Kuin monella teistä

Anonyymi-ap

menee randomin ja pirpanan viestit sekaisin liian samanlaisten rekkipallukoitten vuoksi?

Voisi luulla samaksi tyypiksi.

117

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei oo kyllä menny sekaisin. Jutut on niin erilaiset. Ja naamataulutkin, ettei he sukua kyllä ole keskenään.

• Ollaanpa, ollaan sisko ja sen veli 😂

• randombypasser kirjoitti:

Ollaanpa, ollaan sisko ja sen veli 😂

Ehkä sielun sisarukset, vaan ette biologiset. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

Ehkä sielun sisarukset, vaan ette biologiset. 😄

Ei voi tietää, ei ole DNA-testiä tehty 😂

Ei voi tietää, ei ole DNA-testiä tehty 😂

Äkkiähän sen teettää. 😝

• G-LoveR kirjoitti:

Äkkiähän sen teettää. 😝

Maksat sie?

Maksat sie?

En tietenkään. 🤪

Maksat sie?

Työhän te töissä käytte. 😂

• G-LoveR kirjoitti:

Työhän te töissä käytte. 😂

Vaan ku ei me uskalleta tehä sitä testiä, aattele ny jos oiskin... Oikeesti sisko ja sen veli 😮

Vaan ku ei me uskalleta tehä sitä testiä, aattele ny jos oiskin... Oikeesti sisko ja sen veli 😮

Eikö olis kivaa? ☺️

Iskä olis ollut häntimässä siellä ja tuolla.

• G-LoveR kirjoitti:

Eikö olis kivaa? ☺️

No eipä sitä tosiaan voi tietää, kyllähän sitä menevä mies tietty ehtii vaikka ja mitä 😂

No eipä sitä tosiaan voi tietää, kyllähän sitä menevä mies tietty ehtii vaikka ja mitä 😂

Niinpä. Ja miehille ei välttis äidiksi tulleet mitään perään huutele isyydestä. Sikäli olen onnellinen, että olen sukupuolta nainen, ei ole epäselvää onko äiti vai ei. Ja kukaan ei voi salata sitä minulta.

• G-LoveR kirjoitti:

Niinpä. Ja miehille ei välttis äidiksi tulleet mitään perään huutele isyydestä. Sikäli olen onnellinen, että olen sukupuolta nainen, ei ole epäselvää onko äiti vai ei. Ja kukaan ei voi salata sitä minulta.

Joo, siihen maailman aikaan se oli ehkä vielä yleisempää kuin nykyisin, kuhan pantiin ja mentiin menojaan kumpikin.
        Tuo on se yksi hyvä puoli äitiydessä, varmuus asiasta. Tosin mitä nyt kätilöt on voineet vaihtaa vauvoja, niin siitä ei voi olla varma onko se oma joka siellä kotona touhuaa 😂

Joo, siihen maailman aikaan se oli ehkä vielä yleisempää kuin nykyisin, kuhan pantiin ja mentiin menojaan kumpikin.
        Tuo on se yksi hyvä puoli äitiydessä, varmuus asiasta. Tosin mitä nyt kätilöt on voineet vaihtaa vauvoja, niin siitä ei voi olla varma onko se oma joka siellä kotona touhuaa 😂

Heh, no mä kyllä tunnistan omani omikseni. Yhdennäköisyys vanhempiin on niin selkeää. 😄

Ja tuli nähtyä heidät siinä heti pian, kun syntyivät. Nuorempi oli heti jo isänsä näköinen, vanhempi minun. 🙂

• G-LoveR kirjoitti:

Heh, no mä kyllä tunnistan omani omikseni. Yhdennäköisyys vanhempiin on niin selkeää. 😄

Ja tuli nähtyä heidät siinä heti pian, kun syntyivät. Nuorempi oli heti jo isänsä näköinen, vanhempi minun. 🙂

Ja isästäkään ei ole epäselvyyttä. Kun on vain yksi mies käynyt kololla suhteen koko aikana. Lasten iskä. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

Mutta aattele kuin kivaa olis, kun yhtäkkiä selviäis, että kätilö oli vahingossa vaihtanut... Ja nyt pitäis sitten tavata se oikea biologinen oma mukelo... 😂

• G-LoveR kirjoitti:

Ja isästäkään ei ole epäselvyyttä. Kun on vain yksi mies käynyt kololla suhteen koko aikana. Lasten iskä. 😄

No onnituu se pölytys tuulellakin, niin ei voi aina ihan varma olla 😂

Mutta aattele kuin kivaa olis, kun yhtäkkiä selviäis, että kätilö oli vahingossa vaihtanut... Ja nyt pitäis sitten tavata se oikea biologinen oma mukelo... 😂

Se olis ihan karseaa. Järkyttävää. Ahdistavaakin. Onhan niitä käynytkin.

