Deittailu lihavana miehenä

Anonyymi-ap

Olen siis lihava, 36 -vuotias mies ja ollut sinkku jo todella pitkään. Haluaisin kyllä käydä treffeillä, mutta en ole kehdannut ladata mitään deittiappeja, koska olen ajatellut etten painoni takia kuitenkaan kelpaa kenellekään.

Olen aina ollut hieman epävarma uusien ihmisten tapaamisessa, jos olisin normaalipainoinen, ehkä sentään kehtaosin lähestyä naisia. Nyt olen elänyt jo pitkään sellaista "sitten kun" elämää. Eli "sitten kun" olen normaalipainoinen voin tapailla naisia jne. Nyt kuitenkin alkaa näyttää siltä, ettei tämä "sitten kun" elämäni ehkä koskaan koita. Haluaisin yrittää tapailla naisia, vaikka toki ymmärrän, että monet naiset eivät varmaan halua deittailla "isoja" miehiä. Haluaisin kuitenkin edes yrittää.

Ongelmani on tämä: miten minun kannattaisi tuoda painoni esiin? Latasin jo viime joulukuussa tinderin ja otin siihen joulukuun alussa muutaman kasvokuvan. Kokovartalokuvia en profiiliini laittanut. En oikein uskalla tutustua kehenkään naiseen, kun ajattelen etteivät he takuulla haluaisi minua treffailla, jos tietäisivät todellisen kokoni...

Mikä teidän mielestänne olisi näistä paras vaihtoehto? Lataanko uusia kuvia, joissa lihavuuteni tulee paremmin esiin? Entä mitä mieltä olette vaihtoehdosta, että kerron ihan reilusti profiilitekstissäni olevani lihava? Tai mitä jos ilmoittaisin asian viestien vaihdossa? Silloin nainen saisi vielä tilaisuuden perääntyä tapaamisesta, jos ylipaino on hänelle hyvin suuri "turn-off".

79

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen sanonut tämän ennemminkin muissa ketjuissa, mutta uskon että elämäntavat ovat parisuhteessa ratkaisevampi asia kuin paino.

Et voi viihtyä kuin toisen sellaisen kanssa, jolla on samanlaiset tai lähes samanlaiset elämäntavat kuin sinulla. Unen, liikunnan ja ravinnon määrä ja laatu ovat tärkeitä asioita, eikä moni ole valmis tinkimään niistä parisuhteessa. Ja miksi pitäisikään?

Minulle on tärkeää, ettei mies kavahda sitä, että nostan mielelläni rautaa. Lihakseni kasvavat ja ovat jo kasvaneet nopeammin kuin naisilla yleensä. Vaadin säännöllisen päivärytmin, eläinproteiini- ja kasvispitoisen ruuan säännöllisellä rytmillä ja sen, että alkoholin rooli elämässä on minimaalinen ja muiden päihteiden olemassaoloa ei ole. Jos ja kun mies noudattaa samantyylistä elämää, painolla on hyvin vähän merkitystä. Vastaavasti vaadin, että mies pitää niistä tai ainakin hyväksyy ne asiat ulkonäössäni, joihin en voi elämäntavoillani vaikuttaa. Lisäksi täytyy hyväksyä lihaspullisteluni. 💪

Tämä on vain minun mielipiteeni. Eri mieltä saa olla.

🦄

• Anonyymi

Hyvä mummomielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä mummomielipide.

Kiitos. Mummot ovat viisaita.👵😊

🦄

• Anonyymi

Laihduta. Läski ja makkarat pois.

• Anonyymi

Laitat sellaisen nassukuvan missä näkyy kaulanseutu / hartiat. Kyllä se riittää. Naisia ja heidän älykkyyttään on turha aliarvioida, kyllä he osaavat johtopäätökset ja ratkaisut tehdä.

Pääasia että olet rehellisesti sitä mitä olet.

-keinovaginamies-

• Mä olen samaa mielipuolta sun kanssa. 👍

• Anonyymi

Ehkä pitäis katsella sellaista vähän isompaa tyttöä ..

• No. Mulla ei ole kokemusta tuosta deittimaailmasta, mutta kannustaisin rehellisyyteen. Silloin kiinnostus on ainakin aitoa, jos sitä saa. Ymmärtääkseni Tinder on pintaliitopaikka ja siellä pärjää vain ulkonäöllä.

Ehkä jokin toinen sovellus olisi vähemmän pinnallinen.

Itse viehätyn miehessä juuri siitä itsevarmuudesta, että hän viihtyy nahoissaan. Oli se nahka sitten iso tai pieni.

• Anonyymi

Sinkut palsta on paras deitti appi

• Anonyymi kirjoitti:

Sinkut palsta on paras deitti appi

No oli minulle. En kiellä sitä.

• Anonyymi

Voi sinua. 133 kiloisena menin naimisiin ja nykyään 90 kiloisena olen saanut jopa hylkääviä vastauksia treffiehdotuksiin.

Olen pitkä ja punttiukko, joten 90kg on ns. Normaalipaino, mutta 133 kiloisena olin ihan vain voimakas läski.

Elä nyt viitsi ajatella ylipainoa. Suggesoi itsesi tilaan, jossa olet Jumalan lahja naisille, niin loppu sujuu itsestään.

>simiti<

• Tämä oli hyvä. Peukut.

• Joo se on tärkeää että hyväksyy itse itsensä ja on sinut itsensä kanssa oli sitten minkä kokoinen tahansa.🙂.

• Hyvä anonyymi-ap, kirjoitat aloituksessasi, että olet ollut sinkku "jo pitkään". Ymmärrän asian siten, että olet ehkä joskus ollut parisuhteessa. - Anteeksi uteliaisuuteni, mutta liittyikö tuon parisuhteen päättymiseen jotakin sellaista suuttumusta, ahdistusta tai epätoivoisuutta, joka aiheutti sinulle paineen syödä ja ylipainoa alkoi kertyä silloin?
      Vai oletko aina ollut suurikokoinen?

Jos olet aina ollut ylipainoinen, on sinua saatettu kiusata jo kouluaikana ja se on tuhonnut itsetuntosi.

Toki ihmisen kannattaa aina pyrkiä normaalipainoon, mutta siinäkin tavoitteessa auttaa se, että sinulla on ympärilläsi sinua tukevia ihmisiä ja etenkin, jos saisit korjattua vääristyneet ajatukset itsestäsi. - Siis sellaiset, että sinua ei ole kiva katsella tai että kukaan nainen ei koskaan tule huomaamaan sinua tai pitämään sinusta juuri sellaisena kuin olet. - Muista, että sinä olet arvokas juuri sellaisena kuin olet ja olet myös enemmän kuin se lihavan ihmisen leima, mihin ehkä lokeroit itsesi.

