Mitä löytyy kaapistasi

Anonyymi-ap

Jos just nyt joku tulis luoksesi kylään niin löytyykö kaapistasi mitään tarjottavaa esim kahvin kanssa ja jos löytyy niin mitä tarjoaisit vai täytyiskö sinun mennä kaupassa käymään niin mitä ostaisit

102

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahvin kanssa löytyy itse leipomiani muropikkuleipiä. Neljää eri makua.

Ruoaksi italianpataa ja viinahylly notkuu napanderia. Joten eiköhän noilla pärjää.

• Anonyymi

Jaa ha sinulla on taktiikka eli joku sinkkumies tulis luoksesi kylään niin annat napantereita eli huomenna mies ei vois ajaa ehkä ylihuomennakin on alkoholia veressä eli aikaisintaan maanantai illalla vois lähtee tai tiistaina ja sillä aikaa mies kiintyis sinuun ja sit mies onkin joka päivä kylässä

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa ha sinulla on taktiikka eli joku sinkkumies tulis luoksesi kylään niin annat napantereita eli huomenna mies ei vois ajaa ehkä ylihuomennakin on alkoholia veressä eli aikaisintaan maanantai illalla vois lähtee tai tiistaina ja sillä aikaa mies kiintyis sinuun ja sit mies onkin joka päivä kylässä

Heh.. mä jäin kiinni.. XD.

Olen vissiin NIIN läpinäkyvä...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Heh.. mä jäin kiinni.. XD.

Olen vissiin NIIN läpinäkyvä...

Mut ihan hyvä taktiikka

• Anonyymi kirjoitti:

Mut ihan hyvä taktiikka

Se vain, että täällä luonani käyneet miehet ovat enimmiltään olleet joko raivoraittiita tai juoppoja. Kummassakaan tapauksessa hyllyillä notkuva viina ei ole hyvä asia.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Se vain, että täällä luonani käyneet miehet ovat enimmiltään olleet joko raivoraittiita tai juoppoja. Kummassakaan tapauksessa hyllyillä notkuva viina ei ole hyvä asia.

Mut jos tuleva miehesi on raitis ja kun muutatte yhteen niin mies heittää viinat roskiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos tuleva miehesi on raitis ja kun muutatte yhteen niin mies heittää viinat roskiin

Tai juotte ne pois ja lisää ette hanki

• Anonyymi kirjoitti:

Se joka uskaltaa koskea mun viinoihin ilman lupaa ...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Se joka uskaltaa koskea mun viinoihin ilman lupaa ...

Kyllä miehesi uskaltaa jos se sanoo tässä talossa ei viinaa ole niin sit viinaa ei ole

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä miehesi uskaltaa jos se sanoo tässä talossa ei viinaa ole niin sit viinaa ei ole

Minulla ei ole miestä, on vain maailman ihanin rakastaja, joka ei ole "mun" mies. Hän on ihan itsensä omistama ja tapailumme perustuu vapaaehtoisuuteen.

• Anonyymi

Varttuneelle väelle löytyy liukkaria, jos ihan päivällä kahvitellaan.

• Anonyymi

minulla löytyy erilaisia kauluspaitoja hengareissa olecvia kaapissa, erivärisiäkin

urheilukerhojen nimet kuin joko OulPy *= Oulun Pylly jne...

• Anonyymi

Eli tarjoat kahvin kabssa kauluspaitaa no keitettynä vai paistettuna vai uunissa vai oikeinko grillaat kauluspaitaa

• Anonyymi

Wau, olemme varmaan salatut kaksoisveljet, joista toinen o n annettu adoptioon jo synnytyslaitoksella, sillä minullakin on noita monenmoisia kauluspaitoja logolla Leulun Ossukat, Oy jee sus siunakkoon ry.

• Anonyymi

Voileipävehkeet löytyy aina. Sulkaata löytyy lähes aina (tosin se on tummaa suklaata). Jos tulisi juuri nyt, niin löytyy laskiaispullia. yleensä en leivo, mutta kun muksu nyt niin kovasti halusi. Tuskinpa nuo kauaa säilyvät.

