Minulta tänään kynsileikkuri
Mitä teiltä on hajonnut viimeksi?
59
80
Vastaukset
- Anonyymi
Hiiri. Hain uudet kuulokkeet ja heitin vaihdossa hiiren btooth-portin mäkeen. Vein oikein kierrätykseen asti kiireesti, etten löytäisi sitä koskaan enää takaisin.
- Anonyymi
Minulta meinasi pää hajota kun sellainen Kiärijä voitti euroviisukarsinnat.
Nyt kun kysyit.. minulta jäi pakastinkaapin kahva käteen. Siis se pitkä ripa vain murtui tai jotain. - Pienet nysät jäivät kiinni oveen. Kyllä sen niistä saa vielä vedettyä auki, mutta tässä juuri googlettelen Whirlpoolin ripoja..😒
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Sama käynyt minulle, mutta ei käy enää, tein metallista uuden kahvan
Mulla sama. Upon pakastelokeron muovikahva oli sellainen rimpula, että en edes harkinnut alkaa varaosaa metsästämään. Tein alumiinista alkuperäistä paremman. Nyt on kestänyt.
-keinovaginamies- pujotteIija kirjoitti:
Sama käynyt minulle, mutta ei käy enää, tein metallista uuden kahvan
Se on hyvä, jos itseltä löytyy tuollaisia kädentaitoja. 👍 Minä hommaan kyllä uuden kahvan ja pyydän jompaakumpaa muksuista asentamaan sen. 🙂
Xena-183 kirjoitti:
Se on hyvä, jos itseltä löytyy tuollaisia kädentaitoja. 👍 Minä hommaan kyllä uuden kahvan ja pyydän jompaakumpaa muksuista asentamaan sen. 🙂
Löytyi sopiva aihio, ei tarvinut kun pari reikää porata
pujotteIija kirjoitti:
Löytyi sopiva aihio, ei tarvinut kun pari reikää porata
Minun kaapeistani ei koskaan löydy tuollaisia yllätyksiä 😄
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama. Upon pakastelokeron muovikahva oli sellainen rimpula, että en edes harkinnut alkaa varaosaa metsästämään. Tein alumiinista alkuperäistä paremman. Nyt on kestänyt.
-keinovaginamies-Minä tein kromatusta härpäkkeestä
Xena-183 kirjoitti:
Minun kaapeistani ei koskaan löydy tuollaisia yllätyksiä 😄
Onko löytynyt epämiellyttäviä yllätyksiä?
pujotteIija kirjoitti:
Onko löytynyt epämiellyttäviä yllätyksiä?
Niin kuin luurankoja? 🤔
Eipä ole näkynyt. 🙂
- Anonyymi
Kylki hajosi viimeksi. Kylkiluu murtui, on muuten saatanan kivulias homma!
- Anonyymi
Outo juttu, ei ole oikein hajonnut mitään sellaista jonka heti muistaisi...tai olisiko kännikortsu tai auton rengas:)
Kumituotteet ovat joskus epävarmoja.
AV- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Oletko jo muistanut?
Aika harvoin mitään hajoaa, ovat vissiin vähäisellä käytöllä tai laadukkaita.
Tulostin voisi olla sellainen joka olisi ottanut lopputilin ennen uusimista.
Tai hei, nyt muistan. Takki repesi hihan ja kainalopalan saumasta, pullistelin liikaa laittaessani takin päälle. Tulipahan liikkumatilaa:) En ole edes korjannut kun tuulettaa hyvin kainaloa. Hyvää takkiahan en tuon vuoksi vielä vaihda. On lemppari. Pitää varmasti ostaa neulaa ja lankaa, saa parsittua reiän kiinni.
AV Anonyymi kirjoitti:
Aika harvoin mitään hajoaa, ovat vissiin vähäisellä käytöllä tai laadukkaita.
Tulostin voisi olla sellainen joka olisi ottanut lopputilin ennen uusimista.
Tai hei, nyt muistan. Takki repesi hihan ja kainalopalan saumasta, pullistelin liikaa laittaessani takin päälle. Tulipahan liikkumatilaa:) En ole edes korjannut kun tuulettaa hyvin kainaloa. Hyvää takkiahan en tuon vuoksi vielä vaihda. On lemppari. Pitää varmasti ostaa neulaa ja lankaa, saa parsittua reiän kiinni.
AVAika monesta takistani on vetoketju hajonnut
Kuivausrumpu. Kuivailen nyt pyykkinaruilla 4 hengen tekstiilit. Käsittää muutakin kuin vaatteet siis.
Minä kuivailen yhdessä huoneessa jolla ei juuri muuta käyttöä ole, virittelin narut sinne
pujotteIija kirjoitti:
Minä kuivailen yhdessä huoneessa jolla ei juuri muuta käyttöä ole, virittelin narut sinne
Ok. 🙂
Mulla on kylppärissä pyykinkuivausteline ja vaaterekki, niillä kuivailen. Naruja löytyy vain ulkoa, pyykkitelineestä.
Nooh, tulevalla viikolla pitäisi saada uusi kuivausrumpu. Helpottuu taas homma rutkasti. Saa nopeammin pyykkiä likaisesta oesun ja kuivauksen kautta kaappiin, kun on kuivausrumpu. Naruilla on pienempi kapasiteetti. Joutuu vartuilemaan, kunnes on tilaa uudelle pyykkivuorelle.- Anonyymi
Ainakin sähköä säästyy.
G-LoveR kirjoitti:
Ok. 🙂
Mulla on kylppärissä pyykinkuivausteline ja vaaterekki, niillä kuivailen. Naruja löytyy vain ulkoa, pyykkitelineestä.
Nooh, tulevalla viikolla pitäisi saada uusi kuivausrumpu. Helpottuu taas homma rutkasti. Saa nopeammin pyykkiä likaisesta oesun ja kuivauksen kautta kaappiin, kun on kuivausrumpu. Naruilla on pienempi kapasiteetti. Joutuu vartuilemaan, kunnes on tilaa uudelle pyykkivuorelle.Tulikin mieleen että minullakin on kuivausrumpu, en nyt muista pelaako, taytyykin piakkoin testata
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin sähköä säästyy.
Juu, säästyy. Vaan 8 kg rummussa saa aika ison määrän kuivattuakin nopeammin.
Kesällä kuivaan pihalla pyykit, en käytä rumpua kuin talvella. On niin huonosti tilaa pyykille missä kuivailla. Ei ole suunniteltu pyykille meidän kylppäriä.pujotteIija kirjoitti:
Tulikin mieleen että minullakin on kuivausrumpu, en nyt muista pelaako, taytyykin piakkoin testata
Heh, lakanapyykkien kanssa mainio. Ne kun vie tilaa hitosti kuivatella..
- Anonyymi
Voi hitsin pimpulat, hitsihän se oli.
-keinovaginamies-- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Saiko korjattua?
Pari kylmäjuotosta löytyi sisuskaluista, jotka oli tärisseet irti. Vähän kolvia näytin niille, niin on silläkin hitsillä jo taas yksi projekti pyöräytetty loppuun.
-keinovaginamies- - Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Saiko korjattua?
Missähän siinä muuten on se pimpula? Ei näkynyt, vaikka aukaisin kokonaan.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Missähän siinä muuten on se pimpula? Ei näkynyt, vaikka aukaisin kokonaan.
-keinovaginamies-Oisko hitsin jalkojen välissä?
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Oisko hitsin jalkojen välissä?
Noinhan se yleensä löytyy :)))
Täytyy ensi kerralla tutkia pinnallisemmin.
-keinovaginamies-
Iho rikkoutui nenän ympäriltä tänään. Pikkuisen harmittaa, mutta johan mulla on kolmas wessapaprurulla menossa.
pujotteIija kirjoitti:
Auttaiskohan pussailu rikkoutuneeseen ihoon?
No et sä kyllä mun räkänenää pääse pussailemaan. Mutta jos vaikka lentosuukon lähetät,nii mullekin tulee parempi mieli.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No et sä kyllä mun räkänenää pääse pussailemaan. Mutta jos vaikka lentosuukon lähetät,nii mullekin tulee parempi mieli.
Tässä sinulle lentosuukko kultaseni.... PUUUHHH....toivottavasti osui oikeaan kohtaan
pujotteIija kirjoitti:
Tässä sinulle lentosuukko kultaseni.... PUUUHHH....toivottavasti osui oikeaan kohtaan
Voi rakas.. tuohon poskellehan se mäsähti. Kiitos! Ikävähän tässä jo sinun suukkojasi olikin.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi rakas.. tuohon poskellehan se mäsähti. Kiitos! Ikävähän tässä jo sinun suukkojasi olikin.
Toivottavasti päästään piakkoin live pussailuun
pujotteIija kirjoitti:
Toivottavasti päästään piakkoin live pussailuun
Päästään myö. Ehkä jo lauantaina. Riippuu nyt miten tästä paranen. Huomenna aika lekurille heti aamusta ja esinaiselle jo ilmoitin että jatkan sairaslomaa.. heh.. lomaa..?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Päästään myö. Ehkä jo lauantaina. Riippuu nyt miten tästä paranen. Huomenna aika lekurille heti aamusta ja esinaiselle jo ilmoitin että jatkan sairaslomaa.. heh.. lomaa..?
Toivottavasti saat parantavat lääkkeet
pujotteIija kirjoitti:
Toivottavasti saat parantavat lääkkeet
No saikkulappua vaille olen. Tarvii jo työnantajalle sellainen esittää. Eipä nämä virukset oikein dropeilla lähde. Aika parantaa.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No saikkulappua vaille olen. Tarvii jo työnantajalle sellainen esittää. Eipä nämä virukset oikein dropeilla lähde. Aika parantaa.
Ai sellasia lappuja tarvii, ei ole moisista kokemuksia
pujotteIija kirjoitti:
Ai sellasia lappuja tarvii, ei ole moisista kokemuksia
Joo. Työnantaja haluaa sairastamisesta todistuksen. Lekurin määräyksen siitä, että henkilö on kipeänä ja tarvii vapautuksen työstä. Sillä työnantaja maksaa kuitenkln palkkaa vaikka työntekijä on estynyt tekemään työtään.
Tosin meillä on siten, että kolme päivää saa olla omalla ilmoituksella. Ne päivät käytin jo ja olen edelleen kipeänä. Joten jatkoon tarvitsen lääkärintodistuksen.Pikku-pirpana kirjoitti:
Joo. Työnantaja haluaa sairastamisesta todistuksen. Lekurin määräyksen siitä, että henkilö on kipeänä ja tarvii vapautuksen työstä. Sillä työnantaja maksaa kuitenkln palkkaa vaikka työntekijä on estynyt tekemään työtään.
Tosin meillä on siten, että kolme päivää saa olla omalla ilmoituksella. Ne päivät käytin jo ja olen edelleen kipeänä. Joten jatkoon tarvitsen lääkärintodistuksen.Saako todistuksen yleensä ilman ruinaamista?
pujotteIija kirjoitti:
Saako todistuksen yleensä ilman ruinaamista?
Jos on oikeasti kipeänä. Jotkut feikkaavat lekurille, mutta luulisin että heillä aika hyvä ihmistuntemus sen suhteen.
Flunssaa ei oikein pysty esittämään. Sen kuulee äänestä tavallinen talliainenkin. Ja näkee.
Mutta kun on koronaa ja ties mitä muuta, ei flunssaisena pidä lähteä liikenteeseen. Minullakin on aamuksi etävastaanotto, eli lekuri soittaa minulle.
Hän saattaa lähettää minut labraan, mutta sit sinne pitää raahautua. Verikokeita kun ei voi ottaa etänä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Jos on oikeasti kipeänä. Jotkut feikkaavat lekurille, mutta luulisin että heillä aika hyvä ihmistuntemus sen suhteen.
Flunssaa ei oikein pysty esittämään. Sen kuulee äänestä tavallinen talliainenkin. Ja näkee.
Mutta kun on koronaa ja ties mitä muuta, ei flunssaisena pidä lähteä liikenteeseen. Minullakin on aamuksi etävastaanotto, eli lekuri soittaa minulle.
Hän saattaa lähettää minut labraan, mutta sit sinne pitää raahautua. Verikokeita kun ei voi ottaa etänä.Toivotaan et hoituu etänä, niin ei tarvii lähteä pakkaseen, tänne ennustettu aamuksi jopa -20
- Anonyymi
Vessapaperi on ihan liian karheaa nenäliinaksi. Kaikkein paras nuhanenälle on sellainen pahvipakkauksessa oleva kasvopaperi, esim. Kleenex. On pehmoista ja nenä kiittää 😊
Anonyymi kirjoitti:
Vessapaperi on ihan liian karheaa nenäliinaksi. Kaikkein paras nuhanenälle on sellainen pahvipakkauksessa oleva kasvopaperi, esim. Kleenex. On pehmoista ja nenä kiittää 😊
No niin on. Ja varsinkin tämä halppispaperi mitä viimeksi olen ostanut. Yleensä ostan Emboa, mutta se maksoi 18 egee paketti ja kun rahnut oli vähissä, tyydyin tähän rainbowhin. Ajattelin että sama kai millä perseensä pyyhkii..
- Anonyymi
Yölamppu ja sirpaleet putoili sänkyynkin. Oli siinä siivoomista, kaikki vuodevaatteet ulos ja sängyn imurointi, petauspatjan tunnustelin useaan otteeseen kämmenelläni silitellen. Puhtaat lakanat, tyynyjen tarkastus ja tyynyliinat uusiks. Peitteistä pussilakanat pois ravisteltiin ja sitt pesukoneeseen liinavatteet. Peitot oli vielä ravisteltava, ennen pussilakanoiden laittoa.
Makkarista kuului helähdys, ja Mimmi kurvasi sieltä tuvan puolelle, Poju kannoillaan.
Poju katseli makkariin, aivan kuin siellä ois ollut joku, ja taas minua. Mä menin ainoastaan ovelle asti, kun jo huomasin mitä oli tapahtunut. Lasinsirpaleita sängyssä ja Mimmin pallo. "Voi hitto, tämä tästä vielä puuttui!" spontaani ärähdys!
Systeri ilmestyi myös oviaukkoon ihmetteleen! Mimmi oli mennyt jo systerin huoneeseen ja istui kirjoituspöydän alla. (piilossa omasta mielestään)
No pari vuotiaalle sattuu vahinkoja, Uuden lampun saan ostetua huomenna, mutt ens yö mennään taskulampun valossa, jollen sytytä kattovaloa. Siivottavaa riitti ja pyykkikone käy taas... juuri perjantaina vaihdettiin kaikki petivaatteet ja tänään systeri oli mankeloinut lakanat ja tyynyliinat, vieden ne vaatehuoneeseen.
Miten Mimmi oli saanutkin palloon niin paljon voimaa, ett lappukin hajosi?
Aika hämillään hänkin oli tapauksesta, puhdas vahinko se tietenkin oli. Itse mä olin antanut hänen pallonsa kanssa leikkiä makkarissa. Olin varma ettei sillä pallolla ikkunaa saisi rikottua, vaikka pallo ikkunaan ehkä osuisikin. Ei mulle tullut mieleenkään se yölamppu ja sen hajoaminen.
Mimmikin on jo rauhoittunut, oli niin pelästynyt reppana ja meni piiloon.
No, älähdinhän minä, mutt en hänelle; koska Mimmi ei taatusti ollut tehnyt sitä vahinkoa tahallaan.
Kyllä mä otan syyn täysin itselleni; Onneks muksu ei loukkaantunut eikä koira.
trollikka- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tuossa saakin olla tarkkana, et kaikki sirut tulee löydettyä
No me ehdittiin jo sopia ett Mimmi saa nukkua Systerin kanssa ainakin ens yön, ehkä seuraavankin. Jos siellä jotain terävää vielä sattuisi olemaan; niin mieluummin saa rapia mun ihoni rikki, kuin tenavan. Tossa jo pohdittiin sitäkin mahdollisuutta ett uuden petarin jos ostaisi huomenna... ja varmuuden vuoksi ja käyttäisi tuon vanhan oikein pesulassa!
Muutaman satasen vahinkohan tuosta tuli!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
No me ehdittiin jo sopia ett Mimmi saa nukkua Systerin kanssa ainakin ens yön, ehkä seuraavankin. Jos siellä jotain terävää vielä sattuisi olemaan; niin mieluummin saa rapia mun ihoni rikki, kuin tenavan. Tossa jo pohdittiin sitäkin mahdollisuutta ett uuden petarin jos ostaisi huomenna... ja varmuuden vuoksi ja käyttäisi tuon vanhan oikein pesulassa!
Muutaman satasen vahinkohan tuosta tuli!
trollikkaTärkeintä ettei henkilövahinkoja tullut
- Anonyymi
Missä yölamppu? Toivottavasti kiinni seinässä? Ei muuten, mutta kahden ystävän lapsuudenaikainen tulipalo syttyi yöpöydältä sänkyyn kaatuneesta yölampusta. Lapset olivat asialla molemmissa tapauksissa. Toisessa 5v ehti pelastaa pikkuveljensä, mutta mökki paloi pahasti. Henkilövahinkoja ei onneksi tullut toisessakaan, mutta talo paloi maantasalle.
- Anonyymi
Kengät
- Anonyymi
Usko maailmaan.
- Anonyymi
Hammas, prkle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563