No onnituu se pölytys tuulellakin, niin ei voi aina ihan varma olla 😂

Voi. Mä kun kuljen aina housut jalassa. Suihkussa poikkeus. On bokserit ja niitten päällä vielä päällihousut. Sisälläkin. 😄

Saati ulkona. Uidessa uimashortsit. Edes silloin en nakuile.

• G-LoveR kirjoitti:

Voi. Mä kun kuljen aina housut jalassa. Suihkussa poikkeus. On bokserit ja niitten päällä vielä päällihousut. Sisälläkin. 😄

Hameväki stringeineen voikin altistua reppu levällään istuessaan tuolle. Haarakiila ei peitä riittävästi tai istuu siitinpölyjen päälle. 😂

• G-LoveR kirjoitti:

Se olis ihan karseaa. Järkyttävää. Ahdistavaakin. Onhan niitä käynytkin.

Olis se. Pommi. On käynyt joo, on ihmeellisiä juttuja.

• G-LoveR kirjoitti:

Hameväki stringeineen voikin altistua reppu levällään istuessaan tuolle. Haarakiila ei peitä riittävästi tai istuu siitinpölyjen päälle. 😂

Kieltämättä huvittavaa, kun häpy näkyy kaikkineen hameen helman ollessa auki alushousuille ja alushousut on stringit, mitkä liikkuu jalassa. Istuu siis rehvakkaasti niin ettei mikään jää piiloon.

• G-LoveR kirjoitti:

Muista pitää kesällä suihkussa ikkuna kiinni, ihan varmuuden vuoksi 😂

Olis se. Pommi. On käynyt joo, on ihmeellisiä juttuja.

No olis.

• G-LoveR kirjoitti:

Stringit on vaaralliset, monessakin mielessä, en suosittele 😂

Muista pitää kesällä suihkussa ikkuna kiinni, ihan varmuuden vuoksi 😂

Ei ole suihkuhuoneessa ikkunaa. 😄

Koneellinen ilmastointi..

Stringit on vaaralliset, monessakin mielessä, en suosittele 😂

On joo. Pari kertaa käyttänyt ja roskiin heitin. Epämukavat ja farkkujen kauluksesta vilkkuu perse, kun kyykkii maassa kykkysissä.

• G-LoveR kirjoitti:

Ei ole suihkuhuoneessa ikkunaa. 😄

Koneellinen ilmastointi..

No se on hyvä, ei tartte muovikassia pukea suihkuun 😂

• G-LoveR kirjoitti:

On joo. Pari kertaa käyttänyt ja roskiin heitin. Epämukavat ja farkkujen kauluksesta vilkkuu perse, kun kyykkii maassa kykkysissä.

Kuulemma noin just, en ole kokeillut 😁

No se on hyvä, ei tartte muovikassia pukea suihkuun 😂

Eikä ottaa elmukelmua mukaan. Haarakiila siitä.

Kuulemma noin just, en ole kokeillut 😁

Et menetä mitään. 😉👍

Bokserit on hyvät.

• G-LoveR kirjoitti:

Mua kyllä suojelee jo ikäkin. Ei tuu enää paksuksi, vaikka kuinka yrittäisikin. 😂

Hyvä niin. Nuorempien vastuulla, olen oman osuuteni jo hoitanut.

• G-LoveR kirjoitti:

Jesarilla vaan, ei tartte muuta ja pysyy hyvin koko suihkun ajan. Ja vähän pidempäänkin 😂

• G-LoveR kirjoitti:

Et menetä mitään. 😉👍

Bokserit on hyvät.

En ole aatellu kokeilla miltä tuntuu naru persiissä, ei kuulosta kivalta 😂

Niillä aivoilla on ollut ainakin 15v identifiointiranneke, joka pistetään käteen heti synnytyshuoneessa. Ja lapset on äidin vieressä, ellei ole jotain niin pahaa haastetta, että joutuu lasten osastolle. Edes omista pienin eli 2.2kg keskonen ei lähtenyt lastenosastolle.