Minä olen sinuun verrattuna täti-ihminen, mutta voin toki kertoa naisen ajatuksia tästä 🙂

Kasvo-/rintakuvat sinusta ovat ihan riittävät deittiprofiilissa. Ne ovat jopa toivottavia. - Hymyile (!) ja katso suoraan kameraan suoraan siten, että silmäsi näkyvät hyvin 😉

En ehkä sanoisi tekstissä, että olet lihava, jos se tuntuu sinusta epämukavalta. Voithan kertoa olevasi iso mies, jolla on lämmin sydän ja sylissä tilaa 🙂

P.S. Sinun tekstisi näyttää sujuvalta ja oikeinkirjoitus oikein hyvältä. - Sekin saattaa kiinnostaa joitakin naisia 😉 - Eihän sinun tarvitse edes yrittää miellyttää kaikkia naisia. Riittää, kun löydät sen yhden kainaloisen. - Tsemppiä 👍

• Anonyymi

Pidätkö sinäkin (= järkevältä kuulostava henkilö) aloittajan ongelmana ulkonäköä eikä elämäntyyliä?

Ulkonäkö on lopputulos, seuraus ja joustava asia. Juurisyy on elämäntapa. Eikö ulkonäköä ongelmallisempaa ole se, että toinen haluaisi viettää lauantain 24-packin äärellä ja toinen kuntosalilla? Toinen haluaisi syödä pizzaa ja toinen kanaa ja vihanneksia?

Hyvät ketjun ihmiset, minä en ymmärrä teitä. Ketään. Olette epäloogisia, lyhytnäköisiä ja ymmärtämättömiä parisuhteiden dynamiikasta 😵😵😵

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö sinäkin (= järkevältä kuulostava henkilö) aloittajan ongelmana ulkonäköä eikä elämäntyyliä?

Ulkonäkö on lopputulos, seuraus ja joustava asia. Juurisyy on elämäntapa. Eikö ulkonäköä ongelmallisempaa ole se, että toinen haluaisi viettää lauantain 24-packin äärellä ja toinen kuntosalilla? Toinen haluaisi syödä pizzaa ja toinen kanaa ja vihanneksia?

Hyvät ketjun ihmiset, minä en ymmärrä teitä. Ketään. Olette epäloogisia, lyhytnäköisiä ja ymmärtämättömiä parisuhteiden dynamiikasta 😵😵😵

🦄

Kukahan täällä on epälooginen?

Kaveri kysyy mitä kannattaisi tehdä Tinder-profiilinsa kanssa ja joku alkaa saarnaamaan elämäntavoista tai niiden yhteensopivuuksista omasta näkökulmastaan.

Onko se niin vaikeaa vastata siihen mitä kysyttiin?

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan täällä on epälooginen?

Kaveri kysyy mitä kannattaisi tehdä Tinder-profiilinsa kanssa ja joku alkaa saarnaamaan elämäntavoista tai niiden yhteensopivuuksista omasta näkökulmastaan.

Onko se niin vaikeaa vastata siihen mitä kysyttiin?

-keinovaginamies-

Minun mielestäni vasta minun vastaukseni on ollut looginen. Pahoittelut, jos se tuntuu saarnalta. Voiko joku edes ajatella niin, että ulkonäkö olisi tuossa se ongelma? En kertakaikkiaan voi ymmärtää sitä, eikä sinun ontuva yrityksesi selittää asiaa auttanut millään tavalla.

Luulen, ettei kenellään tähän ketjuun vastanneilla ole mitään käsitystä siitä, mitä tapahtuu, jos kaksi eri elämätavoilla varustettua ihmistä viettää aikaa yhdessä. 😵 Ei aloittajakaan näytä sitä ymmärtävän.

Olen (loogisena ihmisenä) sitä mieltä, että suhde muodostetaan Tinder-kuvan kohteena olevan ihmisen kanssa. Ei itse kuvan kanssa.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

🦄

Minusta on lyhytnäköistä se, jos joku ei ymmärrä, että elämä pitää elää tänään eikä "sitten kun".

Tottakai ylipaino on yleensä kohonnut terveysriski. Ei sitä kukaan kielläkään.

Sinä olet varmaan minua nuorempikin, mutta lisäksi meillä taitaa olla erilainen näkemys siitä, mitä odotamme parisuhteelta. 🤔 Minä olen ihminen, joka tarvitsee paljon (tai ainakin jonkin verran) omaa aikaa ja tilaa. Minä en haluaisikaan elää 24/7 pitämällä miehen kädestä kiinni. - Meillä ei tarvitse olla samat harrastukset. Riittää, että meillä olisi aina keskusteltavaa, kun olemme yhdessä. - Tai.. No.. Kyllä joskus on ihan hyvä olla myös hiljaa yhdessä, mutta se on toinen juttu.🙂

Pohjimmiltaan kyse on siitä, että parisuhteessa paitsi rakastat, myös arvostat kumppaniasi. - Minusta näyttää siltä, että sinä Anonyymi 🦄 et voisi arvostaa ylipainoista elämänkumppania ja se on sinun hyvä tiedostaa.

Anonyymi-ap:n ei tosiaan tarvitsekaan miellyttää kaikkia naisia. Hän tarvitsee vain yhden naisen, joka arvostaa ja rakastaa häntä juuri sellaisena kuin hän on ja näen sen täysin mahdolliseksi saavuttaa. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni vasta minun vastaukseni on ollut looginen. Pahoittelut, jos se tuntuu saarnalta. Voiko joku edes ajatella niin, että ulkonäkö olisi tuossa se ongelma? En kertakaikkiaan voi ymmärtää sitä, eikä sinun ontuva yrityksesi selittää asiaa auttanut millään tavalla.

Luulen, ettei kenellään tähän ketjuun vastanneilla ole mitään käsitystä siitä, mitä tapahtuu, jos kaksi eri elämätavoilla varustettua ihmistä viettää aikaa yhdessä. 😵 Ei aloittajakaan näytä sitä ymmärtävän.

Olen (loogisena ihmisenä) sitä mieltä, että suhde muodostetaan Tinder-kuvan kohteena olevan ihmisen kanssa. Ei itse kuvan kanssa.

🦄

Varmaan sitten jotain hevoisenpää -logiikkaa.

Ymmärtääkseni en selittänyt yhtään mitään. Annoin vain yhden ratkaisuehdotuksen yksinkertaiseen kysymykseen.

En minä ala täällä kenenkään parisuhdeneuvojaksi avioliittoon saakka tai muutenkaan kyökkipsykiatriksi.

Enkä myöskään ota kantaa kenenkään elämäntapoihin.
        Minä tiedän aivan hyvin minkälaista on elää saman katon alla ihmisen kanssa jonka elämäntavat poikkeavat omista vuorokausirytmistä ja syömisestä alkaen. On tätä jo aika kauan harrastettu. Tässä tarvitaan sitä oikeaa suvaitsevaisuutta.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Minusta on lyhytnäköistä se, jos joku ei ymmärrä, että elämä pitää elää tänään eikä "sitten kun".

