Tehdään siis tulevasta kesästä vielä parempi 😂
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009400415.html
Mummotunnelilla kaikkien aikojen kesä (2022)
88
148
Vastaukset
Niih.. mullakin oli siellä oikein rattoisa tyttojen ilta viime kesänä. Muilla porukan tytöillä ei ollut vissiin ihan onnistunut ilta.
Mutta jokainen vastaa itsestään.. myös tyttöjen illassa.randombypasser kirjoitti:
Hassua, minullakin oli siellä mahtava tyttöjen ilta viime kesänä...
Voi mikä sattuma.
Ettäs pitikin. Mulla kävi niin nolosti kun olin laittanut mekon alle stayupit ja oli tolkuton helle..
Ne hiersi ihan vitukseltaan.
Mulla oli tapaaminen erään miehen kanssa ensimmäistä kertaa ja alkajaisiksi jouduin sanomaan, että lähdetkö kanssani alusvaateostoksille?
Mutta toi mies otti homman heti haltuun ja veti koko jutun ihan huumorilla läpi. Tosi jees..
Käytiin siis Sokkarilla ostamassa mulle sukkahousut noin 5 minsan tuttavuudella.
Annan aikasta isoa respektii sille tyypille.Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi mikä sattuma.
Ettäs pitikin. Mulla kävi niin nolosti kun olin laittanut mekon alle stayupit ja oli tolkuton helle..
Mulla oli tapaaminen erään miehen kanssa ensimmäistä kertaa ja alkajaisiksi jouduin sanomaan, että lähdetkö kanssani alusvaateostoksille?
Mutta toi mies otti homman heti haltuun ja veti koko jutun ihan huumorilla läpi. Tosi jees..
Käytiin siis Sokkarilla ostamassa mulle sukkahousut noin 5 minsan tuttavuudella.
Annan aikasta isoa respektii sille tyypille.No todellakin ihmeellinen sattuma. Ehkä ensi suvena voimme kohdata siellä suunnitellustikin?
Olipas avarakatseinen mies, ei ollenkaan perusjurnu. Tai olisiko sillä ollut jotain muutakin mielessä...randombypasser kirjoitti:
No todellakin ihmeellinen sattuma. Ehkä ensi suvena voimme kohdata siellä suunnitellustikin?
Olipas avarakatseinen mies, ei ollenkaan perusjurnu. Tai olisiko sillä ollut jotain muutakin mielessä...Ensi suvi on vielä kaukana. Mutta oikeastaan hyvä päästä aina välillä keikuttamaan persettään ja mummiksessa soi hyvä tanssimusa. Tosin siellä on aina täyttä.
Mutta haittaako tuo jos on oikeassa seurassa...
Mistäpä minä noista miesten mielenliikkeistä tietäisin. Kovin oli herrasmiesmäinen koko illan. Joten tuskimpa sillä mitään tutustumista kummempaa oli mielessä. Tiedettiin jo ennalta, ettemme ole toistemme kohderyhmää romanttisessa mielessä.
Mutta oikein hyvä ilta oli. Varsin mukava ja hauskaa oli. Tosin sain noottia, että olin tuonut miehen tyttöjen iltaan. Paha moka, mutta ehkä selviän siitäkin hengissä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ensi suvi on vielä kaukana. Mutta oikeastaan hyvä päästä aina välillä keikuttamaan persettään ja mummiksessa soi hyvä tanssimusa. Tosin siellä on aina täyttä.
Mutta haittaako tuo jos on oikeassa seurassa...
Mistäpä minä noista miesten mielenliikkeistä tietäisin. Kovin oli herrasmiesmäinen koko illan. Joten tuskimpa sillä mitään tutustumista kummempaa oli mielessä. Tiedettiin jo ennalta, ettemme ole toistemme kohderyhmää romanttisessa mielessä.
Mutta oikein hyvä ilta oli. Varsin mukava ja hauskaa oli. Tosin sain noottia, että olin tuonut miehen tyttöjen iltaan. Paha moka, mutta ehkä selviän siitäkin hengissä.Onhan se, mutta kevät jo tulla jolkottelee. Mummis tai joku muu paikka, missä on hyvät tanssimusat, eihän se niin justiinsa ole, kunhan saa jaloille tekemistä.
Miehet on outoja, kieltämättä. Kiva että on ollut suotuisa ensikohtaaminen, sehän vain kannustaa kohti uusia seikkailuja.
Minullakin oli loistava ilta Mummiksessa, vaikka hirveä ryysis olikin.randombypasser kirjoitti:
Onhan se, mutta kevät jo tulla jolkottelee. Mummis tai joku muu paikka, missä on hyvät tanssimusat, eihän se niin justiinsa ole, kunhan saa jaloille tekemistä.
Miehet on outoja, kieltämättä. Kiva että on ollut suotuisa ensikohtaaminen, sehän vain kannustaa kohti uusia seikkailuja.
