Millaisen emännän ja vaimon sinusta joku sinkkumies saisi
Nainen millaisen emännän sinusta saisi
69
74
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa typerä kysymys. Emäntä on koulun ruokalan vastaava. Eli sinunlainen tampio voi mennä vaikka sinne syömään, naista et voi saada.
- Anonyymi
Ja joka kodissa on emäntä ja vaimo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joka kodissa on emäntä ja vaimo
Emäntä on maatilalla ja suurtalouskeittiöissä 👊
- Anonyymi
En suostu muuttaamaan maatilalle, enkä menemään naimisiin, että emäntää ei tule ja ei varsinaisesti vaimoakaan.
Justiinan kaltaisen.. minikoossa.
randombypasser kirjoitti:
Kutistunut sateessa?
Vahingossa kävi liian korkeassa lämpötilassa pesussa ja kun oli tuollaista halppistuotantoa, niin meni perkules kutistumaan..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vahingossa kävi liian korkeassa lämpötilassa pesussa ja kun oli tuollaista halppistuotantoa, niin meni perkules kutistumaan..
Ai simpura... Sitä sattuu, itse olen toistaiseksi keskittynyt vasta kutistelemaan villavaatteita, niistä näppärän timakoita sillä tavoin, ei taatusti tuulikaan puhalla läpi.
Ai simpura... Sitä sattuu, itse olen toistaiseksi keskittynyt vasta kutistelemaan villavaatteita, niistä näppärän timakoita sillä tavoin, ei taatusti tuulikaan puhalla läpi.
Mini Justiina.. se on aika kuvaava. Mutta yhtä topakka kuin esikuvansa. Joten ei minua kannata morsioksi ottaa. Se rupeaisi hetipitäen kaduttamaan. Ainakin minua...
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mini Justiina.. se on aika kuvaava. Mutta yhtä topakka kuin esikuvansa. Joten ei minua kannata morsioksi ottaa. Se rupeaisi hetipitäen kaduttamaan. Ainakin minua...
Se on hyvin kuvaava. Olisko kuule vielä niin, että kun kuori on pesussa kutistunut, se topakkuuskin on ikäänkuin tiivistynyt 🤔
Se on hyvin kuvaava. Olisko kuule vielä niin, että kun kuori on pesussa kutistunut, se topakkuuskin on ikäänkuin tiivistynyt 🤔
Se voip olla. Topakkuutta täyslaidallinen.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Se voip olla. Topakkuutta täyslaidallinen.
Ohon, huomaa kuinka se sauhuaa välillä korvistakin kun painetta on pienessä rungossa.
Karsean ämmän, tappelisin ja haukkuisin miehen alimpaan helvettiin. 😁
- Anonyymi
Ei oo miehelläsi kivaa
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo miehelläsi kivaa
Hällä on ihan kivaa, mutta hän ei olekkaan sinkkumies, eikä aviomies. 😄
Hän on mun kumppani, jonka olen itse saanut valita. En minä kaikille miehille kiva ole.G-LoveR kirjoitti:
Hällä on ihan kivaa, mutta hän ei olekkaan sinkkumies, eikä aviomies. 😄
Hän on mun kumppani, jonka olen itse saanut valita. En minä kaikille miehille kiva ole.hän ei olekkaan JOKU sinkkumies, eikä aviomies. 😄
G-LoveR kirjoitti:
hän ei olekkaan JOKU sinkkumies, eikä aviomies. 😄
Tottakai olen sopuisa ja myötämielinen kumppani ihmiselle, jonka olen itse itselleni saanut kumppaniksi valita kokien hänet oikeaksi valinnaksi, jonka kanssa tykkään elää ja olla. En viitsi huvikseni olla hankala.
Joku vaan sinkkumies on ihan eri juttu.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Tottakai olen sopuisa ja myötämielinen kumppani ihmiselle, jonka olen itse itselleni saanut kumppaniksi valita kokien hänet oikeaksi valinnaksi, jonka kanssa tykkään elää ja olla. En viitsi huvikseni olla hankala.