Sinä olet varmaan minua nuorempikin, mutta lisäksi meillä taitaa olla erilainen näkemys siitä, mitä odotamme parisuhteelta. 🤔 Minä olen ihminen, joka tarvitsee paljon (tai ainakin jonkin verran) omaa aikaa ja tilaa. Minä en haluaisikaan elää 24/7 pitämällä miehen kädestä kiinni. - Meillä ei tarvitse olla samat harrastukset. Riittää, että meillä olisi aina keskusteltavaa, kun olemme yhdessä. - Tai.. No.. Kyllä joskus on ihan hyvä olla myös hiljaa yhdessä, mutta se on toinen juttu.🙂

Pohjimmiltaan kyse on siitä, että parisuhteessa paitsi rakastat, myös arvostat kumppaniasi. - Minusta näyttää siltä, että sinä Anonyymi 🦄 et voisi arvostaa ylipainoista elämänkumppania ja se on sinun hyvä tiedostaa.

Anonyymi-ap:n ei tosiaan tarvitsekaan miellyttää kaikkia naisia. Hän tarvitsee vain yhden naisen, joka arvostaa ja rakastaa häntä juuri sellaisena kuin hän on ja näen sen täysin mahdolliseksi saavuttaa. 🙂

Yksisarvinen on 65-vuotias.

• Anonyymi kirjoitti:

Yksisarvinen on 65-vuotias.

Anteeksi oletukseni, jos noin on?
        Minulle tuli vain mielleyhtymä vielä aloittajaakin nuorempaan ihmiseen.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Olen saanut saman mielikuvan, että hän olisi kovinkin nuori ehdottomuuksissaan, mutta ei siitä sen enempää.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Nyt meni ihan metsään. 🌲🌲🌲

Minäkin tarvitsen paljon aikaa ja tilaa. Minulla on harrastus, joka vie vielä kuntosaliakin enemmän aikaa ja voimia, eikä mieheni ole siinä mukana. Onneksi hänkin tarvitsee paljon tilaa ja omaa aikaa. En tiedä mistä keksit tuon, että minun mielestäni pitäisi olla aina yhdessä. En ole koskaan sanonut sellaista. Eli kuvittelit asian ja se oli virheellinen kuvitelma.

Minä voin arvostaa ihmistä kokoon katsomatta. Olen seurustellut aivan eri kokoisten ihmisten kanssa ja olen itsekin ollut elämäni aikana eri kokoinen ja muotoinen. En ymmärrä sitäkään, mistä keksit, että nimenomaan minulle kehon muoto olisi tärkeä.

Minusta tuntuu, että missasit kokonaan KAIKEN sen, mitä alun perinkin yritin kertoa. Sen sijaan aloit tehdä minusta perusteettomia oletuksia. Erittäin ärsyttävää. Ja ennen kaikkea epäloogista. Saisit pyytää anteeksi.

Olen myös sitä mieltä, että ap tarvitsee vain yhden ihmisen, joka rakastaa ja arvostaa häntä. Edelleen olen sitä mieltä, ettei rakastaminen eikä arvostaminen onnistu, jos elämäntavat ovat liian erilaiset.

🦄

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Juu, kyllä tuosta useampi kymmenen vuotta vielä pitää vähentää.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut saman mielikuvan, että hän olisi kovinkin nuori ehdottomuuksissaan, mutta ei siitä sen enempää.

-keinovaginamies-

Sinun kömpelöt kaksimielisyytesi ovat kuin suoraan yläasteikäisen näppäimiltä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kömpelöt kaksimielisyytesi ovat kuin suoraan yläasteikäisen näppäimiltä.

🦄

Kiitos.
        Minäkin pidän minusta. Vähän myös sinustakin :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sitten jotain hevoisenpää -logiikkaa.

Ymmärtääkseni en selittänyt yhtään mitään. Annoin vain yhden ratkaisuehdotuksen yksinkertaiseen kysymykseen.

En minä ala täällä kenenkään parisuhdeneuvojaksi avioliittoon saakka tai muutenkaan kyökkipsykiatriksi.

Enkä myöskään ota kantaa kenenkään elämäntapoihin.
        Minä tiedän aivan hyvin minkälaista on elää saman katon alla ihmisen kanssa jonka elämäntavat poikkeavat omista vuorokausirytmistä ja syömisestä alkaen. On tätä jo aika kauan harrastettu. Tässä tarvitaan sitä oikeaa suvaitsevaisuutta.

-keinovaginamies-

"Ymmärtääkseni en selittänyt yhtään mitään."

Et todellakaan selittänyt, ja omassa vastauksessani vihjasin, että sinun olisi pitänyt selittää. Edellinen viestisi oli nimittäin tyhjää täynnä.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tarvitsen paljon aikaa ja tilaa. Minulla on harrastus, joka vie vielä kuntosaliakin enemmän aikaa ja voimia, eikä mieheni ole siinä mukana. Onneksi hänkin tarvitsee paljon tilaa ja omaa aikaa. En tiedä mistä keksit tuon, että minun mielestäni pitäisi olla aina yhdessä. En ole koskaan sanonut sellaista. Eli kuvittelit asian ja se oli virheellinen kuvitelma.

Minä voin arvostaa ihmistä kokoon katsomatta. Olen seurustellut aivan eri kokoisten ihmisten kanssa ja olen itsekin ollut elämäni aikana eri kokoinen ja muotoinen. En ymmärrä sitäkään, mistä keksit, että nimenomaan minulle kehon muoto olisi tärkeä.

Minusta tuntuu, että missasit kokonaan KAIKEN sen, mitä alun perinkin yritin kertoa. Sen sijaan aloit tehdä minusta perusteettomia oletuksia. Erittäin ärsyttävää. Ja ennen kaikkea epäloogista. Saisit pyytää anteeksi.

Olen myös sitä mieltä, että ap tarvitsee vain yhden ihmisen, joka rakastaa ja arvostaa häntä. Edelleen olen sitä mieltä, ettei rakastaminen eikä arvostaminen onnistu, jos elämäntavat ovat liian erilaiset.

🦄

"Edelleen olen sitä mieltä, ettei rakastaminen eikä arvostaminen onnistu, jos elämäntavat ovat liian erilaiset." - Minä en ole tästä eri mieltä, mutta mihin tämä oli vastaus?

Aloittaja ei mielestäni edes vihjannut siihen suuntaan, että hänellä olisi kiikarissa joku tietty, hyvin erilaisilla elämäntavoilla varustettu henkilö, jonka kiintymystä hän tavoittelee.

Hän haluaa yrittää tapailla naisia. - Kaikilla naisilla ei ole samanlaiset elämäntavat kuin sinulla, Anonyymi 🦄.

Aloittajan kysymykset liittyivät siihen, millaisen kuvan hän laittaisi deittiprofiiliin tai kuinka hän itseään kuvailisi, jotta nainen ei sitten pettyisi hänen ulkonäköönsä, kun he tapaavat. - Vastauksessani minä halusin antamieni ehdotusten lisäksi rohkaista aloittajaa ajattelemaan olevansa sellaisenaan arvokas ihminen ja olemaan liikaa korostamatta itsekään jotakin seikkaa itsessään, minkä johdosta hänellä on huono itsetunto.

