Hyvää perjantaita palsta.

Oon tässä pohtinut ja mietiskellyt miksi joistain se että on oma itsensä, empaattinen, positiivinen, tahtoo olla ystävällinen, mukava, kohtelias, kohdella toisia hyvin ja toisia ilahduttaa ja ehkäpä parhaassa tapauksessa tehdä heitä hieman onnellisemmiksi ja heidän mieltään ja päiväänsä piristää on niin äärimmäisen ärsyttävää, väärin, mukamas epäaitoa, mielistelyä ja mikä oudointa naisten "saalistamista" ja tapaamaan "huijaamista". Tää on kuitenkin sinkkupalsta ja jos kovasti elämäänsä kumppania ja rakkautta toivoo niin miksi niitä ei vois ja sais myös täältä hakea? Eikä se myöskään tarkoita että jokaikisen kirjoitetun kommentin ja aloituksien takana olisi mukamas jotain taka-ajatuksia ja salattuja tarkoitusperiä. Eikä sitä että haluaisi jonkun ihme "haaremin" kerätä kun suurinosa hakee kuitenkin vain sitä yhtä ja ainoaa oikeaa ihmistä. Kovasti itteä kummastuttaa että mitkä on syyt ja motivaatiot sellaisten vihamielisten ajatusten ja ilkeän käyttäytymisen takana.🙂.

113

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oiskohan yksi mahdollinen syy se, että joidenkin mielestä sellainen on epänormaalia palstakäytöstä ja se rikkoo jotain kirjoittamatonta palstaetikettiä? Jolloin tietenkin sellainen käytös tulee hävittää palstalta keinolla millä hyvänsä 😁

• Mahdollisesti kyse voi olla sellasestakin. Itelle on tullu jotenkin sellainen kuva että ainakin joidenkin kohdalla vois olla kyse siitä että oma elämä on aika ankeaa eikä itse kykene samaan niin ei haluais että kukaan muukaan kykenisi tai ainakaan niin tekisi. Tosin syitä on varmasti yhtä monta kuin on kiukuttelijoitakin.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mahdollisesti kyse voi olla sellasestakin. Itelle on tullu jotenkin sellainen kuva että ainakin joidenkin kohdalla vois olla kyse siitä että oma elämä on aika ankeaa eikä itse kykene samaan niin ei haluais että kukaan muukaan kykenisi tai ainakaan niin tekisi. Tosin syitä on varmasti yhtä monta kuin on kiukuttelijoitakin.🙂.

Niin, en nyt ota kantaa kenenkään elämään pelkän palsta-aavistuksen pohjalta, mistäpä sitä tietää millainen elämä kullakin kirjoittajalla todella on.
        Mutta tuo tosiaankin voisi olla yksi syy tuo ettei kykene samanlaiseen toimintaan kuin se joku toinen ja sehän voi alkaa närästämään. Samainen asia kävi selkeästi ilmi siinä mun aloituksessa "Palstan jäbät..."
        Jäädään jännittämään, kyllä palstan antipaatikoilta tulee pian Antipatian Vastaisku, osa I 😂

• randombypasser kirjoitti:

Niin, en nyt ota kantaa kenenkään elämään pelkän palsta-aavistuksen pohjalta, mistäpä sitä tietää millainen elämä kullakin kirjoittajalla todella on.
        Mutta tuo tosiaankin voisi olla yksi syy tuo ettei kykene samanlaiseen toimintaan kuin se joku toinen ja sehän voi alkaa närästämään. Samainen asia kävi selkeästi ilmi siinä mun aloituksessa "Palstan jäbät..."
        Jäädään jännittämään, kyllä palstan antipaatikoilta tulee pian Antipatian Vastaisku, osa I 😂

Jep ei tiedä todellakaan mutta sellainen kuva on osittain muodostunut vaikka se voikin täysin virheellinenkin olla. Joo niin siltähän ne jotkin kommentit sunkin aloitukseen vaikuttivat. Ja on jännät ajat edessä. Siinähän toisaalta tulee kun ei sillä mitään vaikutusta tai merkitystä ainakaan itelle ole ja sitä nyt tapahtuu jatkuvasti kumminkin. Ainoa harmituksen aihe on että jos jotkut muut siitä mahdollisesti kärsisivät mutta siihen kiukkuajien toimintaan ei itellä kuitenkaan oo ikäväkyllä keinoja juuri vaikuttaakaan.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep ei tiedä todellakaan mutta sellainen kuva on osittain muodostunut vaikka se voikin täysin virheellinenkin olla. Joo niin siltähän ne jotkin kommentit sunkin aloitukseen vaikuttivat. Ja on jännät ajat edessä. Siinähän toisaalta tulee kun ei sillä mitään vaikutusta tai merkitystä ainakaan itelle ole ja sitä nyt tapahtuu jatkuvasti kumminkin. Ainoa harmituksen aihe on että jos jotkut muut siitä mahdollisesti kärsisivät mutta siihen kiukkuajien toimintaan ei itellä kuitenkaan oo ikäväkyllä keinoja juuri vaikuttaakaan.🙂.

Vaikuttihan ne, mutta olen koittanut luopua niistä tulkinnoista kun luultavasti ne ovat varsin virheellisiä tulkintoja. Valtaosa lienee varsin tavallisia ja keskinkertalaisia suomalaisia.

Siinähän mussuttavat ja mussuttavatkin varmasti. Eiköhän enemmistö lukijoistakin ole jo tottunut, niin eivät ihan pienestä säiky.

• randombypasser kirjoitti:

Vaikuttihan ne, mutta olen koittanut luopua niistä tulkinnoista kun luultavasti ne ovat varsin virheellisiä tulkintoja. Valtaosa lienee varsin tavallisia ja keskinkertalaisia suomalaisia.

Siinähän mussuttavat ja mussuttavatkin varmasti. Eiköhän enemmistö lukijoistakin ole jo tottunut, niin eivät ihan pienestä säiky.

Todennäköisesti metsään joo menevät ja perus porukkaa ovat mutta jotkin syyt ja motivaatiot heitäkin ajaa ja välillä aina mietityttää että mitä ne mahtavat olla kun saavat ihmisen noin toimimaan vaikka eihän niillä loppujenlopuksi mitään merkitystä olekaan mutta ihan mielenkiinnosta tulee joskus pohdittua.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Todennäköisesti metsään joo menevät ja perus porukkaa ovat mutta jotkin syyt ja motivaatiot heitäkin ajaa ja välillä aina mietityttää että mitä ne mahtavat olla kun saavat ihmisen noin toimimaan vaikka eihän niillä loppujenlopuksi mitään merkitystä olekaan mutta ihan mielenkiinnosta tulee joskus pohdittua.😄.

Niinhän se tekee, jää miettimään että miksi. OLen pyrkinyt opettelemaan siitä(kin) pois, kun eihän se selviä kuin oppimalla oikeasti tuntemaan se kirjoittaja. Mitä taas harvemmin tapahtuu, mikä ei välttämättä ole laisinkaan huono asia 😁

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17822697X

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

En tiedä mutta voisiko noita hienoja kirjoituksa laitta kappaleisiin helpompaa lua se ehkä olisi.

Itseasiassa itseäninkin pelottavat nuo jotkin KKK-contyrollerit eli siis Dragonit, ei tule vzasroitusta vain kuolema tulee arvaamattomasti...

