toisin on ihmisten kanssa, joilla on odotuksia. Jos, jos ja jos.
Ja ihmisillä on tapana rajoittaa omaa elämäänsä niillä odotuksilla. Jos minä teen tämän, niin toisen on tehtävä tämä, jotta olisin tyytyväinen. Sen sijasta, että kohdattaisiin ihminen ihmisenä. Ilman ennakkoasenteita.
Mutta joo, tässä taas menee henkeviksi. Sori.
Istun pihalla auringossa ja otan gordons pink giniä ruusulimonadilla..
14.04.2023 14:42
Nooh.. meillä ei ollut deittiä kun kohdattiin, nii kai siksi ei ollut varautuneisuuttakaan.
Mä nyt olen muutoinkin aina vaan mä, enkä osaa olla muuta.
Sanoisin, että se varautuneisuus on epävarmuutta joko itsestään tai toisesta.
Pelkoa jostakin omasta typerästä ajatuskuviosta johtuen. Mikään ei ole niin tyhmää kuin liika asioiden märehtiminen.. mitä jos .. tai kun .. ehkä sittenkin.. vai jos kuitenkin.. sittenkin.. ja sit on kaikki skenaariot käyty läpi jo ennen tapaamista. Sen sijaan että ottaisi ja katsoisi tilanteen sellaisenaan.
Olen huomannut ihmisistä sen verran tähän elämään, että, epäonnistumisen pelko on suuri. Se taas aiheuttaa ihan hitokseltaan kaikkea turhaa shaibaa.
Joskus onnistaa ja joskus ei. Thats it. Joskus riittää ja joskus ei. Entä sitten...
14.04.2023 14:07
Eipä tarvii kiitellä.. olen aidosti sitä mieltä.
Tässä negaation maailmassa immeisiä ärsyttää, jos joku onkin pose.
14.04.2023 13:11
No ääliöitä riittää aina. Älä vällää. Ole niinkuin mä.. silikonilla valeltua teflonia.. mikään ei tartu.
Vaikka sun jutut joskus on munkin mielestä imeliä ja ällömakeita, niin mä tykkään tyylistäsi. Älä vaan muutu, vaan ole oma ihana itsesi. Mukavaa, kun joku jaksaa olla pose.
Erilaisuus on hienoa. Ihan särmää törmätä palstalla sun juttuihin. Mä nostan pipoa sinulle.
Hyvä että olet sellainen kuin olet.
14.04.2023 12:49
Kyllä on jo viikonlopulle suunitelmia ja varsin mieluisia sellaisia. Kiitos vinkistäsi,mutta pitäydyn omissa suunitelmissani.
13.04.2023 19:41
No kun ei ne naiset kiinnosta, saati kiihota...
13.04.2023 19:37
Todella ikävää. Saisivat jo alkaa putsaamaan noita hiekkoja pois...
13.04.2023 19:35
Anna palaa.. sillähän se vitutus helpottaa...
Ensin tuntuu pahalle ja sit yhtäkkiä huomaa sen kadonneen. Sellaista se on.
Ja ei sun tarvitse duuniasi selittää. Mä tiedän siitä sen verran, ettei mun tarvitse tietää enempää. Se on monitahoinen juttu.
13.04.2023 17:53
No mä vähän ihmestyin.. mulla kun oli tietty kuva sun duunista. Mutta unohdetaan koko juttu.
Ite olen lomautettuna vakiduunista ja työskentelen ny sorvarina sen aikaa toisessa firmassa. En muistanu miten kovaa duunia se on. Kyllä on pirpana helisemässä.
Olin jo suunitelmissani irtisanoutumassa vakiduunistani, mutta totesin että olen ihan liian lyhyt kaksikaraisille sorveille. Joten palaan vakiduuniini kun kutsu käy.
Mä lähin testaamaan mikä on mun työmarkkina-arvo ja laitoin kolme hakemusta. Kolme yhteydenottoa ja ensimmäiseltä heti haastatteluun ja suoraan töihin. Kaksi muuta soitteli sitten viikon myöhässä.
Joten jos multa vakiduuni loppuu, niin saan kyllä töitä. Mutta vakiduunini on kuitenkin helppoa elämää ja luulen, että nyt kun olen maistanut "oikeita" töitä, maistuu helppo työ erihyvälle.
13.04.2023 17:36
418 / 806