Kun synnyit, lapsi vietiin vielä pois todennäköisesti. Tuo, että lapsi jää äidin luo, käsittääkseni vaihtui käytännöksi. 1970-luvun puolessa välissä tai vähän ennen.

• Citrinella kirjoitti:

Niillä aivoilla on ollut ainakin 15v identifiointiranneke, joka pistetään käteen heti synnytyshuoneessa. Ja lapset on äidin vieressä, ellei ole jotain niin pahaa haastetta, että joutuu lasten osastolle. Edes omista pienin eli 2.2kg keskonen ei lähtenyt lastenosastolle.

Kun synnyit, lapsi vietiin vielä pois todennäköisesti. Tuo, että lapsi jää äidin luo, käsittääkseni vaihtui käytännöksi. 1970-luvun puolessa välissä tai vähän ennen.

Höh, kauheen tylsää, epistä 😁
        Se on siinä ja siinä, mutta muistelisin että asiasta on puhuttu ja mut kärrättiin hetkeksi jonnekin siivouskomeroon. Saatan siis olla vaihdokas 😮😂

Se on siinä ja siinä, mutta muistelisin että asiasta on puhuttu ja mut kärrättiin hetkeksi jonnekin siivouskomeroon. Saatan siis olla vaihdokas 😮😂

aivoilla = vauvoilla.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Hommaa oma turinaketjusi!!;))

Itse olin valokaapissa monta päivää, myös ennenaikaisuuden takia. Taitaa vaihto olla niissä oloissa aika vaikeaa ja selkeästi olen perinyt sekä isän suvun piirteitä. Isäni serkku luuli toisen serkun hautajaisissa minua isäni siskoksi, kun eivät olleet nähneet ainakaan 15 vuoteen… Täti on kyllä hyvin nuorekas, 6-kymppisen oloinen ja fyysisesti ja henkisesti kunnossa oleva ~70v.

Jesarilla vaan, ei tartte muuta ja pysyy hyvin koko suihkun ajan. Ja vähän pidempäänkin 😂

Juu, tulee samalla posliiniksi. Jahuu auuuhuu huu!!! Japadapa duu. 😜

• Anonyymi kirjoitti:

Hommaa oma turinaketjusi!!;))

Ei palstalla ole henkilökohtaisia ketjuja, niitä voi muodostaa vaikka WA tai messenger.

En ole aatellu kokeilla miltä tuntuu naru persiissä, ei kuulosta kivalta 😂

Voit koittaa vaikka hypoynarulla. Laita tarpeeks kireelle naru ja istu päälle. Kyllä meinaan tuntuu persiissä inhalle. 😩

• Citrinella kirjoitti:

Itse olin valokaapissa monta päivää, myös ennenaikaisuuden takia. Taitaa vaihto olla niissä oloissa aika vaikeaa ja selkeästi olen perinyt sekä isän suvun piirteitä. Isäni serkku luuli toisen serkun hautajaisissa minua isäni siskoksi, kun eivät olleet nähneet ainakaan 15 vuoteen… Täti on kyllä hyvin nuorekas, 6-kymppisen oloinen ja fyysisesti ja henkisesti kunnossa oleva ~70v.

Joo, kyllähän ne varsin harvinaisia poikkeuksia on. Itelläkin löytyy sen verran suvun piirteitä, ettei ole kyllä päässyt vaihtumaan.

• G-LoveR kirjoitti:

Juu, tulee samalla posliiniksi. Jahuu auuuhuu huu!!! Japadapa duu. 😜

Kotitekoinen brasilialainen, jippii. AUTS!

• G-LoveR kirjoitti:

Voit koittaa vaikka hypoynarulla. Laita tarpeeks kireelle naru ja istu päälle. Kyllä meinaan tuntuu persiissä inhalle. 😩

Hyppy.. Hypo.. 😂 Ai saakeli, väsyttää. Oiskohan aika pistää rähmälleen?

• G-LoveR kirjoitti:

Enkä kokeile! Mun mielikuvitus on riittävän laadukas tähän tarkoitukseen 😂

Kotitekoinen brasilialainen, jippii. AUTS!