• Anonyymi

Laskiaipullat on hyvii niin leipoisitko jos mies pyytäis sinua leipomaan vai täytyykö miehen sanoa et lapsesi haluaa tai lapsi pyytää niin mieskin saa samalla leipomuksiasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskiaipullat on hyvii niin leipoisitko jos mies pyytäis sinua leipomaan vai täytyykö miehen sanoa et lapsesi haluaa tai lapsi pyytää niin mieskin saa samalla leipomuksiasi

Sehän riippuu täysin millaisesta miehestä on kyse. Sellaiselle, joka jatkuvasti mankuu, en leipoisi mitään (en edes muksulleni). Vaan kun kerran pari vuodessa jotain nätisti pyytää, niin tokihan sen saa. Varsinkin kun lapsi osallistuu itse siihen leipomiseen ja haluaa oppia, eikä vain mangu, että hänelle pitäisi leipoa. Että jos mies osallistuu oppiakseen ja sitten jatkossa myös omatoimisesti leipoakseen, niin mikäs siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän riippuu täysin millaisesta miehestä on kyse. Sellaiselle, joka jatkuvasti mankuu, en leipoisi mitään (en edes muksulleni). Vaan kun kerran pari vuodessa jotain nätisti pyytää, niin tokihan sen saa. Varsinkin kun lapsi osallistuu itse siihen leipomiseen ja haluaa oppia, eikä vain mangu, että hänelle pitäisi leipoa. Että jos mies osallistuu oppiakseen ja sitten jatkossa myös omatoimisesti leipoakseen, niin mikäs siinä.

Jospa vaan leivot niin hyviä että mies ja lapsi haluavat niitä usein ja leipuri saa kiitokseksi jotain tosi ihanaa ja jos suojaa ei käytä niin lapsi saa äkkiä pikku veljen tai siskon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa vaan leivot niin hyviä että mies ja lapsi haluavat niitä usein ja leipuri saa kiitokseksi jotain tosi ihanaa ja jos suojaa ei käytä niin lapsi saa äkkiä pikku veljen tai siskon

Sanoin jo miten homma menee. Siihen ei muutosta tule ja sitäpaitsi tunnen lapseni, eli pyynnöt eivät häneltä olisi. Jatkuvasti mankuva ei saa yhtään mitään. Käyköön kaupasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja juu, minä en ole toista lasta tekemässä ja osaan ihan itse siitä huolen pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin jo miten homma menee. Siihen ei muutosta tule ja sitäpaitsi tunnen lapseni, eli pyynnöt eivät häneltä olisi. Jatkuvasti mankuva ei saa yhtään mitään. Käyköön kaupasta.

Niin lapsesi ei tiedä mitä osaat leipoa ja mitä kaikkea leipomuksia edes on mut kerran kun maistaa niin haluaa äitinsä leipomia ja kun leivot niin mies voi pelata lapsesi kanssa pleikkaa sillä aikaa tai katsovat elokuvaa tai tv tä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin lapsesi ei tiedä mitä osaat leipoa ja mitä kaikkea leipomuksia edes on mut kerran kun maistaa niin haluaa äitinsä leipomia ja kun leivot niin mies voi pelata lapsesi kanssa pleikkaa sillä aikaa tai katsovat elokuvaa tai tv tä

Tietysti tietää. Hän ei ole mankuja ja meillä leivotaan vain ns. juhlapäiville. Nytkin tosiaan tuolle laskiaiselle. Viimeksi runebergintorttuja ja todellakin niin, että hän haluaa oppia tekemään. Ei ikinä menisi pelaamaan, jos olen suostunut, että leivotaan. Tietään, että tarjous ei toistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja juu, minä en ole toista lasta tekemässä ja osaan ihan itse siitä huolen pitää.

Toivottavasti mut se vaara on kun ahkerasti leikitte että huomaatkin olet raskaana ja lapsesi saa tosiaan pikku veljen tai sisaren ja vuoden kahden päästä tulee kolmas ja aika menee nopeasti pian teitä aamupalalla 8 kpl eli sinä miehesi ja 6 lasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homma kun menee niin, että joko leivotaan yhdessä, kun on sovittu tai homma siirtyy vuoden päähän eli seuraavalle laskiaiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti mut se vaara on kun ahkerasti leikitte että huomaatkin olet raskaana ja lapsesi saa tosiaan pikku veljen tai sisaren ja vuoden kahden päästä tulee kolmas ja aika menee nopeasti pian teitä aamupalalla 8 kpl eli sinä miehesi ja 6 lasta

Ei ole minkään maailman vaaraa eikä riskiä. En mä nyt niin toivoton tapaus ole. Tarvittaessa sitten vaikka keskeytetään, jos ei muu auta, mutta mielummin ei tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minkään maailman vaaraa eikä riskiä. En mä nyt niin toivoton tapaus ole. Tarvittaessa sitten vaikka keskeytetään, jos ei muu auta, mutta mielummin ei tarvitse.