Tästä voisin lisäksi todeta, että suutarin lapsella ei ole kenkiä. 🙂 Mutta periaatteessa minäkin tiedän, kuinka tuon ajatuskulun kannattaisi mennä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ymmärtääkseni en selittänyt yhtään mitään."

Et todellakaan selittänyt, ja omassa vastauksessani vihjasin, että sinun olisi pitänyt selittää. Edellinen viestisi oli nimittäin tyhjää täynnä.

🦄

Sä olet kovin aggressiivisen oloinen. Onks sun testot koholla?

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

"Edelleen olen sitä mieltä, ettei rakastaminen eikä arvostaminen onnistu, jos elämäntavat ovat liian erilaiset." - Minä en ole tästä eri mieltä, mutta mihin tämä oli vastaus?

Aloittaja ei mielestäni edes vihjannut siihen suuntaan, että hänellä olisi kiikarissa joku tietty, hyvin erilaisilla elämäntavoilla varustettu henkilö, jonka kiintymystä hän tavoittelee.

Hän haluaa yrittää tapailla naisia. - Kaikilla naisilla ei ole samanlaiset elämäntavat kuin sinulla, Anonyymi 🦄.

Aloittajan kysymykset liittyivät siihen, millaisen kuvan hän laittaisi deittiprofiiliin tai kuinka hän itseään kuvailisi, jotta nainen ei sitten pettyisi hänen ulkonäköönsä, kun he tapaavat. - Vastauksessani minä halusin antamieni ehdotusten lisäksi rohkaista aloittajaa ajattelemaan olevansa sellaisenaan arvokas ihminen ja olemaan liikaa korostamatta itsekään jotakin seikkaa itsessään, minkä johdosta hänellä on huono itsetunto.

Tästä voisin lisäksi todeta, että suutarin lapsella ei ole kenkiä. 🙂 Mutta periaatteessa minäkin tiedän, kuinka tuon ajatuskulun kannattaisi mennä..

"Hän haluaa yrittää tapailla naisia. - Kaikilla naisilla ei ole samanlaiset elämäntavat kuin sinulla, Anonyymi 🦄."

Olenko vihjannut että olisi? Enkö ole koko ajan toistanut, että on tärkeää löytää ihminen, jolla on samanlaiset elämäntavat kuin itsellä? Aloittajan kannattaa siis kuvailla elämäntapojaan deitti-ilmoituksessa.

"Aloittaja ei mielestäni edes vihjannut siihen suuntaan, että hänellä olisi kiikarissa joku tietty, hyvin erilaisilla elämäntavoilla varustettu henkilö, jonka kiintymystä hän tavoittelee."

Aloittaja ei ymmärrä ulkonäön ja elämäntapojen suhdetta.

Xena-183, lopetan keskustelun kanssasi. Sinä ymmärrät minut koko ajan joko tahtomattasi tai ilkeyttäsi väärin, eikä se vie tätä keskustelua millään tavalla eteen päin.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Luuletko että rauta nousee pelkän estrogeenin voimalla?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eivät ole. Minä vain siedän huonosti ihmisiä, jotka eivät osaa tai halua ajatella.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

"Hän haluaa yrittää tapailla naisia. - Kaikilla naisilla ei ole samanlaiset elämäntavat kuin sinulla, Anonyymi 🦄."

Olenko vihjannut että olisi? Enkö ole koko ajan toistanut, että on tärkeää löytää ihminen, jolla on samanlaiset elämäntavat kuin itsellä? Aloittajan kannattaa siis kuvailla elämäntapojaan deitti-ilmoituksessa.

"Aloittaja ei mielestäni edes vihjannut siihen suuntaan, että hänellä olisi kiikarissa joku tietty, hyvin erilaisilla elämäntavoilla varustettu henkilö, jonka kiintymystä hän tavoittelee."

Aloittaja ei ymmärrä ulkonäön ja elämäntapojen suhdetta.

Xena-183, lopetan keskustelun kanssasi. Sinä ymmärrät minut koko ajan joko tahtomattasi tai ilkeyttäsi väärin, eikä se vie tätä keskustelua millään tavalla eteen päin.

🦄

Minun nähdäkseni sinä tulit ärhäkkänä kommentoimaan minun vastaustani.

"Eikö ulkonäköä ongelmallisempaa ole se, että toinen haluaisi viettää lauantain 24-packin äärellä ja toinen kuntosalilla? Toinen haluaisi syödä pizzaa ja toinen kanaa ja vihanneksia?"

Tämä oli ainoa vihje, minkä annoit siitä, mikä mielestäsi oli virheellistä joko aloittajassa tai minun vastauksessani.

Minustakin tuntuu siltä, että emme nyt puhu ihan samaa kieltä, joten minulle sopii hyvin, että päätämme kanssasi keskustelun tästä aiheesta.

Aloittaja lienee kuitenkin saanut mielikuvan siitä, mitä halusin hänelle viestiä ja se riittää minulle.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Minun nähdäkseni sinä tulit ärhäkkänä kommentoimaan minun vastaustani.

"Eikö ulkonäköä ongelmallisempaa ole se, että toinen haluaisi viettää lauantain 24-packin äärellä ja toinen kuntosalilla? Toinen haluaisi syödä pizzaa ja toinen kanaa ja vihanneksia?"

Tämä oli ainoa vihje, minkä annoit siitä, mikä mielestäsi oli virheellistä joko aloittajassa tai minun vastauksessani.

Minustakin tuntuu siltä, että emme nyt puhu ihan samaa kieltä, joten minulle sopii hyvin, että päätämme kanssasi keskustelun tästä aiheesta.

Aloittaja lienee kuitenkin saanut mielikuvan siitä, mitä halusin hänelle viestiä ja se riittää minulle.

Minä kuitenkin luen, mitä kirjoitat. Sinulla on ollut tapana tempaista hatustasi asioita ja vastata minulle niiden perusteella.

En pidä ärhäkkyyttä ongelmallisena niin kauan kuin keskusteluun ei vedetä kuviteltuja asioita.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Luuletko että rauta nousee pelkän estrogeenin voimalla?

🦄

Aika laimeeta lesoo jollain levyjen heiluttelul, niin jotai 00-lukuu, sammakonreidet on so last season.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä kuitenkin luen, mitä kirjoitat. Sinulla on ollut tapana tempaista hatustasi asioita ja vastata minulle niiden perusteella.

En pidä ärhäkkyyttä ongelmallisena niin kauan kuin keskusteluun ei vedetä kuviteltuja asioita.

🦄

Olemmeko siis keskustelleet erimielisesti ennenkin jostakin, kun puhut noin laveasti?

