Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niih.. hikosi reidet niin saatanasti että hinkkautui pitsit vastakkaiseen reiteen.
Ja koska hiertymät oli jo niin kipeät, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin sukkahousut, sillä ilta oli vasta aluillaan.
Näin kävi, joten revi siitä umpelo.
19.02.2023 11:28
Kyllä.. olimme yhdessä 25 vuotta ja hän oli ja on yhä yksi parhaista ystävistäni. Suhteessa ollessamme, hän oli peruskallioni.
Ja koska poikamme on autistismin kirjoon kuuluva erityispersoonallisuus, hän tarvitsee päivittäistä läsnäoloa. Tämän vastuun jaamme yhdessä exän kanssa. Homma toimii, kun se on ystäväpohjalta.
19.02.2023 11:25
Juu.. mielleyhtymä on tahattomasti aiheutettu.
Exä on rasittava ja välillä kun hän oikein vittumaiseksi ryhtyy, mä sanon moro ja painun pois kiukuttelujensa tieltä.
Siis tilannehan on hyvin yksinkertaisesti se, että exä ja lapsemme tarvitsevat minua edelleen. Käytännön asioissa. Ja minä tarvitsen heitä. Joten paree pysyä hyvissä väleissä.
19.02.2023 11:21
Joo.. ymmärrän. Tulet toimeen eksäsi kanssa lapsen takia.
Noin se monella on. Tavallaan se on minunkin tilanteeni, mutta tilanne täällä vaatii vähän enemmän kuin vain toimeen tulemista.
19.02.2023 11:15
No sä tiedät minut muutenkin, mä nyt olen vähän omintakeinen. Ja tiedät että mulla on vastuuta naapureista.
19.02.2023 11:11
Läheisiä.. kyllä ja ei. Melkein päivittäin yhteyksissä ja yhdessä suunitellaan asioita.
Emme halaile tai sellaista. Viikko sitten kävin siellä leipomassa pikkuleipiä, kun on parempi keittiö. Perjantaina kävin korjaamassa viemäröinnin, kun pesukone ei poistanut vettä. Ja hetki sitten sain viestin että hänellä on kotipäivä tänään. Kyllä. Voisin sanoa, että läheisiä, mutta ei romanttisessa mielessä.
19.02.2023 11:09
Minulla ei ole miestä, on vain maailman ihanin rakastaja, joka ei ole "mun" mies. Hän on ihan itsensä omistama ja tapailumme perustuu vapaaehtoisuuteen.
19.02.2023 11:02
Minulla on joitakin valokuva-albumeita kellarissa, mutta ne kuvat alkavat jostakin vuodesta 95 alkaen. Ja minusta on vain ne pakolliset kuvat, sillä en pidä kuvattavana olemisesta.
Joten ymmärrän sinunkin valokuvattomuuttasi. Ja elämässä on asioita, joita ei halua muistella. Minullakin lapsuus kuuluu niihin.
18.02.2023 21:30
Saattoi jopa käydä niin, että menetit pallukan ja saat vain vihreän ukkelin kuten muillakin "uusilla" rekkautuneilla.
Mä en halua menettää pallukkaani, joten en uskalla edes kokeilla.
18.02.2023 21:25
Edelleen vanha.
18.02.2023 21:15
Edelleen vanha.
18.02.2023 21:13
Nyt tullut palstauudistus, ja profiilikuva ei näy keskusteluissa jos sitä vaihtaa. Siksipä ei kannata mennä vaihtelemaan.
18.02.2023 21:10
Kiitos. Taidan olla esikouluikäinen tuossa kuvassa.. -79 tai -80. Luulisin.
Minulla ei ollut yhtään lapsuuskuvaa, mutta kun äiteestä aika jätti, sain kolme kuvaa joista tuo on yksi.
18.02.2023 21:07
Näin vähän ajattelin itsekin. Sillä meinannut vaihtaa tuota kuvaa, kun itsekin välillä sekaannun noissa. Ei siis pidä mennä koskemaan.
18.02.2023 21:01
Eli olemme jatkossakin sisko ja sen veli.
En mene poistamaan koska haluan pitää pallukkani..
18.02.2023 20:59
Niin vanhat profiilit näkyy, mutta ei vissiin uudet. Vai onko se valinnainen? En uskalla ottaa pois kun käypi vielä ettei saa uutta tilalle.
18.02.2023 20:47
Eihän Jasulla ole ollut tän uuden nikin aikana ollenkaan kuvaa. Profiilissa kyllä, mutta se ei näy niinkuin nää vanhat.
18.02.2023 20:44
Noh.. mulla sellainen visio tuon baarikaapin suhteen.. heivaan hyllystä kirjoja sängyn alle, niin saan pari hyllyä tyhjäksi.. lisää tilaa viinoille.
Tuo ensimmäinen reissu on lapsuudenystäväni kanssa ja toinen heti viikon päästä onkin työporukan kanssa. Näillä näkymin.
Mutta onhan se pakko kesää varten varastot täydentää.
Viimeksi ostin kauoan viimeisen Oakheartin ihan kokeilumielessä, kun olit sitä kehunut..
Tällä hetkellä se on mun suosikki. Ainakin pari pulloa sitä pitää saada kesäksi. Yksi käyttöön ja toinen pölyttymään.
18.02.2023 20:42
Se voip olla. Topakkuutta täyslaidallinen.
18.02.2023 20:34
Olen huomannut samaa itsekin. Tuli laitettua tuo lapsuuskuva vähän niinkuin haasteena. Mutta jos otan sen pois, nikn saanko enää kuvaa näkyviin ollenkaan.
Olen huomannut, ettei muilla rekkautuneilla .. siis uusilla nikeillä kuvaa näy ollenkaan.
18.02.2023 20:32
450 / 806