Et niin mut äkkiä niitä on liuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos mies sanoisi niin että lapsikin haluaa leipoa pullia niin että oisko se miehen lapsi vai sen niin että sen toisen miehen lapsi vai niin että nämä pullia tahtovat miehet eivät olisikaan niin että miehiä vaan niin että toinen olisikin nainen niin pitäisikö sen toisen miehen tehdä niin että sanoisi pullia haluttavan niin että tekee ihan niin että rytisee
        mutta kumman henkilön lapsen pitää tehdä niin että pullia haluaa pyöritellä niin että olisiko se valehtelemista niin että lapsen sanoisi haluavan pullia vai niin että pitäisikö rehellisyyden nimissä lisätä niin että kyllä se aikuisellakin henkilöllä tekee niin että haluttaa leipoa pullia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et niin mut äkkiä niitä on liuta

Eipä olisi. Sellaista ei tapahtuisi, ei kuuna kullan valkeana. Sanoin jo monta viestiä sitten, että minä en tee enempää lapsia ja ugh olen puhunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos mies sanoisi niin että lapsikin haluaa leipoa pullia niin että oisko se miehen lapsi vai sen niin että sen toisen miehen lapsi vai niin että nämä pullia tahtovat miehet eivät olisikaan niin että miehiä vaan niin että toinen olisikin nainen niin pitäisikö sen toisen miehen tehdä niin että sanoisi pullia haluttavan niin että tekee ihan niin että rytisee
        mutta kumman henkilön lapsen pitää tehdä niin että pullia haluaa pyöritellä niin että olisiko se valehtelemista niin että lapsen sanoisi haluavan pullia vai niin että pitäisikö rehellisyyden nimissä lisätä niin että kyllä se aikuisellakin henkilöllä tekee niin että haluttaa leipoa pullia?

Tämänkin asian sanoin jo monta viestiä sitten ja asia ei siitä länkyttämällä muutu, kuin korkeintaa siihen, että en ikinä koskaan enää milloinkaan leivo yhtään mitään. jokainen länkytys miehen taholta tuo tuon päätöksen vain lähemmäksi. Plus tietysti myös sen, että idioottimies lentää karessa ulos elämästämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies sanoo, niin mies on itse leipomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kovin asiaa kieputtaa, niin tilanne on kohta se, että leivon tasan yhden pullan sille lapselle, kun se kerta haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kovin asiaa kieputtaa, niin tilanne on kohta se, että leivon tasan yhden pullan sille lapselle, kun se kerta haluaa.

Entä jos joku viehkeä ja kiva nainen kysyy eli lapsesi tuleva äitipuoli eli sit lapsellasi on kaks äitiä niin rupeaa pullaa ja leipomuksia tulemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos joku viehkeä ja kiva nainen kysyy eli lapsesi tuleva äitipuoli eli sit lapsellasi on kaks äitiä niin rupeaa pullaa ja leipomuksia tulemaan

En tunne minkäänlaista vetoa naisiin, eli nou thänks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne minkäänlaista vetoa naisiin, eli nou thänks.

Eikä tässä taloudessa asu yhtään pullahiirtä, jolla olisi tarvetta kotileipomolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tässä taloudessa asu yhtään pullahiirtä, jolla olisi tarvetta kotileipomolle.

Heti tuli lempeämpi sävy kun sanottiin nainen seksikäs ja kiva nainen no ei nyt kotileipomoo mut kiva kun leivot naisellesi ja lapsellesi herkkuja tosi hieno juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti tuli lempeämpi sävy kun sanottiin nainen seksikäs ja kiva nainen no ei nyt kotileipomoo mut kiva kun leivot naisellesi ja lapsellesi herkkuja tosi hieno juttu

Ei tullut. Eikä tule yhtään lempeämpää sävyä, vaikka olisi piikkisika tyrkyllä. Vastaukset ovat edelleen täysin samat, kuin olivat aiemminki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikään vinkuja ei tule saamaan yhtään leipomusta ja mitä enemmän vinkuu, niin sitä kauemmin leipomattomuus kestää. Tässä taloudessa pärjätään ilmaan yhtään leipomusta vaikka lopun ikääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talouteen ei siis tule myöskään ikinä muuttamaan yhtään pullahiirtä. Sellaisia ei tänne huolita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talouteen ei siis tule myöskään ikinä muuttamaan yhtään pullahiirtä. Sellaisia ei tänne huolita.