Joku vaan sinkkumies on ihan eri juttu.Tää on kyl sinkku sivusto ja sinkuille tarkoitettu niin ei sinun kuulukkaan muille miehille emäntä olla eikä edes etsiä ketään menisit parisuhde palstalle
Anonyymi kirjoitti:
Tää on kyl sinkku sivusto ja sinkuille tarkoitettu niin ei sinun kuulukkaan muille miehille emäntä olla eikä edes etsiä ketään menisit parisuhde palstalle
Ei tämä ole korvamerkattu kellekkään, ihan saa käyttää ketkä ja kuka tahansa. Joten meeppä itse deittisivuille, jos seuraa olet vailla elämääsi, etkä vain keskusteluun täällä.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ei tämä ole korvamerkattu kellekkään, ihan saa käyttää ketkä ja kuka tahansa. Joten meeppä itse deittisivuille, jos seuraa olet vailla elämääsi, etkä vain keskusteluun täällä.
Tämäkin aloitus oli sinkkunaisille tarkoitettu niin miksi varattu vastaa sinkkujen juttuihin ja kyllä tämä on sinkku sivusto jossa sinkut juttelevat ja keskustelevat ja varatut haluaa parisuhde sivustolle
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin aloitus oli sinkkunaisille tarkoitettu niin miksi varattu vastaa sinkkujen juttuihin ja kyllä tämä on sinkku sivusto jossa sinkut juttelevat ja keskustelevat ja varatut haluaa parisuhde sivustolle
Olisit maininnut erikseen, sinkkunaisille. Et maininnut, oma mokas.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Olisit maininnut erikseen, sinkkunaisille. Et maininnut, oma mokas.
Sinkku sivustolla naiset on sinkkuja ei tämä ole parisuhde sivusto ja jos joku kirjoittaa parisuhde sivustolle nainen tiskaatko niin kaikki tietää kysymys on varatulle naiselle kysytty ei sinkkunaisille vaan sinkkunaiset haluu sinkkusivuille ja täällä kun kysytään niin sinkkunaisille tarkoitettu ei varatulle ja varatut naiset haluaa parisuhde sivustolle
Anonyymi kirjoitti:
Sinkku sivustolla naiset on sinkkuja ei tämä ole parisuhde sivusto ja jos joku kirjoittaa parisuhde sivustolle nainen tiskaatko niin kaikki tietää kysymys on varatulle naiselle kysytty ei sinkkunaisille vaan sinkkunaiset haluu sinkkusivuille ja täällä kun kysytään niin sinkkunaisille tarkoitettu ei varatulle ja varatut naiset haluaa parisuhde sivustolle
Eihän tämä mikään sinkkusivusto ole, vaan sinkkuaiheita, parisuhde puolella parisuhde asioita, musiikki musiikkia, autot autoja jne.
Eintää mitään statusta kysy eikä tiettyä vaadi. Ootko vähän kujalla?- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Eihän tämä mikään sinkkusivusto ole, vaan sinkkuaiheita, parisuhde puolella parisuhde asioita, musiikki musiikkia, autot autoja jne.
Eintää mitään statusta kysy eikä tiettyä vaadi. Ootko vähän kujalla?No jos olet downin oireyhtymä ihminen niin saat olla täällä eli sinulla on vaikea ymmärtää asioita mut yleensä jos on vaikea downin oireyhtymä ja he suhteessa niin hekin haluaa parisuhde sivustolle mut jos on erittäin vaikea downin oireyhtymä niin ne ei ymmärrä tai keksii olevansa varattuja ole vaan täällä
Anonyymi kirjoitti:
No jos olet downin oireyhtymä ihminen niin saat olla täällä eli sinulla on vaikea ymmärtää asioita mut yleensä jos on vaikea downin oireyhtymä ja he suhteessa niin hekin haluaa parisuhde sivustolle mut jos on erittäin vaikea downin oireyhtymä niin ne ei ymmärrä tai keksii olevansa varattuja ole vaan täällä
Olen tehnyt päättätyön downin syndroomasta, enkä ole trisomia 21 kantaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos olet downin oireyhtymä ihminen niin saat olla täällä eli sinulla on vaikea ymmärtää asioita mut yleensä jos on vaikea downin oireyhtymä ja he suhteessa niin hekin haluaa parisuhde sivustolle mut jos on erittäin vaikea downin oireyhtymä niin ne ei ymmärrä tai keksii olevansa varattuja ole vaan täällä
Ymmärrätkö ny enään ihtekään mitä selität
- Anonyymi
Jos mut yrittäisi pakottaa emännäksi tai vaimoksi, niin olisin niin kertakaikkinen painajainen, että mulla peloteltaisiin kaikkia sulhasia vielä tuhannen vuoden kuluttuakin. Jos sen sijaan ei yritä pakottaa moisiin typeryyksiin, niin olen oma ihana lempeä itseni.