• Anonyymi

PERKELEEN PERJANTAI ON PAHOLAISEN PÄIVÄ

• Eikö se ole Saatanan sunnuntai se paholaisen päivä? Niin sotketa sitä Perjantaita kultteihin kun sehän oli hyväntahtoinen ja höveli alkuasukas.

• Anonyymi

nooh itseä aina jannittävät treffit hammastyttöjen kanssa.... kun niitgä on tulossa.. miljooniakim

Sellainrden pelottaa aina että... mkitä tekevät xsuunkin kansa ..

• Anonyymi

Samojen juttujen toistaminen kyllästyttää, ei positiivisuudessa mitään vikaa ole.

• Anonyymi

Noh jaa jos rekkautuu ja linja on noin empaattinen kuin teikäläisellä, oikeasti poikkeuksellisen lojaalia linjaa vetävä...syntyy mielikuva jo liiankin siloisesta luonteesta ja sen jotkut luultavasti kokee ärsyttäväksi.

• Mahdollistahan tuokin kyllä on.🙂.

• Anonyymi

MJ on kyllä kertonut itsestään muistakin jutuista.

Vastaus aloitukseen:koska Suomen Muumimaailmassa on taas joillain muumeilla ollut putket tukossa. Reissu apteekkiin, niin elämä taas hymyilee eikä naapurikaan vtuta👍

• Anonyymi

Sinun kanssa keskustelu on kuin keskustelisi uhmaikäisen 5-vuotiaan kanssa. Rasittavaa.

• Se on sun mielipitees onneks löytyy paljon toista mieltä olevia.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Se on sun mielipitees onneks löytyy paljon toista mieltä olevia.🙂.

800 miljoonaa kärpästä ei voi olla väärässä. Paskan täytyy olla hyvää.

• Anonyymi

Joillakin ihmisillä on vain todella paha olla. Osa ihmisistä taas on ihan muuten vaan k.sipäitä. Osa taas on karkeria, eikä kykene uskomaan kenenkään toisen olevan aidosti mukava ihminen.

Vaan ole silti oma itsesi ja anna paskan valua pois kuin vesi hanhen selästä. Parasta olla oma mukava ja positiivinen itsensä ja kasvattaa teflonkuori. 😉

• Noinhan se ikäväkyllä on. Ja eipä sille mitään mahda.🤷‍♂️

Ja joo sen verran jo elämässä kaikkea kokenu että eipä nuo jutut vaikuta mitenkään. Kaunis kiitos kannustuksesta.👍🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Noinhan se ikäväkyllä on. Ja eipä sille mitään mahda.🤷‍♂️

Ja joo sen verran jo elämässä kaikkea kokenu että eipä nuo jutut vaikuta mitenkään. Kaunis kiitos kannustuksesta.👍🙂.

Se on ikävää, mutta kaikista ihmisistä ei saa mukavia, vaikka mitä tekisi. Jotkut nyt vaan ovat ikuisia hapannaamoja ja se on vain hyväksyttävä. Ikävintä (minusta) on se että sellainen negatiivinen näkemys elämästä tuppaa yleensä luomaan vai lisää negatiivisuutta ja siten vain vahvistaa noiden ihmsten negatiivista kokemusta kaikesta. Kun voisi vaan jotenkin saada heidät edes kokeilemaan positiivisempaa suhtautumista asioihin ja elämä näyttäisi heistäkin valoisammalta. Vaan kai se on pitkälti synnynnäinen piirre, että ei se mihinkään muutu. 🤔

Eipä kestä ja ole hyvä. Minusta sinun juttusi ovat pääosin mukavan positiivisella vireellä varustettuja, eivätkä sellaista ikävää palstajurnutusta, jota on täällä liikaakin. Kevät on tullu ja aurinko paistaa ja linnut laulavat ... saisi valaista useamman ihmisen mieleenkin. 🌞

• Anonyymi

Sä olet kuiva, nyrsä, kylmä, kivi, mykkä paska.
        Pystyt myös huijaamaan ja häikäilemättömästi käyttämäänihmisiä, tlanteita hyväksi, esim rahallisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on ikävää, mutta kaikista ihmisistä ei saa mukavia, vaikka mitä tekisi. Jotkut nyt vaan ovat ikuisia hapannaamoja ja se on vain hyväksyttävä. Ikävintä (minusta) on se että sellainen negatiivinen näkemys elämästä tuppaa yleensä luomaan vai lisää negatiivisuutta ja siten vain vahvistaa noiden ihmsten negatiivista kokemusta kaikesta. Kun voisi vaan jotenkin saada heidät edes kokeilemaan positiivisempaa suhtautumista asioihin ja elämä näyttäisi heistäkin valoisammalta. Vaan kai se on pitkälti synnynnäinen piirre, että ei se mihinkään muutu. 🤔

Eipä kestä ja ole hyvä. Minusta sinun juttusi ovat pääosin mukavan positiivisella vireellä varustettuja, eivätkä sellaista ikävää palstajurnutusta, jota on täällä liikaakin. Kevät on tullu ja aurinko paistaa ja linnut laulavat ... saisi valaista useamman ihmisen mieleenkin. 🌞

Näimpä mä ite uskon että positiiviset teot ja ajatukset luo lisää positiivisuutta ja negatiiviset negatiivisuutta niin jokaisen omassa elämässä kuin laajemminkin. Ja ei tosiaan olisi pahitteeksi saada jotkut sitä suhtautumista edes kokeilemaan. Tietenkään se ei kaikille vaan olis mahdollista eikä auttais mutta joitakin kyllä ehkä.

Kyllä useammalle toivoisi myös enemmän kevättä rintaan ja aurinkoista mieltä.🙂.

• Anonyymi

yksi l<uzds koko d<<m<fruhkin iff<izdsz< pöfözzö'

• Anonyymi

Ööööööåå

• No ääliöitä riittää aina. Älä vällää. Ole niinkuin mä.. silikonilla valeltua teflonia.. mikään ei tartu.

Vaikka sun jutut joskus on munkin mielestä imeliä ja ällömakeita, niin mä tykkään tyylistäsi. Älä vaan muutu, vaan ole oma ihana itsesi. Mukavaa, kun joku jaksaa olla pose.

Erilaisuus on hienoa. Ihan särmää törmätä palstalla sun juttuihin. Mä nostan pipoa sinulle.

Hyvä että olet sellainen kuin olet.

• Joo eipä nuo muhun vaikuta mitenkään. Välillä on vaan mielenkiintoista miettiä että mikä se on se jokin mikä ajaa ihmistä noin toimimaan. Ja kiitos sulle kauniista sanoista.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo eipä nuo muhun vaikuta mitenkään. Välillä on vaan mielenkiintoista miettiä että mikä se on se jokin mikä ajaa ihmistä noin toimimaan. Ja kiitos sulle kauniista sanoista.🙂.

Eipä tarvii kiitellä.. olen aidosti sitä mieltä.

Tässä negaation maailmassa immeisiä ärsyttää, jos joku onkin pose.

• Anonyymi

Hyvää perjantaita 😊 TGIF!!! Pitkä, raska viikko vaikka olikin vajaa työviikko, mutta vaikka työpäiviä on ollut 4, niin töitä on ollut n 7 päivän edestä. On siis pitänyt kiirettä ja kahvitauoista on voinut vain haaveilla. Nyt pakotin itseni pitämään lounastauon, sen verran alkoi päässä jo pyöriä.