Jospa se oikea onkin pullahiiri ja rakastut pullahiireen olis joskus kiva nähdä sinut kun leivot miehellesi ja perheellesi eli teille kaikille ilta ja aamupalaa esim mokka paloja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa se oikea onkin pullahiiri ja rakastut pullahiireen olis joskus kiva nähdä sinut kun leivot miehellesi ja perheellesi eli teille kaikille ilta ja aamupalaa esim mokka paloja

Ei tule olemaan. En rakastu vinkujaan ja vonkujaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymy tulis kun näkisin siin se kovis ja uhoaja rakkaudella leipoo perheelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinua leipominen hymyilyttää, niin leivo ihmeessä lisää. Minut se saisi vain v.ttuuntumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan se pakotettu leipominen nostaisi pintaan sen uhon ja kovan pinnan. Normaalistihan olen aivain tuon vastakohta. Vaan mitä enemmän vinkuu ja vonkuu, niin sitä kovemman pinnan saa vastaansa. Jos haluaa helvetin veemäisen ja ilmeän ämmän, joka leipoo täysin syömäkelvotonta ja ehkä myrkyllistäkin pullaa, niin kannattaa vinkua lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leipominen ja kokaaminen ja kaikki muu tuollainen on perseestä ja puuhaa josta en pidä lainkaan. Koska välitän, voin joskus harvoin uhrautua ja kokata tai leipoa. Vaan jos sitä alkaa vonkumaan, niin välittäminen loppuu hyvin nopeasti. Jos haluaa pitää mut ihanana ja mukavan ja pehmepintaisena, niin ei vingu pullaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan se pakotettu leipominen nostaisi pintaan sen uhon ja kovan pinnan. Normaalistihan olen aivain tuon vastakohta. Vaan mitä enemmän vinkuu ja vonkuu, niin sitä kovemman pinnan saa vastaansa. Jos haluaa helvetin veemäisen ja ilmeän ämmän, joka leipoo täysin syömäkelvotonta ja ehkä myrkyllistäkin pullaa, niin kannattaa vinkua lisää.

Kukaan ei ole pakottanut mitään vaan toivoneet et leipoisit hyviä leipomuksiasi mutta kyllä näytit todellisen luonteesi mut pian tupakille ja nukkumaan öitä erittäin riitaiselle tyypille eli sinulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole pakottanut mitään vaan toivoneet et leipoisit hyviä leipomuksiasi mutta kyllä näytit todellisen luonteesi mut pian tupakille ja nukkumaan öitä erittäin riitaiselle tyypille eli sinulle

Vinkuminen on varmin keino lopettaa leipomiseni ikiajoiksi. Minä teen omasta tahdostani ja koska haluan itse osoittaa välittämistäni. En siksi, että joku kokee oikeudekseen vinkua ja käytää kiltteyttäni hyväksi. Ja kyllä sun hyväksikäyttäjän luonteesi on nähty palstalla jo monet kerrat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen erittäin kiltti ja mukava ja todella riidaton yksilö, paitsi kun alkaa käyttää hyväksi, kuten sinä aina yrität.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän inä Välis se riitaisa yksilö olet. Joka ketjussasi vänkäät ja vänkäät, vaikka ihmiset ovat ilmaisseet itsensä ja mielipiteensä jo ensimmäisessä viestissään. Sä senkun jatkat ja riitelet viestitolkulla ja yrität vängätä milloin mitäkin. Sä ole riidanhaluisin ja riitaisin yksilö koko palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän inä Välis se riitaisa yksilö olet. Joka ketjussasi vänkäät ja vänkäät, vaikka ihmiset ovat ilmaisseet itsensä ja mielipiteensä jo ensimmäisessä viestissään. Sä senkun jatkat ja riitelet viestitolkulla ja yrität vängätä milloin mitäkin. Sä ole riidanhaluisin ja riitaisin yksilö koko palstalla.

Taidat nyt vaan olla väsynyt ja väsähdät liikaa eli sinun olis pitänyt mennä pari tuntia sitten jo nukkumaan niin nyt huomasit itsekkin kukaan ei ole pakottanut leipomaan vaan toivoivat että leipoisit eli lapsesi ja mies juttelivat ja totesivat osaat leipoa ja teit tosi hyvää ja he haluis lisää mut kukaan muu ei osaa tehdä niin hyvin kuin sinä ja toivoivat ja tuli kysymään voisitko leipoa lisää niitä mut nyt lopetan ja nukkumaan öitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt vaan olla väsynyt ja väsähdät liikaa eli sinun olis pitänyt mennä pari tuntia sitten jo nukkumaan niin nyt huomasit itsekkin kukaan ei ole pakottanut leipomaan vaan toivoivat että leipoisit eli lapsesi ja mies juttelivat ja totesivat osaat leipoa ja teit tosi hyvää ja he haluis lisää mut kukaan muu ei osaa tehdä niin hyvin kuin sinä ja toivoivat ja tuli kysymään voisitko leipoa lisää niitä mut nyt lopetan ja nukkumaan öitä

Vinkuminen on jo pakottamista. Jänkkääminen on pakottamista. Vänkyttäminen on pakottamista. Mies, joka väkipakolla yrittää tunkea naista leipomaan, eli tekemään syvästi inhomaansa puuhaa on melkoinen pas.a mieheksi. Ei kannata ihmetellä miksi nainen sen vänkyttämisen jälkeen inhoaa leipomista entistä enemmän, eikä leivo enää ikinä.