Minullakin oli loistava ilta Mummiksessa, vaikka hirveä ryysis olikin.Seikkailun nälkää tässä podenkin. Tarttisi saada hieman vipinää kinttuihin. Huhtikuussa olisi kaksi Viron matkaa tiedossa ja muuten ei ole hirmuisesti vielä suunitelmia.
Meillä kun on töissä muutosneuvottelut käynnissä, niin pitää katsella elämää niillä silmin, mikä on niiden neuvottelujen vaikutus omaan elämääni. Selvinnee maaliskuussa.
Voisi tehdä ihan hyvää vaan tälläytyä ja lähteä tuohon lähibaariin keikuttamaan pyrstöään..Pikku-pirpana kirjoitti:
Seikkailun nälkää tässä podenkin. Tarttisi saada hieman vipinää kinttuihin. Huhtikuussa olisi kaksi Viron matkaa tiedossa ja muuten ei ole hirmuisesti vielä suunitelmia.
Meillä kun on töissä muutosneuvottelut käynnissä, niin pitää katsella elämää niillä silmin, mikä on niiden neuvottelujen vaikutus omaan elämääni. Selvinnee maaliskuussa.
Voisi tehdä ihan hyvää vaan tälläytyä ja lähteä tuohon lähibaariin keikuttamaan pyrstöään..Kyllä sitä menoakin ehtii, parempi varttoa siihen asti että isoimmat kinokset on kadonneet, niin et vahingossakaan juutu kinoksiin kotimatkalla.
Ai että tuplareissut Viroon? No johan, taidat tarvita sitten jo toisen baarikaapin...
Joo, eipä muutosneuvotteluiden osalta voi kuin odotella ja ihmetellä. Toki nyt toi talous taas vetää ihan erilailla, niin voi olla että lopputulos on ei muutoksia.
No varmasti saat seuraa jos hilpaiset lähibaariin näytille, sitä en epäile. Se, onko se seikkailu, jää nähtäväksi.randombypasser kirjoitti:
Kyllä sitä menoakin ehtii, parempi varttoa siihen asti että isoimmat kinokset on kadonneet, niin et vahingossakaan juutu kinoksiin kotimatkalla.
Ai että tuplareissut Viroon? No johan, taidat tarvita sitten jo toisen baarikaapin...
Joo, eipä muutosneuvotteluiden osalta voi kuin odotella ja ihmetellä. Toki nyt toi talous taas vetää ihan erilailla, niin voi olla että lopputulos on ei muutoksia.
No varmasti saat seuraa jos hilpaiset lähibaariin näytille, sitä en epäile. Se, onko se seikkailu, jää nähtäväksi.Noh.. mulla sellainen visio tuon baarikaapin suhteen.. heivaan hyllystä kirjoja sängyn alle, niin saan pari hyllyä tyhjäksi.. lisää tilaa viinoille.
Tuo ensimmäinen reissu on lapsuudenystäväni kanssa ja toinen heti viikon päästä onkin työporukan kanssa. Näillä näkymin.
Mutta onhan se pakko kesää varten varastot täydentää.
Viimeksi ostin kauoan viimeisen Oakheartin ihan kokeilumielessä, kun olit sitä kehunut..
Tällä hetkellä se on mun suosikki. Ainakin pari pulloa sitä pitää saada kesäksi. Yksi käyttöön ja toinen pölyttymään.Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. mulla sellainen visio tuon baarikaapin suhteen.. heivaan hyllystä kirjoja sängyn alle, niin saan pari hyllyä tyhjäksi.. lisää tilaa viinoille.
Tuo ensimmäinen reissu on lapsuudenystäväni kanssa ja toinen heti viikon päästä onkin työporukan kanssa. Näillä näkymin.
Mutta onhan se pakko kesää varten varastot täydentää.
Viimeksi ostin kauoan viimeisen Oakheartin ihan kokeilumielessä, kun olit sitä kehunut..
Tällä hetkellä se on mun suosikki. Ainakin pari pulloa sitä pitää saada kesäksi. Yksi käyttöön ja toinen pölyttymään.No noinhan sitä tilaa viinoille kyllä saa helposti. Eikä niitten kaikkien kirjojen tietty esillä tarttekaan olla.
Parilla reissulla saa kyllä aikamoiset täydennykset, tulee pitkä, kostea kesä 😁
Se vaan on pirukseen hyvää se Oakheart. Kannattaa ehkä ottaa suoraan kolmekin pulloa, niin riittää pitkälle syksyyn sitten.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi mikä sattuma.