Tuohon ihmettelyysi niin ihmiset ovat usein kyynisiä, alakuloisia, väsyneitä jne jolloin jonkun toisen pirteä ja positiivinen olemus saattaa ärsyttää. Se on kurjaa, mutta inhimillistä. Älä siis ota siitä itseesi, se kertoo vain näiden reagoijien omasta huonosta olosta. Jatka siis vain itsenäsi olemista 😊☀️

• Kiitos. Muista tosiaan vähän levähtää välillä vaikka hommat päälle painais. Ittensä ylirasittaminen ja loppuunpalaminen ei hyödytä ketään päinvastoin.

Joo on myös inhimillistä ja kyllä sen ymmärtää. On vaan mielenkiintoista joskus miettiä että mikä se on se jokin mikä kenetkin saa niin toimimaa. Ja joo ei noilla jutuilla muhun itteeni vaikutusta ole kyllä.🙂.

• Anonyymi

Se on vbiisdauden merkki kun itse tajuat olevasi tyhhmä.

• Anonyymi

😁 juu, eikä tarvi olla edes buddhalainen saadakseen suuren valaistumisen

• Anonyymi

Kas, kun ymmärsit

• Anonyymi

Ei piä miettiä, mitä muut mahtavatkaan miettiä. Ihan hyödytöntä hommaa. tällaisten mielipiteiden esittäjiltä kannattaa kysyä ihan suoraan heiltä itseltään, jos tosiaan haluaisi tietää. Tuskin osaisivat mitään sanoa, mutta kolmannen mielipide on jo aika kaukana kaikesta mitä todennäköisiimmin.

Toisaalta lajillemme on ominaista toisista lajiyksilöistä keskustelu, joten siinä mielessä annetaan näppäimistöjen laulaa. Tai ehkä joku käyttää puheentunnistusohjelmia, tiedähäntä.

Yhdyn sanoihisi siinä, että outoa on, että jokin paikka mielletään vääräksi tavaksi tutustua ihmisiin kuten tämä palsta, taikka tideri tai netti ylipäätään. Jos sinkku haluaa löytää oikeasti kumppanin, niin minusta silmät on pidettävä auki ihan joka paikassa. https://youtu.be/DJts8DXldcA Se oikea voi lymyillä missä vain.

• Ei mulle oo merlitystä mitä muut miettivät ei ole ollut pitkiin aikoihin on vain joskus mielenkiintoista miettiä mitkä on ne syyt mitkä saavat ihmisen kyseisellä tavalla toimimaan. Mikä heitä siihen ajaa. Eikä kysymisestä taitaisi olla mitään hyötyä tässä tapauksessa koska vastaus tuskin kovin asiallinen monessakaan tapauksessa olis. Tietysti joku vois aina yllättää ja ihan tpsissaankin vastata mutta epäilen sitä kyllä hieman.🙂.

• Anonyymi

Jatka vaan samaan malliin 👍Antaa noiden kusipäiden huudella, yrittävät vain provosoida riitelemään.

• Joo en mä itseäni miksikään voi muuttaa enkä halua koska pidän siitä kuka olen. Eikä noilla jutuilla mitään merkitystä tai vaikutusta ole. On vaan mielenkiintoista joskus pohtia että mitkä on ne syyt mitkä ajaa tekemään noin. Kiitos kannustuksesta.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Joo en mä itseäni miksikään voi muuttaa enkä halua koska pidän siitä kuka olen. Eikä noilla jutuilla mitään merkitystä tai vaikutusta ole. On vaan mielenkiintoista joskus pohtia että mitkä on ne syyt mitkä ajaa tekemään noin. Kiitos kannustuksesta.🙂.

Yksi syy voisi olla kateus siitä että toisella menee henkisesti paremmin kuin itsellä ja osaa myös olla empaattinen toisia kohtaan. Ja tietysti jotkut harrastaa sitä pelkkää provosointia ihan vain kiusatakseen muita.

• Anonyymi kirjoitti:

Yksi syy voisi olla kateus siitä että toisella menee henkisesti paremmin kuin itsellä ja osaa myös olla empaattinen toisia kohtaan. Ja tietysti jotkut harrastaa sitä pelkkää provosointia ihan vain kiusatakseen muita.

Varmasti joo kumpaakin saattaa tapahtua kyllä.🙂.

• Anonyymi

Kertoisikohan se enemmän epäilijästä kuin hänestä ketä heti epäillään. Ehkä se joka epäilee, on ihminen joka ei itse tee mitään hyvää puhtaasta sydämestä vaan vain silloin jos haluaa hyötyä ihmisistä jotenkin. Sellaiselle ihmiselle on varmaan täysin vierasta se että joku tekee toiselle hyviä asioita vain siksi että haluaa tehdä hyvää. Ja miksi ei sitä voisi koittaa rakkauttakin samalla täältäkin löytää :)

• Joo voi varmasti olla noinkin asia. Ja tosiaan sitä ei voi koskaan tietää mistä ja milloin se rakkaus löytyy.🙂.

• Kiitos samoin, ei muuta kun oikein aurinkoista viikonloppua sinullekin ☺️🌞

Itellä mennyt perjantai ihan mukavasti, ja tässä juuri rentoudun iltapäiväkahvin parissa, joka maistuu tyhjään vatsaan otettujen Lrcjen päälle aina yhtä hyvältä, varsinkin tummapaahtoinen kahvi 👍

Päivällä oli ulkona hommaa "jalometallien" parissa, eli siis rautaromun. 😅 Pitää tässä pienen supistamisen yhteydessä raaskia luopua jostain apurungoista, lahoista ovista, 10 vuotta seisoneista ja jo alkujaan ruosteisista jarrusatuloista etc. joita kyllä riittää ja vievät lähinnä vain tilaa 🙄 Samoin jotain vanhojen maatalouskoneiden hihnapyöriä yms. on nurkissa ja ne kyllä painaa kokoonsa nähden paljon, niin pitää katsoa miten liikkuu yhden hoikan miehen voimin pellonreunasta yläpihalle 3 metriseen kärryyni. Voi olla että nostan dollyyn ja vedän 147hp autollani ylös köyttä käyttäen, kunhan tulee kunnolla kesä.
      Nimimerkillä: Muutaman peltoauton jumiin saanut 😅
      Ja meni tossa myös Magneti Marelli komponentti italialaisesta punaisesta kaunottaresta, jonka eka kirjain on F 😎

Virtuaalipuolella huomio on kiinnittynyt eniten siihen Enduranceen, joka lopulta ilmeisesti muodostui cupiksi vaikka alkujaan niin ei pitänyt ollakaan, mutta porukka on ollut yllättävän innostunutta. Lol, varmaan siksi kun yhtäkkiä mä olen mestaruustaistelussa mukana 😂 🤯 Olenko mä nyt 4/12 rallin jälkeen 3. pisteissä reilun 40 kuskin porukassa, ja yksi ralli on siis 12 x 12,5km ilman huoltoja. Huomenna aamulla sulkeutuu viides, ja viimeksi kun katsoin niin olin kiinni voitossa ja cupin kärjessä oleva keskeytti 😯 Yksi kakkossija on jo saavutettu, tässä suunnilleen samantasoisten kuskien "liigassa" minkä cuppeja olen lähinnä pelannut, sanotaanko viimeisen vuoden aikana, treenattuani ensin espanjalaisten kanssa aikani. Eli periaatteessa saavutin ekan palkintosijan nopeammin kuin Nico Hulkenberg 🤣 Hänhän aloitti formuloissa 2010, eli samana vuonna kun itse kartingissa, ja välillä ollut ajotaukoa yms. 😃

Surullinen juttu se Breenin kuolonkolari 😟 Niin turvallisia kuin ralliautot nykyään on, niin varsin huonoa tuuria, jos todellakin puuaidan seiväs tai vaakapuu on penetroitunut tuulilasin tai sivupleksin läpi suoraan ohjaamoon 😐 Täytyy sanoa, että en kovin hyvin ollut perehtynyt hänen uraansa, niin ei silleen "henkilökohtaisesti" riipaise, mutta tälleen lajista kiinnostuneena synkkä uutinen joka tapauksessa.

• Niin ja kaikki 12 rallia ajetaan USAn keskinopeilla sorateillä, R5- eli periaatteessa Rally2-luokan autoilla, mutta tossa pelissä se on joku lisenssijuttu tms. miten noita kutsutaan. Viralliset WRC pelithän ei ole lähimainkaan yhtä realistisia simuja.

Peugeot 208:lla ja Citroen C3:lla olen vähän vuorotellut, ja kovat renkaathan tuossa täytyy olla. Silti, tossa neljännessä rallissa puhkesi kolme rengasta itsestään samaan aikaan viimeisellä pätkällä, mutta onneksi en ollut tarvinnut kumpaakaan varapyörää, niin sain sentään kaksi rengasta alle, parin minuutin aikasakon, ja piti varovasti ajella maaliin kun yhdessä kulmassa kolisi pelkkä vanne 😅 Tässä viidennessä mun kaikki vedot taisi osua suunnilleen 7.30-8.20 välille, mutta ekoilla pätkillä joku hurjapää ajoi Fiestalla 5 min alkuisia tauluun, mikä itseltä ei onnistu edes sprintissä tai kunnolla puristamallakaan 😯 En ymmärrä ihan tarkkaan, mutta ilmeisesti nokkelat pc-pelaajat saa poistettua jotain grafiikoita kuten heiniä, niin silloin uskaltaa leikata enemmän ja kivet/ojat on paremmin näkyvissä tms 🤨 Mutta keskeytys se hänellekin osui puolivälin tienoilla.

Tulee jotenkin mieleen paras karting-kisani, joka oli tunnin kestävyyskisa Hangossa, jossa olin 4. noin 10-15 kuskin joukosta. Tai viimeksi kun ajoin sisähallikartingia, niin oliko se noin 25-30 kierrosta alle puolen sekunnin keskihajonnalla, ja toiseksi paras keskinopeus 7 hengen porukasta, mutta vasta 5. nopein kierrosaika 🙄
        Tän tyylinen formaatti tuntuu sopivan mulle hyvin, ja on tietty jännempää ja mieluisampaa ajaa, kuin jännätä onko sprintticupin kisoissa 10. vai 15. joista niistäkin voi koko kauden mittaan kerryttää ihan ok pistepotin, mutta henkisesti se tuo erilaisen twistin ajamiseen, kun taistellaan yksinumeroisista sijoituksista 😃

• Mulla on enemmän tai vähemmän sama tyyli kuin Mikkojuhanilla, mutta en ole vain palstalla tällainen, vaan ihan luonnostaan. Mut on koettu joskus hieman neutraalina täällä eikä olla kiinnitetty aina huomiota mun juttuihin (musiikkiaiheisiin joskus kyllä, tosin ei mua haittaa jos ei ihan aina kiinnitetä huomiota mun juttuihin, saanpahan mennä ja tulla miten haluan), koska en ole kovin ärhäkkä enkä tee kärkkäitä aloituksia jne ja koska juttelen aika paljon yleisistä asioista ja myös niistä aihealueista, jotka mua kiinnostaa niin kuin esim. musiikki ja elokuvat. Enkä useinkaan tuo itseäni kovin äänekkäästi esille.

• Ja huumori on myös sellainen asia, josta mut voi tunnistaa. Brittihuumori puree muhun, mutta välillä voi naurattaa melkeen mikä tahansa, varsinkin illalla =D

• Anonyymi

Jotkut nyt vaan on karvaita kaikessa ja hyväntuulisuus tuntuu olevan myrkkyä näille, joista kellään ei saisi olla asiat hyvin, kun ei itselläkään ole.

Rasittavia ihmisiä, tunnen muutaman ja kartankin sujuvasti. He imevät kaiken energian rutinoillaan.

Cool❄️

• Joo joskus jossainhan välillä aina puhutaan näistä ns. energia ja tunne "vampyyreistä" ja kun oot sellasen tavannu niin oot sen jälkeen aina jotenkin just henkisesti ja fyysisesti kuin tyhjiin imetty.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Joo joskus jossainhan välillä aina puhutaan näistä ns. energia ja tunne "vampyyreistä" ja kun oot sellasen tavannu niin oot sen jälkeen aina jotenkin just henkisesti ja fyysisesti kuin tyhjiin imetty.🙂.

Juu, mun isäukko on yksi sellainen. Kun hänellä on huono päivä, se päivä pitää pilata ihan jokaiselta vastaantulijaltakin.

Silloin mieluusti välttelen.

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, mun isäukko on yksi sellainen. Kun hänellä on huono päivä, se päivä pitää pilata ihan jokaiselta vastaantulijaltakin.

Silloin mieluusti välttelen.

Cool❄️

Ne on kyllä raskaita ihmisiä varsinkin jos kuuluvat läheisiin.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ne on kyllä raskaita ihmisiä varsinkin jos kuuluvat läheisiin.🙂.

Mietippä sellaisen ihmisen puolisoa. Mitä joutuu jaksamaan.

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Rankkaahan se varmasti on mutta luulen että heillekin sopivia pareja löytyy joiden kohdalla se ei ole niin uuvuttavaa kuin joidenkin toisten. Sellaisia jotka ovat ikäänkuin immuuneja.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Tänään bussissa ulkomaalainen mies valitti koko matkan 25 min nalkuttavalla äänellä erittäin nopeatempoisesti puhelimessa jostain, ihan hirveää, jos olisi puoliso joka pystyy tuollaiseen suoritukseen.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Rankkaahan se varmasti on mutta luulen että heillekin sopivia pareja löytyy joiden kohdalla se ei ole niin uuvuttavaa kuin joidenkin toisten. Sellaisia jotka ovat ikäänkuin immuuneja.🙂.

Voiko olla immuuni?! 😳

Multa menis elämänhalu sellasen kanssa, joka vaan märisee ja keksii jatkuvasti ongelmia kaikesta. Tai valittaa muitten tekemisistä. En oikeen jaksa kessään sitä valittajan vakanssia.

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Voiko olla immuuni?! 😳

Multa menis elämänhalu sellasen kanssa, joka vaan märisee ja keksii jatkuvasti ongelmia kaikesta. Tai valittaa muitten tekemisistä. En oikeen jaksa kessään sitä valittajan vakanssia.