Jos tarkoitat, että olisin kaivanut tästä ketjusta esiin sinun alkuperäisen vastauksesi aloittajalle siinä kohtaa kun aloitit keskustelun minun kanssani tai jopa ennen kuin vastasin itse, niin en valitettavasti ole tehnyt näin. - Näin kesken työpäivän tämä kirjoittelu perustuu korkeintaan aloituksen lukemiseen, kuten nytkin.🙂

Nyt kun katsoin Sinun alkuperäistä vastaustasi aloittajalle, niin näyt kyllä kertovan siinäkin, että mielestäsi "elämäntavat ovat parisuhteessa ratkaisevampi asia kuin paino".

Mutta nimenomaan sinä Et vastannut kysyjälle kuten nyt sanoit, että "olisi tärkeää löytää ihminen, jolla on samanlaiset elämäntavat kuin itsellä" tai että aloittajan kannattaa kuvailla elämäntapojaan deitti-ilmoituksessa.
        - Ehkäpä hän bongaa ajatuksesi ketjun täällä kohdassa, jos jaksaa lukea näin pitkälle 👍

Se, mihin erityisesti kiinnitin nyt huomiota alkuperäisessä vastauksessasi on: "Eri mieltä saa olla." - Tuon jälkeen käymäsi keskustelu minun tai muidenkaan keskustelijoiden kanssa ei kyllä kovin paljon puolla noita sanojasi. 🤔

Taidat lisäksi olla ihminen, joka aina haluaa saada viimeisen sanan 🤔

On varmaankin syytä tosiaan päättää keskustelumme tähän, kuten lupasitkin jo tuolla aiemmassa kommentissasi. - Kiitos keskustelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Yksisarvinen on fledan serkku.

• Anonyymi

Ei lihavan sylissä ole tilaa kun maha tulee tielle.

• Anonyymi kirjoitti:

🦄

Mun mielestä sä olet kyllä myös missannut täysin mitä muut ovat yrittäneet sanoa ja sivuuttanut kokonaan sen mikä heidän pointtinsa on koska mielestäsi tiedät paremmin kuin kukaan muu. Näin se mulle näyttäytyy. Ihan kuin sä hakisit tarkoituksella jotain konfliktia. Tämä siis vain mun mielipide. He ovat meinaan mielestäni selittäneet juurikin sitä että ulkonäöllä ei ole merkitystä kaikille ja tärkeää on myös että itse hyväksyy itsensä ja on sinut itsensä kanssa.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Olen alkoholisti. Monta vuotta jo parisuhteessa absolutistin kanssa. Olen myös yökukkuja, toinen menee nukkumaan kymmeneltä. Sekä kasvissyöjä. Toinen ei muuta söisikään kuin lihaa.

Kukin tyylillään siis.

• Anonyymi kirjoitti:

No eivät ole. Minä vain siedän huonosti ihmisiä, jotka eivät osaa tai halua ajatella.

🦄

Tai ehkä he osaavat mutta sä et osaa sitä täydellisyydeltäsi nähdä. Tämä taas vain se kuva minkä mä itse saan.🙂.

• Xena-183 kirjoitti:

Olemmeko siis keskustelleet erimielisesti ennenkin jostakin, kun puhut noin laveasti?

Jos tarkoitat, että olisin kaivanut tästä ketjusta esiin sinun alkuperäisen vastauksesi aloittajalle siinä kohtaa kun aloitit keskustelun minun kanssani tai jopa ennen kuin vastasin itse, niin en valitettavasti ole tehnyt näin. - Näin kesken työpäivän tämä kirjoittelu perustuu korkeintaan aloituksen lukemiseen, kuten nytkin.🙂

Nyt kun katsoin Sinun alkuperäistä vastaustasi aloittajalle, niin näyt kyllä kertovan siinäkin, että mielestäsi "elämäntavat ovat parisuhteessa ratkaisevampi asia kuin paino".

Mutta nimenomaan sinä Et vastannut kysyjälle kuten nyt sanoit, että "olisi tärkeää löytää ihminen, jolla on samanlaiset elämäntavat kuin itsellä" tai että aloittajan kannattaa kuvailla elämäntapojaan deitti-ilmoituksessa.
        - Ehkäpä hän bongaa ajatuksesi ketjun täällä kohdassa, jos jaksaa lukea näin pitkälle 👍

Se, mihin erityisesti kiinnitin nyt huomiota alkuperäisessä vastauksessasi on: "Eri mieltä saa olla." - Tuon jälkeen käymäsi keskustelu minun tai muidenkaan keskustelijoiden kanssa ei kyllä kovin paljon puolla noita sanojasi. 🤔

On varmaankin syytä tosiaan päättää keskustelumme tähän, kuten lupasitkin jo tuolla aiemmassa kommentissasi. - Kiitos keskustelusta.

Mullekin vähän näyttäytyy tää asia niin että yksisarvisen on vaikea hyväksyä muiden vastauksia ja kokee omansa ainoaksi oikeaksi mahdolliseksi järkeväksi ja loogiseksi. Ja hiukan konfliktinhakuinenkin kuva hänestä tulee.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei lihavan sylissä ole tilaa kun maha tulee tielle.

Höpöhöpö kyllä on ja on enemmän mitä rakastaa eikä luut paina ja kolise kun ottaa syliin.😄.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Yksisarvisella on suuruusharha. Kaikki muut on väärässä ja hän oikeassa. Klassikko 😂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Todellakin saa olla eri mieltä, mutta mielestäni asialliseen keskusteluun kuuluu, että oma mielipide perustellaan.

Sinä et mielestäni perustellut sitä, miksi deittiprofiilin kuvalla tai ihmisen senhetkisellä painolla/kehonkoostumuksella olisi enemmän merkitystä kuin elämäntavoilla. Tämä oli se väite, jonka kyseenalaistin. Puhuit itsetunnosta, mikä oli hyvä juttu, mutta et ottanut parisuhteen elämäntapaeroja huomioon. Minä vastasin aloittajalle siten, että luulen hänen näkevän ongelman väärässä asiassa. Hän ei näe asioiden pintatasoa syvemmälle. Sinä näet ehkä osittain.

Aloit tehdä minusta ikäviä arvioita, jotka eivät pitäneet paikkaansa. Toisin sanoen et oikein perustellut sanomisiasi tai keksit oletuksia omasta päästäsi.

Viimeisin viestisi oli vihdoin asiallinen, kiitos siitä! 😊

🦄

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Mun mielestä sä olet kyllä myös missannut täysin mitä muut ovat yrittäneet sanoa ja sivuuttanut kokonaan sen mikä heidän pointtinsa on koska mielestäsi tiedät paremmin kuin kukaan muu. Näin se mulle näyttäytyy. Ihan kuin sä hakisit tarkoituksella jotain konfliktia. Tämä siis vain mun mielipide. He ovat meinaan mielestäni selittäneet juurikin sitä että ulkonäöllä ei ole merkitystä kaikille ja tärkeää on myös että itse hyväksyy itsensä ja on sinut itsensä kanssa.🙂.