- Anonyymi
Hyvä kun mies kysyy naimisiin menosta niin näytät todellisen luonteesi tai kai se ennempääkin tulee selväksi jo niin muutamien treffien jälkeen mut jos osaat esittää niin äkkiä se ilmenee kun nukutte ja olette yhdessä viikonkin niin todellinen luonne tulee esiin ja eroatte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun mies kysyy naimisiin menosta niin näytät todellisen luonteesi tai kai se ennempääkin tulee selväksi jo niin muutamien treffien jälkeen mut jos osaat esittää niin äkkiä se ilmenee kun nukutte ja olette yhdessä viikonkin niin todellinen luonne tulee esiin ja eroatte
Ei se noin mene höpsö. Minä kerron kyllä ihan alkuun ja ihan nätisti, että en tule koskaan menemään naimisiin ja asiasta voidaan jutella täysin rauhassa ja vailla riitaa. Vaan mieltäni on aivan turha yrittää muuttaa, ei tule onnistumaan. Homma on miehelle täysin selvä jo alusta saakka, että ei pääse yllättämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se noin mene höpsö. Minä kerron kyllä ihan alkuun ja ihan nätisti, että en tule koskaan menemään naimisiin ja asiasta voidaan jutella täysin rauhassa ja vailla riitaa. Vaan mieltäni on aivan turha yrittää muuttaa, ei tule onnistumaan. Homma on miehelle täysin selvä jo alusta saakka, että ei pääse yllättämään.
Hyvä juttu että kerrot ensi treffeillä sen eikä kukaan sinua muuta vaan eroatte ystävinä eli toisia ei tule mut hyvä et kerrot heti ettei sinusta saa hyvää emäntää oikeasti hyvä juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu että kerrot ensi treffeillä sen eikä kukaan sinua muuta vaan eroatte ystävinä eli toisia ei tule mut hyvä et kerrot heti ettei sinusta saa hyvää emäntää oikeasti hyvä juttu
Jep, jos toinen naimisiin haluaa niin parempi olla koskaan edes aloittamatta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa hyvää emäntää, ei saa huonoa emäntää, ei saa mitään emännäksi nimitettävävää, ei niin sitten millään ... ei ei. Eikä ikinä tule mitään isännäksi nimitettävää minun elämääni, vaikka sitten pitäisi ottaa ei-suomalainen ukko, varmistaakseni, ettei se määritä
itseään isännäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa hyvää emäntää, ei saa huonoa emäntää, ei saa mitään emännäksi nimitettävävää, ei niin sitten millään ... ei ei. Eikä ikinä tule mitään isännäksi nimitettävää minun elämääni, vaikka sitten pitäisi ottaa ei-suomalainen ukko, varmistaakseni, ettei se määritä
itseään isännäksi.Ei suomalainen ukkokaan ekoja treffejä pitempää ole vaan etsii emäntää ja naista itselleen sinulle sopii tinderimiehet ne ei hae emäntää eikä vaimoa eli tinderi on sinun juttusi ja hyvä niin tinderityttöjäkin tarvitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suomalainen ukkokaan ekoja treffejä pitempää ole vaan etsii emäntää ja naista itselleen sinulle sopii tinderimiehet ne ei hae emäntää eikä vaimoa eli tinderi on sinun juttusi ja hyvä niin tinderityttöjäkin tarvitaan
Tietysti ovat. Eivät kaikki miehet mitään emäntää etsi sikatilalleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suomalainen ukkokaan ekoja treffejä pitempää ole vaan etsii emäntää ja naista itselleen sinulle sopii tinderimiehet ne ei hae emäntää eikä vaimoa eli tinderi on sinun juttusi ja hyvä niin tinderityttöjäkin tarvitaan
Tinderiä en edelleenkään aio kokeilla, vaan jätän sen sinun iloksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinder kun on ilmiselvästi sinun paikkasi, josta tiedät aivan kaiken. Tiedät mitä siellä tienaa ja ketä sieltä löytyy ja kuolaat tinderihmisten perään vähintään joka toisessa viestissäsi. Olet erittäin tinderorientoitunut, suorastaan superintoilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinder kun on ilmiselvästi sinun paikkasi, josta tiedät aivan kaiken. Tiedät mitä siellä tienaa ja ketä sieltä löytyy ja kuolaat tinderihmisten perään vähintään joka toisessa viestissäsi. Olet erittäin tinderorientoitunut, suorastaan superintoilija.