Annan aikasta isoa respektii sille tyypille.Pari korjausta naisena esiintyjälle. Jos on helle, stay upit on viileämpi vaihtoehto kuin sukkahousut. Stay upit ovat kuin reisiin asti ulottuvat polvisukat. Sukkahousut eivät ole alusasu, vaan löytyvät sieltä mistä sukatkin. Ja harva nainen muutenkaan helteellä sukkahousuja käyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Pari korjausta naisena esiintyjälle. Jos on helle, stay upit on viileämpi vaihtoehto kuin sukkahousut. Stay upit ovat kuin reisiin asti ulottuvat polvisukat. Sukkahousut eivät ole alusasu, vaan löytyvät sieltä mistä sukatkin. Ja harva nainen muutenkaan helteellä sukkahousuja käyttää.
Niih.. hikosi reidet niin saatanasti että hinkkautui pitsit vastakkaiseen reiteen.
Ja koska hiertymät oli jo niin kipeät, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin sukkahousut, sillä ilta oli vasta aluillaan.
Näin kävi, joten revi siitä umpelo.Pikku-pirpana kirjoitti:
Niih.. hikosi reidet niin saatanasti että hinkkautui pitsit vastakkaiseen reiteen.
Ja koska hiertymät oli jo niin kipeät, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin sukkahousut, sillä ilta oli vasta aluillaan.
Näin kävi, joten revi siitä umpelo.Ja se oli pirukseen kuuma ilta, niin henki olisi mennyt ilman sukkiksia.
randombypasser kirjoitti:
Ja se oli pirukseen kuuma ilta, niin henki olisi mennyt ilman sukkiksia.
Ei olisi joraamisesta tullut mitään niillä hiertymillä ilman sukkahousuja.
Hitto.. se oli kiva ilta. Joskus uusiksi?Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei olisi joraamisesta tullut mitään niillä hiertymillä ilman sukkahousuja.
Hitto.. se oli kiva ilta. Joskus uusiksi?Todellakin, ensi suvena mikäli vain mahdollista ja miksei olisi, kun sovitellaan sopivasti 🥳
Todellakin, ensi suvena mikäli vain mahdollista ja miksei olisi, kun sovitellaan sopivasti 🥳
Baila, baila! Kyllähän me jotenkin saadaan sovitettua, jos et joka viikonloppu ole töissä tai möksällä.
Mulla nähtävästi alkaa lomautus maaliskuun puolissavälin ja loma jatkuisi heinäkuulle..?? Kai.
Joten mulla on kalenterissa rutkasti tilaa...Pikku-pirpana kirjoitti:
Baila, baila! Kyllähän me jotenkin saadaan sovitettua, jos et joka viikonloppu ole töissä tai möksällä.
Mulla nähtävästi alkaa lomautus maaliskuun puolissavälin ja loma jatkuisi heinäkuulle..?? Kai.
Joten mulla on kalenterissa rutkasti tilaa...Ehei, ei ole mitään aikomusta olla töissä viikonloppuina, ellei tule jotain spessuprojektia, mutta harvemmin niitä tulee ja vielä harvemmin niissä kuluvaraa laskettu Suomen korotetuille viikonloppuliksoille.
Mökillä tietty laahkaan, mutta ei sielläkään joka viikonloppuna, korkeintaan joka toinen.
Heinäkuu varmaan olisi passeli, on kaupungin rakenteet lämmenneet ja silleen. Voi olla silloin jopa hieman rauhallisempaa Mummiksessa kuin elokuussa, kun silloin porukka on yleensä palannut jo lomilta kaupunkiin.randombypasser kirjoitti:
Ehei, ei ole mitään aikomusta olla töissä viikonloppuina, ellei tule jotain spessuprojektia, mutta harvemmin niitä tulee ja vielä harvemmin niissä kuluvaraa laskettu Suomen korotetuille viikonloppuliksoille.
Mökillä tietty laahkaan, mutta ei sielläkään joka viikonloppuna, korkeintaan joka toinen.
Heinäkuu varmaan olisi passeli, on kaupungin rakenteet lämmenneet ja silleen. Voi olla silloin jopa hieman rauhallisempaa Mummiksessa kuin elokuussa, kun silloin porukka on yleensä palannut jo lomilta kaupunkiin.Alustavasti olen jo laittanut kalenteriini Mummis ja Rande, Heinäkuu..
Kuulostaa, ehkä jopa eeppiseltä...
Olisi hienoa jos saataaisiin jonkinnäköinen jengi kasaan, mutta ei viimeksikään ollut mitään väliä muista, aika paljon me pidettiin kahdestaan hauskaa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Alustavasti olen jo laittanut kalenteriini Mummis ja Rande, Heinäkuu..
Kuulostaa, ehkä jopa eeppiseltä...