Minä en usko ollenkaan siihen, etteikö ulkonäöllä sinällään olisi merkitystä. Sen sijaan uskon, että elämäntavoilla on enemmän merkitystä parisuhteessa kuin kehon muodolla.

Juu, kyllä minä keskustelupalstalla olen osittain sen vuoksi, että saisin uusia näkemyksiä. Mutta niitä ei saa, jos vastapuoli keskittyy henkilöhyökkäykseen. Osittain olen täällä myös sen vuoksi, että joku muu saisi minulta uusia näkemyksiä.

Kertoisitko oman mielipiteesi sen suhteen, kumpi on mielestäsi ratkaisevampaa parisuhteessa onnistumisessa: kehon koostumus/muoto vai elämäntapojen samankaltaisuus? Ja mielellään perustelut mukaan, koska muuten en jaksa olla täällä. 😵

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika laimeeta lesoo jollain levyjen heiluttelul, niin jotai 00-lukuu, sammakonreidet on so last season.

Vaikutanko minä henkilöltä, joka seuraisi trendejä ja tekisi valintojaan niiden mukaan?

🦄

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Mullekin vähän näyttäytyy tää asia niin että yksisarvisen on vaikea hyväksyä muiden vastauksia ja kokee omansa ainoaksi oikeaksi mahdolliseksi järkeväksi ja loogiseksi. Ja hiukan konfliktinhakuinenkin kuva hänestä tulee.🙂.

Ihan satavarmasti olen konfliktihakuinen. Sitä en ole ikinä kieltänyt.

Vaan nyt tämä keskustelu on tylsää, koska aloittaja ei ole vastannut minulle. Ei minua kiinnostaisi teidän muiden kanssa täällä lässyttää jostain muusta kuin itse aiheesta...

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en usko ollenkaan siihen, etteikö ulkonäöllä sinällään olisi merkitystä. Sen sijaan uskon, että elämäntavoilla on enemmän merkitystä parisuhteessa kuin kehon muodolla.

Juu, kyllä minä keskustelupalstalla olen osittain sen vuoksi, että saisin uusia näkemyksiä. Mutta niitä ei saa, jos vastapuoli keskittyy henkilöhyökkäykseen. Osittain olen täällä myös sen vuoksi, että joku muu saisi minulta uusia näkemyksiä.

Kertoisitko oman mielipiteesi sen suhteen, kumpi on mielestäsi ratkaisevampaa parisuhteessa onnistumisessa: kehon koostumus/muoto vai elämäntapojen samankaltaisuus? Ja mielellään perustelut mukaan, koska muuten en jaksa olla täällä. 😵

🦄

No mun mielestä se riippuu aivan täysin yksilöstä ja sen mieltymyksistä kuka nyt mitäkin itselleen tärkeimpänä pitää. Itselle ulkonäöllä ei juuri merkitystä ole. Tietenkin toiset ovat fyysisesti viehättävämpiä kuin toiset mutta se ei ole mitenkään se ratkaiseva asia tai pointti. Voi olla vaikka kuinka ulkoisesti viehättävä mutta jos se ihminen on ihmisenä sellainen kenestä en pidä niin en näe kyllä meillä yhteistä tulevaisuutta. Eikä oikein elämäntavoillakaan muuten ole merkitystä mulle paitsi sillä että en voisi sellaisen kanssa olla kuka on vahvasti kiinni päihde ja rikollismaailmassa koska olen itse tehnyt niin älyttömän vaikean ja ison työn siitä maailmasta eroon pääsemiseksi että en enää ikinä halua olla tekemisissä sen maailman kanssa jos ei pakko ole. Mutta ehkä sekään ei täysin ehdotonta ole koska voisin kuvitella että jos tapaisin ihmisen josta todella pidän ja välitän ja hänellä aito halu päästä pois siitä maailmasta olisi niin yrittäisin hänelle kyllä kaiken mahdollisen tukeni antaa. Mulle on tärkeintä se millainen ihminen on ihmisenä, omana itsenään ja se millainen henkinen yhteys välillämme on. En ehkä osaa asiaa kovin hyvin selittää mutta toivottavasti tuosta nyt jotain selvyyttä asiaan saa.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan satavarmasti olen konfliktihakuinen. Sitä en ole ikinä kieltänyt.

Vaan nyt tämä keskustelu on tylsää, koska aloittaja ei ole vastannut minulle. Ei minua kiinnostaisi teidän muiden kanssa täällä lässyttää jostain muusta kuin itse aiheesta...

🦄

Hienoa että tiedostat sen itsekin. Ja joo jokaista kiinnostaa omanlaisensa asiat. Jotkut taas tykkää höpöttää ihan vaan höpöttämisen ilosta.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No mun mielestä se riippuu aivan täysin yksilöstä ja sen mieltymyksistä kuka nyt mitäkin itselleen tärkeimpänä pitää. Itselle ulkonäöllä ei juuri merkitystä ole. Tietenkin toiset ovat fyysisesti viehättävämpiä kuin toiset mutta se ei ole mitenkään se ratkaiseva asia tai pointti. Voi olla vaikka kuinka ulkoisesti viehättävä mutta jos se ihminen on ihmisenä sellainen kenestä en pidä niin en näe kyllä meillä yhteistä tulevaisuutta. Eikä oikein elämäntavoillakaan muuten ole merkitystä mulle paitsi sillä että en voisi sellaisen kanssa olla kuka on vahvasti kiinni päihde ja rikollismaailmassa koska olen itse tehnyt niin älyttömän vaikean ja ison työn siitä maailmasta eroon pääsemiseksi että en enää ikinä halua olla tekemisissä sen maailman kanssa jos ei pakko ole. Mutta ehkä sekään ei täysin ehdotonta ole koska voisin kuvitella että jos tapaisin ihmisen josta todella pidän ja välitän ja hänellä aito halu päästä pois siitä maailmasta olisi niin yrittäisin hänelle kyllä kaiken mahdollisen tukeni antaa. Mulle on tärkeintä se millainen ihminen on ihmisenä, omana itsenään ja se millainen henkinen yhteys välillämme on. En ehkä osaa asiaa kovin hyvin selittää mutta toivottavasti tuosta nyt jotain selvyyttä asiaan saa.🙂.

Ajattelet aika samoin kuin minä, paitsi että seksuaalinen kiinnostukseni ei ole sidoksissa mihinkään yleiseen viehättävyyteen. Sen vuoksi millään "yleisellä viehättävyydellä" ei ole minulle merkitystä. Mutta muuten ymmärrän oikein hyvin ja olen pääosin samaa mieltä.

Ehkä laskisin elämäntavat mukaan tuohon henkiseen yhteyteen. On vaikea pitää itsestä tai toisesta huolta, jos toinen ei halua pitää huolta itsestään tai toisesta.

🦄

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Hienoa että tiedostat sen itsekin. Ja joo jokaista kiinnostaa omanlaisensa asiat. Jotkut taas tykkää höpöttää ihan vaan höpöttämisen ilosta.🙂.

Juu, mikään ei ole parempaa kuin kiivas ja asiallinen väittely. 😊

Mutta auta armias, jos vastapuoli alkaa vetää jäniksiä hatustaan. Ja vieläpä jos ne ovat asiattomia henkilöhyökkäyksiä. 😵 Se ei ole enää konfliktia, se on avointa sotaa, ja sillä menettää minun kunnioitukseni lopullisesti.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Ajattelet aika samoin kuin minä, paitsi että seksuaalinen kiinnostukseni ei ole sidoksissa mihinkään yleiseen viehättävyyteen. Sen vuoksi millään "yleisellä viehättävyydellä" ei ole minulle merkitystä. Mutta muuten ymmärrän oikein hyvin ja olen pääosin samaa mieltä.

Ehkä laskisin elämäntavat mukaan tuohon henkiseen yhteyteen. On vaikea pitää itsestä tai toisesta huolta, jos toinen ei halua pitää huolta itsestään tai toisesta.

🦄

Ei munkaan seksuaalinen kiinnostus ole kiinni siitä viehättävyydestä. Sitä on vähän hankala selittää. Mä vaan tarkoitan että on erinäköisiä ihmisiä ja toiset ovat viehättävämpiä kuin toiset mutta ei se tarkoita seksuaalista vetovoimaa vaan miten tän muotoilis....esteettisesti silmää miellyttävämpiä. Jos se nyt sitten yhtään selkeämpää muka on.😄. Kuin jos katsoisi kahta kaunista maalausta mutta toinen vain miellyttäisi silmää enemmän mutta kummatkin silti kauniita olisivat.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, mikään ei ole parempaa kuin kiivas ja asiallinen väittely. 😊

Mutta auta armias, jos vastapuoli alkaa vetää jäniksiä hatustaan. Ja vieläpä jos ne ovat asiattomia henkilöhyökkäyksiä. 😵 Se ei ole enää konfliktia, se on avointa sotaa, ja sillä menettää minun kunnioitukseni lopullisesti.

🦄

Niin ei se ole mukavaa jos mennään henkilökohtaisuuksiin. Kiistellä voi toista arvostelemattakin.🙂.

• Anonyymi

Jos et ole omaan itseesi itseesi tyytyväinen , niin mene salille ja kysyt niiltä treenaajilta ohjeita , että saat painosi kuriin.

Sitten on niinkin että kun rakastuu johonkin ihmiseen niin siinä ei ole paino mitenkään esteenä.
      Itselläni oli ystävätär jolla oli painoa liikaa( 140 kg ) ja sai netin kautta ihan komean miehen itselleen , ja olivat yhdessä kuusi vuotta ja ikävä kyllä mies sai kuolettavan taudin ja nukkui pois. Tämä mies oli itse normaalipainoinen mutta rakasti ystävätärtätäni sydämmensä pohjasta, siis liika paino ei häirinnyt rakastumista.
      Mutta noin terveyden kannalta ajatellen olisi ehkä paras kun yrittäisit pudottaa painoasi , polvet alkaa usein renkata ensimmäisenä, ja sydän on kovalla koetuksella jos on liikaa painoa.

• Anonyymi

Vaikka ulkonäkö sinänsä on sivuseikka, oikeasti, niin minä ainakin pidän isompikokoisista miehistä :) ja olen itse pienikokoinen, viitaten tuohon yhteen aiempaan kommenttiin, jossa kehotettiin katselemaan isompia tyttöjä. Ei saa syrjiä pieniä...

En ole tuota Tinderiä tai muuta vastaavaa käyttänyt, mutta hyvä kuva kyllä kertoisi tilanteen sanoja paremmin, jos siellä niitä kuvia pitää olla. Ei sen varmasti ihan kokovartalokuvakaan tarvitsisi olla. Lihavuus on niin laaja käsite lievästä, lähes normaalipainoisesta, sairaalloiseen, ettei siitä sanana saa oikein minkäänlaista käsitystä, ei oikeastaan vaikka sitä avaisi painoindeksein, rasvaprosentein ja muin.

• Anonyymi

Niinhän naisetkin laitta lihavina F.B/ instagram naamakuvansa profiiliin ja teini ajan kuvan koko vartalosta kun olivat laihoja.Eivätkös silloin tee samaa deitti ilmotuksissakin? Jos tunnistat itse lihavuutesi? Mene terveyskeskus ravinto terapeutille. Saat hyviä ohjeita laihtua.Jokaisessa urheilupuistossa on kunto aliteet ulkona ,ilmaisia.Laiteissa ohjeet ja sinne voi mennä 24h./ päivää. 12 kk.Kävely on myös ilmasta ja nostaa kuntoasi.Kukan ei halua lihaava miestä tai naista: Valitettavasti. Harvoin lihavalle miehelle Ikän katsomatta, kelpaa lihava nainen ja päin vastoin!

• Tuo on sun näkökulmasi asiaan se ei ole mikään universaali totuus. On ihmisiä keille ei sillä painolla ole minkäänlaista merkitystä aivan kuten niitä joille on.🙂.

• Anonyymi

Painonsa vuoksi Epävarmat nuoret naiset todellakin näyttää vain naamankuvia kehosta … ei juuri muuta …
        Sit kun tulee ikää ja itseluottamusta alkaa näkyä muukin vartalo….
        Eli ei oo koko totuus toi sun tekemä huomio

• Anonyymi

Lihavalle miehelle sopii laiha nainen. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Oliver.

• Anonyymi

Läskit tykkää isoista ja laihat laihoista …
        Vastakohta on vain romantisoitu ajatelma joka harvoin toimii ja on käytänössä totta…
        Se vain sitä haaveilua ….

• Anonyymi

Mitä pallompi, sitä helpompi on pomppia, eli bingata ja bongsata ja ellei peräti isolla mahalla jopa pommia moottoritietäkin pitkin ylinoipeutta pomppien kuin ilmapallo.

• Minusta kuvaa voi vähän miettiä, että millaisella ilmeellä esiintyy. Kuvakulmaa, valaistusta jne. Mutta rehellinen omakuva olipa sitten lihava tai laiha tai mitä vaan siltä väliltä.

Joku sitten joko tykkää semmoisenaan tai on tykkäämättä. Mitään valheellista ei kannata kyhätä, se kostautuu. Olipa kuva tai jutut. Ole rehellinen.

• Mä olen ainakin laittanut kuvani ja kirjoittanut profiilitekstini aivan normaalisti ja rehellisesti vaikka vähän isompikokoinen olenkin. Mun mielestä olisi aivan turhaa peitellä jotain itsestään. Peitellyt asiat kuitenkin paljastuisivat jossain vaiheessa enkä oikeastaan edes haluaisi sellaista ihmistä kumppaniksi joka ei minua voisi hyväksyä sellaisena kuin olen. Eikä se paino kaikille naisille ole se ratkaiseva asia joillekin ei edes oleellinen. Tietysti on myös heitä kenelle se merkitsee. On myös isompikokoisia naisia siinä missä meitä miehiäkin ja he varmasti painivat aivan samojen asioiden kanssa. No toki olen myös kyllä nykyään aktiivisesti liikkunut joka päivä ja katsonut mitä syön joten paino on pienemään päin kokoajan mutta ei siinäkään ratkaisevaa ole se mitä muut ajattelevat vaan se että itse tunnen oloni hyväksi. Paljon onnea sulle kumppanin löytämiseen. Älä luovuta. Kyllä meillekin joku löytyy.🙂.

• Anonyymi

Lihavat miehet voivat deittailla toisiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Lihavat miehet voivat deittailla toisiaan.

Varmaan ne ketkä miehiin vetoa tuntee voi. Iteltä se ei kyllä onnistu kun hetero oon.😄. Enkä mä muutenkaan nää että miten se paino muka mitenkään merkityksellinen asia olisi.

• Anonyymi

Viinaa juomalla tutustuu naisiin baareissa. Ei ole painolla väliä mitä painat vaan viinan juonti tärkeintä. Sitä on isot miehet saaneet naisia baareista ennekin ja alkaneet seurustella.

T: viinamies

• Anonyymi

Ei kannata puhua painosta mitään. Naiset kyllä näkee sen ja lopulta sillä ei ole väliäkään. Minä painan 95 kg ja minun avovaimo noin 60kg.

• Anonyymi

Varmaan aika moni on epävarma deittailumaailmassa. Ite pitkänä naisena koen itseni isokokoiseksi ja valitettavasti oon ikäviä kommentteja pituudestani kuullut joskus ja kyllähän semmoinen mieleen jää, tästä oli muuten ihan hyvä juttukin aamun lehdessä taannoin ja nimenomaan siitä miten ulkonäön kommentointi muutakin kuin painoa pitäis lopettaa. Ite mielummin hieman pidempiä miehiä katselenkin. Ehkä alottaja hieman pyörempi vois olla sinulle sopivin vaihtoehto, vaikka ei se paino tärkein juttu varmaan monellekaan ole.

• Anonyymi

Miehellä saa olla jonkin verran vatsaa, mutta ei mitään isoa kumpua. Liian lihavat ja liian laihat eivät sytytä.

• Anonyymi

Tämä aloitus on varastettu vauva-palstalta. Naisen tilalle on vain vaihdettu mies.

• Miesten ylipaino tuntuu olevan hyväksyttävämpää kuin naisten. Joten deittailemaan vaan.

• Anonyymi

Näin naiset tuntuvat sanovan, mutta todelliset mieltymykset ovat molemmilla supuolilla keksimäärin aikalailla samat.

• Anonyymi

Toivoisin, ettet näkisi itseäsi ensisijaisesti lihavana miehenä. Älä anna painosi määritellä sinua ihmisenä. Keskity enemmän kaikkeen siihen, mikä sinussa on hienoa ja upeaa ja mitä voit antaa toiselle ihmiselle. Sinuna en alkaisi selittelemään painoa esittelytekstissä. Se ainakin minun mielestäni vie heti huomion sinusta itsestäsi siihen, että sinulla on ylipainoa ja koet tarvetta selitellä sitä. Paras vaihtoehto on mielestäni laittaa hyvälaatuiset kuvat, joissa olet hymyilevänä ja siistinä. Ei välttämättä tarvita kokovartalokuvaa, vaikka sellainen kiva onkin. Kiinnitä huomiota myös taustaan. Ei tiskejä, ei likapyykkiä, ei kaljatölkkejä, ei petaamattomia sänkyjä. Eikä alakulmasta otettua kuvaa! En tarkoita olla tyly, mutta olen muutamassa deittisovelluksessa selaillut aika paljon kuvia ja todella moni mies sortuu noihin virheisiin ja naiset kyllä kiinnittävät huomion ihan kaikkeen tuollaiseen.

Älä anna deittimaailman pinnallisuuden lannistaa sinua. Ei meistä kukaan mikään täydellinen ole, toiset vain kuvittelevat itsestään niin ja se heille sallittakoon, mutta on paljon meitä, jotka etsimme toisesta ihmisestä jotain muuta kuin pelkkää pintaa. Ihan varmasti sinullekin se oikea ihminen osuu kohdalle jossain vaiheessa 😊

• Anonyymi

laita deittipalveluun kuva: olen tämmäine3n omia räkäisiä viiksiä imeskelevä mies, neityst olen, tarvitsisin jonkin varakkaan rouvan elättäämään minua.

• Anonyymi

olen.. näin rekellisesti sanottuna täysin varqton ja velallin räkäpää ja kaljasieppo, ja hygieniqani on houno koskq on fiiswet ja hilkeilee hiukst, ei ole ollut rqahaa käydää kampaajalla, voi olla lutikoitqkin päässäni ja hyönteisiä.

Eli siis tqarvitsen cvarakkaan rouvan huolehtimaan minusta.

• Anonyymi

Pieni ylipaino ei haittaa, mutta jos olet yyli 95 kg.Niin varmasti hyödyt painon pudottamisesta sekä terveys, itsetunto ja deittailu helpottuvat huomattavasti. Painoa kannattaa kuitenkin pudottaa oma terveys ja hyvinvointi edellä. Ei deittailu. Pinnalliset syyt eivät ole riittäviä motivaatiotekijöitä. Lähde hitaasti mukaamaan ruokavaliota terveellisempään suuntaan ja koita löytää urheilulaji josta pidät. Jos pidät itsestäsi huolta ja viihdyt kehossasi ja et häpeä itseäsi kiinnostat taatusti enemmän naisia.

Tsemppiä Ap.

• Anonyymi

Unohda deitit.petyt taas lihoot sit. mene terveyskeskus pyydä pästä ravintoterapeutille ja psykoloogille.Ensin hoidetaan pää.siiten opetellan oikea ravinto ja onistut.Voit itse laihtuessa paremmin.Ymmärrä paino tuo sairauksia ja vie lopulta likuntarajoiteiseksi ja hautaan.Kukaan ei halua nuorena jäädä leskeksi.Nuori on viellä 36 vuotias.

• Anonyymi

Maailmassa ei ole mitään niin läskifobista kuin länsimainen suomalainen nainen. Lihavat miehet eivät ole naisten silmissä yhtään mitään ellei sitä painoa kompensoi todella paksulla lompakolla. Vaihtoehtoina on siis joko salilla itsesi treenaminen tappajaleukaiseksi alfaksi tai hakemalla siveellinen, kunnollinen, totteleva ja palveleva nainen aasiasta jolle kelpaa kunnollinen mies.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3223
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2624
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2258
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      487
      2132
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1920
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1903
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1744
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1682
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1647
    Aihe