Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009400022.html
Mä en tiiä viisuista mitään, yhtään mitään. Tai no sen, että Laardi meni ja voitti ne silloin joskus jossain. Nyt sitten kuitenkin visassa jopa oikeasti tiesin kaksi vastausta, mikä oli jonkinlainen ihme, kuten myös se, että kaikki arvaukseni eivät poikkeuksellisesti menneetkään reisille.
Olet aika hyvin perillä Suomen euroviisukappaleista!
Vastasit oikein 5/12 kysymykseen
Löörtaakin EuroviisuVisa
21
110
Vastaukset
Se oli hauska sattuma, kun loordi oli geimeissä mukana, joku kysyi minulta aionko seurata.. vastasin että euroviisut ei ole mun juttu. Viisuja, virsiä ja veisuja. Niin sanoin. Ja lordi nappasi voiton. Hard rock hallelujah.
Mä en ole sitten naperoikäni seurannut viisuja, ei ole mun juttuni. Ja Laardin voitto kyllä tuli puskista, melkoinen ihme, ennemmin helvettikin jäätyy kuin suomalainen voittaa.
randombypasser kirjoitti:
Mä en ole sitten naperoikäni seurannut viisuja, ei ole mun juttuni. Ja Laardin voitto kyllä tuli puskista, melkoinen ihme, ennemmin helvettikin jäätyy kuin suomalainen voittaa.
Ja millä biisillä.. viisusta kaukana. Kerrankin kunnon ryminää!
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja millä biisillä.. viisusta kaukana. Kerrankin kunnon ryminää!
Jep ja kunnon lyriikat, ei mitään hempeilyä, vaan suoraan asiaan: Hard Cock, hallelujah!
Jep ja kunnon lyriikat, ei mitään hempeilyä, vaan suoraan asiaan: Hard Cock, hallelujah!
Hitsinpitsi.. minun mieleiseni biisi.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hitsinpitsi.. minun mieleiseni biisi.
Ehkäpä teidän pitää vaihtaa tunnelmamusiikin genreä Pujiksen kanssa? Luulisin, että Pujiskin yhtyy tuohon näkemykseesi.
Ehkäpä teidän pitää vaihtaa tunnelmamusiikin genreä Pujiksen kanssa? Luulisin, että Pujiskin yhtyy tuohon näkemykseesi.
Tosiaan musiikki on olennaisessa osassa treffeillämme. Hard cock osion kyllä hoitaa pujis ihan tyylikkäästi, ja siihen ei minun tarvitse juurikaan puuttua. Hän kun on rokkimies.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tosiaan musiikki on olennaisessa osassa treffeillämme. Hard cock osion kyllä hoitaa pujis ihan tyylikkäästi, ja siihen ei minun tarvitse juurikaan puuttua. Hän kun on rokkimies.
Rokkimies on eri mies, kova kuin kivi 😉
Rokkimies on eri mies, kova kuin kivi 😉
Säädyllisyyden vuoksi on kai paree etten vastaa tuohon juuri mitään.. 🤐
Pikku-pirpana kirjoitti:
Säädyllisyyden vuoksi on kai paree etten vastaa tuohon juuri mitään.. 🤐
Voipi olla, mennee muuten turhan rasvaisiksi jutut ja ylläpitokin vielä riemastuu...
Tämä oli melko helppo, kun tytär on viisufani 😃 Vain Teräsbetonin biisin sanat eivät muistuneet mieleen. Loput tiesin ihan ilman arvauksiakin. 💪
Taidat olla todellinen Euroviisu-fani!
Vastasit oikein 11 kysymykseenLoistava tulos!
No ne Teräsbetonin lyriikat oli se toinen, jonka tiesin. Siltsun biisi oli toinen, loput olikin ihan hepreaa 😂
- Anonyymi
Euroviisuissa saattaa kuulla mutkikkaan etnomusiikin kaikuja, varsinkin jos kappale on tehty itäisissä maissa.
Suomi yrittää pärjätä kopioimalla eurooppalaista tasapaksua poppia. Tulos: 12/12. Olet ihan asiantuntija Suomen Euroviisukappaleissa. No, jotkut arvasin, jotkut tiesin tai muistin.
Mahtava tulos!
Ja päivän pohjat ensimmäisenä, kova temppu!Juu, mää on kova tyyppi =D
Joku biisi jäänyt muistinpohjalle. Pari arvasin. Ennen nuo Euroviisut oli kova juttu, nykyään en jaksa seurata. 🤔
"Taidat olla todellinen Euroviisu-fani!
Vastasit oikein 10 kysymykseen"Loistava tulos!
Mulla tuli se kyllästymispiste viisujen osalta vastaan jossain siinä 40 vuotta sitten 😂
- Anonyymi
9 oikein. Viisut tulee katsottua aina!
Kirjautumaton palstalutka - Anonyymi
Hah! :D
Taidat olla todellinen Euroviisu-fani!
Vastasit oikein 7 kysymykseen
En ole seurannut juroveisuja koskaan sitten lapsuusajan. :D Mikä sun lemppari oli niistä tämän vuotisista suomen euroviisu ehdokkaista? Mulla oli monta lempparia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6762552Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311276- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121105- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104925Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e239877Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751