Taisi kalikka kopsahtaa aika lujaa kun nyt tiedetään mikä tyttö olet tyttöjäsi olet luuseri ei ole sinusta naiseksi ei vaimoksi ei kotisi emännäksi ei ole muuhun kuin tinderitytöksi ja tinderitreffeille ja sielläkään ei miehet toiste tule treffeille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi kalikka kopsahtaa aika lujaa kun nyt tiedetään mikä tyttö olet tyttöjäsi olet luuseri ei ole sinusta naiseksi ei vaimoksi ei kotisi emännäksi ei ole muuhun kuin tinderitytöksi ja tinderitreffeille ja sielläkään ei miehet toiste tule treffeille
Eipä kalahtanut muualle kuin sinuun lähinnä. Sinähän se sitä Tinderiä täällä moneen kertaan joka päivä mainostat ja jokainen täällä jo tietää sinun tietävän siitä ihan kaiken. Selvästi olet oikea Tinderfani ja Tinder on sun paikkasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minusta saa nimenomaan naisen, ei vaimoa juu ei ei ei, ei missään tapuksessa moista paskaa minun elämääni. Emäntä ei ei ei missään tapauksessa jotain maatilaa minun elämääni. Saat ihan vapaasti itse pitää ne kaikki maatilalliset. Mua ei kiinnosta yhtään. Kodeilla ei emäntiä ole, ei isäntiä, ei mitään noin typerää.
Ja kuten taas huomaamme niin sinä tiedät Tinderistä kaiken, eli sen on sun juttusi ja paikkasi ja sun rakkaasi ovat kaikki siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kalahtanut muualle kuin sinuun lähinnä. Sinähän se sitä Tinderiä täällä moneen kertaan joka päivä mainostat ja jokainen täällä jo tietää sinun tietävän siitä ihan kaiken. Selvästi olet oikea Tinderfani ja Tinder on sun paikkasi.
Oletko sinä mies no sit sinusta ei voi tulla emäntää koskaan eikä vaimoa vaan talossa olis kaksi isäntää eli kaksi miestä niin olisit sanonut olevasi mies niin luulin naiseksi ei heti mennyt perille mut nyt tajusin oletkin mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä mies no sit sinusta ei voi tulla emäntää koskaan eikä vaimoa vaan talossa olis kaksi isäntää eli kaksi miestä niin olisit sanonut olevasi mies niin luulin naiseksi ei heti mennyt perille mut nyt tajusin oletkin mies
Juurihan sanoin olevani nainen. Emäntä en ole, enkä vaimo ikinä. Sinä se vaan jaksat aina noista miestenvälisistä haaveilla.
- Anonyymi
Hyvä tietenkin, kuitenkaan et tykkäisi.
- Anonyymi
Pää asia et joku kiva sinkkumies tykkäisi ja saisi sinusta hyvän vaimon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pää asia et joku kiva sinkkumies tykkäisi ja saisi sinusta hyvän vaimon
Ihanaa ☀️
- Anonyymi
Saurus... DinoSaurus.
Riippuu näkökulmasta ja siitä keneltä kysyy. Jostain vinkkelistä varmaan tylsä, kun mulle riittää illalla yleensä tekemiseks musiikin kuuntelu tai teeveen kattelu (niissä on mulle jo tarpeeksi extremeä) ja jostain toisesta taas ehkä saattaa olla tasainen ja luotettava, kun en juokse baareissa ja helppo kun en ole ensimmäisenä hinkumassa ulkomaanmatkoille, hienoja taloja sun muuta. Mutta väkisin ei saa minkäänlaista.