Olisi hienoa jos saataaisiin jonkinnäköinen jengi kasaan, mutta ei viimeksikään ollut mitään väliä muista, aika paljon me pidettiin kahdestaan hauskaa.Jaahans, se on sitten kiveen hakattu, niin sanotusti 😁
Taatusti saadaan jokin revohka kasaan, eiköhän palstalta heltiä nippu mukaan. Pitää vain kehitellä myöhemmin keväällä tarkempi ajankohta ja alkaa mainostamaan 🥳randombypasser kirjoitti:
Jaahans, se on sitten kiveen hakattu, niin sanotusti 😁
Taatusti saadaan jokin revohka kasaan, eiköhän palstalta heltiä nippu mukaan. Pitää vain kehitellä myöhemmin keväällä tarkempi ajankohta ja alkaa mainostamaan 🥳Niih jos joku uskaltaa .. jää nähtäväksi.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niih jos joku uskaltaa .. jää nähtäväksi.
Varmaan uskaltaa, olen hyvä ylipuhumaan ihmisiä mukaan hölmöihin juttuihin 😂
- Anonyymi
Se on kauppakeskus Citycenterin läpi kulkeva citykäytävä se.
- Anonyymi
Pelle;: motskari on kuuma: https://www.youtube.com/watch?v=yJ9aUk4V9Xk
- Anonyymi
Viinamiehellä on taas ensikesänä vientiä !
Voi oll, voi olla. Tosin Mummis on myös puumien rauhoitusalue, joten siellä on nuorten miesten markkinat, puumat ei hyvin riiputettua lihaa kelpuuta, pitää olla melkein kehdontuoretta...
- Anonyymi
Voi oll, voi olla. Tosin Mummis on myös puumien rauhoitusalue, joten siellä on nuorten miesten markkinat, puumat ei hyvin riiputettua lihaa kelpuuta, pitää olla melkein kehdontuoretta...
Viinamiehellä on bodauskausi aina talvisin niin on kesäisin sitten rantakollikunnossa voidakseen juoda viinaa.
Anonyymi kirjoitti:
Viinamiehellä on bodauskausi aina talvisin niin on kesäisin sitten rantakollikunnossa voidakseen juoda viinaa.
No ehkä se silleen toimiikin 😁
- Anonyymi
"nuorten miesten markkinat"
Näin on, random, näin on. Olin kerran juoppokuskina ja istuttiin tanssilattian viereisessä pöydässä, siellä tanssiskeli hyvärunkoinen puumaikäinen nainen (äitini ikäinen varmasti), ja olin ainoa ketä se kävi ahdistelemaan olin mä. Olin silloonkin porukan atleettisin kaveri.
T. ihmemies rantanplan Anonyymi kirjoitti:
"nuorten miesten markkinat"
Näin on, random, näin on. Olin kerran juoppokuskina ja istuttiin tanssilattian viereisessä pöydässä, siellä tanssiskeli hyvärunkoinen puumaikäinen nainen (äitini ikäinen varmasti), ja olin ainoa ketä se kävi ahdistelemaan olin mä. Olin silloonkin porukan atleettisin kaveri.
T. ihmemies rantanplanKyllä siellä nuoret miehet syödään elävältä, jos eivät ole tuhannen päissään 😁
- Anonyymi
Kyllä siellä nuoret miehet syödään elävältä, jos eivät ole tuhannen päissään 😁
Se ei tosin ollut mummotunnelissa vaan Tiksin Hemingway's:ssä. :D
Anonyymi kirjoitti:
Se ei tosin ollut mummotunnelissa vaan Tiksin Hemingway's:ssä. :D
No puumat ei aina pysy niiden suojelualueella, välillä ne lähtee harhailemaan lähistölle 😁
- Anonyymi
No puumat ei aina pysy niiden suojelualueella, välillä ne lähtee harhailemaan lähistölle 😁
Toisella kertaa samassa paikassa oli joku Pasi Nurminen kaljalla siellä, kesken sarjakauden keskiyöllä baarissa. Kai se kiekko silti tarttui.. :D
Meidän porukan mimmit supatteli ja punasteli kun tunnistivat sen. :D Anonyymi kirjoitti:
Toisella kertaa samassa paikassa oli joku Pasi Nurminen kaljalla siellä, kesken sarjakauden keskiyöllä baarissa. Kai se kiekko silti tarttui.. :D
Meidän porukan mimmit supatteli ja punasteli kun tunnistivat sen. :DPasillehan tosiaan kuppi maistui jo uran aikana varsin hyvin 😁
- Anonyymi
Pasillehan tosiaan kuppi maistui jo uran aikana varsin hyvin 😁
Niinpä, bussikuskinakin kunnostautui joskus. :D Malmössä ja Lahessa
https://www.leijonat.com/2019/07/25/erikoinen-tapaus-liigajoukkueen-jasen-saattoi-ajaa-bussin-jaahallin-seinaan-emme-kerro-koskaan-teille-mitaan/ Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, bussikuskinakin kunnostautui joskus. :D Malmössä ja Lahessa
https://www.leijonat.com/2019/07/25/erikoinen-tapaus-liigajoukkueen-jasen-saattoi-ajaa-bussin-jaahallin-seinaan-emme-kerro-koskaan-teille-mitaan/Pasi on legendaarinen tapaus, tosin tuolloin ehkä vähän niinkuin surullisen hahmon ritari 😁
Pitäis tulla tutustuun.🙂. Täältä janakkalasta on vaan sen verran matkaa että pitäis olla jo yöpaikka sovittuna, ottaa hotelli tai sitten vaan luottaa riskillä flaksiinsa. No kesä yöt on lämpimiä ulkonakin viettää tosin.😄.
