ajanut reilua ylinopeutta tarkoituksellisesti? Sanotaan nyt vaikka 15km/h tai jopa enemmän ylinopeutta.
Kun liki poikkeuksetta poliisin pysäyttäessä kyseessä on aina ollut jokin vahinko, huomion herpaantuminen tai muuta sellaista, jotenkin yllättäen ja ihmeellisesti hups ja ohhoh 😂
Omalta kohdaltani voi sanoa ja sanonkin, sanonut myös poliisille, että kyllä vain, ihan itse päätin ajaa ylinopeutta. Muistan ikuisesti sen poliisin ilmeen, siinä kynäkin hetkeksi pysähtyi ja selittelyjä odotteleva virnistys katosi naamaltaan 😂
Oletko koskaan...
170
873
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei ole korttia mitä menettää
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ei sitä autoa kortilla ajetakaan.
No ei ole kuule sitä autoakaan eikä edes polttoainetta
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole kuule sitä autoakaan eikä edes polttoainetta
No sehän on hyvä, ei voi niitäkään menettää 😁
- Anonyymi
Olen ajanut ihan tarkoituksella ylinopeutta. Kerran jopa jäänyt tutkaan niin ja sanonut sen ihan suoraan poliiseille, että halusin nyt vain nopeammin perille. Ne sakot tosin kumoutuivat myöhemmin, kun poliisi oli merkinnyt lappuihin väärän päivämäärän.
- Anonyymi
Kameraan olen ajanut kerran vahingossa ja se tosiaan oli vahinko ja selkeästi pienempi ylinopeus. Ei ollut silloin navigaattoria, ja muistaa muistuttaa kaikista kameroista. Mä yksinkertaisesti unohdin sen kameran ja siinä kohtaa olevan matalamman rajoituksen.
- Anonyymi
Joskus oon niihin vanhan mallisiin kameroihin jotka ottaa vaan edestä sen kuvan, voi moottoripyörällä hyvin ottaa kuvan. Joskus myös kesä-yönä voi kahvaa kääntää, kun hyvä näkyvyys ettei hirvet tunge tielle, kortti kyllä lähtis heti. Kyllä jokainen Joskus vähän kiihdyttää kun ei ole kameratolppia tai sheriffejä lähellä. En kyllä tunne itseäni suureksi rikolliseksi.
- Anonyymi
Näin anonyyminä voin tunnustaa, että olen joskus kauniina kesäiltana tai -yönä ajanut moottori- tai valtatiellä tarkoituksellisesti ylinopeutta. Korostan, että olosuhteet ovat olleet hyvin riskittömät eli muuta liikennettä ei ollut, tien pinta kuiva, valoisaa, näkyvyys erinomainen, olen ollut yksin.. Miten siinä voi olla painamatta kaasua?? Poppi soi ja näen itseni tukka hulmuten Aston Martinin ratissa ajamassa kuin James Bond tyttö konsanaan. En anna sen haitata, että allani on pieni kauppakassi ja itsekään en läpäisisi Bond-tytön kriteereitä, mutta saahan sitä nainen fiilistellä 😄
Noinkohan anonyyminä... Tapasi kirjoittaaa... No olkoot.
Kerrankos sitä polkaisee kaasun pohjaan, raottaa ikkunaa ja antaa tullen piiskata hiuksia. Tai no minä en anna, tyhjää on paha liehuttaa 😂- Anonyymi
Noinkohan anonyyminä... Tapasi kirjoittaaa... No olkoot.
Kerrankos sitä polkaisee kaasun pohjaan, raottaa ikkunaa ja antaa tullen piiskata hiuksia. Tai no minä en anna, tyhjää on paha liehuttaa 😂Olen liian läpinäkyvä 😂 Jasukin aina tunnistaa, vaikka yritän piiloutua anonyymiyden harmaaseen massaan 😊
Kerrankos sitä ihminen nauttii vauhdin hurmasta 🤗 Tuulen tuiverrus hiuksissa on ihana tunne, kokipa sen veneen, auton tai hevosen kyydissä. Tai sitten lempipaikassani, merenrannalla 🥰 Sinä säästyt paljolta takkujen selvittelyltä, jollei ole tukkaa jota tuiverruttaa 😁 Anonyymi kirjoitti:
Olen liian läpinäkyvä 😂 Jasukin aina tunnistaa, vaikka yritän piiloutua anonyymiyden harmaaseen massaan 😊
Kerrankos sitä ihminen nauttii vauhdin hurmasta 🤗 Tuulen tuiverrus hiuksissa on ihana tunne, kokipa sen veneen, auton tai hevosen kyydissä. Tai sitten lempipaikassani, merenrannalla 🥰 Sinä säästyt paljolta takkujen selvittelyltä, jollei ole tukkaa jota tuiverruttaa 😁No juu, mutta Jasu nyt tunnistaa melkein kenet tahansa täällä 😂
Se on välillä kiva antaa palaa, vähän sykähdyttää...
Tää on tämmöinen kevään uus muotitukka, täivapaa tapuli 😂- Anonyymi
No juu, mutta Jasu nyt tunnistaa melkein kenet tahansa täällä 😂
Se on välillä kiva antaa palaa, vähän sykähdyttää...
