Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
100
Kommenttia
14111
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihan+se+ja+sama+mulle.+Rauhaisaa+ja+rakkaudentäyteistä+iltaa+sinullekin.+
Kaikkea+hyvää+ja+mielenrauhaa.+
Mielipiteesi+on+tärkeä+-+sinä+olet+tärkeä..+et+tosin+minulle,+mutta+jollekin.
Olet+myös+rakas..+ainakin+äidillesi.+Et+minulle,+sillä+en+tiedä+kuka+olet.+
Ja+se+mun+kaivattu+siellä+irl++-++ei+pidä+minua+minään.+Olen+yksipuoleisten+rakkauden+tunteiden+valloissa.+Koska+olen+ottanut+yhteyttä++ihan+irl+ja+asia+sitä+kautta+ihan+selvinnyt+IRL!+
Mutta+onko+sulla+kaikki+hyvin+kun+noin+minut+olet+määritellyt?
23.04.2020 20:04
Todellakin,+todellakin,todellakin...
23.04.2020 19:48
En+kuule+jaksaisi+jankata+kuka+olen.++Edellinen+nicci+oli+Pirpanainen+ja+sitä+edellistä+en+muista+ENÄÄ!+Joten+anna+olla.
23.04.2020 19:04
Huti.
23.04.2020 19:00
Tuossa+järkipointti.+Komppaan!
On+vaan+niitä+pikkujuttuja+jotka+tekee+siitä+niin+helevatun+hankalaa.+
Se+on+nìin+että+vaatii+aika+paljon+rohkeutta+niiden+juttujen+takia..+
Mutta+kannattaa+tehdä+jotain+ettei+jää+nk.++oravanpyörään.
Itse+tein+ja+sain+kylmää+vettä+niskaan,+mutta+kannatti+näin+jälkeenpäin+ajateltuna.++Eipähän+enään+tarvinnut+miettiä+mitä+jos?
Kovan+kokeneena+neuvoisin+kuitenkin+toimimaan++kasvotusten+nii+näkee+heti+jos+vastakaikua+ei+olekkaan.+
Vaatii+erityistä+enemmän+pokkaa,+mutta+kannattaa,+sillä+jos+asiansa+avaa+silleen+hiljakseltaan+face+to+face,+voi+pakittaa+tarpeen+tullen.++Kaikki+sähköinen+viestintä+jää+olemaan+mutta+sanottu+hiipuu+aikanaan.+Aina+voi+sanoa+että+leikilläni+minä+vain,+jos+pokka+kestää+valkoiset+valheet.
Ja+palkintona+voi+olla+myös+todellinen+jackpot.+Sitä+ei+voi+koskaan+tietää+ennalta...
23.04.2020 18:55
Juuri+näin.+Miten+näitkin+minun+lävitseni?+
Oletpa+tarkkanäköinen.
En+saanut+kusetettua+sinua...
(+JATKAA+vittuilua+itsekseen,+sillä+ylläpito+poisti+lopun+viestin+)
23.04.2020 18:33
Höpöjä+kirjoittelet.+En+ole+katkera+kenellekään.+Tietääkseni.+Ja+olen+yleisesti+ottaen+hyvin+rehellinen+ihminen,+varsinkin+itselleni.
+Minä+ainakaan+tarkoituksella+ilkeile.+Varsinkaan+pienikokoisille+naisille.+Sehän+olisi+kuin+itselleen+vittuilisi.+Satun+ny+vaan+olemaan+itsekin+pienikokoinen+nainen...
23.04.2020 18:22
Jos+en+kelpaa+ni+en+kelpaa.+Mitä+sitä+mukisemaan.+Sillä+hyvä.+Tälläisenä+kuin+olen.+Tai+ei+sit+jos+ei+kiinnosta.+Se+ja+sama.+
Rakastan.+Ja+suuresti+rakastan.+
Rakkauteni+häneen+ei+ole+ehdollista.+Yksi+hailee+kelpaanko,+sillä+tuntemani+rakkaus+on+kaiken+järjen+ja+ymmärrykseni+mukaan+yksipuoleista.
Olen+sinut+sen+kanssa,+mutta+mikään+ei+muuta+sitä+että+rakastan.
23.04.2020 18:11
Rekisteröityneet+saavat+listan+viesteistään+käyttöön.+Aika+hyvä+ominaisuus..+mutta+ei+auta+nyt+sinun+tilanteessasi.+Olet+menettänyt+ajatuksesi+äärettömään+bittiavaruuteen...+Tiedän+tunteen..+ei+kiva.+Pahoillani+olen+puolestasi.
23.04.2020 17:55
Usko+vain+etten+ole+hän.+Ihan+oma+itseni+olen.+Ja+tällä+nicillä.+Kunnes+taas+poistun+palstalta+ja+unohdan+tämän+nicin+olemassaolon+ja+joudun+tekee+uuden+nicin.+Näin+on+käynyt+ennenkin+ja+tulee+käymään+uudestaan..+sorry.+
Valitettavasti+joudun+tunnustamaan+että+olen+pitkän+linjan+palstalainen...+tossa+välillä+oli+muutaman+vuoden+tauko,+mut+olen+ollut+palstakuvoissa+jo+aika+kauan.+Eli+en+ole+sun+likkasi.++Teitsi+ny+usoo,+eiks+je.
