Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Säädyllisyyden vuoksi on kai paree etten vastaa tuohon juuri mitään.. 🤐
25.02.2023 19:52
Eli jos veroja nostetaan, niin saadaanko me polliiseja lisää? Et sinäkään ole noin naiivi..
25.02.2023 19:46
Tosiaan musiikki on olennaisessa osassa treffeillämme. Hard cock osion kyllä hoitaa pujis ihan tyylikkäästi, ja siihen ei minun tarvitse juurikaan puuttua. Hän kun on rokkimies.
25.02.2023 19:44
Mistä saadaan lisää määrärahoja poliisien palkkaamiseen on oikeampi kysymys.
25.02.2023 19:41
Hitsinpitsi.. minun mieleiseni biisi.
25.02.2023 19:38
Ja millä biisillä.. viisusta kaukana. Kerrankin kunnon ryminää!
25.02.2023 19:33
Komppaan. Asetin itselleni nuorena jo hyvin matalat tavoitteet, enkä uskaltanut haaveilla. Toteutin tavoitteeni ja annoin itselleni luvan haaveilla.. elämä päätti romuttaa kaikki tulevaisuuden haaveeni. Niin. Mutta mitä sitä surkuttelemaan. Näin kävi ja kökkö tsäkä.
Otetaan siitä elämästä mikä meillä on ja nautitaan siitä. Meillä on vain tämä elämä.
25.02.2023 19:32
Kiva kuulla.
25.02.2023 19:25
Nooh unelmointi ei ole koskaan ollut vahvin juttuni. Olen syntynyt jalat maassa ja jos joskus erehdyin leijumaan.. minut lyötiin kyllä nopeasti maahan. Elämä nääs..
25.02.2023 19:24
Samaa mieltä. Jo pikkuisesta lähtien pilataan ihmisenalkuja tuolla kaikki on mahdollista löpinällä. Tulee vain tyytymättömyyttä. Se on kuin joulupukkiin uskominen.. karu totuus valkenee aikanaan.
25.02.2023 19:21
Valheeseen kasvatettu.
25.02.2023 19:19
Se oli hauska sattuma, kun loordi oli geimeissä mukana, joku kysyi minulta aionko seurata.. vastasin että euroviisut ei ole mun juttu. Viisuja, virsiä ja veisuja. Niin sanoin. Ja lordi nappasi voiton. Hard rock hallelujah.
25.02.2023 19:18
Näinpä.
25.02.2023 19:11
Sillä tavoin kasvatetaan lapsista pöhköjä pikku prinsessoja ja rinssejä jotkä kuvittelevat saavansa kaiken haluamansa. Ja saavat pettyä elämäänsä ja tulevat kitiseviksi rasitteiksi.
25.02.2023 19:10
Elämä antaa ja elämä ottaa. Olen tyytyväinen vähään. Saanut enemmän kuin olen odottanut.
25.02.2023 18:56
Olen aina saanut haluamani. Salaisuus piilee siinä, että ei halua kuuta taivaalta. Tyytyy vähään.
25.02.2023 18:49
Minulla oli aikanaan yksi erittäin mielenkiintoinen keskustelukaveri tällä palstalla.. anonyymi. Nautin hänen kanssaan keskusteluista, mutta tuo epävarmuus kenen kanssa juttelin haittasi,sillä hän ei ilmaissut itseään koskaan. Kutsuin häntä "jäävuoren huipuksi".
Ajoittain hän tulee mieleeni ja harmittaa kovasti. Harmittaa, sillä pidin hänestä. Erinomainen keskustelija, mutta kun olisi pitänyt hänet tunnistaa kirjoitusten perusteella, se jäi. Anonyymien kanssa ei saa jatkumoa.
25.02.2023 18:46
Toi nyt on ikuisuuskysymys, jonka nostit esille.
On tosiaan palstalaisia joiden mielestä täällä on sisäpiiri.
Itse kun tulin palstalle reilu pari vuotta sitten, minusta tuntui alkuun etten saisi oikein olla tällä palstalla. Juuri tuon sisäpiirin takia. Kuitenkin kun avauduin tunteistani palstalla, minun tunteeni todistettiin vääräksi ja minut toivotettiin tervetulleeksi.
Palstalle kaivataan aina uutta verta. Uusia keskustelijoita ja uusia mielipiteitä.
Mitä vähemmän keskustelijoita on, sitä tiiviimmin rekatut keskustelevat keskenään ja syntyy se sisäpiirivaikutelma.
Todellakin on joskus vaikeaa keskustella anonyymien kanssa, jos eivät käytä allekirjoitustakaan. Koskaan ei tiedä kuka vastaa. Onko se jonka kanssa keskusteli vai joku sivusta huutelija. Ei me olla kukaan ajatusten lukijoita ja meedioita, jotka tunnistaa anonyymit jostakin pilkun asennosta toisistaan.
Tämä seikka ehkä saa rekkautuneet ja allekirjoittaneet ehkä enemmän keskustelemaan keskenään ja oppimaan toisiaan. Siitä johtuu se "sisäpiiri". Oikeasti täällä ei ole sisäpiiriä, on vain vaikutelma siitä.
25.02.2023 18:16
Juu.. kevään mittaan.. se sopii. Karvakamusi pitää ehdottomasti ottaa huomioon. Katsellaan sitä tarkemmin vaikka maaliskuussa. Ei tässä jäniksen selässä olla..
Mä olen muutoinkin ollut aika vähän palstalla, on ollut muuta ja kai jonkinlaista palstaväsymystä pukkaa. Aikalailla tyhjää länkytystähän tää palstailu on välillä ollut.
24.02.2023 22:14
Juu.. olisi varmasti nautinnollista ihan vaan höpötellä. Sillain hissukseen. Ja jos ei ole sanottavaa, ihan vaan kuunnella toista.
Oisko? No se on varmaa, ettei sulta sanottava lopu.
Kysymys kuuluukin teille vai meille? Ja koska?
24.02.2023 18:20
447 / 806