• Anonyymi

Vegaanisia pullia

• Anonyymi

Vegaanisia löytyy muuten täältäkin, vaikka en tosin alunperin alkanut eritoten vegaanisia leipomaan. Ei nyt vaan ole maitoa talossa ja rasvakin oli maidotonta. Kananmunia en pullaan ikinä laita. Noi laskiaispulliksi tehdyt tosin eivät ole enää kerman jäljiltä vegaanisia, mutta täyttämättömät ovat edelleen.

• Anonyymi

Enpä ole ennen moista kuullut niin voi esim kanelipullia tarjota eikä lihapullia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole ennen moista kuullut niin voi esim kanelipullia tarjota eikä lihapullia

Strömsöåssä oli juuri tänään vegaaniset pullat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Strömsöåssä oli juuri tänään vegaaniset pullat.

Aivan uusi asia ja en maistais vaan haluan normi leipomuksia ug olen puhunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan uusi asia ja en maistais vaan haluan normi leipomuksia ug olen puhunut

Hyviltä ne maistuu ja näyttääkin tavispullilta.

• Anonyymi

lqaiskiaspullat laiskureille.

• Anonyymi

Yllätysvieraita tulee aniharvoin, ellei omia aikuisia lapsia lasketa. Eikä lasketa; he eivät juo kahvia eikä teetäkään.

Vieraani tietävät, että minulla toimitaan nyyttäriperiaatteella, ellei muuta ole vähintään viikkoa aiemmin sovittu.

- Sheena

• Anonyymi

No sinun täytyis sit äkkiä pikaista kaupassa käymään eli mitä kaupasta ostaisit ja kai itsellesi on edes ilta ja aamu palaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinun täytyis sit äkkiä pikaista kaupassa käymään eli mitä kaupasta ostaisit ja kai itsellesi on edes ilta ja aamu palaa

Itselleni on aina ruokaa jonkun verran, eniten pidän jääkaappiruuista. Valitettavasti jääkaappi vetelee viimeisiään, joten ostan nyt sinne uutta entistä niukemmin.

- Sheena

• Kahta erilaista pullaa ja paahtoleipää

• Onko hilloa pullan päälle kans?

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Onko hilloa pullan päälle kans?

Mansikkahilloa löytyy

• pujotteIija kirjoitti:

Mansikkahilloa löytyy

Hjuuva. Sinä ja sinun hillopullasi. Olet ensimmäinen ihminen, jonka tiedän voitelevan pullansa hillolla...

Mutta jokainen tyylillään.

Hjuuva. Sinä ja sinun hillopullasi. Olet ensimmäinen ihminen, jonka tiedän voitelevan pullansa hillolla...

Mutta jokainen tyylillään.

Etkös sinäkin moisesta vähän innostunut?

• pujotteIija kirjoitti:

Etkös sinäkin moisesta vähän innostunut?

Höh.. taisin innostua sinusta.. noh joo.

Joo.. kuivahkoahan pitkopulla on kieltämättä.
        Ja se taatelihillo mitä syötiin pullan päällä oli hyvää. Joten joo.. voidaan kai sanoa, että innostuin mä vähäsen.

Mutta enempi minua innostaa
        .. tiedät kyllä mikä...

Höh.. taisin innostua sinusta.. noh joo.

Joo.. kuivahkoahan pitkopulla on kieltämättä.
        Ja se taatelihillo mitä syötiin pullan päällä oli hyvää. Joten joo.. voidaan kai sanoa, että innostuin mä vähäsen.

Mutta enempi minua innostaa
        .. tiedät kyllä mikä...

Tiedän kyllä mikä innostaa ilta ja aamupalan jälkeen, niin ja ennen iltapalaa....minuakin

• pujotteIija kirjoitti:

Tiedän kyllä mikä innostaa ilta ja aamupalan jälkeen, niin ja ennen iltapalaa....minuakin

Heh.. innostaapa hyvinkin. Harminpaikka etten pääse tänään innostumaan sinusta. Ehkä ensi viikonloppuna sitten. Ainakin toivon mukaan.

Heh.. innostaapa hyvinkin. Harminpaikka etten pääse tänään innostumaan sinusta. Ehkä ensi viikonloppuna sitten. Ainakin toivon mukaan.