Tää on tämmöinen kevään uus muotitukka, täivapaa tapuli 😂Totta, Jasun tarkkasilmäisyyttä ei pääse pakoon 😄
Täivapaa tapuli 😂 Kuulostaa huolettomalta 😁 Hyvissä ajoin ennen kesää, niin ei tule rusketusrajojakaan vaan kauniin tasainen kupoli 👌🏻 Anonyymi kirjoitti:
Totta, Jasun tarkkasilmäisyyttä ei pääse pakoon 😄
Täivapaa tapuli 😂 Kuulostaa huolettomalta 😁 Hyvissä ajoin ennen kesää, niin ei tule rusketusrajojakaan vaan kauniin tasainen kupoli 👌🏻No ei pääse, se on yksi pirulainen kyllä, en tajua miten se hoksaa kaikki 😂
No se pitää sitten ekoilla kevätauringoilla höylätä ihan nahalle, niin saa pohjavärin, ei tule rajoja eikä (ehkä...) pala kesän aikana 😁- Anonyymi
No ei pääse, se on yksi pirulainen kyllä, en tajua miten se hoksaa kaikki 😂
No se pitää sitten ekoilla kevätauringoilla höylätä ihan nahalle, niin saa pohjavärin, ei tule rajoja eikä (ehkä...) pala kesän aikana 😁Joillain on uskomaton kyky tunnistaa ja tulkita ihmisiä pienistäkin sävyistä. Kai meillä jokaisella on omanlaisemme "sointi" myös tavassa kirjoittaa, joka paljastaa meidät. Vähän samaan tapaan, kuin ihmisen kasvoilla on mikroilmeitä, jotka myös valtaosalta jäävät huomaamatta, mutta tarkkasilmäiaimmät osaavat tulkita niitäkin. Huikea taito 😊
Joo kannattaa hankkia kunnon pohjaväri 😁 Suosittelen silti aurinkovoidetta tai lakkia, ei olisi ensimmäinen kerta kun suomalainen mies polttaa päänahkansa 😄 Anonyymi kirjoitti:
Joillain on uskomaton kyky tunnistaa ja tulkita ihmisiä pienistäkin sävyistä. Kai meillä jokaisella on omanlaisemme "sointi" myös tavassa kirjoittaa, joka paljastaa meidät. Vähän samaan tapaan, kuin ihmisen kasvoilla on mikroilmeitä, jotka myös valtaosalta jäävät huomaamatta, mutta tarkkasilmäiaimmät osaavat tulkita niitäkin. Huikea taito 😊
Joo kannattaa hankkia kunnon pohjaväri 😁 Suosittelen silti aurinkovoidetta tai lakkia, ei olisi ensimmäinen kerta kun suomalainen mies polttaa päänahkansa 😄No kyllä! Jasua äskettäin tenttasinkin, utelias pentele kun olen, että miten ihmeessä se sen tunnistamisen tekee, mutta ei ollut Jasullakaan ihan selkeää kuvaa siitä. Mutta taito se on yhtä kaikki 😊
Ei olisi ensimmäinen kerta kun minä poltan latvuksen eikä tule varmaan olemaan viimeinenkään. Vaan hyvin kun voitelee ja annostelee aurinkoa, niin josko tänä suvena ei tarttis kärsiä saunassa heinätöiden jälkeen 😂
Nyt tarttee lähteä ettimään sitä kuuluisaa yöpuuta. Hyvät yöt, tuntematon 😉- Anonyymi
No kyllä! Jasua äskettäin tenttasinkin, utelias pentele kun olen, että miten ihmeessä se sen tunnistamisen tekee, mutta ei ollut Jasullakaan ihan selkeää kuvaa siitä. Mutta taito se on yhtä kaikki 😊
Ei olisi ensimmäinen kerta kun minä poltan latvuksen eikä tule varmaan olemaan viimeinenkään. Vaan hyvin kun voitelee ja annostelee aurinkoa, niin josko tänä suvena ei tarttis kärsiä saunassa heinätöiden jälkeen 😂
Nyt tarttee lähteä ettimään sitä kuuluisaa yöpuuta. Hyvät yöt, tuntematon 😉Laita seinälle sellainen seurantataulu, johon kirjoitat aina "1 päivä palamatta, 2 päivää palamatta.." jne. Vähän samaan tapaan kuin rakennustyömailla seurataan montako päivää on mennyt ilman onnettomuuksia 😄
Hyvää yötä sinnekin, taidan itsekin livahtaa peiton alle.. 😊
- Anonyymi
En minä, mutta pojat... kerran kiirehdin siskon luokse kahville. Maantiellä ei ollut liikennettä ja päätinkin ajaa 170Km/h.
Sitten tuumailin, että ei minulla nyt näin kiire ole ja hiljensin lailliseen 80Km/h nopeuteen.
Seuraavan mutkan jälkeen tuli poliisiauto vastaan. Kieltämättä tuli mieleen, että voi kun tietäisitte... 🥴
>simiti<Niin, niinhän se on, se on ne pojat kyliltä, aina rälläävät 😁
Se onkin sitten ollut vähän reippaampi vauhti sinulla. Olisi siinä poliisit riemastuneet jos olisitkin jatkanut samalla vauhdilla 😊- Anonyymi
Niin, niinhän se on, se on ne pojat kyliltä, aina rälläävät 😁
Se onkin sitten ollut vähän reippaampi vauhti sinulla. Olisi siinä poliisit riemastuneet jos olisitkin jatkanut samalla vauhdilla 😊Lentokentällä, laillisesti tuli ajettua sillä viritetyllä aerosaabilla 240Km/h. Ei ihme, että sillä 52 hevosvoimaisella (17 saa olla) katumönkijälläkin törmäsin puuhun.
Nykyisin minulla on vain polkupyörä. Silläkään en käytä pyöräilykypärää, koska käyttämättä jättäminen on teoriassa laitonta, mutta ei rangaistavaa.
Huiii. Minähän olen suuri taparikollinen.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Lentokentällä, laillisesti tuli ajettua sillä viritetyllä aerosaabilla 240Km/h. Ei ihme, että sillä 52 hevosvoimaisella (17 saa olla) katumönkijälläkin törmäsin puuhun.
Nykyisin minulla on vain polkupyörä. Silläkään en käytä pyöräilykypärää, koska käyttämättä jättäminen on teoriassa laitonta, mutta ei rangaistavaa.
Huiii. Minähän olen suuri taparikollinen.
>simiti<No sinähän se sälli olet! En ole itte ikinä lentokentällä käynyt ajelemassa, osa kavereista kävi nuorempana. Motarilla olen syntini tehnyt ja pahimmillaankin vain 180 mittarin mukaan, se riitti kyllä 😁
Niin, sinua vartenhan poliisiin perustetettiin se ATARI-yksikkö, eli Arjen TApaRIkollisuuden vastainen yksikkö 😂
Poliisin mittaamana n. 30km/h ylimääräistä. Ei sillä 300km matkalla juuri ketään muita vastaan tullutkaan ekalla 150 kilometrillä. Melko kallista.
Auts. Siinä on tullut menovesille litrahintaa... Sait kuitenkin kortin pitää, ettei tarvinut hinaajaa tilailla?
Auts. Siinä on tullut menovesille litrahintaa... Sait kuitenkin kortin pitää, ettei tarvinut hinaajaa tilailla?
Kortti säilyi eivätkä poliisit edes kummemmin toruneet. Kerroin vain, että nyt en ehdi syödä aamupalaa missään, ennen kuin pitäisi työt aloittaa asiakkaan luona aamukasilta. Tuskin ne itsekään köröttelivät kuivalla, valoisalla ja tyhjällä tiellä kasikymppiä sitä satunnaista hirveä tai peuraa tähystäen.
- Anonyymi
Olen lähinnä pysäköintipaikkojen kuningatar. Ylinopeussakkoja olen saanut vain tolpista. Kerran olen istunut poliisisetien kyydissä punaisia päin ajamisesta. Se oli noloa. Lapseni itki siinä vieressä, "viedäänkö meidät nyt bankilaan"🤭 Kerran matka katkesi ja sain kyydin kotiin, mutta silloin olisi voinut käydä paljon pahemminkin.
- Anonyymi
Pysäköintisakkojen siis
No voi hitsi, onpa ikävä kokemus ollut mukulalle, pikkunen pelästynyt vallan 🙁
Onneksi ei ole sitten käynyt pahasti tai pahemmin 🤗- Anonyymi
No voi hitsi, onpa ikävä kokemus ollut mukulalle, pikkunen pelästynyt vallan 🙁
Onneksi ei ole sitten käynyt pahasti tai pahemmin 🤗Oli juu. Bussi pussitti minut ja päätin mennä vaan sen perässä valoista ja sitten poliisi pidätti minut. Se oli oikein unelmakyttäyspaikka niille. Siinä kävi monille samoin :) hyväksi opiksi jäi
Anonyymi kirjoitti:
Oli juu. Bussi pussitti minut ja päätin mennä vaan sen perässä valoista ja sitten poliisi pidätti minut. Se oli oikein unelmakyttäyspaikka niille. Siinä kävi monille samoin :) hyväksi opiksi jäi
Aika paha, itekin jokusen kerran vedellyt bussin perässä "vaalean vihreille", ei vaan ole sattunut sinitakkeja sopivasti paikalle.