23.04.2020 17:36
Hyrskyvää+naurua...+ihanaa,+mut+on+ylennetty+fantasiahahmoksi.+
Ei+tarvii+ketään+kiinnostaa.+Ei+ole+multa+pois+jos+ketään+ei+kiinnosta.
23.04.2020 17:27
Ja+minä+unohdin+kiittää+sinua+ihanasta+aloituksesta.+Kiitos.❤
23.04.2020 17:23
Harhaisia+ja+epätoivoisia+on+palsta+täynnä.+
Ei+kannata+ottaa+kaikkea+niin+itseensä.+Jos+laittaa+kunnon+tunnisteet,+joko+ylläpito+poistaa+viestin+tai+ketään+ei+kiinnosta.+
Tosiasiallisesti+on+epätodennäköistä+että+kaivattunne+olisi+palstalla.
Mutta+tänne+on+hyvä+purkaa+päätään.+
Erinomainen+kanava+siihen.+Moni+purkaa+pahaa+oloaan+täällä.++Toiset+turisee+itsekseen+ja+toiset+hyökkäävät+muiden+kimppuun.+Meitä+palstalaisia+on+joka+lähtöön.++Jokunen+tapaus+jää+lähtöruutuun+ja+toiset+kiihtyy+nollasta+sataan+alle+3+sekunnin..+ollaan+kaikki+erilaisia.+
Ei+se+ole+palstan+vika+että+on+kus.päisiä+palstalaisia.++Sääliksi+käy+modeja...
23.04.2020 17:17
En+ole+kaivattusi.+Olen+täällä+turisemassa.+Ehkä+ikävääni+ja+muita+"kiellettyjä"+tunteitani+purkamassa.++En+feikkaa+mitään.+Tosin+sillä+mitään+väliä+tämmöisellä+palstalla...
23.04.2020 17:01
Kyllä+se+saattaisi+kirpaista+erään+kohdalla.+Mutta+en+kilpaile,+joten+en+voi+hävitä..+en+kyllä+voi+voittaakaan.+
Huonommaksi+en+itseäni+tunne.++
Tulkitsisin+että+oikea+termi+olisi+
epäsopiva.
Jos+haluamani+ei+minua+halua,+se+on+sitten+niin.+Ei+ole+kyse+häviämisestä.+
Jos+"hän"+valitsee+jonkun+toisen,+se+on+hänen+valintansa+ja+"hän"+menettää+minut...olemme+siis+epäsopivia+toisillemme.
23.04.2020 16:55
Ihana+kirjoitus.+Jäi+puuttumaan+vain+se+että+rakkaus+ei+vaadi.+Ei+odota+mitään.+Ei+edes+vastakaikua+jos+niikseen+on.+
Rakastamisen+jalo+taito+on+valinta.+
Rakkaus+on+vapautta+ja+rehellisyyttä+omalle+itselleen.+
Itselleen+on+annettava+lupa+rakastaa.
On+valinta+että+antautuu+rakkaudelle.
23.04.2020 16:23
Sanoisin+että+höpö+höpö+-+kuvittelet+vain.+Paijaisin+vielä+päälle.+Ihastumiset+normaaleja+tunteita+jotka+perustuvat+yleensä+haavekuviin.+
Ihastuneen+mielessään+punomaan+kuvajaiseen+ihastunut+pitää+pudottaa+takaisin+maanpinnalle+hellästi+ja+lempeästi.+Samalla+näyttää+sitä+ominta+ja+aitoa+olemustaan.++Olla++rehellinen+oma+itsensä.
Eiköhän+ne+ihastumiset+ala+haihtumaan+siitä+kun+kokee+ettei+kohde+ollutkaan+haavekuvien+mukainen.+Jos+ei+hilut+karise+tuolla,+ei+riitä+pelkkä+ihastuminen.++Taitaa+pikkuihastuminen+muuttua+rakastumiseksi.+JA+silloin+iskee+todelliset+harhaluulot.+Joten+suoruus+ja+rehellisyys+toimii+aina.+Saa+olla+lempeä+-+suositeltavaa.
22.04.2020 21:20
Älä+luovuta+-+päästä+irti.+Auttoi+minulla.
22.04.2020 20:47
Ymmärryksessäni+on+hieman+aukkoja.+Täyttäisitkö+ne?
22.04.2020 19:53
Perimmältään+toista+ei+oikeastaan+voi+koskaan+tuntea.+Siis+kun+ottaa+huomioon+että+ihminen+kehittyy+ja+muovautuu+läpi+elämänsä.+Kaikilla+osa-alueilla.+
Joten+jos+olisit+minun+hän,+vastaisin+kysymykseesi+että+minä+olen+tuntenut+sinut+ensikohtaamisesta+lähtien+perikotaisin,+silti+olet+minulle+ennalta+arvaamaton+mysteeri.+
Olet+minulle+sekä+ja+että.+
Toivoisin+että+voisin+olla+hänelle+samoin+kuin+hänestä+tunnen+-+tuttu+ja+turvallinen,+ollen+samalla+jännittävä+tutkimusmatka+tuntemattomaan.
Seikkailu+ilman+määränpäätä.
Toivottavasti+päättymätön+sellainen...
22.04.2020 19:32
702 / 706