Jesarilla lähtee. En ehkä kuitenkaan kokeile. 😌😁

Tulee pian rullahuuli samalla. 😂

Enkä kokeile! Mun mielikuvitus on riittävän laadukas tähän tarkoitukseen 😂

Hmoh, hmm. Uskon. 😜👍

• G-LoveR kirjoitti:

Jesarilla lähtee. En ehkä kuitenkaan kokeile. 😌😁

Tulee pian rullahuuli samalla. 😂

No aivan varmasti olis huulet mutrussa sen jälkeen 😂

No aivan varmasti olis huulet mutrussa sen jälkeen 😂

Mustat ja turpeet. 🤣

• G-LoveR kirjoitti:

Mustat ja turpeet. 🤣

Vähintäänkin turpeet 😂

Vähintäänkin turpeet 😂

Ei passaa ryhtyä, tulee pian pysyviä vaurioita. 😬

Kauhia ajatus..

• G-LoveR kirjoitti:

Ei passaa ryhtyä, tulee pian pysyviä vaurioita. 😬

Kauhia ajatus..

Jep, se voisi sen kikkailun jälkeen huulet roikkua polvissa, niin ehkä parempi jättää väliin...

Jep, se voisi sen kikkailun jälkeen huulet roikkua polvissa, niin ehkä parempi jättää väliin...

Ei vaan nilkoissa näillä ikänumeroilla. 😂👍

• G-LoveR kirjoitti:

Ei vaan nilkoissa näillä ikänumeroilla. 😂👍

Nitähän vois käyttää sitten kuin hametta 🤔

Nitähän vois käyttää sitten kuin hametta 🤔

Helmat jalkovälissä?

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Eikö olis kivaa? ☺️

Niinhän tuo tais olla mu silti ei saannu aikaseksi kun minut ja siskoni ukista en si tiedä montako sillä on lappeenrannan suunnal lapsia kahdeksan on mitä minä tiedän yhdeksäs sil on epävarma kun mummini oletti et yhden tarjoilijan tytär olisi mahdollisestikin tätini mu isyystestiä ei silloin edes tainnu olla

• G-LoveR kirjoitti:

Helmat jalkovälissä?

Ne voi kato sieltä kietasta jalkojen ympäri ja nitojalla reunat yhteen 😂

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Voi senkin kai tehdä jos keisarinleikkaus tehdään nukutuksessa ni ainahan voi väittää että lapsi menehtyi synnytyksessä siksi kai synnytys salissa on paljonkin hoitajia sun muita

Ne voi kato sieltä kietasta jalkojen ympäri ja nitojalla reunat yhteen 😂

😄🐒💨

• Anonyymi kirjoitti:

Voi senkin kai tehdä jos keisarinleikkaus tehdään nukutuksessa ni ainahan voi väittää että lapsi menehtyi synnytyksessä siksi kai synnytys salissa on paljonkin hoitajia sun muita

No voi, muttei Suomessa.

• G-LoveR kirjoitti:

😄🐒💨

Ja mieti, sen kanssa ei voi käydä Marilynejä, ei nouse liian korkealle se hame 😂

Ja mieti, sen kanssa ei voi käydä Marilynejä, ei nouse liian korkealle se hame 😂

Olis kyllä aika härski hame kuiteskin. 😉

• G-LoveR kirjoitti:

Olis kyllä aika härski hame kuiteskin. 😉

Ni sitä se kyllä olis, voi olla ettei kauaa sais vapaana kadulla kulkea 😁

Ni sitä se kyllä olis, voi olla ettei kauaa sais vapaana kadulla kulkea 😁

Olis ainakin kirjaimellisesti vitunnahka viitta. Nyt öitä. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

Olis ainakin kirjaimellisesti vitunnahka viitta. Nyt öitä. 😄

🤣🤣🤣

Jeps, hyvät yöt sinne!

• Anonyymi

Ei todellakaan nuo menneet koskaan sekaisin. Pirpanalla vieno rauhallinen hymy, vähän kuin Mona Lisalla ja Randomilla villi rokkikatse.

- Sheena

• Villi rokkikatse? Nuori kapinallinen? 😂

• No eipä vielä ainakaan tätä ongelmaa ole ollut kyllä.🙂.

• Anonyymi

en tiedä enkä tiedä onko mitään merkitystäkään jos menee sekaisin.

Mutta hassuja juttuja tyttöjen kanssa kyllä on, kaikenlaisia näin heteromiehenä kun...

• No jos plussapallot hämää, niin lue siitä vierestä nikkikin, niin ei mene sekaisin. Ja on meidän jutut ihan eri sarjaa, jos mistään muusta ei erota.