Muksu kai selvisi säikähdyksellä ja toivottavasti nauruillakin lopuksi?- Anonyymi
Aika paha, itekin jokusen kerran vedellyt bussin perässä "vaalean vihreille", ei vaan ole sattunut sinitakkeja sopivasti paikalle.
Muksu kai selvisi säikähdyksellä ja toivottavasti nauruillakin lopuksi?Juu, näin kävi hyvin lopuksi :) Ei saisi pienen hädälle nauraa, kevoton äiti olen. On se jo sen ikäinen , että oman osuuteni olen saanut pilailun aiheena. Tziisus miten hävytön lapsi, ei edes bankilaan joutunut! 😂
Anonyymi kirjoitti:
Juu, näin kävi hyvin lopuksi :) Ei saisi pienen hädälle nauraa, kevoton äiti olen. On se jo sen ikäinen , että oman osuuteni olen saanut pilailun aiheena. Tziisus miten hävytön lapsi, ei edes bankilaan joutunut! 😂
Eli nyt muksu itte ajelee bussien perässä vaalean vihreille eikä joudu bankilaan 😂
- Anonyymi
Jouduin kanssa poliisisedän takapenkille tässä muinoin pikkupojan kanssa ja tuumin pojalle että taisi tulla ennätys omassa ikäluokassa siinä miten nuorena takapenkille on päätynyt :)
Anonyymi kirjoitti:
Jouduin kanssa poliisisedän takapenkille tässä muinoin pikkupojan kanssa ja tuumin pojalle että taisi tulla ennätys omassa ikäluokassa siinä miten nuorena takapenkille on päätynyt :)
Nuorna on vitsa väännettävä, niinhä sitä sanontakin sanoo 😂
- Anonyymi
Kuulostaa huolestuttavalta, jos ihmiset ihan vahingossa ajelee miten sattuu.
Sekin on totta, vaan se on se ylivoimaisesti kaikkein yleisin selitys, hups ja ohhoh, miten se nyt noin kovaa menikin autoni...
Olenhan minä. 225km/h autolla ja moottoripyörällä 215 km/h. Ei näkynny poliiseja.
Kappas, noin päin, olisin kuvitellut että mopolla olisi menty kovempaa kuin autolla.
Ettäs kehtaat, tuhmis 😂randombypasser kirjoitti:
Kappas, noin päin, olisin kuvitellut että mopolla olisi menty kovempaa kuin autolla.
Ettäs kehtaat, tuhmis 😂Ei oo, kun ajoin paikassa missä tuuli nappaa metsä aukean jälkeen katteisiin. Nopea pyräys, 135 km ylinopeutta. Hyi hyi..
G-LoveR kirjoitti:
Ei oo, kun ajoin paikassa missä tuuli nappaa metsä aukean jälkeen katteisiin. Nopea pyräys, 135 km ylinopeutta. Hyi hyi..
Ja autolla oli kiire hammaslääkäriin.
G-LoveR kirjoitti:
Ei oo, kun ajoin paikassa missä tuuli nappaa metsä aukean jälkeen katteisiin. Nopea pyräys, 135 km ylinopeutta. Hyi hyi..
No se kyllä vie vauhdin, jos tuolleen osuu, sen verran minäkin tiedän vaikken muuten mopoilusta tiiä mittään.
Ja minen oo ajanu kun sen 80 ylinopeutta pahimmoilleen... 🙁🤣G-LoveR kirjoitti:
Ja autolla oli kiire hammaslääkäriin.
Kiire hammaslääkäriin ja 225? Tais olla pahakin särky 🤣
No se kyllä vie vauhdin, jos tuolleen osuu, sen verran minäkin tiedän vaikken muuten mopoilusta tiiä mittään.
Ja minen oo ajanu kun sen 80 ylinopeutta pahimmoilleen... 🙁🤣Vie joo ja myös ohjauksen äkkiä. Eikä oo kivaa mennä turvalleen tossa vauhdissa. 😬
Ja minen oo ajanu kun sen 80 ylinopeutta pahimmoilleen... 🙁🤣Niin, mä olenkin vauhtihullujen sukua. Sukuvika. ✌️🙂
Ja ajaminen on tehty helpoksi.G-LoveR kirjoitti:
Vie joo ja myös ohjauksen äkkiä. Eikä oo kivaa mennä turvalleen tossa vauhdissa. 😬
No ei olisi ei, ei edes 100:sen vauhdista pyörällä 🙁
G-LoveR kirjoitti:
Niin, mä olenkin vauhtihullujen sukua. Sukuvika. ✌️🙂
Ja ajaminen on tehty helpoksi.Niinhän sä olet, kyllä mää muistan. Se oliski kiva päästä sun kyytiin pyörälle, kusisin housuihin jo hyvissä ajoin 🤣
Kiire hammaslääkäriin ja 225? Tais olla pahakin särky 🤣
Pääsin Mäntsälästä Kellokoskelta oikeammin töistä ylitöinä ja Lahdessa oli lääkäri. Piti kiirettä. Mutta ehdin. 🙂
Kummasti motarilla tuli kaikki perse edellä vastaan.randombypasser kirjoitti:
No ei olisi ei, ei edes 100:sen vauhdista pyörällä 🙁
Sattuu kyllä, jos viuhahtaa pöpelikköön.
Niinhän sä olet, kyllä mää muistan. Se oliski kiva päästä sun kyytiin pyörälle, kusisin housuihin jo hyvissä ajoin 🤣
Ei mun kyytiin kukaan halua tulla. Kitupiikillä jo pelotin poikakaverilleni puntit kosteiksi ja pappatunturillakin yhden kaverin naaman valkeeksi. 😊
Ne kun ei uskonu, että kyllä mä uskallan ja osaan ajaa kovaa. Kyl ne sitten usko..G-LoveR kirjoitti:
Pääsin Mäntsälästä Kellokoskelta oikeammin töistä ylitöinä ja Lahdessa oli lääkäri. Piti kiirettä. Mutta ehdin. 🙂
Kummasti motarilla tuli kaikki perse edellä vastaan.Niin Kellikseltä Lahteen 15 minuuttia ja siitäkin 2 min meni parkkiruudun ettimiseen 🤣
Jotenkin mulla on jokainen exä sanonu että se on kumma miten ruuhka on aina edessä kun minä ajan... Hups? 😁G-LoveR kirjoitti:
Ei mun kyytiin kukaan halua tulla. Kitupiikillä jo pelotin poikakaverilleni puntit kosteiksi ja pappatunturillakin yhden kaverin naaman valkeeksi. 😊
Ne kun ei uskonu, että kyllä mä uskallan ja osaan ajaa kovaa. Kyl ne sitten usko..Ehkä musta tulee isona ambulanssikuski. Piipaa.