Mutta emäntää jonnekin tilalle musta ei tulis. En menis esim. kirjottamaan Maajussille morsian -ohjelman maajusseille, koska en jatkuvasti viihtyis maatalossa, kun eihän sieltä maan korvesta pääsis sujuvasti linja-autolla kaupunkiin. Voisin kyllä asua myös hieman syrjemmässä (ei kuitenkaan ihan korvessa, vaan kaupunkialueella kuitenkin tai hieman ulkopuolellakin), mutta linja-autolla pitäis päästä kuitenkin säännöllisesti kulkemaan ja ihan siedettävän kävelymatkan päässä pysäkki.
Ja asua voisin hieman syrjemmässä että myös kaupunkialueella yksinkin. On vapaus tehdä mitä haluaa (siis vapaa-ajallaan), esim. kuunnella sitä musiikkia mitä haluaa ja katsoa niitä elokuvia joita haluaa ja syödä sitä ruokaa mitä haluaa. Tosin osaan kyllä ottaa toisiakin huomioon ja kysyä toistenkin mielipidettä, mutta yksin asumisessa on enemmän vapautta varmaan ja "Freedom is the only thing means damn to me" ja "Freedom is the only song, sing a song for me" kuten sanotaan Bad Companyn kappaleessa "Simple man". Vaikka ei nyt vapaus ole ihan kaikki, mutta merkitsee kyllä.- Anonyymi
Sinäkin olet kotisi emäntä eli sinä olet talossa emäntä ilman isäntää mut kun muutat miehen kanssa samaan kotiin niin talossa tai kodissa on silloin isäntä ja emäntä
Kyllä rakkauskin on tärkeä asia, mutta se ei aina tarkoita parisuhdetta tai pelkästään.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Häh?
Ei nyt tinderitytön juttuja vaan puhutaan normaaleista naisista
Jaa poistettiin vissiin se mun viestiin vastannut kommentti, johon kommentoin tuon häh. En siis omaan kommenttiini vastannut että häh.
- Anonyymi
En oikein pidä sanasta emäntä. Siitä tulee liikaa mieleen sellainen kodin hengetär, joka pitää kotia ja keittiötä tiukassa komennossa. Ei kuulosta yhtään minulta.
Vaimona olisin luotettava, sitoutunut, rakastava, intohimoinen, hellä ja hyväntuulinen. Miehen täytyisi kestää huonoa huumorintajuani. Pidän siitä, että saan tehdä toiselle hyvän olon ja pyrkisin tätä toteuttamaan joka päivä. En tarkoita nyt mitään jatkuvia yllätyksiä vaan pieniä huomionosoituksia arjessa esim tehdä toiselle iltapalaa, jos toisella on ollut pitkä ja rankka päivä.
Olen välillä saamaton ja turhan huoleton kotitöiden suhteen. En vain pidä niistä, mutta koska pidän puhtaasta kodista niin siivoan säännöllisesti, mutta en esim jaksa aina viikata pyykkiä heti sen kuivuttua ja saatan joskus jättää tiskit huomiselle. Jos mies on kovin siisteysintoinen, niin tämä saattaisi häntä ärsyttää. Hyvänä puolena on se, että en myöskään ärsyynny kovin helpolla. Minua ei kiinnosta, miten astiat on laitettu koneeseen tai pyykit kuivumaan. En jaksa siis nalkuttaa kovin pienistä.- Anonyymi
Muuten hyvä mut miksi et ole talon emäntä naapurin nainenko kotonasi määrää niin talossa määrää isäntä ja emäntä niin etkö sinä miehesi kanssa määrää kotonasi niin kuka on kotisi emäntä ja joudutko nukkumaan lattialla tai kellarissa kun naapurin nainen tai emäntä sanoo hän nukkuu sängyssä miehesi vierellä ja sanoo tämä on hänen kotinsa ja sanoo lähdes lätkimään niin talossa on isännän ja emännän sana laki ja muut ei kukkoile siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä mut miksi et ole talon emäntä naapurin nainenko kotonasi määrää niin talossa määrää isäntä ja emäntä niin etkö sinä miehesi kanssa määrää kotonasi niin kuka on kotisi emäntä ja joudutko nukkumaan lattialla tai kellarissa kun naapurin nainen tai emäntä sanoo hän nukkuu sängyssä miehesi vierellä ja sanoo tämä on hänen kotinsa ja sanoo lähdes lätkimään niin talossa on isännän ja emännän sana laki ja muut ei kukkoile siellä