• En ole sekoittanut. Randomin tunnistaa kyllä, kun laittelee visoja ja huumorista erityisesti.

• Anonyymi

Minä yritän aina auttaa tyttöjäkin jossain jutuissa joku kasvovoidekin juttu mutta hassua.

Tuo amerikkalaisten ilmapallojen alas ampuminen... taisteluhävittäjän tyyppi sotalintu F.22, että mitä aseistusta voi olla mukana vaikka mitä sitten.

• Anonyymi

Mikähän sulla on ongelmana miten nämä ny liittyy mihinkään tässä ketjussa

• Anonyymi

No kyllähän ne välillä menee.
      Laiskuus on ihmisen luontainen voimavara ja useimmiten haluttaa oikaista.

-keinovaginamies-

• Olen huomannut samaa itsekin. Tuli laitettua tuo lapsuuskuva vähän niinkuin haasteena. Mutta jos otan sen pois, nikn saanko enää kuvaa näkyviin ollenkaan.

Olen huomannut, ettei muilla rekkautuneilla .. siis uusilla nikeillä kuvaa näy ollenkaan.

• Saat kyllä vaihdettua kuvan sinne, ei ole ongelma. Juuri eilen yksi toinen rekku vaihtoi aikansa kuluksi kuvaa. Ja Jasuhan niitä aina vaihtelee kuin pikkuhousuja.

• Itse olen vaihdellut mun profiilikuvaa ajan saatossa montakin kertaa. Nyt tämä tänhetkinen on ollut jo aika kauan (sininen kuva, jossa maljakossa oleva valkoinen orkidea). Itse pidän profiilikuvina esim. jotain maisemakuvaa, kuvia kukista, joskus jostain mun suosikkibändistäkin on ollut tai jonkun suosikkibändin logo, mutta keskimäärin eniten jotain kukka-ja maisemakuvia yms.

Saat kyllä vaihdettua kuvan sinne, ei ole ongelma. Juuri eilen yksi toinen rekku vaihtoi aikansa kuluksi kuvaa. Ja Jasuhan niitä aina vaihtelee kuin pikkuhousuja.

Eihän Jasulla ole ollut tän uuden nikin aikana ollenkaan kuvaa. Profiilissa kyllä, mutta se ei näy niinkuin nää vanhat.

• Norppa83 kirjoitti:

Itse olen vaihdellut mun profiilikuvaa ajan saatossa montakin kertaa. Nyt tämä tänhetkinen on ollut jo aika kauan (sininen kuva, jossa maljakossa oleva valkoinen orkidea). Itse pidän profiilikuvina esim. jotain maisemakuvaa, kuvia kukista, joskus jostain mun suosikkibändistäkin on ollut tai jonkun suosikkibändin logo, mutta keskimäärin eniten jotain kukka-ja maisemakuvia yms.

Niin vanhat profiilit näkyy, mutta ei vissiin uudet. Vai onko se valinnainen? En uskalla ottaa pois kun käypi vielä ettei saa uutta tilalle.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin vanhat profiilit näkyy, mutta ei vissiin uudet. Vai onko se valinnainen? En uskalla ottaa pois kun käypi vielä ettei saa uutta tilalle.

Ei ole valinnainen, ei näy jos vaihdat uuteen. En tiedä miksi niin. Joku älynväläys näillä nörteillä, jotka näitä uudistuksia tekee.

Eihän Jasulla ole ollut tän uuden nikin aikana ollenkaan kuvaa. Profiilissa kyllä, mutta se ei näy niinkuin nää vanhat.

Jaa, tuo on muuten totta... Profiilissa se vaihtuilee, mutta ei näy päälle...

Tutkin asiaa ja kyllä, jos sitä vaihtaa niin ei näy enää keskusteluissa, ainakin noi jotkut rekut jotka ovat vaihdelleet niin ei näy vanhaa eikä uutta enää.

Jaa, tuo on muuten totta... Profiilissa se vaihtuilee, mutta ei näy päälle...

Tutkin asiaa ja kyllä, jos sitä vaihtaa niin ei näy enää keskusteluissa, ainakin noi jotkut rekut jotka ovat vaihdelleet niin ei näy vanhaa eikä uutta enää.

Eli olemme jatkossakin sisko ja sen veli.
        En mene poistamaan koska haluan pitää pallukkani..

Eli olemme jatkossakin sisko ja sen veli.
        En mene poistamaan koska haluan pitää pallukkani..

Näin se on nähtävä. Mietin joku viikko takaperin tuossa ittekin että pitäiskö vaihtaa kuvatusta, mutta onneksi se ajatus haihtui heti päästäni. Ja nyt saa poissa pysyäkin.

• G-LoveR kirjoitti:

Ei ole valinnainen, ei näy jos vaihdat uuteen. En tiedä miksi niin. Joku älynväläys näillä nörteillä, jotka näitä uudistuksia tekee.

Näin vähän ajattelin itsekin. Sillä meinannut vaihtaa tuota kuvaa, kun itsekin välillä sekaannun noissa. Ei siis pidä mennä koskemaan.

Näin vähän ajattelin itsekin. Sillä meinannut vaihtaa tuota kuvaa, kun itsekin välillä sekaannun noissa. Ei siis pidä mennä koskemaan.

Juu, ei kannata mikäli haluat sen näkyvän tuossa nimimerkkisi vieressä keskusteluketjuissakin.

Uuden profiilikuvan voi laittaa tilalle ja jos ei tykkää, niin vanha takaisin, jos vanha on säilössä tiedostoissa.

• Norppa83 kirjoitti:

Uuden profiilikuvan voi laittaa tilalle ja jos ei tykkää, niin vanha takaisin, jos vanha on säilössä tiedostoissa.

Nyt tullut palstauudistus, ja profiilikuva ei näy keskusteluissa jos sitä vaihtaa. Siksipä ei kannata mennä vaihtelemaan.

• G-LoveR kirjoitti:

Juu, ei kannata mikäli haluat sen näkyvän tuossa nimimerkkisi vieressä keskusteluketjuissakin.

Jaa ei tullu mun uus profiilikuva mun nimimerkin viereen näkyviin niin kuin ennen vai tuliko? Tein kokeen.

• G-LoveR kirjoitti:

No nyt tuli näkyviin mun uusien kommenttien viereen mun äsken vaihtama kuva. Vanhojen ei näköjään, ainakaan vielä. Ennen muuttui vanhoissakin.

• Norppa83 kirjoitti:

Jaa ei tullu mun uus profiilikuva mun nimimerkin viereen näkyviin niin kuin ennen vai tuliko? Tein kokeen.

Edelleen vanha.

• Norppa83 kirjoitti:

No nyt tuli näkyviin mun uusien kommenttien viereen mun äsken vaihtama kuva. Vanhojen ei näköjään, ainakaan vielä. Ennen muuttui vanhoissakin.

Mulle näkyy sun vanha tuossa yhä. Profiilissa näkyy uusi.

• G-LoveR kirjoitti:

Tämä sama kuva on ollu mulla joskus aikaisemminkin, ehkä kaks vuotta sitten tai noin.

• Norppa83 kirjoitti:

Edelleen vanha.

Että voi vaihtaa kuvan.

• Norppa83 kirjoitti:

Tämä sama kuva on ollu mulla joskus aikaisemminkin, ehkä kaks vuotta sitten tai noin.

Nyt oli vaihtunu vanha profiilikuva takaisin. Miks ihmeessä. Ei tuo mikä näkyy kuvan oikeassa ylälaidassa ja profiilissa. Äsken kyllä oli uusien kommenttien yhteydessä. Tyhmää. Ennen oli paremmin.

Edelleen vanha.

Mulla pysyy uus profiilikuva vaan niin kauan kuin kommentti on uus ja sitten kun ei enää ole, vaikka senkin jälkeen kun olen kirjoittanut uuden, niin vaihtuu vanha takas.

Edelleen vanha.

PIdän tämän vanhan. Taitaa Suomi24 tykätä enemmän tästä kuvasta, jossa maljakossa orkidea kuin siitä missä luki Rock n Roll =D Tämä ainakin on ja pysyy.

Edelleen vanha.

Vaihoin siis vanhan takaisin.

• Norppa83 kirjoitti:

Mulla pysyy uus profiilikuva vaan niin kauan kuin kommentti on uus ja sitten kun ei enää ole, vaikka senkin jälkeen kun olen kirjoittanut uuden, niin vaihtuu vanha takas.

Saattoi jopa käydä niin, että menetit pallukan ja saat vain vihreän ukkelin kuten muillakin "uusilla" rekkautuneilla.

Mä en halua menettää pallukkaani, joten en uskalla edes kokeilla.