Cool❄️

No ei se itellekään mieluisalta tunnu kyllä todellakaan vaan väsyisin siihen varmaan hyvin nopeasti jos ei ikinä tulis yhtään positiivista sanaa suusta mutta ehkä jotkut osaa sen sulkee pois tai saavat sen valittajan ruotuun laitettua niin että loppuu se kitinä.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No ei se itellekään mieluisalta tunnu kyllä todellakaan vaan väsyisin siihen varmaan hyvin nopeasti jos ei ikinä tulis yhtään positiivista sanaa suusta mutta ehkä jotkut osaa sen sulkee pois tai saavat sen valittajan ruotuun laitettua niin että loppuu se kitinä.😄.

Niitä kun harvemmin saa ruotuun, sillä perusluonne on se ruikutiruikuti. 🥴

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Niitä kun harvemmin saa ruotuun, sillä perusluonne on se ruikutiruikuti. 🥴

Cool❄️

Voipi olla kyllä niinkin tietysti ettei se onnistu.🤔🙂.

• Anonyymi

Olisi ihan ok jos te lässyttäjät hakisitte seuraa, löytäisitte sitä ja poistuisitte täältä. Mutta niinhän se ei valitettavasti mene.

• Anonyymi

Miksi?

Ai sen takia, että kaikkien muidenkin pitäisi olla yksin, koska sinä olet? Kukaan ei saa tutustua kehenkään, eikä kukaan saa pitää kenestäkään? Sairasta. Ei asioista keskustelu ole lässyttämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

Ai sen takia, että kaikkien muidenkin pitäisi olla yksin, koska sinä olet? Kukaan ei saa tutustua kehenkään, eikä kukaan saa pitää kenestäkään? Sairasta. Ei asioista keskustelu ole lässyttämistä.

Jos joku innokkaasti hakee seuraa niin kyllähän hänen soisi sitä löytävän. Nyt taitaa valitettavasti olla niin että nämä pelimiehet hakevat ihan jotain muuta ja se jos mikä on lässyttämistä.

• Anonyymi

Ööö ,miksi sä olet täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö ,miksi sä olet täällä?

Miksi nyt keskustelupalstalla yleensä ollaan...siksi että kirjoitetaan jotain ja luetaan muiden kirjoituksia.

• Anonyymi

Ätmien silmitön KATEUS.

Sinä ja Rande olette ehkä parasta, mitä palstalle on koskaan tapahtunut.

Sen takia teidät halutaan ajaa pois, ja nähdään normaalissa sosiaalisessa käytöksessä piilomerkityksiä.

Älkää vaan lähtekö pois! ❤️

Teitä tarvitaan täällä!

• Kiitos noista sun hyvin kauniista sanoista ne tuntuvat kovin hyvälle ja saivat mut hymyilemään. Älä pelkää en mä ainakaan täältä häviä mihinkään ellen ite jostain syystä niin tahtoisi tehdä enkä nää mitään syytä miks tahtoisin.😊.

• Anonyymi

tärkeintä, on, että elätte hienon elämän,

ihan jokainen,

• Anonyymi

Tämä varmaan kuitti minnun avaukseen :D No joo, pitkässä juoksussa varmaan tullaan näkemään miten se asia sitten oikeasti on, toivottavasti et huijaa itseäsi ja muita liikaa. Jos oikeasti olet vilpittömästi liikenteessä, tämän päivän raadollisessa maailmassa sitä on vähän vaikea uskoa, niin toivotan kovasti onnea ja toivon että löydät etsimäsi kuten myös että se etsimäsi löytää sinut.

-harmiseikirj-

• Kiitos paljon.👍🙂.

• Anonyymi

Ilkeily on tietysti ikävää, mutta ei kai siinä mitään pahaa ole jos ei ihan kaikista pidä. Suomalaiset toisinaan on vähän synkkiä ja yltiöpositiivisuus saattaa vain olla pois luotaan työntävää. Vähän niin kuin menninkäinen tapaa päivänsäteen. Ei se menninkäinen ehkä kuitenkaan ajattele niin kuin laulussa, että en ole eläissäni nähnyt mitään yhtä ihanaa, vaan suomalaisittain: v*tun päivänsäde.

• Anonyymi

Artikkeli käsittelee itsetuntoa:

https://www.hs.fi/perhe/art-2000009482023.html

"Kahvipöytäkeskusteluissa kiusaajia on totuttu luonnehtimaan epävarmoiksi tyypeiksi, jotka yrittävät paikata heikkoa itsetuntoaan painamalla muita alas. Tutkimukset osoittavat, että asia voi olla aivan toisin.

”Monilla koulukiusaajilla ei ole se paljon puhuttu huono itsetunto. Päinvastoin he kokevat olevansa parempia kuin muut ja oikeuttavat sillä käyttäytymisensä”, Pietikäinen sanoo.

Koulukiusaajilla hyvä itsetunto näyttää lisäävän hyökkäävää käyttäytymistä varsinkin silloin, kun he saavat toisilta kielteistä palautetta. Nuorilla erittäin hyvän itsetunnon on havaittu lisäävän riskikäyttäytymistä ja aikuisilla ongelmia sosiaalisissa suhteissa."

Ja:

"VIIME VUOSINA psykologit ovatkin alkaneet puhua itsetunnon kohentamisen sijaan itsemyötätunnon kehittämisen puolesta.

Itsemyötätunnolla tarkoitetaan sitä, että ihminen puhuu itselleen samalla tavalla kuin erityisen rakkaalle läheiselle. Onnistumisen hetkellä kehuu, vastoinkäymisten keskellä tarjoaa lempeyttä ja kannustusta.

Itsemyötätuntoa voi opetella, ja tutkimusten mukaan siitä on pitkäkestoista hyötyä – toisin kuin itsetunnon pönkitysyrityksistä."

Mutta joo. Joku voi kokea jonkun kirjoitukset kiusaamisena, vaikkei niin ole tarkoitettukaan. Meillä on erilaiset mielipiteet, tyyli kirjoittaa ja ilmaista itseämme. Esimerkiksi sun tyylin Mikko Juhan voi nähdä myös mielistelynä ja sieltä voi olla poimivinaan vaikka passiivisaggressiivisuutta 🙂-merkin ja sovittelevuuden sanojen taakse turvattuna. Sun mielipiteesi tai oma kokemukseksi saattaa jäädä varovaisuutta sanomatta. Eikä huono sekään, sun rooli on täällä enemmänkin tukea muita kuin avautua itse.

xLinerin tyyli on aika suora, kuten edeltäkin huomaat. Harvemmin minäkään pyrin ketään silti loukkaamaan. Mutta en myöskään miellyttämään. Täällä on helppo vetää mutkat suoraksi, kun taas oikeassa elämässä kaikki ihmissuhdepelit vievät oman aikansa ja energiansa.

Emme voi tietää mitä kenenkään kirjoittajan elämässä juuri nyt on meneillään, tai mitä on ollut. Miten se vaikuttaa rooliin täällä ja kuinka kukakin tekstit sen vuoksi lukee.. ei ole vain muutamaa selitystä miksi joku kirjoittaa tietyllä tavalla tai lukee ne omalla tavallaan. Vaikka olis kauhean kiva haukkua aina kaikki loukkaajat vaikka miksi, ehkä kannattaisi laajentaa omaa näkemystä ja miettiä omaa tunnetta, mistä se tulee.

Ja sitten toimia kaikkia järkeviä ohjeistuksia vastaan niinkuin normaalisti 😂

Tämä on ihan oma maailmansa. Paksua nahkaa täällä saa kehitettyä, yksi aivan parhaista palstan anneista tuonne oikeaan elämään!

xLiner

• Hyvää huomenta. Ihan mielenkiintoisia näkökulmia ja pohdintaa.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Hyvää huomenta. Ihan mielenkiintoisia näkökulmia ja pohdintaa.🙂.

Yksi pointti tuli vielä mieleen!

Täällä palstalla on nähty kaikenlaisia sankareita. Esimerkiksi muutama vuosi sitten "Pertti". Ihan alkuun näytti mukavalta turinoitsijalta, hyvin paljon esillä. Valtaosa huomasi tyypin hyvin pian "narsistiksi". Tyyppi alkoi määräilemään mitä palstalla saa kirjoittaa ja kuka mihinkäkin ketjuun. Joku palstanainen taisi seota siihen oikeassakin elämässä, varoituksista huolimatta. Ja sen tyypin kosto palstalla oli ruma, kun se orastava suhde päättyi. Taisi naisen oikean nimenkin täällä julkistaa kostossaan. Ei ole onneksi enää näkynyt manipuloimassa 😏...

On ihan normaalia ja tervettäkin olla varovainen vieraiden ihmisten suhteen. Elämä on oppinsa antanut itse kullekin.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä palstalla on nähty kaikenlaisia sankareita. Esimerkiksi muutama vuosi sitten "Pertti". Ihan alkuun näytti mukavalta turinoitsijalta, hyvin paljon esillä. Valtaosa huomasi tyypin hyvin pian "narsistiksi". Tyyppi alkoi määräilemään mitä palstalla saa kirjoittaa ja kuka mihinkäkin ketjuun. Joku palstanainen taisi seota siihen oikeassakin elämässä, varoituksista huolimatta. Ja sen tyypin kosto palstalla oli ruma, kun se orastava suhde päättyi. Taisi naisen oikean nimenkin täällä julkistaa kostossaan. Ei ole onneksi enää näkynyt manipuloimassa 😏...

On ihan normaalia ja tervettäkin olla varovainen vieraiden ihmisten suhteen. Elämä on oppinsa antanut itse kullekin.

xLiner

Ihan alkuunhan Pertsa kohautti "v..unkatotelineet" kirjoituksellaan mutta kun se kohtasi vastustusta muutti sitten linjaansa mukavaksi turinoitsijaksi ainakin osittain. Mutta joo, jos Pertsa tekisi comebackin se varmaan voisi olla jotain ylimukavana esiintymistä ja sitten alkaisi luomaan kaaosta puskista, näin veikkaisin. Minullahan ei sinällään ole mitään näitä "mukavia" kavereita vastaan, mutta jonkun pitää olla kriittinen jotta ne jotka ansaitsevat tulla varoiteutuiksi myös jonkinlaista varoitusta saavat, on se sitten aiheellista tai ei. Minä olen sikäli hyvä kriittiseksi ja epäileväksi ääneksi kun minua ei hirveästi haittaa mitä siitä ajatellaan, kun ei itse ole keneltäkään mitään täällä vailla niin ei tarvitse ketään miellyttääkään sen kummemmin.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Joo on se ehdottomasti noin ja kyllä mä varovaisuuden ihmisiä kohtaan joita ei tunne riittävän hyvin ymmärrän kun täysin tututkin ja sellaiset kenet luuli tietävänsä ja tuntevansa voivat pettää ja osoittautua muuksi kuin vaikutti.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan alkuunhan Pertsa kohautti "v..unkatotelineet" kirjoituksellaan mutta kun se kohtasi vastustusta muutti sitten linjaansa mukavaksi turinoitsijaksi ainakin osittain. Mutta joo, jos Pertsa tekisi comebackin se varmaan voisi olla jotain ylimukavana esiintymistä ja sitten alkaisi luomaan kaaosta puskista, näin veikkaisin. Minullahan ei sinällään ole mitään näitä "mukavia" kavereita vastaan, mutta jonkun pitää olla kriittinen jotta ne jotka ansaitsevat tulla varoiteutuiksi myös jonkinlaista varoitusta saavat, on se sitten aiheellista tai ei. Minä olen sikäli hyvä kriittiseksi ja epäileväksi ääneksi kun minua ei hirveästi haittaa mitä siitä ajatellaan, kun ei itse ole keneltäkään mitään täällä vailla niin ei tarvitse ketään miellyttääkään sen kummemmin.

-harmiseikirj-

Sama, mä olen palstamulkku eikä toisten mielipiteet minusta paljoa painoarvoa saa 😂

Hyvä että joku rohkenee esittämään vaihtoehtoja. Liian moni rekisteröitynyt kirjoittaa negansa puskista, niin nikin hahmo pysyy kivana. Kyllä kirjoitustyylejä oppii erottamaan.

xLiner

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Joo on se ehdottomasti noin ja kyllä mä varovaisuuden ihmisiä kohtaan joita ei tunne riittävän hyvin ymmärrän kun täysin tututkin ja sellaiset kenet luuli tietävänsä ja tuntevansa voivat pettää ja osoittautua muuksi kuin vaikutti.🙂.

👍 just noin!

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Pertsa oli kyllä huvittava persoona.

Tajusin vasta jälkeenpäin, että se taisi olla aina kännissä, kun kirjoitteli tänne.

Oli varmaan komea ja suosittu nuorena.

Ajan myötä se suosio taisi vaihtua pubiruusuihin.

Mulle kaikkien aikojen yllätyskäänne on ollut mylmyrin ja rumasinkkumiehen romanssi. Ja se, että kyseinen henkilö oli loppujen lopuksi ollut naimisissakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama, mä olen palstamulkku eikä toisten mielipiteet minusta paljoa painoarvoa saa 😂

Hyvä että joku rohkenee esittämään vaihtoehtoja. Liian moni rekisteröitynyt kirjoittaa negansa puskista, niin nikin hahmo pysyy kivana. Kyllä kirjoitustyylejä oppii erottamaan.

xLiner

Olen huomannut saman. 😀

• Anonyymi

suuei ajarwelma kuin kokonainwen raamatti kaikkine kiraimineen...

Tosi iso.

Mutta niin itse kun kirjoitin joskus tuolle amerikan Donaled Trumpin tttärelle sähköpostina viestin...l joo tuo kaunotar viestin joo pyysi minua käymääån koska hänellä on oma hotelli berbvudlla... :D

• Anonyymi

Ihmiset peilaavat omaa käytöstään toisiin. Eli toisin sanoen nämä ihmiset jotka kokevat ja väittävät sinulla olevan koira haudattuna tuollaisessa käytöksessä ovat juuri niitä jotka itse käyttävät hyvää käytöstä nimenomaan pahoihin tarkoituksiinsa. Eivät kykene ymmärtämään että on aidosti hyviä ihmisiä kun itse eivät sellaisia ole. Sama toisin päin eli aidosti hyvillä ihmisillä on vaikeutta ymmärtää että kaikilla ei ole hyvät tarkoitusperät ja tätä kutsutaan myös sinisilmäisyydeksi.

