Tuli vaan mieleen tuosta Ranen avauksesta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17821060/voimakas-varautuneisuus-tavattaessa-(deiteilla)
Kuten ketjusta ilmenee palstalla pyörii miesoletetuissa paljon saalistajia joilla tavoitteena on bongailla ja tapailla palstan naisoletettuja. Naisoletetuilla ei vastaavaa toimintaa ainakaan niin paljon ole käsittääkseni, niin tuo sitten vääristää normaalia suokupuolioletettujen välistä keskustelua. Nämä em. saalistajat tuputtaa likimain jokaiseen ketjuun naisoletettuja mielisteleviä kommentteja jotta saisivat ykköstavoiteensa täytetyksi, siis sen tapailun.
Tämä sillä tapaa vääristää keskustelua että palstan naisoletetut saavat ansaitsemattomia kehuja eikä heidän tarvitse koskaan kehittyä palstan muiden hyvää tarkoittavien miesoletettujen neuvojen mukaisiksi kunnollisiksi naisiksi kun saalistajat kilvan niiden ja yleensäkin naisten huonoakin käytöstä kehuu vaikkei oikeasti olisi mitään kehuttavaa.
Näin, kun palstan naisletettujen kehitys siis saalistajien toimesta estetään ei he ikinä korjaannu eikä tapahdu kehitystä parempaan, näin sitten näille saalistajillekin jää aina vaan huonompaa naisoletettumateriaalia haaviin eikä hommat kehity mihinkään suuntaan kun ei sitten "kelpaa" ja kumpaisillakin sekä saalistajilla että palstan naisoletetuilla on odotukset tapissaan turhien kehujen ja esitysten myötä, rima vain nousee ja nousee molemmin puolin kun sitten oikeasti tavattaessa saalistajakaan ei osaa vetää sitä samaa kaiken sallivaa ja hyväksyvää rooliaan samoin kuin palstalla.
ps. hauska termi tuo "saalistaja", jossain ketjussa joku naisoletettu sitä käytti :D
-harmiseikirj-
Palstan saalistajat pilaa rehdin keskustelun
68
699
Vastaukset
- Anonyymi
Vai saalistajia, predatoreja. 😝
Mistä nyt tällainen näkemys kehuvista miehistä, eikö kautta aikain miehet ole niitä naisia kehuneet joista pitää ja on kiinnostunut jollain tavalla edes ihmisenä? 🙂
Pidettiinkö muakin saalistajana, kun kehuin nykyistä kumppaniani tai Lillistä tai ylipäänsä ketään? Vai koskeeko tuo vain miessukupuolta?
Cool❄️- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Mä otan tatskan PREDATOR häpykarvoituksen yläpuolelle 😂
Kunhan et alaselkään. 😅
Cool❄️ Anonyymi kirjoitti:
Kunhan et alaselkään. 😅
Cool❄️En, siellä lukee jo valmiiksi kopioituna Tony Halmeen legendaarinen "Entrance Only" 🤣
- Anonyymi
En, siellä lukee jo valmiiksi kopioituna Tony Halmeen legendaarinen "Entrance Only" 🤣
Exit only. 😂👍
Exit only. 😂👍
Cool❄️Älä horise! Vai lukiko se leuassaan... No anyway, Tonya kunnioittaen siis matkin 😁
- Anonyymi
Älä horise! Vai lukiko se leuassaan... No anyway, Tonya kunnioittaen siis matkin 😁
Oliko se se Trump stamp vai mikä? 😉
Oliko se se Trump stamp vai mikä? 😉
Cool❄️Käy mulle muru ja ihanaa että pidät sitä Coolina 😘
Jos tarkoitat saalistajilla Randomia ja mikkojuhania, niin mielestäni he vaikuttavat miehiltä jotka ovat sinut itsensä kanssa ja terveellä tavalla itsevarmoja ja positiivisia, joille ihmisten kanssa oleminen ja sosiaalisten suhteiden solmiminen on helppoa.
- Anonyymi
Olipa rumasti sanottu. Tuliko hyvä mieli
Kaikki julkisuus on julkisuutta, niin kiitoksemme, palstaegomme on erittäin otettu! 😂
Naiset kiinnittävät tosiaan huomiota siihen, että toiset miehet ovat niin kateellisia, että ilmaisevat tunteensa ilkeilyllä.
kollimaattori kirjoitti:
Naiset kiinnittävät tosiaan huomiota siihen, että toiset miehet ovat niin kateellisia, että ilmaisevat tunteensa ilkeilyllä.
En vain ymmärrä miksi minulle pitäisi olla varsinkaan kateellinen palstahöpinöistäni. Jos tuota pysähtyy hetkeksi puntaroimaan, niin koko ajatus on täysin absurdi ja epätodellinen.
En vain ymmärrä miksi minulle pitäisi olla varsinkaan kateellinen palstahöpinöistäni. Jos tuota pysähtyy hetkeksi puntaroimaan, niin koko ajatus on täysin absurdi ja epätodellinen.
Tiedettäessä kateuden itselle tuntemattomien oletetusta menestyksestä korreloivan typeryyden kanssa voidaan ilmiö selittää ihmismielen mysteeriksi, jota ei tarvitse tai voi yrittääkään ymmärtää.
kollimaattori kirjoitti:
Tiedettäessä kateuden itselle tuntemattomien oletetusta menestyksestä korreloivan typeryyden kanssa voidaan ilmiö selittää ihmismielen mysteeriksi, jota ei tarvitse tai voi yrittääkään ymmärtää.
Eli todella hienosti selitettynä absurdi ja epätodellinen 😂
Oletko kenties ammatiltasi juristi? 😁
- Anonyymi
Minä en usko että sellaisia saalistajia voisi olla tai jos on palsalla oast aina naispuolisia.
- Anonyymi
” Tämä sillä tapaa vääristää keskustelua että palstan naisoletetut saavat ansaitsemattomia kehuja eikä heidän tarvitse koskaan kehittyä palstan muiden hyvää tarkoittavien miesoletettujen neuvojen mukaisiksi kunnollisiksi naisiksi ” Voi juku mikä probleema
- Anonyymi
Naiset tuntuivat olevan kyltymättömiä huomion suhteen. Odotin, että jossain kohtaa olisi tullut joillekin kyllästymispiste.
Tietysti jos nainen rakastuu imartelijaan, niin kai sitä sitten jaksaa kuunnella pidempään. Parempi varmaan olisikin, kun kukaan mies ei juttelisi kenellekään naiselle ja jos joskus jotakin äyskäiseekin, niin ainakaan yhtään hymiötä ei pidä käyttämän 😄
Muuten menee aivan luonnottomaksi tää palstan touhu..- Anonyymi
Joo, täällä pitäis ehdottomasti olla naisten ja miesten puolet ja toiselle puolelle ei ole asiaa. Jokaisen kirjoittajan pitää rekisteröityä jommalle kummalle puolelle ja jos ikinä puolikkaalla sanallakaan ilmaisee, että saattaisinkin olla eri sukupuolta kuin mille puolelle on rekisteröitynyt, niin se on ikuinen banni!
- Anonyymi
toivottavasti kukaan ei loukkaan kun ilmoitan aina jotain hauskoja, siis itselleni hauskoja juttuja avaruussarjoista kuten joku The Manadorian jossa on vauva Yoda-hahmo ja sellaisia....
- Anonyymi
Missä ihmeessä ihmisten elämä on noin surkeaa, että tarvii tänne tulle "kehuja kärttämään"? Tämä nyt on vihonviimeinen paikka jossa pääsisivät kenellekään kehut hattuun kihahtamaan. Palsta on niin rajusti negatiivisene kallellaan, että täällä pitäisi olla lauma niitä sun "saalistajiasi", jotta se näkyisi missään.
- Anonyymi
Älä pelkää. Mä en muutenkaan tule ikinä muuttumaan yhdenkään tämän pastan kirjoittajan mieliksi mihinkään suuntaan. Olen mitä olen ja muuta ei tule koskaan olemana luvassa.
- Anonyymi
Oivoi, nyt ovat päässeet toisten oletetut palstatreffit pahasti ihon alle. Näkyy aiheuttavan vihertymistä, kun joillain käy flaksi. 👽
- Anonyymi
banaanikärpästenkin jutut ja mitä noniin, niin no niin hahhaa avaruussarjat ja niissä olevat naishahmot ... niin huvittavia itselleni ja vielä meikattu...
- Anonyymi
Siis mitä!? 🤣
Oikein hauska aloitus kaiken Putler -fanituksen jälkeen 😂
Anna toisten hyppiä, jos niin tekevät. En ole mainitsemaasi ketjua lukenut (ainakaan vielä), niin paha sanoa olisiko ollut jotain aihettakin.
Jos joku oikeasti on ihan manipuloitavissa, näetkö sinä siinä itsellesikin mahdollisen höynäytettävän? Joku toinen voisi ajatella, että hyvä kun muut lajittelevat 😄
Eikä nyt ollut kohdennettu kehenkään muuhun kuin Harmiksen (joka aloituksessa ilmaisi halunsa ottaa iskuja vastaan), ihan yleisesti vaan aiheen tiimoilta 😁
xLiner- Anonyymi
Kävin lukemassa nopeaan sen ketjun, mutta eihän siinä nyt mitään kummemmin aloituksen asiaan liittyvää ollut? 🤔
No ihan sama, onnittelut kuitenkin aiheen vaihdosta 😂
xLiner
- Anonyymi
Ukrainan sota on hyvin pientä tämän ongelman rinnalla, uskokaa se hyvät sukupuolioletetut! Siinäpä sitä onkin uudella hallituksella työsarkaa kitkeä kaikenlainen vääristävä keskustelu pois sukupuolioletettujen väliltä ☝️
Puuh. Eikä paljon helpompaa olisi vain noudattaa Viinamiehen neuvoa ja mennä baariin.
Heh.. sinun määritelmäsi "kunnon" naisesta..
Kultaseni, ei sellaisia naisia ole enää olemassa.
Kehityskelpoisia naisiakaan tuskin löytyy. Muista nyt se, että sinun käsityksesi naaraista ei ole ihan tätä päivää.
Mutta pojot sulle, että tämän "saalistajan" varjolla onnistuit halveeraamaan palstan naisoletettuja kehittymättömiksi.. ja ei nikn kunnollisiksi.- Anonyymi
No mutta hei, kuvitteleehan hän ainakin meidän olevan vielä koulutettavissa. Omalla kohdallani kyllä täysin turha toivo, mutta saa sitä aina haaveilla.
Anonyymi kirjoitti:
No mutta hei, kuvitteleehan hän ainakin meidän olevan vielä koulutettavissa. Omalla kohdallani kyllä täysin turha toivo, mutta saa sitä aina haaveilla.
Todella hyvä huomio. Eli ei ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon meidän naisoletettujen vuoksi.
Minä olen jo aikaa sitten saanut harmissedältä tuomioksi " toivoton tapaus".
Se ei estä kuitenkaan minua arvostamasta hänen mielipidettään. Se on yleensä hyvin omintakeinen ja erilainen, mutta kuitenkin juuri siksi niin mukavaa. Valtavirrasta poikkeavaa ja siksi niin virkistävää.- Anonyymi
Voi niitä vielä jossain olla. Sinullakin olisi mahdollisuus jos noudattaisit palstan kilttien & kunnollisten miesten neuvoja vaikka ison tilan emännäksi sen sijaan että polyamorisoit palstasuhteesi mutkikkaisi pano-, kamu-, ja sisaruussuhteiksi niin että olet vain noiden saalistajien leikkikaluna sen sijaan että olisit vakavasti otettava kumppaniehdokas niistä jollekin/joillekin :)
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Voi niitä vielä jossain olla. Sinullakin olisi mahdollisuus jos noudattaisit palstan kilttien & kunnollisten miesten neuvoja vaikka ison tilan emännäksi sen sijaan että polyamorisoit palstasuhteesi mutkikkaisi pano-, kamu-, ja sisaruussuhteiksi niin että olet vain noiden saalistajien leikkikaluna sen sijaan että olisit vakavasti otettava kumppaniehdokas niistä jollekin/joillekin :)
-harmiseikirj-Voi ihana sun kanssasi...
Kas, kun en halua olla vakavasti otettava kumppaniehdokas. Parisuhde.. ei kiitos. Ei mulle.
Valintani on olla villi ja vapaa kaikkine erilaisine suhteineni.
Ja en ole muuten ole polyamorinen. Olen vakaassa monogamisessa suhteessa pujottelijan kanssa.
Mutta onhan minulla toki rakkaudellisia ihmissuhteita muihinkin miehiin. Kaikki parhaat ystäväni ovat miehiä.. ja rakastan heistä jokaista. Platonisesti.
Kas kuule .. rakkautta voi olla muutakin kuin seksuaalisävytteistä. Ja on ihanaa kun saa rakastaa.
- Anonyymi
Höh, jos minun tekee naista mieli niin kyllä minusta tulee saalistaja.
Tarve on sama mitä nälkä, jano tai väsymys. Noihin auttaa jos syö, juo tai nukkuu.
Seksuaaliseen tarpeeseen auttaa jos saa rakastella, olisiko tämä yksinkertainen versio ihmisten tarpeista?
Sitä en ymmärrä jos leikkii nälkäistä, janoista tai väsynyttä, olematta sitä:)
AV - Anonyymi
Ei täällä ole mitään saalistettavaa. :D
- Anonyymi
Totta, mutta ei ole mikään saalistusaikakaan:)
Ei tarvi aina olla kiva ja mukava:)
Töykeähän ei saa, ja se sopii hyvin minulle tällä palstalla.
AV
Että saalistajat... En tietenkään tiedä, viitataanko tässä myös minuun, mutta sanailun vuoksi oletan nyt niin.
Ja hemmetti että olen ylpeä!!! Varmaan komeimmalta kalshkahtava titteli jonka olen saanut tai tulen ikinä saamaan. Jäätävä ja niin uskomattoman merkityksellinen, myös monitulkintainen. Kiitos!
Olen pahoillani, jos olen haitannut muiden miesoletettujen elämää jotenkin, mutta samalla myös siihen, että naisoletetut omaavat riittävän hyvin toimivat arvostelukyvyn, kehittymiskyvyn ja bullshit-suodattimen. Ja ihan vakaasti, käsi raamatulla tai vaikkapa Iltsikalla vannon tämän.- Anonyymi
Ei ollut minun keksintö, joku naisoletettu teistä käytti jossain ketjussa, herätti hupaisan mielikuvan palstakeskustelujen puskissa vaanivista saalistajista joille keskustelut ovat vain keino hiipiä pahaa aavistamattomien naisoletettujen kimppuun yksityisveisteillä :D
Ei tuo sinällään muuten haittaa mutta kun teillä saalistajilla on intressinne en usko että kykenette olemaan täysin objektiivisia asioiden suhteen mutta ei se mitään, lähinnä tein avauksen päästäkseni käyttämään tuota saalistajat -termiä :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minun keksintö, joku naisoletettu teistä käytti jossain ketjussa, herätti hupaisan mielikuvan palstakeskustelujen puskissa vaanivista saalistajista joille keskustelut ovat vain keino hiipiä pahaa aavistamattomien naisoletettujen kimppuun yksityisveisteillä :D
Ei tuo sinällään muuten haittaa mutta kun teillä saalistajilla on intressinne en usko että kykenette olemaan täysin objektiivisia asioiden suhteen mutta ei se mitään, lähinnä tein avauksen päästäkseni käyttämään tuota saalistajat -termiä :D
-harmiseikirj-Kyllähän tuossa aloituksessasi oli selvästi havaittavissa humoristinen ote, sarkasmia, niin myönnän auliisti hekotelleeni joillekin sanavalinnoillesi 😁
Hauskaa sinällään, että joku sukupuoleen katsomatta kokisi minut saalistajaksi, mutta eipä siinä mitään, se on jonkun kokemus ja täydellisen autenttinen sellaisenaan, sitä ei voi kiistää. Eikä se edes haittaa minua, sitten kai jatkan saalistustani 😂
Tiedän ettei sillä ole päästäisen pierun vertaa vakuusarvoa, mutta todellakin olen objektiivinen tuon suhteen. Lähden tosiaan vain kohtaamaan toisen ja loppu selviää sillä tiellä. Jos joku kahdenkeskisessä viestittelyssä todella on vaihdetuissa mugshoteissa vieläpä minun silmääni viehättävä, sanallisen kiinnostuksen lisäksi, niin senkin sanon suoraan ja mikäli mielenkiintoni nousee seuraavalle portaalle, niin sekin on tullut kerrottua etukäteen. En vain näe syytä olla kertomatta noita asioita etukäteen.- Anonyymi
Kyllähän tuossa aloituksessasi oli selvästi havaittavissa humoristinen ote, sarkasmia, niin myönnän auliisti hekotelleeni joillekin sanavalinnoillesi 😁
Hauskaa sinällään, että joku sukupuoleen katsomatta kokisi minut saalistajaksi, mutta eipä siinä mitään, se on jonkun kokemus ja täydellisen autenttinen sellaisenaan, sitä ei voi kiistää. Eikä se edes haittaa minua, sitten kai jatkan saalistustani 😂
Tiedän ettei sillä ole päästäisen pierun vertaa vakuusarvoa, mutta todellakin olen objektiivinen tuon suhteen. Lähden tosiaan vain kohtaamaan toisen ja loppu selviää sillä tiellä. Jos joku kahdenkeskisessä viestittelyssä todella on vaihdetuissa mugshoteissa vieläpä minun silmääni viehättävä, sanallisen kiinnostuksen lisäksi, niin senkin sanon suoraan ja mikäli mielenkiintoni nousee seuraavalle portaalle, niin sekin on tullut kerrottua etukäteen. En vain näe syytä olla kertomatta noita asioita etukäteen.Harmis on huippu tyyppi, Suomi tarvitsee värikkyyttä siihen ikävään harmaaseen samaa mieltä olevaan massaan.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis on huippu tyyppi, Suomi tarvitsee värikkyyttä siihen ikävään harmaaseen samaa mieltä olevaan massaan.
AVKylähulluille on aina hekoteltu. Elleivät ole alkaneet tappamaan ketään. Aloittaja lienee sellainen harmiton hullu.
Olen ilmeisesti näkymätön, kun en ole saalistajia havainnut keskuudessamme.
Jos ihmiset haluavat tavata toisiansa niin ei kai siinä mitän pahaa ole? Yleensähän tämä tapahtuu kahden suostumuksella.
Pitkän palstailu-urani aikana olen kai saalistaja sitten itsekin. Joitakuita tullut tavattua tai pidettyä muuten yhteyttä. En kyllä huomannut, että tapaamisissani ihmisissä olisi mitään kouluttamista; olivat he naisia tai miehiä, eli jos olen pyrkinyt olemaan palstamiellyttävä, niin ei he sen takia ainakaan ole piloille menneet.
Ja nyt Harmis-hyvä (vai sanoisinko -paha?). Mitä ihmeen kouluttamista palstanaisissa on? Fiksuja ihmisiä täällä suurin osa ovat olleet. Ja aivan varmasti voit itsekin tuon allekirjoittaa. On jokseenkin aidompaa ja rehdimpää käyttäytyä miellyttävästi toinen toislleen kuin mulkkuilla. Sen nyt kuka tahansa osaa. Mutta moniko osaa olla positiivinen?
Itse olen tavannut tai muuten ollut tekemisissä erittäin miellyttävien ihmisten kanssa. Sanoisinko jopa, että se on ollut kunnia.
Saalistajista ja muista kummajaisista vielä. Älä lue ihmistä yksin miten hän puhuu sinulle. Lue myös se, miten hän puhuu muille."Mitä ihmeen kouluttamista palstanaisissa on?"
Harmiksen käsityksen mukaanhan meidät tulisi kouluttaa käyttäytymään 50-luvun naisten mallin mukaan. Tosin sekin on vähän häilyvä käsite, kun myös kultaisella 50-luvulla on ollut naisilla keskenään erilaisia luonteita, persoonallisuuksia ja mielipiteitä.Ääääh, ei noista aloituksista kannata välittää, valtaosa on minulle suunnattuja, olen vähän tuuppinut ampiaispesää viime aikoina kun täällä on niin paljon pikkuisia vinkupieruja vain valittamassa, lähinnä naisten puutetta elämässään tai sitä että se on naisten vika.
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
"Mitä ihmeen kouluttamista palstanaisissa on?"
Harmiksen käsityksen mukaanhan meidät tulisi kouluttaa käyttäytymään 50-luvun naisten mallin mukaan. Tosin sekin on vähän häilyvä käsite, kun myös kultaisella 50-luvulla on ollut naisilla keskenään erilaisia luonteita, persoonallisuuksia ja mielipiteitä.Mulle 50-luvun naisista tulee joku Justiina tai Niskavuori mieleen. Jos suurtalon emäntänä pitää pärjätä, on opittava olemaan riuska tekemisissä ja sanomisissa.
Juu, toki omaan moisia piirteitä, mutta inhimillisessä mittakaavassa.
Käsitykseni mukaan vaan sellainen nainen vaatii sisua ja itsetuntoa mieheltäkin.randombypasser kirjoitti:
Ääääh, ei noista aloituksista kannata välittää, valtaosa on minulle suunnattuja, olen vähän tuuppinut ampiaispesää viime aikoina kun täällä on niin paljon pikkuisia vinkupieruja vain valittamassa, lähinnä naisten puutetta elämässään tai sitä että se on naisten vika.
Ai sulle vai? No mikäs perkeleen saalistaja sinä olet? :-D
Joka tapauksessa, aloituksen sisältö tylytti aika paljon palstanaisia. Ikäänkuin emme osaisi käyttäytyä :-D
Osataan me, mutta aina ei tarvitse. Tai huvita. Vähän sama se on miestenkin kanssa.
Minusta on nurinkurista, että miesten ei tulisi olle miellyttäviä, mutta mitä sitten tarkoitetaan naisten käyttäytymisellä?elisakettu kirjoitti:
Ai sulle vai? No mikäs perkeleen saalistaja sinä olet? :-D
Joka tapauksessa, aloituksen sisältö tylytti aika paljon palstanaisia. Ikäänkuin emme osaisi käyttäytyä :-D
Osataan me, mutta aina ei tarvitse. Tai huvita. Vähän sama se on miestenkin kanssa.
Minusta on nurinkurista, että miesten ei tulisi olle miellyttäviä, mutta mitä sitten tarkoitetaan naisten käyttäytymisellä?Mähän olen palstasaalistaja pahimmasta päästä, tiettävästi 😂
Tuosta aloituksestani viimeaikainen härdelli on osittain alkanut:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17817589/palstan-jabat-ma-sanon-tan-nyt-kerran-ja-vain-kerran---
Juu, siihen oli kivasti ujutettu mukaan se (palsta)naisten järjen käytön ja arvostelukyvyn kyseenalaistaminen, arki-Harmista, vaikka aika usein se jaksaa pitää sen piilossa ja keskittyy vaikkapa politiikkaan.
En tiedä miksi täällä edes pitäisi osata käyttäytyä perustason käytöstapoja enempää? Kai täällä nyt saa pilailla ja villiintyä, puhua tuhmia jos siltä tuntuu ja vaikka ehdotella suoraan?
Kai viittaukset naisten käyttäytymiseen vihjaavat siihen, että pitäisi käyttäytyä kuin madonna eikä kuin huora, yksi Harmiksen vakioteemoista.randombypasser kirjoitti:
Mähän olen palstasaalistaja pahimmasta päästä, tiettävästi 😂
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17817589/palstan-jabat-ma-sanon-tan-nyt-kerran-ja-vain-kerran---
Juu, siihen oli kivasti ujutettu mukaan se (palsta)naisten järjen käytön ja arvostelukyvyn kyseenalaistaminen, arki-Harmista, vaikka aika usein se jaksaa pitää sen piilossa ja keskittyy vaikkapa politiikkaan.
En tiedä miksi täällä edes pitäisi osata käyttäytyä perustason käytöstapoja enempää? Kai täällä nyt saa pilailla ja villiintyä, puhua tuhmia jos siltä tuntuu ja vaikka ehdotella suoraan?
Kai viittaukset naisten käyttäytymiseen vihjaavat siihen, että pitäisi käyttäytyä kuin madonna eikä kuin huora, yksi Harmiksen vakioteemoista.Pitää silmäillä se ketju.
Taasko alat kilpasille miun kanssa? Arvelin olevani palstasaalistaja numero 1.
Madonna ja huora ei oikein istu palstarooleihin. Lähtökohtaisesti kun olemme ihmisiä.
Äitivertaus on enempi omille lapsille. Miksi miehiä pitäisi kohdella kuin äiti? Luulisin ettei se miellyttäisi ketään. Mitä taas tulee prostituoihin, heille on ehdottomasti tarpeensa. Mutta enpä ole sellaisiinkaan ole täällä törmännyt.elisakettu kirjoitti:
Pitää silmäillä se ketju.
Taasko alat kilpasille miun kanssa? Arvelin olevani palstasaalistaja numero 1.
Madonna ja huora ei oikein istu palstarooleihin. Lähtökohtaisesti kun olemme ihmisiä.
Äitivertaus on enempi omille lapsille. Miksi miehiä pitäisi kohdella kuin äiti? Luulisin ettei se miellyttäisi ketään. Mitä taas tulee prostituoihin, heille on ehdottomasti tarpeensa. Mutta enpä ole sellaisiinkaan ole täällä törmännyt.En tietenkään ala, Valtiatar, olen vain tavallinen saalistaja, alisaalistaja 😌😂
Harmiksen maailmankatsomus on mielenkiintoinen enkä ole siitä ensinkään perillä, mutta joiltain osin se tuntuu esiintyvän palstalla kovin mustavalkoisena. Siihen sopii hyvin madonna-huora -asetelma ja muut vastaavat, kuten vahva käänteisnäkemys Venäjän ja USA:n "hyvyydestä", sekin totaalisen polarisoituneena. Mutta ehkä se on osa palstarooliaan?
Kaipa kaikki miehet välillä tykkäävät äidillisestä otteesta, mutta tosiaan vain välillä, harvemmin. Keskimäärin aikuinen itsenäinen nainen on se mitä mies kaipaa, tasa-arvoinen yksilö kumppanina.
Tottahan prostituoiduille on tarvetta ja tilaa, olen samaa mieltä. Palveluammattihan se on siinä missä muutkin, se pitäisi virallistaa ja saattaa muiden palvelutuottajien yhteyteen ammattilisessa mielessä. Ja pikimmiten.randombypasser kirjoitti:
En tietenkään ala, Valtiatar, olen vain tavallinen saalistaja, alisaalistaja 😌😂
Harmiksen maailmankatsomus on mielenkiintoinen enkä ole siitä ensinkään perillä, mutta joiltain osin se tuntuu esiintyvän palstalla kovin mustavalkoisena. Siihen sopii hyvin madonna-huora -asetelma ja muut vastaavat, kuten vahva käänteisnäkemys Venäjän ja USA:n "hyvyydestä", sekin totaalisen polarisoituneena. Mutta ehkä se on osa palstarooliaan?
Kaipa kaikki miehet välillä tykkäävät äidillisestä otteesta, mutta tosiaan vain välillä, harvemmin. Keskimäärin aikuinen itsenäinen nainen on se mitä mies kaipaa, tasa-arvoinen yksilö kumppanina.
Tottahan prostituoiduille on tarvetta ja tilaa, olen samaa mieltä. Palveluammattihan se on siinä missä muutkin, se pitäisi virallistaa ja saattaa muiden palvelutuottajien yhteyteen ammattilisessa mielessä. Ja pikimmiten.Harmis tykkää provoamisesta, vaikka välillä muuta väittääkin. Tiedossa on :)
Se sun mainitsema ketju oli saanut aika paljon pahaa mieltäkin aikaan. Mietin vain mikä mulle nousi päällimmäisenä mieleen: kohtele toista kiinnostuneesti. Miten tälläinen elämänohje voi mennä ohi? Eihän se mitään kritiikkiä ole. Vaikka kaikki ei sanavalmiita suupaltti moottoriturpia olekaan, niin oma asenne muihin on se merkitsevin seikka.
Tiedätkö mikä mua ihastutti puolisossani? Juuri se huomioonottavuus, hauskuus ja eräänlainen elämänkatsomus, joka lupaili enempi hyvyyttä kuin ikävyyttä. En missään kohdin edes etsinyt suhdetta tai ollut mielessäkään sitä mistään palstalta hakea, mutta niin vain kävi, että sanat kolahti ensin.- Anonyymi
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
"Mitä ihmeen kouluttamista palstanaisissa on?"
Harmiksen käsityksen mukaanhan meidät tulisi kouluttaa käyttäytymään 50-luvun naisten mallin mukaan. Tosin sekin on vähän häilyvä käsite, kun myös kultaisella 50-luvulla on ollut naisilla keskenään erilaisia luonteita, persoonallisuuksia ja mielipiteitä.Harmiksen naiskäsitys taitaa olla peräisin lähinnä 50-luvun amerikkalaisista mainoksista. Pikkurouva hamosessaan siivoamassa miehen juuri hänelle ostamalla ihmeellisellä imurilla ja kantamassa miehelle g&t:n käteen heti tämä tullessa töistä kotiin. Suomessahan tuollaisia Harmiksen haavekuvanaisia ei ole tuolloinkaan ollut kuin korkeintaa muutama prosentti naispopulaatiosta. Eikä Suomessa tuollaisille naisille ole oikein koskaan ollu suurempaa kysyntääkään. Suomessa on 50-luvulla naisen suhteen ollut ensimmäinen kysymys, että "onko se hyvä työihminen" ja siinäpä ne kysymykset ovat pääosin sitten olleetkin.
- Anonyymi
Mähän olen palstasaalistaja pahimmasta päästä, tiettävästi 😂
Kai viittaukset naisten käyttäytymiseen vihjaavat siihen, että pitäisi käyttäytyä kuin madonna eikä kuin huora, yksi Harmiksen vakioteemoista."Kai viittaukset naisten käyttäytymiseen vihjaavat siihen, että pitäisi käyttäytyä kuin madonna eikä kuin huora, yksi Harmiksen vakioteemoista."
Mä olen joskus pohtinut, että mahtaakohan Harmis olla aseksuaali. Hän julistaa aina tuota ylenmääräisen siveyden ilosanomaa, enkä ole koskaan nähnyt hänen sanovan mitään päinvastaista, edes parisuhteisiin liittyen. Että ehkä sekin sitten on sellaista "hurskasta" vain lapsia tehdessä ja silloinkin hiljaa pimeässä peiton alla ja mahdollsimman pikaisesti. Anonyymi kirjoitti:
"Kai viittaukset naisten käyttäytymiseen vihjaavat siihen, että pitäisi käyttäytyä kuin madonna eikä kuin huora, yksi Harmiksen vakioteemoista."
Mä olen joskus pohtinut, että mahtaakohan Harmis olla aseksuaali. Hän julistaa aina tuota ylenmääräisen siveyden ilosanomaa, enkä ole koskaan nähnyt hänen sanovan mitään päinvastaista, edes parisuhteisiin liittyen. Että ehkä sekin sitten on sellaista "hurskasta" vain lapsia tehdessä ja silloinkin hiljaa pimeässä peiton alla ja mahdollsimman pikaisesti.Onhan se mahdollista tietty. Tosin Harmis ei kerro oikeastaan mitään itsestään, niin paha sanoa.
- Anonyymi
Onhan se mahdollista tietty. Tosin Harmis ei kerro oikeastaan mitään itsestään, niin paha sanoa.
Monesti myös kertomattomuus voi kertoa paljon.
elisakettu kirjoitti:
Harmis tykkää provoamisesta, vaikka välillä muuta väittääkin. Tiedossa on :)
Se sun mainitsema ketju oli saanut aika paljon pahaa mieltäkin aikaan. Mietin vain mikä mulle nousi päällimmäisenä mieleen: kohtele toista kiinnostuneesti. Miten tälläinen elämänohje voi mennä ohi? Eihän se mitään kritiikkiä ole. Vaikka kaikki ei sanavalmiita suupaltti moottoriturpia olekaan, niin oma asenne muihin on se merkitsevin seikka.
Tiedätkö mikä mua ihastutti puolisossani? Juuri se huomioonottavuus, hauskuus ja eräänlainen elämänkatsomus, joka lupaili enempi hyvyyttä kuin ikävyyttä. En missään kohdin edes etsinyt suhdetta tai ollut mielessäkään sitä mistään palstalta hakea, mutta niin vain kävi, että sanat kolahti ensin.Olihan siitä vedetty palkokasvia sieraimeen ihan reippaasti, mutta niinhän se aina menee.
Niin, kai se kritiikki siinä jutussa oli se, että sen aloituksen tein minä 😂
Kiinnostunut, hyväksyvä ja kohtelias riittää uskomattoman pitkälle, olen tullut huomanneeksi...
Ymmärrän hyvin että viehätyit kumppanissasi noihin ominaisuuksiin, ei noita ehkä kovin usein kohtaa toisissa, vaikka luulisi toisin.Anonyymi kirjoitti:
Monesti myös kertomattomuus voi kertoa paljon.
Kyllä vain. Se voi kertoa esimerkiksi siitä, että mitään kerrottavaa ei kerta kaikkiaan ole. Tai ainakaan ei ole mitään mitä haluaisi kertoa. Joskus voi olla niinkin, että kertominen jätetään siksi, että mahdollinen kerrottava olisikin poliisiasia. Ja sitten on puoli miljoona muuta mahdollisuutta.
Ei kai se Randomin kiusaaminen kateudesta johdu. Ei ainakaan minua hetkauta, jos kaksi keski-ikäistä ihmistä löytää toisensa jossain päin Suomea.
Terveisii Turuust!- Anonyymi
Sinäkö kiuusaat Randomia jostain muusta syystä?
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö kiuusaat Randomia jostain muusta syystä?
😀En minä ilkeä kiusata ketään.
Mutta myönnän, että ukkomiehenä olen kateellinen, kun en pääse mukaan tähän kutkuttavan jännittävään Bachelor-kisailuun.
Panin jo parhaimman profiilikuvan ruutuun ja yritin kiusotella naisia. Ei se oikein toimi näin etänä. :/
- Anonyymi
Alien vs Predator. Muukalainen vastaan saalistaja.
- Anonyymi
Harmista ei kukaan ole koskaan halunnut tavata.
Kateus taas.- Anonyymi
Eipä pidä paikkaansa. Joskus vuonna 2004, muistaakseni... Harmis kirjoitti Ikisinkkuna.
minäkin lupasin hänelle käsinkudotut villasukat, jottei tarvitse olla kateellinen maahanmuuttajille, jotka jo silloin saivat paljon huomiota osakseen. En saanut osoitetta mihin postittaa lahjasukat. Ei halunnut sukkia, eikä tavata minua, edes kahvittelun merkeissä.
Sen sijaan tunnette varmaan Valtakunnan, naisen jolla on ainakin puolitusinaa lapsia.
Sanoo Valtakunta mitä tahansa utooppista, kyllä Harmaaritari on samaa mieltä ja ehdottomasti ihailee Valtakunnan lastenkasvatusta. Joka minusta anakin on puutteellista, siis ei järkiperäistä.
Valtakunta kertoi esim. ett hänen 3 vuotias on niin hyvä isosisko/isoveli nuoremmalle lapselle; käy omatoimisesti jääkaapilla hakemassa kylmiä nakkimakkaroita heille molemmille. Eivät lapset näe nälkää, edes keskenään leikkiessä, vanhempi lapsista avustaa sitä nuorempaakin pärjäämisessä. Ihan noin mä en asiaa näe! Ei kolmivuotias ole vastuullinen nuoremman lapsen ruokinnasta ja nakit ovat liian suolaisia tuon ikäisille, noin vaan syötynä.
Harmiksesta oli upeeta; ett lapset osasivat toimia yhteisymmärryksessä. Niin kai sitten!
Samoin Valtis kertoi ostaneensa joululahjoja postimyynnistä velaksi; ja laskut maksetaan osamaksuina kesään mennessä. Muistaakseni siinä ostoslistassa oli 2kpl ompelukoneita!?
Mihin hiivattiin tarvitaan kahdet ompelukoneet, yhdessä perheessä... vaikka perheessä olisi useampikin tyttölapsi? Käsittääkseni äitiysrahalla, lapsilisillä ja miehen opintotuilla, noita perheen tuloja... joilla toimeen tulevat. Rahan käyttö ainakin minusta hyvin leväperäistä.
Harmis kuitenkin muistaa aina kehua Valtakuntaa, milloin mistäkin asiasta!
Joskus on tullut mieleen; ett Harmis ja Valtakunta ovat yks ja sama henkilö, tai pariskunta.
Hiukan tuota kuvaa rikkoo kuitenkin Harmiksen ja Miss Pönttöuunin ystävyys. Nimittäin Harmis oli se mies joka riensi Pönttöuunin turvaksi, kun keittiö-Pertsa alkoi systemaattisen kiusaamisen Pönttiksen kohdallakin. Tuon tapauksen jälkeenhän Pertsa katosi palstalta, joksikin aikaa. Kunnes palasi poliisin poikana, joksikin ajaksi. Januski varmaan muistaa tapaukset... ehkä Elisa Kettukin.
No heitetään lisää pötköä pesään... Ehkä Harmis on kirjoittanut myös Wuwwelina, sekä miehenä ett naisen roolissa! Harmis on luultavasti yks ylläpidon toimittajista; joka tuottaa keskustelun aiheita palstalle!
trollikka
- Anonyymi
mitenkähän tästäkin päiväst taas selviää hengissä, stressaava päivä tulossa jälleen.
- Anonyymi
Mitä rumempi sanonta sitä parempi mieli.
Ja my time is running short, really... have to go so, so soon.
Tule ulos leikkimään: Come out and play. - Anonyymi
heti kun joo jossaqin taksin kyydissä niin jäkee mainoksen missä on sitruunan kuva tyulee mieleen citronells js sitruunajäätyelötykin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747694Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352064- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599