Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan minulla aina sinut pelastamassa.. sinä lupasit pelastaa minut sieltä kinoksesta.
Viuhahdat salamana fillarillasi ja olet urhoollisin sankarini..
01.03.2023 13:48
Tämä oli hyvä. Peukut.
01.03.2023 13:36
No oli minulle. En kiellä sitä.
01.03.2023 13:24
No toi sydämen teko käsillä onkin tuon tanssin vaativin kohta.
01.03.2023 13:23
No. Mulla ei ole kokemusta tuosta deittimaailmasta, mutta kannustaisin rehellisyyteen. Silloin kiinnostus on ainakin aitoa, jos sitä saa. Ymmärtääkseni Tinder on pintaliitopaikka ja siellä pärjää vain ulkonäöllä.
Ehkä jokin toinen sovellus olisi vähemmän pinnallinen.
Itse viehätyn miehessä juuri siitä itsevarmuudesta, että hän viihtyy nahoissaan. Oli se nahka sitten iso tai pieni.
01.03.2023 13:19
Ompas iizibiizi! Kyllä tohon pikkuisen pitäisi saada cha-cha-chaata.
01.03.2023 13:11
Kaikki muu, paitsi elämä on turhaa.
Menneet turhuudet tekevät meistä sellaisia kuin olemme. Ja kuolema korjaa turhan elämämme. Joten eiköhän se nyt ole siinä jo.
01.03.2023 13:09
Kyllä. Varsinaisesti ja ihan tahalleni. Heh.
Mä oon sellainen gangsta...
01.03.2023 12:22
Niin en ole koskaan ajanut ylinopeutta .. enkä aja. Se on vissi ja varma.
Tuosta sun poliisitarinasta tuli mieleen ..
Töissä meillä oli yksi todella vittumainen laite rakennettavaksi.. siitä ei juuri kukaan tykännyt. Lopulta niitä valmistettiin vaan Kiinaan ja kaikki toivoivat että sekin loppuisi.
No se päivä koitti, viimeinen laite tuli valmistettavaksi ja mä piirsin pienen punaisen sydämen sen laitteen sisälle piiloon. Sillain, että ulkokuori tulisi peittämään sen. Asiakas ei saisi koskaan tietää siitä.
No meni kolmisen viikkoa.. tai jotain.. unohdin koko tapauksen. Esinainen tuli kyselemään multa siitä viimeisestä laitteesta kun listoista näki, että olin sen valmistuksessa ollut mukana..
Mä olin että joo, olin valmistamassa sitä. Hänen ilmeensä tiukkeni ja hän kysyi siitä pienestä punaisesta sydämestä. Toki heti myönsin tehneeni sen. Ja siitäkö helvetti repesi. Uhkaili minua varoituksella ja ties millä. Mä en pystynyt kuin nauramaan tilanteelle.
Enkä kyllä vieläkään ymmärrä, että olisin toiminut jotenkin pahasti väärin. Mutta pyysin anteeksi ja lupasin, etten tee niin enää koskaan. Se riitti esinaiselleni.
Minua lähinnä huvittaa koko juttu edelleen.
01.03.2023 12:15
Mullakin on ikävä Funiksen monologeja.
01.03.2023 11:57
No niin. Tämä on mullekin vähän uutta, mutta olen päättänyt yrittää sivuuttaa koko asian. Olen kuin en olisikaan. Ei mulla muuten hermo kestä.
01.03.2023 10:34
Niin. Hitsi mä toivoisin näkeväni sinut unelmiesi naisen kanssa. Se olisi jotain joka saisi minun realistisuuteen taipuvan mielenlaatuni kannalta kuin positiivisen läjäyksen päin näköä. Semmoinen puff!!
Uskon positiiviseen voimaan ja sen varassa elän. Uskon että kaikki on mahdollista, vaikkakin todennäköisyydet olisivatkin pienet.
Tämä keskustelu sinun kanssasi hattaramaailmasta on ollut hyvin antoisa ja lämmittänyt sydäntäni. Joten kiitos. Kiitos hyvästä keskustelusta. Luulen oppineni sinulta jotakin. Ainakin sen, että on vielä ihmisiä jotka uskovat rakkauteen kuten sinä.
Ja se tuntuu minusta hyvälle.
01.03.2023 09:24
Niin eikös se noissa ole se juttu, että vaikka jättää katsomatta, niin kun palaa sen pariin, niin ei ole menettänyt mitään. Sama sitten oliko kyse saippuadraamasta vai palstadraamasta..
28.02.2023 22:12
Niih.. tämä nyt on tälläinen pikkukuohunta. Menee varmasti pian ohi.
28.02.2023 22:01
No palstadraamaa. Rande on ystävällinen siihen pisteeseen kuin on. Kaikilla meillä on oma rajamme.
En lähde analysoimaan tuota tilannetta, kun en ole osallinen. Enkä aio osallistuakaan. Mutta panelttelu, valehteleminen ja haukkuminen.. se ei ole asiallista. Siihen puutun tai ainakin suutun.. heh.
Ei minunkaan mielestä palsralta tarvitse ketään savustaa ulos tai pois. Kyllä tänne mahtuu kaikenlaiset keskustelijat.
Vaatii vain hieman käytöstapoja olla hyökkäämättä jokaisen erimielisen kimppuun.
Jos on oppinut elämässään, että kiukuttelemalla, uhriutumalla ja muutoin temppuilemalla saa tahtonsa läpi, se ei päde täällä. Se on epäkypsää toimintaa, jota ei tule sallia. Varsinkaan jos se menee perättömään valehtelemiseen ja haukkumiseen. Ja tuota täällä on esiintynyt viime päivinä.
28.02.2023 21:49
Sä jaksat odottaa .. okei, olet välillä kärsimätön, mutta sulla on selvät sävelet. Sulle on se rakas tärkein prioriteetti ja sulla on paljon rakkautta annettavana.
Tavallaan olen jopa kade sinulle, että pystyt tuohon. Mutta kai sä ymmärrät että jokainen haavekuva siitä elämäsi pocahontaksesta eriyttää sinua kauemmas todellisuudesta. Mitä tarkempi ja yksityiskohtaisempi sun haaveilusi on, sitä todennäköisemmin et tule häntä löytämään.
Kuitenkin sielujeni silmin näen, että olisitte vuosisadan rakkaustarina.. jos uskoisin satuihin. Ja tavallaan haluaisin uskoa.
Ja sairauteni diagnoisoitiin lopulta ms-taudiksi.
Olen sen kertonut tuolla missä huseeraan.
28.02.2023 21:14
Ymmärrän sun näkemyksesi. Elämä on..
28.02.2023 20:58
Jep.
Mulla oli aikanaan miespuolinen ystävä ja olin hänen wingwomaninsa Heldingin yössä. Sekin onnistuu.
28.02.2023 20:57
No mä ymmärrän.. se on upottava suo. Sinne kun lähtee, sitä uppoaa mukana tai rämpii pois.
Kannustava on hyvä olla, se on hienoa ja ihailtavaa, mutta rajansa kaikella. Tässä välissä nostan hattuani sinulle ja Mikkojuhanille. Teidän pitkämielinen lempeys on käsinkosketeltavan hienoa.
28.02.2023 20:54
Se on juurikin noin.
28.02.2023 20:50
440 / 806