• Tuossa on kyllä paljon tuttua minullekin. Se sinisilmäisyys on paitsi ominaisuus myös elämänasenne. En halua uskoa toisten kertomaan ennakkoasenteeseen, vaan haluan itse antaa jokaiselle kohtaamalleni ihmiselle mahdollisuuden kertoa oma tarinansa.
        Toki siinä matkalla sinisilmäinen aina silloin tällöin myös pettyy, ehkä useammin kuin epäluuloinen, mutta se kuuluu elämään ja antaa kuitenkin mahdollisuuden kohdata enemmän aitoja ihmisiä kuin epäluuloisena.

Toinen kysymys on se, suostuuko tulemaan saman ihmisen pettämäksi useamman kerran. Se olisi jo tyhmyyttä. Minun luottamukseni voi pettää vain kerran.

• Anonyymi

Yhtäkään täydellisen hyvää ihmistä ei ole olemassakaan. Jos sellaista kuvittelet, olet jo tullut huijatuksi. Ihmisiä olemme kaikki.

Totta, että helposti oletamme toisten ajattelevan samoin kuin itse ajattelemme. Jonkun tutkimuksen mukaan 75% niistä ihmisistä, joiden uskomme ajattelevan asioista samoin kuin me, ajattelevatkin toisin.

Elämä opettaa.

xLiner

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Tuossa on kyllä paljon tuttua minullekin. Se sinisilmäisyys on paitsi ominaisuus myös elämänasenne. En halua uskoa toisten kertomaan ennakkoasenteeseen, vaan haluan itse antaa jokaiselle kohtaamalleni ihmiselle mahdollisuuden kertoa oma tarinansa.
        Toki siinä matkalla sinisilmäinen aina silloin tällöin myös pettyy, ehkä useammin kuin epäluuloinen, mutta se kuuluu elämään ja antaa kuitenkin mahdollisuuden kohdata enemmän aitoja ihmisiä kuin epäluuloisena.

Toinen kysymys on se, suostuuko tulemaan saman ihmisen pettämäksi useamman kerran. Se olisi jo tyhmyyttä. Minun luottamukseni voi pettää vain kerran.

"En halua uskoa toisten kertomaan ennakkoasenteeseen, vaan haluan itse antaa jokaiselle kohtaamalleni ihmiselle mahdollisuuden kertoa oma tarinansa."

Jo tuolla altistat itsesi vaaraan kun huijari huijaa tarinoillaan ja kertoo ne aina itselleen parhain päin, niinhän se tuokin on tehnyt:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/syyte-mies-huijasi-19-naiselta-1-4-miljoonaa-euroa-ja-torsasi-uhkapeleihin-monet-uhreista-iakkaita/8676590#gs.vd6y1a

Oikeastihan asia on niin että voit luottaa ainoastaan ihmisiin joille käsiteltävä asia on merkityksetön eikä he voi siitä mitenkään millään tavalla hyötyä, niillä kun ei siten ole mitään syytä keksiä satuja.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Yhtäkään täydellisen hyvää ihmistä ei ole olemassakaan. Jos sellaista kuvittelet, olet jo tullut huijatuksi. Ihmisiä olemme kaikki.

Totta, että helposti oletamme toisten ajattelevan samoin kuin itse ajattelemme. Jonkun tutkimuksen mukaan 75% niistä ihmisistä, joiden uskomme ajattelevan asioista samoin kuin me, ajattelevatkin toisin.

Elämä opettaa.

xLiner

Ei kai kukaan terve järkinen ihminen ajattele olevansa täydellinen tai toisten olevan täydellisiä. Täysiä narsisteja ja psykopaatteja lukuunottamatta heillä saattaa aito jumalkompleksi olla ja voivat ajatella olevansa täydellisiä ja virheettömiä ja kaikkien muiden yläpuolella. Jokaisessa on tietenkin hyvät ja huonot puolensa ja piirteensä ja se on yksi asia mikä meistä tekee ihmisiä ja inhimillisiä sekä uniikkeja omanlaisia yksilöitä.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ei kai kukaan terve järkinen ihminen ajattele olevansa täydellinen tai toisten olevan täydellisiä. Täysiä narsisteja ja psykopaatteja lukuunottamatta heillä saattaa aito jumalkompleksi olla ja voivat ajatella olevansa täydellisiä ja virheettömiä ja kaikkien muiden yläpuolella. Jokaisessa on tietenkin hyvät ja huonot puolensa ja piirteensä ja se on yksi asia mikä meistä tekee ihmisiä ja inhimillisiä sekä uniikkeja omanlaisia yksilöitä.🙂.

"Ei niin tervejärkisiä" mahtuu porukkaan aina yllättävänkin monta. Täytyy ottaa se huomioon. Ja jollakin "tervejärkiselläkin" voi olla omat haitalliset käytösmallinsa.

Joku piirre ihmisessä on yhdelle ok, toiselle ei.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

"En halua uskoa toisten kertomaan ennakkoasenteeseen, vaan haluan itse antaa jokaiselle kohtaamalleni ihmiselle mahdollisuuden kertoa oma tarinansa."

Jo tuolla altistat itsesi vaaraan kun huijari huijaa tarinoillaan ja kertoo ne aina itselleen parhain päin, niinhän se tuokin on tehnyt:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/syyte-mies-huijasi-19-naiselta-1-4-miljoonaa-euroa-ja-torsasi-uhkapeleihin-monet-uhreista-iakkaita/8676590#gs.vd6y1a

Oikeastihan asia on niin että voit luottaa ainoastaan ihmisiin joille käsiteltävä asia on merkityksetön eikä he voi siitä mitenkään millään tavalla hyötyä, niillä kun ei siten ole mitään syytä keksiä satuja.

-harmiseikirj-

On eri asia tutustua ihmisiin kuin antaa heille pankkikorttinsa tunnuslukuineen.
        - Siihen ei pysty kuin oma jälkikasvuni.. 😅

Ja kaikki muunlainen hyväksikäyttöhän tässä iässä on enää unelmaa 😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

On eri asia tutustua ihmisiin kuin antaa heille pankkikorttinsa tunnuslukuineen.
        - Siihen ei pysty kuin oma jälkikasvuni.. 😅

Ja kaikki muunlainen hyväksikäyttöhän tässä iässä on enää unelmaa 😉

Veikkaanpa että hyvin harvat huijarien uhreista, tuskin kukaan, heti kättelyssä on mitään antamassa mihinkään vaan kuvittelee hyvinkin pitävänsä asiaoita kontrollissa, sitten vasta pikkuhiljaa kun huijari on luikertanut elämään se alkaa käyttää hyväkseen. Jos huijari olisi helposti tunnistettavissa se tuskin olisi kovin menestyvä huijari, mutta jos taas on tosi kiva ja tosi pitkään jaksaa asteittain pelata peliään se voi pumpata isoja summia uhreiltaan. Näin minä olen asian päätellyt uutisjutuista.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Veikkaanpa että hyvin harvat huijarien uhreista, tuskin kukaan, heti kättelyssä on mitään antamassa mihinkään vaan kuvittelee hyvinkin pitävänsä asiaoita kontrollissa, sitten vasta pikkuhiljaa kun huijari on luikertanut elämään se alkaa käyttää hyväkseen. Jos huijari olisi helposti tunnistettavissa se tuskin olisi kovin menestyvä huijari, mutta jos taas on tosi kiva ja tosi pitkään jaksaa asteittain pelata peliään se voi pumpata isoja summia uhreiltaan. Näin minä olen asian päätellyt uutisjutuista.

-harmiseikirj-

Rakkaushuijarit eivät jaksa olla lähikontaktissa tosi kivoja tosi pitkään. Ei heidän kannata.
        Veikkaan, että mikäli ensimmäisiä tapaamisiakaan on konkretisoitunut, niin kaikki "taloudelliset ongelmat" ilmenevät niissä sitten aika pian sen jälkeen.

Toki on olemassa laskelmoivia ihmisiä, mutta katson heidän olevan kuitenkin eri kategoriassa kuin huijarit, jotka vain antavat ymmärtää, mutta eivät anna mitään.

Todella yksinäiset ihmiset joutuvat myös helpommin hyväksikäytetyiksi kuin sellaiset, joilla on perhettä, muita läheisiä ja hyviä ystäviä. - Yleensä joku heistä kyllä avaa suunsa, mikäli jonkun tarkoitusperät alkavat epäilyttää.

• Anonyymi

Näinhän se monesti on. Vaan olen kuullut sellaistakin, että minussakin on mätää oltava, kun en säntää ihmisiä tapailemaan suinpäin.

Salailisin jotain tai olisin huijari sen vuoksi. Minua ei vaan huvita tavata ihmisiä, jollen ole heidän seuraansa vailla.

En minä syökkään huvikseni tai mitään muutakaan kuin tarpeeseen. Epäilykset on varsin jänniä toisinaan. Mihin lie nekin perustuu.

Cool❄️

• Anonyymi

Tupöösomrm kppj. kpdimr

Sood sbdstiidyuyyäk' yiörr frolldoör,sdsm p,dsm imrrm

• Anonyymi

Mikkojuhan ei tunne luonnossa yleistä tarvetta miellyttää. Tarve on täysin tiedoton. Jopa voi reilusti antaa väärän kuvan itse sitä millään tavalla rekisteröimättä. Jos tarve on miehellä voimakas, hän voi alistua tossun alla olevaksi.

Mikkojuhan etsii selitystä aivan muista asioista, asian kertojan pahantahtoisesta motivaatiosta.

• Ei mua kyllä tossun alle saa.😄. Se että on ystävällinen, mukava, kohtelias, hyväntahtoinen ja empaattinen ei tarkoita että mielistelisi yhtään ketään tai ei omaisi omaa tahtoa ja pitäisi kiinni omista mielipiteistään ja näkemyksistään sekä antaisi kohdella itseään miten tahansa.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ei mua kyllä tossun alle saa.😄. Se että on ystävällinen, mukava, kohtelias, hyväntahtoinen ja empaattinen ei tarkoita että mielistelisi yhtään ketään tai ei omaisi omaa tahtoa ja pitäisi kiinni omista mielipiteistään ja näkemyksistään sekä antaisi kohdella itseään miten tahansa.🙂.

Viestintuoja ammutaan. Siksihän diktaattoritkin saavat kaunisteltua viestiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Viestintuoja ammutaan. Siksihän diktaattoritkin saavat kaunisteltua viestiä.

Niin tai sitten se viesti vain on vain yksinkertaisesti väärä ja virheellinen koska ei ole ollut mitenkään mahdollisesti saatavilla riittävästi informaatiota viestin sanoman muodostamiseksi.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ei mua kyllä tossun alle saa.😄. Se että on ystävällinen, mukava, kohtelias, hyväntahtoinen ja empaattinen ei tarkoita että mielistelisi yhtään ketään tai ei omaisi omaa tahtoa ja pitäisi kiinni omista mielipiteistään ja näkemyksistään sekä antaisi kohdella itseään miten tahansa.🙂.

Niinpä, mutta kaikki ei sitä ymmärrä. Vaatii niin hyvän itsetunnon jota harvalla täällä palstoilla käyvillä on 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, mutta kaikki ei sitä ymmärrä. Vaatii niin hyvän itsetunnon jota harvalla täällä palstoilla käyvillä on 😁

Ikäväkyllä niinhän se on ja kyllä juuri sellainen kuva ainakin välillä välittyy että terve itsetunto on murheellisen monella hakusessa.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Nimenomaan noin. Ystävällisyys, kohteliaisuus, hyväntahtoisuus ei ole miellyttämistä. Tietysti joillekin palstalaisille nämä ovat käsittämättömiä ja vieraita asioita, joita on vaikea hyväksyä. Sitten lähdetään piikittelemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan noin. Ystävällisyys, kohteliaisuus, hyväntahtoisuus ei ole miellyttämistä. Tietysti joillekin palstalaisille nämä ovat käsittämättömiä ja vieraita asioita, joita on vaikea hyväksyä. Sitten lähdetään piikittelemään.

Ihmisiä on niin paljon erilaisia. Ja joo aina on ollut myös ihmisiä joille on muita vaikeampaa hyväksyä asioita jotka ovat vieraita tai joita eivät oikein ymmärrä.🙂.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Jaaha, sellanen ralli tuli sieltä. 😛👍

Jatkammeko teemaa S?

https://youtu.be/wbWWl-U7NaM

Cool❄️

No miksipä ei.😁. https://youtu.be/9glFLIpNfN8

• Anonyymi

Älä anna ilkeilijöiden yhtään häiritä palstalla Mikkojuhan. Olet aivan mahtava, juuri sellainen kuin miehen pitää ollakin 💓

• Kiitos kovasti on aina mukava kuulla noin kauniita sanoja.🙂.

• Anonyymi

En minä ainakaan hae täältä ketään, en ole koskaan hakenut. Illanvietosta samanikäisten kanssa uusi kumppani voi löytyä.

• Anonyymi

Siinähän se telkkaria katsoessa löytyy...

• Joku muu saattaa hakea ja vaikka löytääkin. Voihan sitä täältä tehdä ihan yhtä hyvin kuin muualtakin. Ja yleensäkin mun mielestä jos kumppania ja rakkautta etsii niin kyllä sitä silloin etsii aivan kaikkialta koska siihen voi törmätä aivan missä tahansa.🙂.

• Anonyymi

Olin tänään empaattinen, vaihdoin exän autoon kesärenkaat ja kävin pesemässä auton koeajon jälkeen.
      Nyt sen on hyvä metsästää sillä puhtaalla autolla uusia miehiä:)

AV

• Otan tämän kommentin seksuaalisena ahdisteluna. Me2.

• Anonyymi

😀
        Olet kai tehnyt jo rikosilmoituksen?

• Anonyymi

Hmm, minä epäilen että olet oikeasti nainen.

• Ai...minä vai?😄. Ei kyllä mä mies olen ja ihan oma itteni täällä(kin). Kuvakin on ihan aito. Jos mä jotain feikata haluisin niin olisin kyllä valinnu komeamman kaverin kuvan kuin oman pärstäni.🙂.

• Anonyymi

Noh. Sähän olet aivan ihana. Mut mä en taida olla oikea henkilö keskustelemaan kanssasi :)

• Kiitos kovasti. Harmi...olis varmaan ollut ihan mukavaa sunkin kanssasi höpötellä. Onneks täällä on paljon muitakin mukavia ihmisiä kenen kanssa jutella. Mutta mikä saa sut noin arvelemaan? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.🙂.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe