Yliväpeli_Orhonen

![]()
Jykevä Yliväpeli !
Kuten kuvasta näkyy. Kyllä Suomen johtajuus täytyy olla toisissa
käsissä kuin noilla suḱupuolivähemmistöillä.
https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M
Aloituksia
316
Kommenttia
161
Hamas on terroristijärjestö, haluaa vain sotia kansansa kustannuksella
Suomesta amuttaisiin raketteja Moskovaan noin kuinka kävisi Israelilaisten pommitukset ja iskut Gazaan loppuu vasta sit026Ajat niin muuttuneet, monet tulee perässä uuteen aikaan, entistä vaatien
Itseasiassa keskusta on puolueista mahtitekijä edelleen, kun persut nyt omana lahkonaan olleet, joka kuuluu edelleen kes426Keskustalaiset arvot olla pitkään työelämässä
Nähnyt niin monia keskustalaisia arvoja elämässäni, jotka yksiselitteisesti on työelämän jatkaminen hyvinkin pitkään esi1426Tämä palsta pilassa -keskustan palsta.
Täällä vouhkaa vain jokin ulkopuolinen loputonta uskonnon herjaansa. Ylläpito ei osaa eikä halua siihen puuttua. Minä p325Keskustalainen ihmiselämä on mainitsemisen arvoista
Se on ihan toista kuin betonilähiössä asuminen, olla maalla keskustalaisin ajatuksin, siinä tulee kyläyhteisö, jossa toi1925Varmaan nyt olette kaikki keskustalaisen Orhosen takana
Luulisin että tuette kaikki minua nyt mitä esitän mediaan viitaten. Itse en ollut SDP puoluekokoksessa, vaan juuri ½ tun1025En nyt puutu 1918 tapahtumiin, miten nykyinen keskustapuolue hoiti sen asian kotiin
Maalaisliitto keskusta hoiti asian kuten sanotaan " kotiin" Olemme saaneet siitä saakka olla ilman sisällissodan uhkaa.125Palataan Sipilän aikaiseen malliin
Olisi silloin ollut älyä oppositio -demareilla se hyväksyä, niin olisi harppaus kuljettu nyt samaan uudelleen alkavaan.1325Kesksusta johtoinen hallitus nosti maan lamasta 2015 2019
Nyt ollaan Sipilän hallituksen kritisoivien johdossa, heidän nyt tulisi nostaa maa lamasta, ja tuskin kukaan edes sanoo1425Tätä kyytiä Suomi pian anarkistien hallitsema
Keskustalla on nyt paljon tehtävää ettei maa vajoa pimeyteen josta, 1 esimerkki, nyt juuri viimeisessa lisätalousarvioss1725Keskustan paikka ei olisi punavihreitten jahkaajien olla takuumiehenä
”Myrskyvaroituksen antamisessa aikailtiin” – Paula Risikko antaa hallitukselle pari neuvoa oman kokemuksensa pohjalta. V725Elämme yllättäen ajassa nolla
Edelleen toistan, että ilman keskustaa hallituksessa, olisimme hunningolla. Siinä sopeutumuinen hallitus kumppaneihin, j3325Rauhan raketteja sanoo vasemmistomme
Gazasta ammuttu tällä viikolla yli tuhat rakettia – kaksi israelilaista kuoli yöllä rakettitulituksessa Israelin ja Gaz025Miksi kommunistiset valtiot päätyvät aina samaan lopputulokseen?
Marxismi-leninismi ei yliopistotyön mukaan sovi yhteen oikeusvaltion kanssa. Tavoitteena minulla oli tutkia, minkä takia024Unohdetut saatavat, Suomi on lainannut euromaille kymmeniä miljardeja
Siinä on Matti Vanhasella nyt paikka, jossa oltava monena, johon kyllä keskustalaisin opein kykenee. Meilläkin monet ala524Keskustassa tohditaan moittia omiakin
Onkohan kepulla kannatusta enää kohta ollenkaan... ihme, jos on. Tämä hallitus on totaalinen tuhoaja. Idealistit pelasta324Maatalouden kannattavuus pysyy heikkona, tuntipalkka alle kuusi euroa
Maatalousyrittäjän tuntipalkka jää tänä vuonna 5,9 euroon. Asian on laskenut Luonnonvarakeskus. Luonnonvarakeskus (2524Sipilä hallituksellaan ei saanut pienempi tuloisten tuloja korjattua heti alkuunsa
Mutta sai kuitenkin korjattua pienempi tuloisten tuloja 2017 jälkeen. Taantuman aikana, eli vuosina 2009–2016, nettovara124Nyt otettava lakki päästä ja olla nöyränä
Sipilän hallituksesta valtava muutos talouteen; velkasuhde oli 59,4 prosenttia. Nyt nousemassa 71,6 prosenttiin, ja val3724eikö kepu ja politiikka yleisemminkään ole kiinnostavuudessaan yhtään mitään rinnallani?
Enemmän, paljon enemmän olen kuitenkin kertoillut asioista, jotka kuuluvat palstan aihepiiriin, usein tosin kepua laajem024