Ei kyllä kodissani määrään minä ja jos olisi mies, niin määrysvalta olisi molemmilla. En vain pidä emäntä-sanasta, se ei tunnu omalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai vieraita tulee kylään niin joku vieraista kysyy kuka on talon emäntä tässä olis emännälle tuliaisia hiljaseks vetää vieraat kun naapurin nainen onkin emäntä ja hänelle viedään tuliaiset ja isäntää pilkataan miksi isäntä ei ole emännän kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai vieraita tulee kylään niin joku vieraista kysyy kuka on talon emäntä tässä olis emännälle tuliaisia hiljaseks vetää vieraat kun naapurin nainen onkin emäntä ja hänelle viedään tuliaiset ja isäntää pilkataan miksi isäntä ei ole emännän kanssa
Noin tyhmät vieraat lentävät pihalle. Tuollaisia aivovammaisia landepaukkuja ruveta taloon edes sisään ottamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kotiini kutsutaan vain vieraita, jotka tuntevat minut ja jos he tuovat jotain tuliaisia, niin he tuovat tuliaisia minulle, eivät jollekin kuvitteelliselle emännälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä kodissani määrään minä ja jos olisi mies, niin määrysvalta olisi molemmilla. En vain pidä emäntä-sanasta, se ei tunnu omalta.
Hyvä niin on kummallakin on määräys valta eli isännällä ja emännällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin tyhmät vieraat lentävät pihalle. Tuollaisia aivovammaisia landepaukkuja ruveta taloon edes sisään ottamaan.
No vieraat on sinun isäsi ja äitisi ja sisarukset perheineen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kotiini kutsutaan vain vieraita, jotka tuntevat minut ja jos he tuovat jotain tuliaisia, niin he tuovat tuliaisia minulle, eivät jollekin kuvitteelliselle emännälle.
Kyllä sinä aito oikea emäntä olisit ja hyvä vaimo olisitkin lento suukko sinulle pidän sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin on kummallakin on määräys valta eli isännällä ja emännällä
Tietenkin. Avio/avoliitto (tai parisuhde yleensäkin) on tasavertainen ja tasapuolinen. Molempien mielipiteillä on väliä ja eriävistä mielipiteistä neuvotellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä aito oikea emäntä olisit ja hyvä vaimo olisitkin lento suukko sinulle pidän sinusta
En missään tapauksessa ole. Emäntää minusta ei tule ikinä. Sellaista ei tässä talossa ole, eikä tule. Jos joku kysyy missä on emäntä, niin osoitan koirankoppiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaimoksi haaveileva lempataan pellolle siltä seisomalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin. Avio/avoliitto (tai parisuhde yleensäkin) on tasavertainen ja tasapuolinen. Molempien mielipiteillä on väliä ja eriävistä mielipiteistä neuvotellaan.
Totta mutta en ole sanonut sanallakaan mistään määräilystä niin isäntä ja emäntä eli mies ja nainen kumpikin määrää yhtä paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vieraat on sinun isäsi ja äitisi ja sisarukset perheineen
Mun sukulaiseni eivät ole aivokääpiöitä.
- Anonyymi
Leveäperäinen, leväperäinen ja leppoisa.
- Anonyymi
jos menee nukkumaankiin niin että jää joku hqauska ajatustus mieleen, niin iloiset unet tai castaacvaa
- Anonyymi
No emäntähän on sellai et hää käskee ja sinä vikiset vaimoahan ei kannata ottaa tai kenestäkään tehdä jos ei kunnioitus ole molemmin puolista
- Anonyymi
Varmasti aika liian vaikeasti käsiteltävän turhan monelle. Kun lapsuudessa/nuoruudessa ollut alkoholismia, väkivaltaa, haukkumisia, arvostelua, ei minkäänlaista turvaa ja tasapainoa niin aikuisuuteen kasvaminen ollut kivinen tie ja suhteisiin turhaa kaataa omia taakkojaan. Löytyy luottamuspulaa, petetyksi tulemisen pelkoja, hyljätyksi tulemisen pelkoja jne jne. Hauras, siivetön pieni lintunen. Ei ollenkaan emäntä-ainesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802171Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131878Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1251646- 1401311
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1371220- 85856
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807- 174806
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala434734- 52602