Saattoi jopa käydä niin, että menetit pallukan ja saat vain vihreän ukkelin kuten muillakin "uusilla" rekkautuneilla.

Mä en halua menettää pallukkaani, joten en uskalla edes kokeilla.

Näkyy mun vanha profiilikuva koko ajan. Ei vihreetä pallukkaa.

Nyt tullut palstauudistus, ja profiilikuva ei näy keskusteluissa jos sitä vaihtaa. Siksipä ei kannata mennä vaihtelemaan.

En vaihda enää. Tyhmä uudistus.

• Anonyymi

Eipä yhtään. Muuten pikku maalarin ilmeessä on tarkkailevaa lämpöä. Kuvakin on seiskytlukuista hehkua, mielestäni. Pidän kuvastasi, jos saa sanoa. Mietin, onko passerilla naamasta alaspäin farkkurotsi.

• Kiitos. Taidan olla esikouluikäinen tuossa kuvassa.. -79 tai -80. Luulisin.

Minulla ei ollut yhtään lapsuuskuvaa, mutta kun äiteestä aika jätti, sain kolme kuvaa joista tuo on yksi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiitos. Taidan olla esikouluikäinen tuossa kuvassa.. -79 tai -80. Luulisin.

Minulla ei ollut yhtään lapsuuskuvaa, mutta kun äiteestä aika jätti, sain kolme kuvaa joista tuo on yksi.

Kynttilämäinen lämpö, sana mitä etsin mutta joo, itsestäni on joitakin pentukuvia mutta syystä toisesta olen haluton katselemaan niitä ja perhekuvia yleensä. Mieluummin vieraiden rakkaiden. Omaisiaan ei voi valita mutta ystävät voi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kynttilämäinen lämpö, sana mitä etsin mutta joo, itsestäni on joitakin pentukuvia mutta syystä toisesta olen haluton katselemaan niitä ja perhekuvia yleensä. Mieluummin vieraiden rakkaiden. Omaisiaan ei voi valita mutta ystävät voi.

Minulla on joitakin valokuva-albumeita kellarissa, mutta ne kuvat alkavat jostakin vuodesta 95 alkaen. Ja minusta on vain ne pakolliset kuvat, sillä en pidä kuvattavana olemisesta.

Joten ymmärrän sinunkin valokuvattomuuttasi. Ja elämässä on asioita, joita ei halua muistella. Minullakin lapsuus kuuluu niihin.

• Anonyymi

Kyllä. Varsinkin luurissa on niin pienet kuvat ja ikänäkö ja huonot lasit.... Olen joskus erheytynyt. Muistan hiukan ihmetelleeni kirjoituksen sisältöä. Sen jälkeen en ole olettanut.

• Anonyymi

Kovin nuoria ovat molemmat, eikä sitä sukupuoltakaan oikein osaa sanoa.
      Oiskohan ne tyttöjä molemmat?

• Anonyymi

huulirasvaa noniin , miehillä voi ollq sellaisia pakkksessa ei kuiva huulet mutta tytöillä jotain voidetta ja värillistä sellaisia.

karhutkin heräilecät mönkicät pois onkaloistaan...

huulirasva on varmaan tyttöjen mielestä hauska juttu, mutta niin jooh.

• Anonyymi

huulirasva niin no hah.... sellainehswn on huulipunq :D

• Anonyymi

tuollainen tuntuukinjoo hassullle jos olet jossain hammaslääkärityttöjen kanssa huollettavana.

• Anonyymi

huuli rascva mutta niin miehillä ei värillisiä vaan mutta tytöillä värillisiä niitä.

• Anonyymi

htycöä nimirya oikwinjoku huuliirasva eli siis kyllä autta pakkasessa ja eri värisiä tytöillä voi olla eli huulipunaa.

• Anonyymi

Ei ole mennyt sekaisin. Onnekseni osaan lukea ja pystyn näin ollen erottamaan, kuka viestin on kirjoittanut.

• Anonyymi

Onko sillä jotain väliä si vaikka olisikin niin sitä kai voisi noista anomuumeistakin luulla että yksi ja sama on kaiken kirjoittanu so

• Anonyymi

Eivät mene sekaisin. Hulluksi olet!?

• Anonyymi

No sama mies niitä molempia juttuja kirjoittaa ja muutenkin multinikkailee ai niin mutta sinähän sen parhaiten AP tiedät😉

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      57
      1865
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1712
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      137
      1276
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1155
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      757
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      418
      668
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe