Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No niin on. Ja varsinkin tämä halppispaperi mitä viimeksi olen ostanut. Yleensä ostan Emboa, mutta se maksoi 18 egee paketti ja kun rahnut oli vähissä, tyydyin tähän rainbowhin. Ajattelin että sama kai millä perseensä pyyhkii..
26.02.2023 20:40
Jaa, sellainenko sinä siis olet. Ok. Ihan kuten haluat itseäsi kuvata.
26.02.2023 20:24
Jaa.. minä kun pyorin enempi tuolla sinkut-palstalla. Vahingossa klikkasin tätä ketjua ja luin tämän. Sanaistuin heti aloituksen naiseen joka ei halua parisuhdetta ja viihtyy yksin.
Ei tässä hätiä tai mitiä, senkus kyselet. Oletko ap? Vai joku sivusta?
Tai onko senkään väliä.
26.02.2023 19:59
Jos on oikeasti kipeänä. Jotkut feikkaavat lekurille, mutta luulisin että heillä aika hyvä ihmistuntemus sen suhteen.
Flunssaa ei oikein pysty esittämään. Sen kuulee äänestä tavallinen talliainenkin. Ja näkee.
Mutta kun on koronaa ja ties mitä muuta, ei flunssaisena pidä lähteä liikenteeseen. Minullakin on aamuksi etävastaanotto, eli lekuri soittaa minulle.
Hän saattaa lähettää minut labraan, mutta sit sinne pitää raahautua. Verikokeita kun ei voi ottaa etänä.
26.02.2023 19:27
Minä en pärjää ilman sinua. Hommaa vaipat!
26.02.2023 19:18
Joo. Työnantaja haluaa sairastamisesta todistuksen. Lekurin määräyksen siitä, että henkilö on kipeänä ja tarvii vapautuksen työstä. Sillä työnantaja maksaa kuitenkln palkkaa vaikka työntekijä on estynyt tekemään työtään.
Tosin meillä on siten, että kolme päivää saa olla omalla ilmoituksella. Ne päivät käytin jo ja olen edelleen kipeänä. Joten jatkoon tarvitsen lääkärintodistuksen.
26.02.2023 19:16
Ei se ole enää toteutettavissa oleva haave. En pärjäisi. Rehellisesti olen kasvanut ulos siitä mahdollisuudesta. Elämä on.
Mulla kohtalo päätti asiat puolestani, myös työpaikkani. Ja tilanteen pakosta en ole voinut vaihtaa työpaikkaani. Mutta nyt saattaa olla mahdollisuus. Saa nähdä. Ehkä onnistun, ehkä en.
Onko sinulla jokin kyselyikä? Sinä kyselet ja minä vastaan...
Toki näinkin voi keskustella.. mutta et kerro mitään itsestäsi..
26.02.2023 19:10
No saikkulappua vaille olen. Tarvii jo työnantajalle sellainen esittää. Eipä nämä virukset oikein dropeilla lähde. Aika parantaa.
26.02.2023 19:03
Jo se on siunaus, että meillä on juomakelpoista vettä joka kodissa.. ja sitä saa kylmänä ja kuumana. Minun lempifraasini.
Ollaan niin pullamössöä, että valitetaan valittamisen ilosta. Eikä haluta edes nähdä hyviä asioita ympärillämme.
Jo se, että meillä on katuvalot on iso juttu. Kun on vähän matkustellut niin nähnyt paljon muutakin.
Kaikki toimii ja virkamiehiä ei tarvitse lahjoa esimerkiksi saadakseen henkilökortin pankkitilin avaamiseksi...
Niin monta pientä asiaa. Kuitenkin hyviä asioita, joita emme edes huomaa.
26.02.2023 19:00
Päästään myö. Ehkä jo lauantaina. Riippuu nyt miten tästä paranen. Huomenna aika lekurille heti aamusta ja esinaiselle jo ilmoitin että jatkan sairaslomaa.. heh.. lomaa..?
26.02.2023 18:53
Voi rakas.. tuohon poskellehan se mäsähti. Kiitos! Ikävähän tässä jo sinun suukkojasi olikin.
26.02.2023 18:44
Joskus haaveilin erämaamökistä koiralauman kanssa.. mutta se oli hupsu ajatus. Lapsellinen.
Oikeastaan tämä nykyinen elämäni on sopusoinnussa itseni kanssa. Tunnen eläväni täyttä elämää nyt.
Haaveissani olisi parempi tai ainakin mielenkiintoisampi työ. Paneudun siihen toden teolla myöhemmin tänä vuonna.
Kokonaisvaltaisesti olen tyytyväinen elämääni.
Ehkäpä se aloituksen nainen on myös tyytyväinen elämäänsä.
26.02.2023 18:41
No et sä kyllä mun räkänenää pääse pussailemaan. Mutta jos vaikka lentosuukon lähetät,nii mullekin tulee parempi mieli.
26.02.2023 18:28
Iho rikkoutui nenän ympäriltä tänään. Pikkuisen harmittaa, mutta johan mulla on kolmas wessapaprurulla menossa.
26.02.2023 18:16
Sanana ansaitsee särähtää mulle korvaan..
Mielestäni ystävyys on antamista itsensä toiselle.. ei saamista.
Lähtökohtaisesti ajattelen, ettei kukaan automaattisesti ansaitse yhtään mitään. Paitsi oikeuden olla oma itsensä. Ja se oma itse sitten .. no .. se voi olla pelkkää paskaa. Joten ansaitseeko kasa paskaa sinun ystävyytesi?
Ei varmaankaan.
Harvoin, siis todella harvoin olen tarvinnut itselleni ystävää. Ja aina niitä on ollut. Tarpeeseen.
Eräs maailmankaikkeuden ilkein tuntemani ihminen.. heitti minut sairaalaan toiseen kaupunkiin, kun poikani oli koomassa. Myrkyllisin ja kaksinaamaisin ihminen mitä tiedän. Ja samalla luotettava ystävä jollakin sairaalla ja vääristyneellä oudolla tavalla.
Ja hän teki sen kahdesti.
Hän tiesi että tarvitsin apua ja hän auttoi pyyteettömästi. Kukaan ei ole läpensä paha.
26.02.2023 18:09
Kuka sitä kaipaisi? Siitähän tässä ei ollut kyse.
26.02.2023 17:56
Moni asia estää sen. Ihan se, että en pysty tai halua luopua tietyistä elämän etuuksista.
Kuten seksistä. Siihen tarvitaan partneri. Ja mieluiten elävä sellainen.
Työssäkäyntini edellyttää ihmiskontakteja.. vaikka ne ovatkin pinnallisia.
Osaan kyllä olla itsenäinen myös ryhmässä. En siis hyppää kaivoon laumautuakseni. En vain ole laumaeläjä. Liikun paljon itsekseni, viihdyn omissa ajatuksissani ja itseni kanssa.
Perheeni on sellainen josta en vastuuni vuoksi voi luopua, se olisi heitteillejättöä ja hylkäämistä.
Joten olen niin yksin kuin voin ja jos joskus koen yksinäisyyttä, riittää kun otan yhteyttä ihmisiin.
26.02.2023 17:54
Sinuapa hyvinkin. Ketäs muutakaan..?
26.02.2023 17:45
En sanonut että minulla on huono omanarvontunne. Sanoin matala.
Olen tietoisesti laskenut sen matalalle. Valintakysymys.
Minä en koe ansaitsevani mitään. Ei ole tarpeen. Yksinkertaisesti otan tilanteet sellaisinaan ja elän siinä hetkessä.
Minä ansaitsen elää kuten tahdon ja se sama oikeus on kaikilla. Myös noilla myrkyllisillä ihmisillä. Niin simppeliä.
26.02.2023 17:44
No jos et ymmärrä, en kykene sitä sinulle varmaankaan selittämään. Joten .. olkoon.
26.02.2023 17:40
445 / 806