Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
103
Kommenttia
14254
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oma+on+vaimosi,+ihan+ite+olet+valinnut.+Joten+elä+nyt+sitten+sen+kanssa.+Vaimosi+vastaus+siis+on+selkeä+ei,+eli+ilmeisesti+on+häkki+heilahtanut...
25.10.2020 07:29
Odotukseni+ovat+matalalla,+joten+pettymykseni+tulee+olemaan+pieni.+Helposti+hoidettavissa+olankohautuksella.+So+what!
25.10.2020 06:56
No+höh,+höh.+
Ja+kysyt+yleisön+mielipidettä...
Kyllä+saa,+jos+minun+mielipidettä+kysytään,+mutta+asia+on+teidän+keskusteltava+keskenänne.
Jos+ystävän+kanssa+käy+kahvilla,+siinä+mitään+pahaa.+
Jos+uuden+tuttavuuden+-+mahdollisesti+tulevan+ystävän,+kanssa+käy+kahvilla,siinä+ole+mitään+pahaa.
Kyllä+ihminen+saa+tutustua+parisuhteen+ulkopuolisiin+ihmisiin,+ei+kai+se+mikään+eristysselliin+verrattava,+se+parisuhde+ole.+
Mutta+jos+epäilyttää,+keskustele+asiasta+kumppanisi+kanssa+ja+kerro+että+asia+on+sinulle+arka.++Älä+haasta+riitaa+vaan+kommunikoi.+Sieltä+saat+sen+oikean+vastauksen+kysymykseesi+-+et+palstalta...
25.10.2020 06:50
Kunnon+tohinalla...
25.10.2020 06:27
Juu,+ei!+Sehän+voi+olla+kasvissyöjä...
24.10.2020 22:54
No+ottaa+se+ikä+kiinni+miehetkin.++Eipä+sitä+moni+ole+päässyt+karkuun..
En+kuitenkaan+alkaisi+miestä+sen+mukaan+haukkumaan,+mutta+kyllä+se+ikä+usein+miestä+enemmän+kurittaa...
24.10.2020 22:43
Yllätit..+ajattelin+että+trollaat.+Sori.
Siinä+oli+puulla+kokoa...+
Oliko+joku+haaste+vai+ihan+tavan+takaa+halailet+puita?++Ihan+mielenkiinnosta...
24.10.2020 20:58
Olen+joskus+hörähtäneen+tätini+ohjeistamana..
Kyllä+ihmisen+haliminen+on+kivempaa..+jokainen+kun+halaa+niin+omalla+tavallaan..
No+laita.+Tosin+arvelen+sen+olevan+jotain+muuta...+heh
24.10.2020 20:46
Jaa+että+hyvä+tunne..+tulin+kieltämättä+sinusta+hyvälle+mielelle.+Se+tuskin+johtui+hellästä+hoidosta,++olen+kova+halailemaan+ja+se+ei+ole+minulta+pois+jos+halin+laitan+etänä+menemään...
24.10.2020 20:32
Kas+hyvä+että+maistui,+mielellänihän+minä+autoin.
Kyll+mä+nyt+tunnen+itseni+varsinaiseksi+hyväntekijäksi..+heh
24.10.2020 20:19
Kasvojen+kuorintako+oli+mielessä?+Niitä+saa+dayspa:sta.+Hierontaa+hierojalta+ja+seksiä+maksulliselta.++
Mä+voin+lähettää+etänä+lämpimän+halin,+en+syleile+koska+en+vielä+tunne+sinua.++Lempeästi+voisin+poskeasi+sipaista+ja++katsoa+kauniilla+silmilläni+sinua+syvälle+silmiin..näin+etänä...
Siihen+se+jäisi+tällä+tuttavuuden+tasolla...
Että+silleen..+parempi+onni+muiden+pelastajien+kanssa...
24.10.2020 20:03
No,+nyt+sait+minut+hymyilemään.+
Kumpaa+olet+vailla,+hoivaa+vai+valvontaa?++Toi+kyllä+kuulostaa+jotenkin+äidilliseltä+roolilta.+
Ja+siihen+tarvitaan+hoivaviettiä..+etkä+sä+ole+mikään+kersa+enää...
24.10.2020 19:45
Eikä+ollakseen+itsevarma+tarvitse+olla+mikään+
Top10+mies+tai+nainen.+Kun+on+hyvä+olla+sellaisenaan+kuin+on,+se+näkyy.++Ja+tuntuu..
24.10.2020 19:37
Elä+ny,+multa+puuttuu+hoivavietti.
+Olisit+tuuliajolla...
24.10.2020 19:30
Mikään+ei+ole+niin+viehättävää+kuin+itsevarmuus.+
Se+vaan+että+sitä+ei+saa+kaupan+hyllyltä...+
Vaatii+tuhottomasti+töitä+jos+sitä+ei+ole,+niin+miehillä+kuin+naisillakin.
24.10.2020 19:19
En+yritä+torpata+ketään.+Kerroin+mielipiteeni,+siinä+missä+sinäkin.+Olen+kuitenkin+tässä+jupakassa+se+alkuperäinen+aihe.+
Jos+olet+tulkinnut+väärin+minun+ja+Lady+E:n+välistä+julkista+keskustelua+ja+siitä+on+kaikille+julkisesti+on+kerrottu,+että+kyse+on+leikinlaskusta.+Että+mitään+pahaa+ei+ole+sanottu+tai+tehty,+on+Lady+E:n+hiillostaminen+mielestäni+ajojahtia.+
Väärinkäsitys+on+tapahtunut+siellä+lukijapäässä+ja+joku+tekee+nyt+kärpäsestä+härkästä.+
Kuka+tässä+asiassa+sanoo+viimeisen+sanan,+se+tuntuu+olevan+avainasia.++
Joten+häpeä+ihan+keskenäsi,+
Me,+over+and+out...
24.10.2020 19:10
Oli+taas+laadukas+rölli+asialla...
24.10.2020 18:58
No,+samaa+mieltä..+
Tulee+mieleen+itseänsä+täynnä+oleva+keskenkasvuinen+miehenköriläs+joka+miettii+alkaako+olee+synnyttäneen+naisen+kanssa.
Naisen+kuin+naisen+on+parempi+antaa+tollasien+kasvaa+alimittaisuudestaan.
Harmi+vain+kun+se+rakkaus+on+sokeaa...
24.10.2020 18:53
No...?
24.10.2020 18:47
No+samaa+mieltä.+Naiset+liian+monimutkaisia+miehille,+mut+kosivat+ovat+pleijereitä.++Hyvä+repla,+ja+puree+joihinkin.+Jos+tulee+kukkapuskan+ja+sormuksen+kanssa+kosimaan+nii+sit+on+tosissaan.
Mutta+se+rohkeus+mitä+mies+osoitti,+tehosi+sinuunkin.+Hän+sai+sinun+huomiosi+jopa+niin,+että+kelasit+vielä+kotimatkallakin+asiaa.+Eli+puolimatkaan+pääsi+sekin+pleijjeri.++Hän+rohkeudellaan+mursi+jään.+
Onni+suosii+rohkeaa...+ja+pojot+siitä+sille+miehelle.
24.10.2020 18:40
684 / 713