G-LoveR kirjoitti:
Sattuu kyllä, jos viuhahtaa pöpelikköön.
Tekee herkästi namua asvaltillakin, vaikka olis haalaritkin, mutta pöpelikössä aivan taatusti.
G-LoveR kirjoitti:
Ne kun ei uskonu, että kyllä mä uskallan ja osaan ajaa kovaa. Kyl ne sitten usko..Älä yllytä hullua!!! 😂
Tarvii vaan ostaa kurahousut ennen kyyditystä ja teipata lahkeensuut kiinni 🙄😁G-LoveR kirjoitti:
Ehkä musta tulee isona ambulanssikuski. Piipaa.
Tähän mahti pätkään on hyvä päättää. 😄💤
https://youtu.be/gC0eBiw6lg8G-LoveR kirjoitti:
Ehkä musta tulee isona ambulanssikuski. Piipaa.
No miksei! Ensihoitajan paperit vaan, ajotaitohan jo tunnetusti löytyykin 😉
Älä yllytä hullua!!! 😂
Tarvii vaan ostaa kurahousut ennen kyyditystä ja teipata lahkeensuut kiinni 🙄😁Miksi valvot?
G-LoveR kirjoitti:
Tähän mahti pätkään on hyvä päättää. 😄💤
https://youtu.be/gC0eBiw6lg8No huh, tuostahan ei puuttunut kuin lanssin valot, niin se olis kuin tehty sulle 😁
Hyvät yöt!Lyhytfleda kirjoitti:
Miksi valvot?
Musta olis nyt parempi, että annetaan olla ja keskitytään kumpikin höpöttelemään omilla tahoillamme.
Musta olis nyt parempi, että annetaan olla ja keskitytään kumpikin höpöttelemään omilla tahoillamme.
Tiedän mikä olet, olet se hahmo henkilö.
Höpöttele niille mielikuvitus henkilöilles.- Anonyymi
Lyhytfleda kirjoitti:
Höpöttele niille mielikuvitus henkilöilles.Ehkäpä hän ei ole siellä niin yksin, kuin haluaisit.
- Anonyymi
Lyhytfleda kirjoitti:
Höpöttele niille mielikuvitus henkilöilles.Lyhytfleda, olen kyllä huomannut hyökkäävän käytöksesi ja se on ollut nähtävissä. Ymmärtääkseni moni tietää toisen rekatun henkilöllisyytesi. Ymmärsit sen jo kerran tänään. Mikä sai uskomaan että voit jatkaa. Lopeta.
Anonyymi kirjoitti:
Lyhytfleda, olen kyllä huomannut hyökkäävän käytöksesi ja se on ollut nähtävissä. Ymmärtääkseni moni tietää toisen rekatun henkilöllisyytesi. Ymmärsit sen jo kerran tänään. Mikä sai uskomaan että voit jatkaa. Lopeta.
Minulla on vain tämä yksi nimimerkki lopeta itse. Toi ei ole tervettä.
- Anonyymi
Lyhytfleda kirjoitti:
Minulla on vain tämä yksi nimimerkki lopeta itse. Toi ei ole tervettä.
Niinhän sinä nyt valehtelet vastoin parempaa tietoadi. Toivottavasti saat pian apua. Muista lääkkeeksi ja pahentumisvaihe. Ehkä voimme antaa sinulle anteeksi, et näille itse varmaan mitää voi.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä nyt valehtelet vastoin parempaa tietoadi. Toivottavasti saat pian apua. Muista lääkkeeksi ja pahentumisvaihe. Ehkä voimme antaa sinulle anteeksi, et näille itse varmaan mitää voi.
On vain yksi nimerkki kerro toki mikä toinen on koska en tiedä. Yritätkö tehdä ihmiset joihin ihastut niin hulluiksi?
- Anonyymi
Lyhytfleda kirjoitti:
On vain yksi nimerkki kerro toki mikä toinen on koska en tiedä. Yritätkö tehdä ihmiset joihin ihastut niin hulluiksi?
Sinun henkilöllisyytesi on tiedossa. On vain kyse siitä, kuinka paljon sinua halutaan ymmärtää ja sietää. Miten kauniina näet itsesi nyt?
Anonyymi kirjoitti:
Sinun henkilöllisyytesi on tiedossa. On vain kyse siitä, kuinka paljon sinua halutaan ymmärtää ja sietää. Miten kauniina näet itsesi nyt?
On se sunkin henkilöllisyys ollu pitemmän aikaa jo. En taida olla paljon muita rumempi kun mietitään mitä kaikkea olette puhuneet.
- Anonyymi
Lyhytfleda kirjoitti:
On se sunkin henkilöllisyys ollu pitemmän aikaa jo. En taida olla paljon muita rumempi kun mietitään mitä kaikkea olette puhuneet.
No mitä olemmekin puhuneet, ei tietenkään kuulu sinulle. Niin? :)
Ja hyvää yötä.
Et ole randombypasser terve sulla on kymmeniä eri nimimerkkejä kirjoittelet itsellesi. Miten joku voi olla noin sekaisin. Huomasin että tuo pirpana kuva on susta myös olet siinä pienenpänä.
- Anonyymi
Miksi jatkat? Lopeta nyt hyvä ihminen ja hae itsellesi keskusteluapua.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jatkat? Lopeta nyt hyvä ihminen ja hae itsellesi keskusteluapua.
Sun pitäisi hakea apua sun mielenterveys ongelmiin mies.
No ei ole minusta se kuva. Etkö nyt vaan voisi antaa olla? Vain miten tämä saadaan loppumaan? Haluatko että menen kokonaan pois palstalta? Kyllä se sopii, jos se on se mitä haluat.
No ei ole minusta se kuva. Etkö nyt vaan voisi antaa olla? Vain miten tämä saadaan loppumaan? Haluatko että menen kokonaan pois palstalta? Kyllä se sopii, jos se on se mitä haluat.
Älä yritä ei mene enää läpi. Mene mihin lystää mutta lopeta mielikuvitus leikit.
- Anonyymi
Lyhytfleda kirjoitti:
Sun pitäisi hakea apua sun mielenterveys ongelmiin mies.
Käyttäytymisesi on harhaista ja vainoavaa. Rande on nyt monta kertaa pyytänyt kohteliaasti, että annatte olla ja sinä vain jatkat. Miksi et voi kunnioittaa toisen pyyntöä?
Älä yritä sinä se olet sulla taitaa olla persoonia aika monta. Teeppä kuinka suomi on vapaa maa.
Lyhytfleda kirjoitti:
Älä yritä ei mene enää läpi. Mene mihin lystää mutta lopeta mielikuvitus leikit.
Jaahans. No eipä siinä, pidä palsta hyvänäsi, en tarvitse tällaista. Hyvät yöt!
- Anonyymi
Lyhytfleda kirjoitti:
Älä yritä sinä se olet sulla taitaa olla persoonia aika monta. Teeppä kuinka suomi on vapaa maa.
Sait randen ajettua pois. hyvä!
Empä olisi koskaan nähnyt koko ihmistä. Olet sittenkin ilkimys. Onneksi pääsin eroon susta.
- Anonyymi
Mitenkäs Rande pääsis eroon susta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs Rande pääsis eroon susta?
Hän on päässyt minusta eroon. Onko hänen mielensä myös? Toivottavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on päässyt minusta eroon. Onko hänen mielensä myös? Toivottavasti.
Hienoa. Voimme siis olettaa, ettet enää laita yhtäkään kommenttia Randelle etkä tee hänestä aloituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. Voimme siis olettaa, ettet enää laita yhtäkään kommenttia Randelle etkä tee hänestä aloituksia.
Miksi tekisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan kommentoida hänelle jos haluan niin ne anonyymitkin sanoi ja kynis myös joten saan minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan kommentoida hänelle jos haluan niin ne anonyymitkin sanoi ja kynis myös joten saan minäkin.
Ja mekin saadaan sitten kommentoida sinulle, muista se. Ehkä lähinnä sinua olevan pitäisi huolehtia sinusta, mutta mitään velvollisuutta ei tietenkään ole. Ymmärrämme kyllä hänenkin hämmennyksen.
Anonyymi kirjoitti:
Ja mekin saadaan sitten kommentoida sinulle, muista se. Ehkä lähinnä sinua olevan pitäisi huolehtia sinusta, mutta mitään velvollisuutta ei tietenkään ole. Ymmärrämme kyllä hänenkin hämmennyksen.
No tottakai saatte kommentoida mutta yritetäänkö olla asiallisia.
- Anonyymi
Lyhytfleda kirjoitti:
No tottakai saatte kommentoida mutta yritetäänkö olla asiallisia.
Koetko itse olevasi kovinkin asiallinen?
Anonyymi kirjoitti:
Koetko itse olevasi kovinkin asiallinen?
Enimmäkseen olen mutta olen myöntänyt sen etten tänään ollut. Yritän olla toistamatta.
- Anonyymi
Lyhytfleda kirjoitti:
Enimmäkseen olen mutta olen myöntänyt sen etten tänään ollut. Yritän olla toistamatta.
Sivusta: olet lähes joka päivä ollut hyvin epäasiallinen jollekin. Ja sitten hetken päästä syytät muita kiusaamisesta tai huomiotta jättämisestä tai vastaavasta. Kaikki on palstalla tallessa, voit käydä lukemassa uudestaan ketjuja, jos näet itse toisin. Jos käyttäydyt itse muita kohtaan asiattomasti toistuvasti ja purat muihin omaa pahaa olosiasi, et voi odottaa että muut kohtelee sinua kauniisti. Tai on turha itkeä, miksi osa alkaa välttää keskustelua kanssasi tai miksi tutustumishalut vähenee jyrkästi. Sitä saa mitä tilaa!
Ymmärrän kyllä, että voi olla paha olla ja silloin ei aina jaksa käyttäytyä parhaalla tavalla, mutta palsta ei voi myöskään olla mielenterveystoimisto eikä nyrkkeilysäkki! Apu mielen horjumiseen pitää hakea terveydenhuollosta vaikka omien läheisten avulla. Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: olet lähes joka päivä ollut hyvin epäasiallinen jollekin. Ja sitten hetken päästä syytät muita kiusaamisesta tai huomiotta jättämisestä tai vastaavasta. Kaikki on palstalla tallessa, voit käydä lukemassa uudestaan ketjuja, jos näet itse toisin. Jos käyttäydyt itse muita kohtaan asiattomasti toistuvasti ja purat muihin omaa pahaa olosiasi, et voi odottaa että muut kohtelee sinua kauniisti. Tai on turha itkeä, miksi osa alkaa välttää keskustelua kanssasi tai miksi tutustumishalut vähenee jyrkästi. Sitä saa mitä tilaa!
Ymmärrän kyllä, että voi olla paha olla ja silloin ei aina jaksa käyttäytyä parhaalla tavalla, mutta palsta ei voi myöskään olla mielenterveystoimisto eikä nyrkkeilysäkki! Apu mielen horjumiseen pitää hakea terveydenhuollosta vaikka omien läheisten avulla.En ole ollut noin niin kun sinä sanot. Jos sanon oman mielipiteeni asiosta se ei ole asiattomuutta. Ei ole tarvetta hakea.
Olet randombypasser melko herkkänahkainen tämä alkoi siitä kun sanoin etten halua lukea sun vastauksia.
Sulla taitaa olla jonku naisen kanssa treffit lähden niin saatte olla rauhassa. Öitä
- Anonyymi
Kyllä, melkein aina.
Vaarallisimpia tilanteita oli kun talvella jäisellä säällä, kavereita auto täynnä, viritetty Volvo Amazon ´69, 180km/h eli Volvon mittari pohjassa mutkaisella jäisellä tiellä, oli sentään nastarenkaat alla.- Anonyymi
Tuo on jo idiotismia ja lehdistä saakin lukea säännöllisesti väliajoin millaisia seurauksia tuollaisella voi olla.
- Anonyymi
...tuossa Vollessa, 2D amatsonissa siis, tuli viritysfirmalta viritysimusarja ja kaasuttimet 2kpl tuplakurkkuista Dell'ortoa 45mm /sylinteri siis virityskaasuttimien kurkut, suuret :D
Muutettu nokka-akseli sekä sylinterikannesta 2mm höylätty pois :D - Anonyymi
Olen ajanut useinkin ja polkupyörällä ja kävelykadulla, jossa on 20km/h nopeus, niin olen ajanut 40km/h polkupyörällä eli 20km/h ylinopeutta,
Kerran ajoin polkupyörällä 40km/h alueella nopeusmittaus tauluun 45km/h ja nopeusmittaustaulun hymiö näytti minulle :( kuvaa. Niin en ole koskaan ajanut ylinopeutta .. enkä aja. Se on vissi ja varma.
Tuosta sun poliisitarinasta tuli mieleen ..
Töissä meillä oli yksi todella vittumainen laite rakennettavaksi.. siitä ei juuri kukaan tykännyt. Lopulta niitä valmistettiin vaan Kiinaan ja kaikki toivoivat että sekin loppuisi.
No se päivä koitti, viimeinen laite tuli valmistettavaksi ja mä piirsin pienen punaisen sydämen sen laitteen sisälle piiloon. Sillain, että ulkokuori tulisi peittämään sen. Asiakas ei saisi koskaan tietää siitä.
No meni kolmisen viikkoa.. tai jotain.. unohdin koko tapauksen. Esinainen tuli kyselemään multa siitä viimeisestä laitteesta kun listoista näki, että olin sen valmistuksessa ollut mukana..
Mä olin että joo, olin valmistamassa sitä. Hänen ilmeensä tiukkeni ja hän kysyi siitä pienestä punaisesta sydämestä. Toki heti myönsin tehneeni sen. Ja siitäkö helvetti repesi. Uhkaili minua varoituksella ja ties millä. Mä en pystynyt kuin nauramaan tilanteelle.
Enkä kyllä vieläkään ymmärrä, että olisin toiminut jotenkin pahasti väärin. Mutta pyysin anteeksi ja lupasin, etten tee niin enää koskaan. Se riitti esinaiselleni.
Minua lähinnä huvittaa koko juttu edelleen.- Anonyymi
Herran jestas tärvelit toisten omaisuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Herran jestas tärvelit toisten omaisuutta.
Kyllä. Varsinaisesti ja ihan tahalleni. Heh.
Mä oon sellainen gangsta...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mä oon sellainen gangsta...Monenkohan elämä on päättynyt sinun sanoihin. Ajatteleppa jos olet aiheuttanut ihmisen kuolemia tuolla jatkuvalla negailullasi.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mä oon sellainen gangsta...Olisitpa sinä sen nuoren miehen sijasta kuollut. Et ansaitse elämää.
- Anonyymi
Polkupyöristä... niin niillä pääsee helposti ylinopeutta, ja Continental valmistaa polkupyörän renkaitakin, jotka ovat suunniteltuja joko 25km/h tai vaihtoehtoisesti 50km/h nopeuksille.
- Anonyymi
Olen. Pyrin kyllä ajamaan siististi. Muuten, ryhmittykää oikein. Auto keskiviivan tuntumaan, kun käännytte vasemmalle. Sitten auto oikealle laidalle, kun käännytte oikealle. Sitten nuo nykyvalot ovat tyhmät, kun eivät pala takana huonoissa olosuhteissa.
- Anonyymi
Tähän voisi lisätä, että ajakaa tasaista vauhtia älkääkä ainakaan lisätkö sitä ohituskaistojen alettua tai ylipäätään ohitustilanteissa. Älkääkä ajako toisen puskurissa kiinni vaan jättäkää turvaväli. Älkää ajako kaksikaistaisella tiellä vasenta kaistaa, jos ryhmitytte vasemmalle vasta n 7km päästä.
Mitään en tunnusta. 😉
Yhden kerran olen käyttänyt maksullista nopeusmittarin tarkistusta ja silloinkin ylitys oli kuudenkympin alueella vain 10km/h.
Minulla on vähänkin pidemmillä ajomatkoilla yleensä päivitetty TomTom päällä ja se kilistelee aina ennen kiinteitä tarkkailijoita. 🙂Pitipäs oikein kaivaa, mutta olinpa vastannut jo tähänkin. 🙂 Sain vain vastaukseni jälkeen ikävää seuraa..
Xena-183 kirjoitti:
Pitipäs oikein kaivaa, mutta olinpa vastannut jo tähänkin. 🙂 Sain vain vastaukseni jälkeen ikävää seuraa..
No niinpä oletkin. Itselläni on ns. vaistonvarainen tutkanpaljastin, yllättävän hyvin on toiminut 😂
No niinpä oletkin. Itselläni on ns. vaistonvarainen tutkanpaljastin, yllättävän hyvin on toiminut 😂
Siinä voisi myös auttaa, kun tunnistaisi jotain vastaan tulevia automerkkejä.. Mutta minä kun en tunnista edes naapurin autoa paitsi väristä tai rekkarista 😀
Xena-183 kirjoitti:
Siinä voisi myös auttaa, kun tunnistaisi jotain vastaan tulevia automerkkejä.. Mutta minä kun en tunnista edes naapurin autoa paitsi väristä tai rekkarista 😀
Se on kyllä totta 😁
- Anonyymi
Olen tullut ilmeisesti vanhaksi.
Tämän voi tunnustaa, sillä rikokset ovat vanhentuneet.
Minulla on nyt allani ensimmäinen ajopeli ikinä, jolla ei ole koetettu yleisellä tiellä paljonko se kulkee :)
-keinovaginamies-- Anonyymi
Toivon että ajaisit kolarin niin tavalliset hyvät ihmiset pääsisi tuollaisesta mielenterveys ongelmaisesta eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että ajaisit kolarin niin tavalliset hyvät ihmiset pääsisi tuollaisesta mielenterveys ongelmaisesta eroon.
Mitä veikkaat, kummalla meistä on isompi mielenterveysongelma?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä veikkaat, kummalla meistä on isompi mielenterveysongelma?
-keinovaginamies-Sinuun nuoli kääntyy.
- Anonyymi
Musiikki-mosaiikkia eli kaveri-covereita, Megadethilta tuli juuri Judas Priestin cover... Delivering the goods, kokeilen saanko laitettua linkin tuohon..
https://youtu.be/7mb_Ipkv47s
oikein legendaarisin Megadethin koveri - Duke Nukem:
https://youtu.be/46MALEk-7cE
toimiikohan linkin uusi ominaisuus tässä... - Anonyymi
Joo toimii uusi joku youtuben ominaisuus hiiren nappulalla linkki-kopio ja automaattinen HD-videokuva ikkuna suuri jne... jo uusi ominaisuus :D
Youtuben jutuista, mehän olemme tehneet jo vuodesta 1993 asti omaa pop/rock/heavymetqal -musiikkeja, omaa tuotantoa, aina jokainen kuva ja sointukin on aina ALL RIGHTS RESERVED... viimeisin levy oli, minä tein koosteen se oli Accelerated 2020 DVD, joka ikinen kuvakin on aina ALL RIGHTS RESERVED, joillekin tietyille henkilöille vain on oikeus kopioida tai edes kuunnellakaan :D - Anonyymi
Onhan sitä joskus aikoinaan kyllä siitä aika monesti on poliisilta sen lasku muotoisen muistutuksen saanu
- Anonyymi
Hyvä juttu sinänsä kun tein tuon uuden 2020 DVD;n ALL RIGHTS RESERVED, ei anna edes Teostollekaan mitään oikeuksia koskea meidän tiettyjen noin 12 ihmisen tuotteeseen ennen vuotta noin 2070 :D
Ehkä olen saattanut vähän kaahailla joskus...
Siis vahingossa jotenkin kaasupoljin painui huomaamatta alemmas? 😂
Käy usein näin...
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Käy usein näin...
Jotensakin en ole yllättynyt, miksiköhän 🤔😂
😇😇😇😇😇😇
Sädekehät ja kaikki... Eli ajonopeus = Herran haltuun? 😁
Sädekehät ja kaikki... Eli ajonopeus = Herran haltuun? 😁
Osaan ajaa nätisti sään mukaan. Eilen kun pysyin hyvin kaarteissa vaikka vähän meni lintassa.
Osaan ajaa nätisti sään mukaan. Eilen kun pysyin hyvin kaarteissa vaikka vähän meni lintassa.
Niinpä niin, kaikki kurvit kylki edellä, tunnusta pois 😁
Niinpä niin, kaikki kurvit kylki edellä, tunnusta pois 😁
Joo, mutta pysyin tiellä! Muistan joskus autokoulussa käytiin liukkailla, niin se opettaja tuli sanoo "kuka sut on opettanut noin hyvin ajaa?" 🤣
Joo, mutta pysyin tiellä! Muistan joskus autokoulussa käytiin liukkailla, niin se opettaja tuli sanoo "kuka sut on opettanut noin hyvin ajaa?" 🤣
Mmmmmhhhmmm, se on totta, semminkin kun kirjoittelet täällä.
Et sitten sanonut sille opettajalle viileästi että valtatie 2 talvella... 😂randombypasser kirjoitti:
Mmmmmhhhmmm, se on totta, semminkin kun kirjoittelet täällä.
Et sitten sanonut sille opettajalle viileästi että valtatie 2 talvella... 😂Ei siellä päin kakkostietä ollut. Oon kato Savon plikkoi alunperin ja siellä oppini saanut🤣
Ei siellä päin kakkostietä ollut. Oon kato Savon plikkoi alunperin ja siellä oppini saanut🤣
Ei saaketti... No SE selittääkin sitten kaiken. Aivan kaiken. Olis pitäny arvata. Ja nyt toisella puolen Suomea eli molempi pahempi. Huhhuh... 😂
Ei saaketti... No SE selittääkin sitten kaiken. Aivan kaiken. Olis pitäny arvata. Ja nyt toisella puolen Suomea eli molempi pahempi. Huhhuh... 😂
Ja muista myös perinnölliset tekijät,lappigeenit🤣
Ja muista myös perinnölliset tekijät,lappigeenit🤣
No nyt on paha... Oisko tiukin mahdollinen yhdistelmä... Äkkiväärä, umpikiero ja rannikkoseutu samassa paketissa... 🤣
No nyt on paha... Oisko tiukin mahdollinen yhdistelmä... Äkkiväärä, umpikiero ja rannikkoseutu samassa paketissa... 🤣
Sanoo etelän vetelä...
Sanoo etelän vetelä...
Mutta en sentäs etelän hetelmä... Vaikka kyllä ex-appi senkin jonkun kerran heitti ilmoille kun piruiltiin toisillemme 😁
Saat ihan itte tulla omin pikkukätösin tutkimaan mikä kaikki on vetelää ja mikä ei 🤔🤣randombypasser kirjoitti:
Mutta en sentäs etelän hetelmä... Vaikka kyllä ex-appi senkin jonkun kerran heitti ilmoille kun piruiltiin toisillemme 😁
Saat ihan itte tulla omin pikkukätösin tutkimaan mikä kaikki on vetelää ja mikä ei 🤔🤣Voi vi##u🤣🤣🤣
Voi vi##u🤣🤣🤣
Ehei, vaan jotain ihan muuta. Ja voi on loppu, meni kaikki eilen perunasoselaatikkoon, mutta ostan heti huomenna lisää 👍🤣
No mä en 😅 ehkä jotain 5km/h ylinopeus jos sitä nyt edes lasketaan 🤣 melkeinpä aina liian kallis lasti kyydissä ja ahdistun/pelkään/vihaan autolla ajamista muiden ihmisten takia 😄
Eli siis muiden vika, ettet kaahaile? No hyvä syy se on sekin 😂
En minäkään taajamissa, mutta isommilla teillä ihan surutta.randombypasser kirjoitti:
Eli siis muiden vika, ettet kaahaile? No hyvä syy se on sekin 😂
En minäkään taajamissa, mutta isommilla teillä ihan surutta.No ei se muiden vika ole. Tuskin kaahailisin vaikka muita ei olis mailla tai halmeilla. Ajaminen on pelottavaa 🤣
Ihastuja_addikti kirjoitti:
No ei se muiden vika ole. Tuskin kaahailisin vaikka muita ei olis mailla tai halmeilla. Ajaminen on pelottavaa 🤣
Aivan. Itte taas ole aina tykännyt ajamisesta eikä se tunnu pelottavalta, vaikka toki välillä meinaa tulla jännät housuun kun sopivasti sattuu, vaikkapa liukkailla keleillä 😂
Aivan. Itte taas ole aina tykännyt ajamisesta eikä se tunnu pelottavalta, vaikka toki välillä meinaa tulla jännät housuun kun sopivasti sattuu, vaikkapa liukkailla keleillä 😂
No kuten tuossa sanoin, aina kallis lasti kyydissä,ilman sitä kun ei aja kuin pieniä matkoja niin ei kerkeä edes ajatella sitä ajamista muuten kuin että kunhan kaikki menee hyvin 🤣 ja kun kallis lasti osaa jo törttöillä autossa hermot riekaileiksi🤣siinä sitten keskittyä ajamiseen 🤪
No kuten tuossa sanoin, aina kallis lasti kyydissä,ilman sitä kun ei aja kuin pieniä matkoja niin ei kerkeä edes ajatella sitä ajamista muuten kuin että kunhan kaikki menee hyvin 🤣 ja kun kallis lasti osaa jo törttöillä autossa hermot riekaileiksi🤣siinä sitten keskittyä ajamiseen 🤪
Ne on ne kalliit lastit kyydissä välillä ihanan hermoja raastavia, muistan oikein hyvin millainen itte olin naperona autossa 🤣
Ne on ne kalliit lastit kyydissä välillä ihanan hermoja raastavia, muistan oikein hyvin millainen itte olin naperona autossa 🤣
Joo, onhan ne 😅 🥰
Joo, onhan ne 😅 🥰
Kun kuvittelee sarjakuvan Lassi&Leevi Lassin autoon, niin saa aika hyvän käsityksen millainen minä olen vastaavan ikäisenä ollut 🤣
Kun kuvittelee sarjakuvan Lassi&Leevi Lassin autoon, niin saa aika hyvän käsityksen millainen minä olen vastaavan ikäisenä ollut 🤣
🤣 no täytyy sanoa että sama meno se on takapenkillä näidenkin kans🤣
🤣 no täytyy sanoa että sama meno se on takapenkillä näidenkin kans🤣
No sittenhän asiasi ovat mitä parhaimmin 🤣
- Anonyymi
Sitä jänniyää ryyä kuks seitwsvsw lsmdsmrfidywks sölpjpöojäutuodd''m jiiyss d''y'sss ks skrörr y'uyy'
... hullujws nuo ajelee mersulla ihmeäissään ihmisjoukkoon meruslla täyttä vsauhyihtyisa phnäsdä ksandsan edustyja..
niin... seuraavaa vappuajelua odotellaan, murha- pitäisi nyt poistaa puoleksi vuodeksi kaikki autot varmuuden muoksi kaikilta kansanedustqjilta vapunajaksi... - Anonyymi
Sanotaan nyt näin että 300 lasissa on vielä rikkomatta, se on papalta kokematta vielä 😁
- Anonyymi
Eipä tunnu ihmeelliseltä kun kovaan ajoon tehty ajopeli alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tunnu ihmeelliseltä kun kovaan ajoon tehty ajopeli alla.
No juu, kyllä tuolla nykyisellä nippa nappa taitaa rajan rikki saada, en ole kyllä ihan satavarma onko rajoitettu 299, sitten kyllä harmittaa :)
- Anonyymi
Monesti toi kaasujalka ei huomaa rajotuksia. Mut kuski huomaa kyllä sille sopivat ajoreitit.
- Anonyymi
Hyvin usein, yleensä...
Olen jopa pyytänyt kirjoittamaan sakot nopeasti.
Kysyi, minne kiire. Vastasin Moisioon ....töihinPomon kanssa aikanaan ideoitiin sellainen ylinopeusakko-tili, jonne kaikki ylinopeussakot kerrytettäisiin automaattisesti, niin jäis nuo pysähdykset lyhyemmiksi.
- Anonyymi
Mutta niin... elämä on täynä seikkailuja, monetkin niistä ovat itselle hengenvaarallisia.
- Anonyymi
En todellakaan, enkä aja! "muista aina liikenteessä, monta vaaraa ompi eessä.."
Poliisi on kuitenkin pysäyttänyt muista syistä.
- Sheena - Anonyymi
Joskus nuorena tulee tehtyä "hassuja", kuten jokukin joku jonkun kaverin Corvetten kqanssqa niin jäi ralliwuyo muykieddä jälkrrn kuin paskain4n kakkar WRC :D
- Anonyymi
Emmä muuten, mut poliisien kouluttaja käski painaa oikeen puoloisen pedaalin lattiaan, jos sinisiä valoja vilkkuu takapeilis. Pitää kuulemma ajaa niin kauan, et bensa loppuu tai vetää pöpelikköön. Katuaa moottorista kastakki samalla.
- Anonyymi
En ole ajanut kuin korkeintaan 10% yli sallitun, joka ei kait vielä ole sakon aihe.
Sen sijaan olen toisinaan ajanut päin punaista aikaisin aamulla töihin lähtiessä.
Tässä kotipihalta lähtiessä on heti melkein liikennevalot ja jos ne on punaisella eikä muita autoja näy, niin ajan pysähtymättä.
Sitten tästä jatkuu pitkä suora, jossa valoja noin 100 metrin välein ja jos estettä ei ole ollut, niin aikaisin aamulla olen ajanut kaikkien kolmien punaisten valojen ohitse pysähtymättä. Ja säästänyt hyvin työmatka-aikaa. :D
Tietenkin varmistan ensin tarkasti, ettei poikittaisliikennettä ole.Kannattaa kokeilla vilauttaa pitkiä niille punaisille valoille jo kauempaa, ainakin silloin kun ei ole paljon muuta liikennettä, esim. aikaisin aamusta tms. Monissa liikennevaloissa on yöasetus niin, että tolpat vaihtaa vihreälle kun anturiin osuu valoa.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla vilauttaa pitkiä niille punaisille valoille jo kauempaa, ainakin silloin kun ei ole paljon muuta liikennettä, esim. aikaisin aamusta tms. Monissa liikennevaloissa on yöasetus niin, että tolpat vaihtaa vihreälle kun anturiin osuu valoa.
Täytyy kokeilla. :) Olen ajanut jossain säännöllisesti missä ollut ns vihreä linja, valot vaihtuneet sitä mukaa kun olen ajanut kohti valotolppia, mutta meillä on tässä punainen linja... En tietenkään ajaisi normaalisti punaisia päin, mutta mielestäni on hullua jäädä punaisiin jos/kun muuta liikennettä ei edes ole.
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kokeilla. :) Olen ajanut jossain säännöllisesti missä ollut ns vihreä linja, valot vaihtuneet sitä mukaa kun olen ajanut kohti valotolppia, mutta meillä on tässä punainen linja... En tietenkään ajaisi normaalisti punaisia päin, mutta mielestäni on hullua jäädä punaisiin jos/kun muuta liikennettä ei edes ole.
Tuo kikka on toiminut monessa paikassa pk-seudulla "yöaikaan", yleensä siis varmaan tyyliin 22-07 välillä tai sinnepäin.
- Anonyymi
Joo. Koeajoin yhtä myynnissä ollutta autoa ja kesäsuoralla, hiljaisella hetkellä nopeus nousi johonkin 160:een jos sattuisi kuulumaan ylimääräisiä kolinoita kalinoita. No ei kuulunut ja ei sillä että normisti noita lukuja käyttäisin. Siihen 140 tienoille kiihtyi kivasti mutta nuo viimeiset 20 oli jo tuskaa saada esille.
- Anonyymi
Myöntää täytyy, että kerran tuli motarilla kilpailtua Mersun kanssa. Mersu lopulta voitti, koska jossain mullakin meni kuitenkin se "raja" että kuinka suurta ylinopeutta voi kaahata.
Tuota kertaa lukuunottamatta en ole kilpaillut liikenteessä, enkä missään olosuhteissa olisi tehnyt niin muualla kuin motarilla. Ylinopeutta on kyllä tullut ajettua pari muutakin kertaa, muttei koskaan enää yhtä suurta kuin motarilla. Tasan kerran olen saanut sakot, peltipoliisi onnistui nappaamaan kuvan.
Kirjautumaton palstalutka
Kirjautumaton palstalutkaItte pyrin jättämään nuo ajokilpailut väliin, saa muut kilpailla jos tykkää. Aika usein tulee motarilla jotain nuorempia kilpailemaan, mutta ongelma on vain siinä, että ne yleensä haluaa hetkellisesti ajaa kovaa ja mennä vain ohi, itte taas pyrin ajamaan tasaisesti kovaa 😁
- Anonyymi
Itte pyrin jättämään nuo ajokilpailut väliin, saa muut kilpailla jos tykkää. Aika usein tulee motarilla jotain nuorempia kilpailemaan, mutta ongelma on vain siinä, että ne yleensä haluaa hetkellisesti ajaa kovaa ja mennä vain ohi, itte taas pyrin ajamaan tasaisesti kovaa 😁
Mullahan ei enää itseasiassa ole edes autoa. Meni katto täysin ruttuun kun oli lainassa sukulaisella ja sukulainen parkkeerasi asuntonsa parkkikselle ja lumet tuli suoraan katolta auton päälle. Uutta en ole viitsinyt hankkia, näin on menty jo pari vuotta.
Kirjautumaton palstalutka Anonyymi kirjoitti:
Mullahan ei enää itseasiassa ole edes autoa. Meni katto täysin ruttuun kun oli lainassa sukulaisella ja sukulainen parkkeerasi asuntonsa parkkikselle ja lumet tuli suoraan katolta auton päälle. Uutta en ole viitsinyt hankkia, näin on menty jo pari vuotta.
Kirjautumaton palstalutkaNo sepäs kävi ikävästi 🙁
Kyllähän sitä useimmiten pärjää aivan hyvin autoakin, ainakin isommissa taajamissa/kaupungeissa. Ja usein saa autoa lainattua joltain tutulta, jos tarvetta ilmestyy.- Anonyymi
No sepäs kävi ikävästi 🙁
Kyllähän sitä useimmiten pärjää aivan hyvin autoakin, ainakin isommissa taajamissa/kaupungeissa. Ja usein saa autoa lainattua joltain tutulta, jos tarvetta ilmestyy.Joo mä asun 40 000 asukkaan kaupungissa ja ihan hyvät julkiset yhteydet täällä on sekä kaupungin sisäisesti että muualle.
Kirjautumaton palstalutka Anonyymi kirjoitti:
Joo mä asun 40 000 asukkaan kaupungissa ja ihan hyvät julkiset yhteydet täällä on sekä kaupungin sisäisesti että muualle.
Kirjautumaton palstalutkaNo varmasti noin isossa kaupungissa on 👍
Tänään viimeksi ajoin 150 km/h
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493223- 1092624
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4872132- 1111920
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531903Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121682Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647