Janakkalasta vähän tulis joo matkaa, ei ihan sillee äkkiseltään viitti lähteäkään.
Kesä on lämmintä aikaa, hyvä nukkua puiston penkilläkin 😂randombypasser kirjoitti:
Janakkalasta vähän tulis joo matkaa, ei ihan sillee äkkiseltään viitti lähteäkään.
Kesä on lämmintä aikaa, hyvä nukkua puiston penkilläkin 😂Joo eikä olis ekakerta.😄.
Jaa että kokenut puistonukkuja 😁
Joo teinistä asti. Olin 17v kun jäin ekaa kertaa kodittomaksi.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo teinistä asti. Olin 17v kun jäin ekaa kertaa kodittomaksi.🙂.
Että sillai sitten. No oppiihan siinä kyllä nukkumaan ulkosalla tosiaan 😁
Että sillai sitten. No oppiihan siinä kyllä nukkumaan ulkosalla tosiaan 😁
Juu. Vaikka usein miten oli sentään joku kaverin sohva, rappukäytävä tai väliaikanen kämppä. Mutta kyllä sitä joskus tosiaan ulkonakin joutu koisaan. Ihan omaa itsepäisyyttä ja tyhmyyttä kun mutsi muutti broidin kanssa avomiehensä luo maalle ja en suostunut sinne muuttaan.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu. Vaikka usein miten oli sentään joku kaverin sohva, rappukäytävä tai väliaikanen kämppä. Mutta kyllä sitä joskus tosiaan ulkonakin joutu koisaan. Ihan omaa itsepäisyyttä ja tyhmyyttä kun mutsi muutti broidin kanssa avomiehensä luo maalle ja en suostunut sinne muuttaan.
No mutta elämä opettaa, niin eihän siitä mitään vahinkoa ollu lopulta.
No mutta elämä opettaa, niin eihän siitä mitään vahinkoa ollu lopulta.
Joo kyllä se koulii. No onneks on nyt kaikki hyvin aina ei niin ollu kun aika rankasti tuli päihteitä kiskottua 12v-29v ja nyt on 15v opioidikorvaushoitoa takana.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo kyllä se koulii. No onneks on nyt kaikki hyvin aina ei niin ollu kun aika rankasti tuli päihteitä kiskottua 12v-29v ja nyt on 15v opioidikorvaushoitoa takana.🙂.
No sekin koulii, jos jää henkiin että voi muuttaa elämänsä kurssia. Osa jää ja osa ei 🙁
No sekin koulii, jos jää henkiin että voi muuttaa elämänsä kurssia. Osa jää ja osa ei 🙁
Jep. Aivan liikaa on ystäviä ja tuttuja jäänyt matkan varrelle. Ei sormet ja varpaat riitä lähellekään.🤔.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep. Aivan liikaa on ystäviä ja tuttuja jäänyt matkan varrelle. Ei sormet ja varpaat riitä lähellekään.🤔.
Onhan niitä. Itellä nyt vielä sormetkin riittää, mutta on niitä jäänyt, juurikin päihteiden kanssa. Se on raaka maailma se.
Onhan niitä. Itellä nyt vielä sormetkin riittää, mutta on niitä jäänyt, juurikin päihteiden kanssa. Se on raaka maailma se.
On. Älyttömän raaka. Pähkinärinteessä vantaalla kun oli se paloittelujuttu nuorempi tekijä oli mun lapsuuden kaveri. Tosin sekin jo hirtti ittensä riksun bunkkerissa.
Mikkojuhan kirjoitti:
On. Älyttömän raaka. Pähkinärinteessä vantaalla kun oli se paloittelujuttu nuorempi tekijä oli mun lapsuuden kaveri. Tosin sekin jo hirtti ittensä riksun bunkkerissa.
No on sulla värikäs tuttavapiiri, ainakin ollut. Mulla ne rasavilit tutut on kaikki poistuneet jo pilvikuoroon eikä ihan noin jänniä hommia touhuilleet.
No on sulla värikäs tuttavapiiri, ainakin ollut. Mulla ne rasavilit tutut on kaikki poistuneet jo pilvikuoroon eikä ihan noin jänniä hommia touhuilleet.
Joo onhan noita ollu tuttuja. Toi kyllä rankimmasta päästä. Silloin mä päätin päihteet jättääkin kun piti valita että lähteekö niihin hommiin ihan täyspäiväsesti vai yrittääkö vielä ihan oikeetakin elämää. Onneksi valitsin oikein.🙂. Siitä olen tyytyväinen ja hiukan ylpeekin.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo onhan noita ollu tuttuja. Toi kyllä rankimmasta päästä. Silloin mä päätin päihteet jättääkin kun piti valita että lähteekö niihin hommiin ihan täyspäiväsesti vai yrittääkö vielä ihan oikeetakin elämää. Onneksi valitsin oikein.🙂. Siitä olen tyytyväinen ja hiukan ylpeekin.
No siitä jos misä saa ja kuuluukin olla ylpeä, se on niin kova riuhtaisu päästä siitä maailmasta pois ja takaisin jaloilleen. Onnittelen! 🤗
No siitä jos misä saa ja kuuluukin olla ylpeä, se on niin kova riuhtaisu päästä siitä maailmasta pois ja takaisin jaloilleen. Onnittelen! 🤗
Kiitosta vaan.🙂. Pakko sanoo kyllä että ei ollut helppoa ja vaikeinta mitä on tullut tehtyä. Silloin piti vaan jättää aivan kaikki ihmiset ja kaikki muukin siitä elämästä ja ruveta pikkuhiljaa alusta uudestaan rakenteleen.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitosta vaan.🙂. Pakko sanoo kyllä että ei ollut helppoa ja vaikeinta mitä on tullut tehtyä. Silloin piti vaan jättää aivan kaikki ihmiset ja kaikki muukin siitä elämästä ja ruveta pikkuhiljaa alusta uudestaan rakenteleen.
Ei se helppoa ole ei. Just toi kun se maailma pitää jättää taakseen kokonaan tai muuten sinne luultavasti lipsahtaa takaisin. Niin jätät sitten kaiken taaksesi ja olet onnellinen? Ei ole helppoa, pitää olla vahva tahto ja vahva usko huomiseen.
Ei se helppoa ole ei. Just toi kun se maailma pitää jättää taakseen kokonaan tai muuten sinne luultavasti lipsahtaa takaisin. Niin jätät sitten kaiken taaksesi ja olet onnellinen? Ei ole helppoa, pitää olla vahva tahto ja vahva usko huomiseen.
Päivä kerrallaanhan se oli juu mentävä. Mutta kyllä se sitten aina hitaasti rupee siitä helpottamaankin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Päivä kerrallaanhan se oli juu mentävä. Mutta kyllä se sitten aina hitaasti rupee siitä helpottamaankin.🙂.
Sehän se on, päivä kerrallaan, hiljalleen helpottaa. Pitää vaan pitää kiinni siitä hommasta, sopimuksesta ittensä kanssa ja jatkaa matkaa.
Nyt mahtuis taas jo elämään vaikka mitä. Kuten se kumppani.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Nyt mahtuis taas jo elämään vaikka mitä. Kuten se kumppani.😄.
Eiköhän sekin paatti sinne satamaan vielä löydä, kun tie on auki 😁
Sehän se on, päivä kerrallaan, hiljalleen helpottaa. Pitää vaan pitää kiinni siitä hommasta, sopimuksesta ittensä kanssa ja jatkaa matkaa.
Näin se on.🙂. Mennyttä et voi muuttaa ja tulevasta et tiedä niin ei sitä liikoja stressata kannata.
Mikkojuhan kirjoitti:
Näin se on.🙂. Mennyttä et voi muuttaa ja tulevasta et tiedä niin ei sitä liikoja stressata kannata.
Ei, näillä mennään mitä on annettu 😊
Eiköhän sekin paatti sinne satamaan vielä löydä, kun tie on auki 😁
Kovasti ainakin uskon ja luotan näin tapahtuvan.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kovasti ainakin uskon ja luotan näin tapahtuvan.😄.
Kyllä se tapahtuu, antaa sille vain aikaa 😉
Kyllä se tapahtuu, antaa sille vain aikaa 😉
Joo ei tässä elämässä enää ole kiire mihinkään kun kerran tähän asti on päästy. Kaikki tapahtuu ajallaan.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo ei tässä elämässä enää ole kiire mihinkään kun kerran tähän asti on päästy. Kaikki tapahtuu ajallaan.🙂.
Näin se on 👍
Näin se on 👍
Nyt on kyllä kuitenkin ilmiselvästi aika lähtee koisaan kun kerran ei tarvi puistonpenkilläkään nukkua.😄 öitä!
Mikkojuhan kirjoitti:
Nyt on kyllä kuitenkin ilmiselvästi aika lähtee koisaan kun kerran ei tarvi puistonpenkilläkään nukkua.😄 öitä!
Taidan tehdä samoin, omalle pehmustetulle puistonpenkilleni menen 😁
Hyvät yöt sinne!
- Anonyymi
Mummotunnelissa eli baarissa juotiin viinaa ja miehet ja naiset tapasivat toisiaan. Siitä se tulos syntyy koska mies ja nainen haluaa tutustua toisiinsa baarissa ja löytää kumppanin. Taas oli viinamies oikeassa että baareissa käy porukkaaa etsimässä kumppania.
T: viinamieaEtsitäänhän sielläkin ei kai sitä kukaan kiistäkään mutta ei se ainoa paikka ole vaan seuraa löytyy muualtakin.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Etsitäänhän sielläkin ei kai sitä kukaan kiistäkään mutta ei se ainoa paikka ole vaan seuraa löytyy muualtakin.🙂.
Tottakai miehet ovat haaveilleet löytävänsä kumppanin lenkkipolulta mutta lopulta toteavat ettei naiset halua muuta kuin juosta karkuun miehiä jotka yrittää lenkkipolulla jutustella.
T: viinamies
Minun käsitykseni mukavasta kesänviettopaikasta sisältää ehkä kuitenkin enemmän vesielementtiä ja luonnonrauhaa kuin Mummotunnelia, vaikka nimi on kyllä tosi houkutteleva.. (not)
Aperol Spritz Keskustorin Kesäkeitaalla riittänee siis tuota lajia 😁randombypasser kirjoitti:
Höpsis, välillä pitää bilettääkin kunnolla ja siihen Mummis on varsin hyvä paikka 😁
Just nyt ei ole yhtään sellainen fiilis.
Toki se voi vielä kesään mennessä muuttua 🙂 Ehkä sinne vois ajella omalla autolla katsomaan porukan sähläämistä ja pulahtaa kotimatkalla jossakin uimassa 🤔Xena-183 kirjoitti:
Just nyt ei ole yhtään sellainen fiilis.
Toki se voi vielä kesään mennessä muuttua 🙂 Ehkä sinne vois ajella omalla autolla katsomaan porukan sähläämistä ja pulahtaa kotimatkalla jossakin uimassa 🤔Otat tyttären kuskiksi, niin saat riekkuakin ja myös paluumatkalle uimakaverin 😁
Otat tyttären kuskiksi, niin saat riekkuakin ja myös paluumatkalle uimakaverin 😁
Ei. Nyt ei vaan jaksa ajatustakaan riekkumisesta.
Enkä minä voisi katsella sitä, että miehet piirittävät minun lastani... Vaikka hän on 25v pitkäsäärinen enkeli, niin hän on minulle aina se ensimmäinen pieni..
Toki, jos siellä kulmilla on joku kirjasto auki, minne voin laittaa hänet odottamaan kutsua 🤔 Paha sanoa. Parempi pysyä kotona ja kuunnella youtubea..Xena-183 kirjoitti:
Ei. Nyt ei vaan jaksa ajatustakaan riekkumisesta.
Enkä minä voisi katsella sitä, että miehet piirittävät minun lastani... Vaikka hän on 25v pitkäsäärinen enkeli, niin hän on minulle aina se ensimmäinen pieni..
Toki, jos siellä kulmilla on joku kirjasto auki, minne voin laittaa hänet odottamaan kutsua 🤔 Paha sanoa. Parempi pysyä kotona ja kuunnella youtubea..No ei siinä kyllä taida yökirjastoa olla... No mä voin antaa avaimet, niin neiti voi tulla mun kämpille odottelemaan ja viihdyttää sivussa kattejani 😊
Eipä siellä ihmeemmin taideta piiritellä kuin varttuneempia leidejä, jos mitään. En ainakaan muista, että nuoremmat leidit olisivat saaneet juurikaan kosijoita, mutta varttuneemmat niitä saivat senkin edestä 😁
- Anonyymi
Aika vähän mummoja jutun kuvassa: https://is.mediadelivery.fi/img/1920/5c8a6e02f0cb2df69fdb72c8e8519c62.jpg
Kyseinen mökki on osittain sangen iäkäs kun se on valmistunut vuonna 1982..- Anonyymi
Siis 1892...
Tossahan on etualalla vasemmalla heti kaksi, toinen sivuprofiilina silmälasit päässä ja toinen ottamassa just huikkaa sen takana. Molemmat 45+
Kuva kyllä vastaa omaa kuvaa mummotunnelista viime kesältä hyvin. 🤣 Väen määrä ja ikäjauma täsmää.
Suurin osa varmaan 35v-40v, mutta 30v-60v vaihteluväli. En nähnyt yhtään selkeästi alle 25v miestä, toisin eihän tossa ryysiksessä näe. Taitaa nimi tulla historiasta… kun olin itse reilusti alle 30v silloin porukkaa oli kolmasosa ja joukossa reilusti alle 20v poikia. Itse viihdyin Gasselissa silloin, mutta pojat kyllä parveili pihan puolella.Citrinella kirjoitti:
Kuva kyllä vastaa omaa kuvaa mummotunnelista viime kesältä hyvin. 🤣 Väen määrä ja ikäjauma täsmää.
Suurin osa varmaan 35v-40v, mutta 30v-60v vaihteluväli. En nähnyt yhtään selkeästi alle 25v miestä, toisin eihän tossa ryysiksessä näe. Taitaa nimi tulla historiasta… kun olin itse reilusti alle 30v silloin porukkaa oli kolmasosa ja joukossa reilusti alle 20v poikia. Itse viihdyin Gasselissa silloin, mutta pojat kyllä parveili pihan puolella.Kyllä toi kuva oli varsin edustava otos asiakaskunnasta 😁
Pääosa varmaan osuu tuolle 30-60 välille, osa miehistä sitten on alle 30. Ja kun paikkaan on 24v ikäraja kesäisin pe-la, niin ihan mitään lapsukaisia sinne ei ihmeemmin pääse.
Nimihän tulee siitä paikan murroskaudesta, jostain vuosituhannen alusta, jolloin siellä alkoi varttuneempi väestö viihtyä ja nuorempi porukka lähti toisaalle.- Anonyymi
Kyllä toi kuva oli varsin edustava otos asiakaskunnasta 😁
Pääosa varmaan osuu tuolle 30-60 välille, osa miehistä sitten on alle 30. Ja kun paikkaan on 24v ikäraja kesäisin pe-la, niin ihan mitään lapsukaisia sinne ei ihmeemmin pääse.
Nimihän tulee siitä paikan murroskaudesta, jostain vuosituhannen alusta, jolloin siellä alkoi varttuneempi väestö viihtyä ja nuorempi porukka lähti toisaalle.Olihan siellä vaikka Heart Breakers yökerho vielä joskus 2005, ihan melkein limudisko kun kaikki parikymppisiä, lihatiski ja risteilyt samaan aikaan porauslauttoja. :D
Anonyymi kirjoitti:
Olihan siellä vaikka Heart Breakers yökerho vielä joskus 2005, ihan melkein limudisko kun kaikki parikymppisiä, lihatiski ja risteilyt samaan aikaan porauslauttoja. :D
Paha sanoa, mun baarielämä pääosin hyydähti vuosituhannen vaihteessa, niin ei ole hirveästi tietoa noista paikoista, vain mitä on kavereilta sittemmin kuullut. Mutta Mummis oli kyllä käsite jo silloin, syystä tai toisesta 😂
- Anonyymi
Paha sanoa, mun baarielämä pääosin hyydähti vuosituhannen vaihteessa, niin ei ole hirveästi tietoa noista paikoista, vain mitä on kavereilta sittemmin kuullut. Mutta Mummis oli kyllä käsite jo silloin, syystä tai toisesta 😂
Paikalle on nettisivutkin vielä. Osoitteena Mansku 5.
https://www.meteli.net/heartbreakers - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.meteli.net/heartbreakersCitylehti vuonna 1999 :D, parhaat bailauspaikat:
1. Kaarle XII
2. Helsinki Club
3. Kaivohuone
4. Manala
5. Hesperia
6. 10 th Floor
7. Heartbreakers
8. Vanha
9. Lost & Found
10. Soda
https://www.city.fi/opas/ravintolaaanestys+1999/141
T. esihistoriaa dinojen ajalta Anonyymi kirjoitti:
https://www.meteli.net/heartbreakersNo ei noita ehkä ihan nettisivuiksi enää voinut sanoa ja lukihan siellä, että lopettanut 😁
Anonyymi kirjoitti:
Citylehti vuonna 1999 :D, parhaat bailauspaikat:
1. Kaarle XII
2. Helsinki Club
3. Kaivohuone
4. Manala
5. Hesperia
6. 10 th Floor
7. Heartbreakers
8. Vanha
9. Lost & Found
10. Soda
https://www.city.fi/opas/ravintolaaanestys 1999/141
T. esihistoriaa dinojen ajaltaTuolta listalta käymättä on ainoastaan Heartbreakers 😂
Toki pääosin oma hummailuaika meni noista baareista Lostarissa ja Manalassa, muualla sitten satunnaisia piipahduksia joskus.- Anonyymi
Tuolta listalta käymättä on ainoastaan Heartbreakers 😂
Toki pääosin oma hummailuaika meni noista baareista Lostarissa ja Manalassa, muualla sitten satunnaisia piipahduksia joskus.Lostari oli hieno vaikka queer:ahtava kun virallisesti sellainen mutta vau mitä naisia siellä oli. <3
Anonyymi kirjoitti:
Lostari oli hieno vaikka queer:ahtava kun virallisesti sellainen mutta vau mitä naisia siellä oli. <3
Lostari oli loistava ja maisemat siellä myös 😁
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131454Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531384- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 108574
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515