Juu, suunnitellaan sitten ilta ja aamupaloja kun treffit ovat tuloillaan

• pujotteIija kirjoitti:

Juu, suunnitellaan sitten ilta ja aamupaloja kun treffit ovat tuloillaan

Heh.. mä luin että ilta ja aamupanoja..

Okei.. siis suunitellaan mitä syödään.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Heh.. mä luin että ilta ja aamupanoja..

Okei.. siis suunitellaan mitä syödään.

Ihminen lukee ja näkee sen mikä kiinnostaa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Ihminen lukee ja näkee sen mikä kiinnostaa :)

-keinovaginamies-

Niih. Presiis. Mulla ja pujiksella piti olla treffit tänään ja ne peruuntui kun olen köh ja köh.

Tällä hetkellä taitaa olla vain panot mielessä.. ne jotka jäi nyt sit kokematta..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niih. Presiis. Mulla ja pujiksella piti olla treffit tänään ja ne peruuntui kun olen köh ja köh.

Tällä hetkellä taitaa olla vain panot mielessä.. ne jotka jäi nyt sit kokematta..

Noh,
        Aina ei voi voittaa.
        Entistä isommalla innolla ensi viikonloppuna sitten :)

Se on hienoa että täällä on myös reippaita ja tervehenkistä ihmisiä :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Noh,
        Aina ei voi voittaa.
        Entistä isommalla innolla ensi viikonloppuna sitten :)

Se on hienoa että täällä on myös reippaita ja tervehenkistä ihmisiä :)

-keinovaginamies-

Niin. Aina ei voi voittaa, mutta loputtomasti voi hävitä.

• Anonyymi

Kaapistani löytyy kyllä käsirautoja, remmejä, piiskoja, sekä fistaustyökaluja ns. yllätysvieraille. Tosin kyllä tarjoilen kahviakin tarvittaessa.
      T. Bertil Perversson.

• Anonyymi

Luurankoja löytyy.

• Anonyymi

Olen niin alkanut toivoa tässä vuosien kuluessa,
      että törmäisin sinuun IRL, että saisin sulle tarjota sensortin kaffet ja pullat, ettet enää ikinä rustailisi näitä typeriä ja lapsellisia, heikkolahjaisen äijän kyselyjäsi.

• Anonyymi

kqqpistqasi löytyy kadonnut sukka tai peikko.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos niin että jos menisit vessaan niin mitä tekisit niin että tarvitsisitko vessapaperia ja niin että jos tarvitsisit niin käyttäisitkö sitä ja jos käyttäisit niin miten käyttäisit ja jos niin että et käyttäisi niin miksi et käyttäisi ja miten sitten pyyhkisit ja jos niin että pyyhkisit johonkin muuhun kuin paperiin niin pitäisikö sinun käydä kaupassa niin että sinulla olisi mihin pyyhkiä vai olisiko niin että löytyisikö omasta takaa jotain pyyhettä ja jos löytyy niin minkälaista pyyhettä löytyy niin että voisit pyyhkiä jos siis pyyhkisit?

• Anonyymi

Siivouskaapista löytyy imuri jolla kylään tullut voisi suorittaa imurinnin.
      Samasta kaapista voin tarjota pesuämpärin ja tarvittavat pesuaineet lattioiden pesuun.Tästä syystä luonani ei käykkään kyläläisiä muita kuin kunnan hoitoapu.

• Anonyymi

Mitäs sinulla sitten on tarjota luoksesi vierailulle tulleelle ulosottomiehelle muuta kuin siivousvälineesi?

• Ei nisuja kahvipöytään kyllä löydy, en harrasta. Sapuskat kaapista löytyy ja leipää tietty, niillä saa nyt vieras pärjäillä, jos yllättäen kylään tuli.

• Enköhän mä äkkiä jotkut pullat tai kakut nopsaan pyöräyttäisi. Olen meinaan nuorena melkein valmistunut leipuriksi oli vasn liikaa poissaoloja että olisi voitu laskea läpi. Taitaa pakkasestakin jotakin kaakkua löytyä. En muista kyllä aivan varmaksi.😄.

• Anonyymi

Ei löydy pullaa tai muuta vastaavaa kun en itse käytä.
      Pakkasesta voi löytyä noin 6 kk vanhaa mutta varmaan käyttökelpoista jätskiä. .D

• No siis kysyjä ei ole mitä ilmeisimmin parikymppisen pojan äiti..

Äidin pakasteesta täytyy AINA löytyä pienellä varoitusajalla vähintäänkin helposti lämmitettävää ruokaa sekä pullaa. Pulla voi kyllä olla munkkeja, jotka vaan lämmitetään ja sokeroidaan tai pikkupullia tai korvapuusteja.

Tunnin varoitusajalla voi löytyä tuorettakin leivonnaista.🙂

• Anonyymi

Diggaan sinusta eli sinusta joku onnen pekka saa hyvän vaimon itselleen joo munkit on hyviä niin kyllä pojallasi ja tulevalla miehelläsi on kaikki hyvin

• Anonyymi kirjoitti:

Diggaan sinusta eli sinusta joku onnen pekka saa hyvän vaimon itselleen joo munkit on hyviä niin kyllä pojallasi ja tulevalla miehelläsi on kaikki hyvin

Huomenta 🙂
        Ei tehrä tästä ny numeroo.
        Kummallinen viikonloppu. Ensin perjantaina kollegat antaa niin kivaa palautetta, että ihan itkettää. Ja nyt tällaista saa lukea myös palstalta.. Eihän tämä ole enää tottakaan.

Toivottavasti pian joku tulee kertomaan palstakurpalle tosiasiat, että se on inhottava ja säälittävä, eikä se tule enää ikinä koskaan kelpaamaan kenellekään.
        Se sopisi niin kuin paremmin tunnelmaan ja voisi vaikka piristää hetkeksi. 👍

Kuka hyvänsä tuon edellisen kirjoititkin; nuori tai vanha, mies tai nainen, niin pelkkää hyvää toivon sinulle 🤗 Mukavaa sunnuntaita! ☀️

P.S. Laitan kohta pullataikinan nousemaan. Leivon laskiaispullia, että tytärkin saa niitä mukaansa, kun lähtee tänään kotiinsa. Minulla olisi tuossa aineet myös murotaikina-musikkapiirakkaan, mutta taidan ehkä kuitenkin jättää sen tekemättä, koska niitä vieraita ei tällä tietoa ole tulossa, enkä viitsi koko viikkoa itse mässyttää piirakkaa. - Kysyn vielä, että onko pojalla ajatustakaan poiketa vanhaa äitiään katsomassa. Vaikka tuoreen pullan houkuttelemana.🤔

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Huomenta 🙂
        Ei tehrä tästä ny numeroo.
        Kummallinen viikonloppu. Ensin perjantaina kollegat antaa niin kivaa palautetta, että ihan itkettää. Ja nyt tällaista saa lukea myös palstalta.. Eihän tämä ole enää tottakaan.

Toivottavasti pian joku tulee kertomaan palstakurpalle tosiasiat, että se on inhottava ja säälittävä, eikä se tule enää ikinä koskaan kelpaamaan kenellekään.
        Se sopisi niin kuin paremmin tunnelmaan ja voisi vaikka piristää hetkeksi. 👍

Kuka hyvänsä tuon edellisen kirjoititkin; nuori tai vanha, mies tai nainen, niin pelkkää hyvää toivon sinulle 🤗 Mukavaa sunnuntaita! ☀️

P.S. Laitan kohta pullataikinan nousemaan. Leivon laskiaispullia, että tytärkin saa niitä mukaansa, kun lähtee tänään kotiinsa. Minulla olisi tuossa aineet myös murotaikina-musikkapiirakkaan, mutta taidan ehkä kuitenkin jättää sen tekemättä, koska niitä vieraita ei tällä tietoa ole tulossa, enkä viitsi koko viikkoa itse mässyttää piirakkaa. - Kysyn vielä, että onko pojalla ajatustakaan poiketa vanhaa äitiään katsomassa. Vaikka tuoreen pullan houkuttelemana.🤔

pitäisikö palstalla alkaa käyttää 🦤 symboolia merkkinä siittä että kyse on kurppa myönteisestä kirjoituksesta jos se puuttuu ei kannata lukea

• Anonyymi kirjoitti:

pitäisikö palstalla alkaa käyttää 🦤 symboolia merkkinä siittä että kyse on kurppa myönteisestä kirjoituksesta jos se puuttuu ei kannata lukea

Tuo on hei hyvä 👍
        Jos menee niin kuin herkillä, niin voi varoa niitä merkittyjä ja muuten ottaa vastaan tarjotut adrenaliinibuustit 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt on sitten myös tuoretta laskiaispullaa sekä korvapuustejakin.

• Anonyymi

Eipä ny tähän hätään löytys mitään kun en odota ketään ni joutuu vieras ite puldet tuoda tullessaan

• Anonyymi

Lättyihin löytyy kaapista aina vehnäjauhoja ja maitojauhetta ja sokeria ja se vaadittava kananmunakin useammin kuin ei, että aika hyvät tsäänssit on satunnaisen poikkeavan noita sitten saada joidenkin marjojen kera eteensä kiikutettuna. Mutta ei kai se nyt mikään vierailun tarkoitus ole.

• Anonyymi

Eu mitään

• Anonyymi

Pakasteesta joutuisin kaivamaan jotain kahvin kanssa tarjottavaksi. Löytyy muutama korvapuusti, voisarvia, kinkkupasteijaa ja pari puolikasta tiikerinkakkua.
      Viimeeksi leipomani tiikerin kakun mä puolitin ja tyrkkäsin molemmat puoliskot pakastimeen, odottamaan käyttöön ottoa. Eli tällä hetkellä en suurta porukkaa kyllä pystyisi kestitsemään, mutt parista yllätysvieraasta mä kyllä selviäisin kunnialla.

Hirvipalapaistia kyllä riittäisi lounaalla, vaikka vieraallekin tarjota keitetyjen pottujen kera. Broidia odottelen tänään käymään, lupasi tulla katsomaan lumilinkoa mikä siinä on vikana kun en saa sitä käynnistymään. En edes kiroillen! =)
      trollikka

• Anonyymi

Nyt olis lettuja ja mansikkahilloa! Haudutettua teetäkin... tosin taitaa olla jo jäähtymään päin.
        Lättyjä tein siksi ett; Broidi pyysi, korjas mun lumilinkoni ja nyt se taas toimii. Kokeiltiin sitä hiukan tehtiin leveämmät kulkureitit saunalle ja puhdistettiin suurempi alue pihasta, nyt fasaanikanatkin tulivat pihaan, kun lumilinko ei enää pörise pihassa. Broidi söi ja vei ruokaa myös vanhemmilleni, parin litran kattilassa hirvipalapaistia ja 6 keitettyä perunaa kuorittuna.
        Lettuja muutama kpl, saavat jälkkäriksi niitä, hilloa heillä onkin jääkaapissa, tietääkseni.

Mimmin piti mennä Paapan ja Emoon luo, mutt silmät lupsuivat aika pahasti ja on nyt nokosilla makkarin sängyssä. Nukkui aamulla todella pitkään, eikä ollut väsynyt puolenpäivän aikaan... joten valvoi klo 15 asti pirteänä. Syötyään ruokansa ja päälle melkein kokonaisen letun, tuli NukkuMatti yllättäin heittämään unipölyä silmiin. Neiti kävi pottalla torkkumassa ja teki pienet lirut. Nyt on autuaan tietämätön; ett eno meni jo naapuriin ilman häntä, vaikka ulkona vielä lupasi ett yhdessä mennään Paapaa katsomaan.

Raitis ilma varmaan kans väsytti, koska neiti hääräsi jokaisessa vähänkin suuremmassa kasassa. Nautti talven iloista ja nautti katsella kun lumilinko puhalsi lunta pihalta hieman syrjään. Suuremmat kinokset (20-30cm korkeat) kävi kaikki lävitse, muovi lapiollaan.
        Heitteli myös lunta pitkin poikin vasta lingottua aluetta... Ei pari vuotias mitään näkyvää jälkeä saanut aikaiseksi, joten annettiin hänen touhuta omiaan.
        Onneksi Faija ei ollut pihalla; sillä järjestys se olla pitää!!!
        trollikka

• Anonyymi

Luurankoa siellä ei ole.

• Anonyymi

Ai mä ihan luulin. Nyt sä kyl narraat. Kyl siel yks pahanhajunen luuranko on. Se on vaan puettu nahkapukuun.

• Anonyymi

Pystyisin leipomaan minikakun tai pullaa. Tai ehkä paistaisin lettuja. Hilloa on. Yks Cappuccino, vihreää teetä ja kahvia on. Maitoakin on. Pähkinöitäkin sais syödä. Niitä vois paahtaakin ja suolata sitten.

• Anonyymi

Löyty vanhoja videokameran kasetteja. No niitä ei tietenkään voi syödä. Uskaltaako noita viedä digitoitavaksi, kun niissä voi olla ihan mitä vaan. Kun se digitoija näkee kaiken mitä siellä on.

• Anonyymi

No olis banaanilastuja, teetä, vähintään puoli päivää pöydällä kannussa seisonutta kahvia, leipäpussin jämiä jääkaapissa, halpaa juustoa, makkaraperunalaatikkoa, dieettilimua ja yksi energiajuoma jota vieras ei todellakaan saa:)

Niin ja purkissa mangochilipastilleja joita ei voi syödä koska ne on niin tulisia, että alkaa silmät ja nenä vuotamaan.

• Anonyymi

En ole pullan ystävä, joten kyhäisin kinkkujuustovoileipiä kaffen kanssa ja keksejä lisäksi, niitä on vierasvaraksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      57
      1865
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1712
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      137
      1276
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1155
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      757
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      418
      668
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe