Yliväpeli_Orhonen

![]()
Jykevä Yliväpeli !
Kuten kuvasta näkyy. Kyllä Suomen johtajuus täytyy olla toisissa
käsissä kuin noilla suḱupuolivähemmistöillä.
https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M
Aloituksia
315
Kommenttia
161
Nyt tuli hallitus uomaansa ainakin joksikin aikaa
Valtiovarainministeri Vanhanen sittenkin pääministerin sijaiseksi ja keskustan ministeriryhmän vetäjäksi: ”No, porukka v538Järkytys Marinin hallituksen holtittomasta rahalingosta
Sipilän hallitusta nyt olevat punavihreät moitti talouden kuntoon saattamisesta, jossa työllisyyskin parani ohessa runsa238Keskustassa tohditaan moittia omiakin
Onkohan kepulla kannatusta enää kohta ollenkaan... ihme, jos on. Tämä hallitus on totaalinen tuhoaja. Idealistit pelasta338Palataan Sipilän aikaiseen malliin
Olisi silloin ollut älyä oppositio -demareilla se hyväksyä, niin olisi harppaus kuljettu nyt samaan uudelleen alkavaan.1338Siinä pari jotka Yliväpelin mieleen, näitä tarvittaisiin lisää
”Toivon, että Jutta on presidentinvaaleissa ehdokkaana jo 2024. Sitten olisi ainakin joku, jota äänestää”, kirjoittaa Ti038Miksi kommunistiset valtiot päätyvät aina samaan lopputulokseen?
Marxismi-leninismi ei yliopistotyön mukaan sovi yhteen oikeusvaltion kanssa. Tavoitteena minulla oli tutkia, minkä takia038Rauhan raketteja sanoo vasemmistomme
Gazasta ammuttu tällä viikolla yli tuhat rakettia – kaksi israelilaista kuoli yöllä rakettitulituksessa Israelin ja Gaz037Hamas on terroristijärjestö, haluaa vain sotia kansansa kustannuksella
Suomesta amuttaisiin raketteja Moskovaan noin kuinka kävisi Israelilaisten pommitukset ja iskut Gazaan loppuu vasta sit037Pöljää rahojemme jakamista diktaattorien vallan jatkumiseen
Yksityissuihkarit kehitysmaiden johtajilla, tai omat F35, joilla maanpuolustus hoituu, maa pysyy itsenäisenä. Kehitysapu037Maalainen, keskustalainen suomi pakkaantuu yhteen kulmaan
Monet käyttää politiikkana ...vihreät, vasemmisto... ettei tuottaa suomi ruokaansa, että se saadaan -niin mistä ? -niin137Kesksusta johtoinen hallitus nosti maan lamasta 2015 2019
Nyt ollaan Sipilän hallituksen kritisoivien johdossa, heidän nyt tulisi nostaa maa lamasta, ja tuskin kukaan edes sanoo1437Nostan hattua keskustalla, kun otti hallituspestin vastaa
Tiedä missä tilassa yhä oltaisiin ilman keskustan tuloa hallitukseen. Luulisin, että oltaisiin yhä ns " virkamieshallitu537Keskustalaisen päivän meili, saat muutkin lukea
Meillä kun ollaan keskustussa on kaikki avoinna niin oikeistoon kuin vasemmistoonkin päin, ovet sepposen selällään. mm n1637Tämä palsta pilassa -keskustan palsta.
Täällä vouhkaa vain jokin ulkopuolinen loputonta uskonnon herjaansa. Ylläpito ei osaa eikä halua siihen puuttua. Minä p337Unohdetut saatavat, Suomi on lainannut euromaille kymmeniä miljardeja
Siinä on Matti Vanhasella nyt paikka, jossa oltava monena, johon kyllä keskustalaisin opein kykenee. Meilläkin monet ala536Keskustassa ollaan eri linjoilla pääministeri Sanna Marinin (sd) kanssa
Keskista otti johtajan paikan hallituksessa Kaipolan suhteen, eikä Marinin tavoin ota kantaa, vaan puolueettomasti nyt p3836Juhannusvisa, vähän kokeilla älynnystyröitä
1 Kuka on säveltänyt Maamme-laulun? 2 Minkä ikäinen presidentti Urho Kekkonen oli kuollessaan? 3 Prinssi Philip luopui o436Siirryn SDP palstalle kirjoitukseni
Täst`edes. Täällä alkaa olla samaa jauhamista, lestaa yksi vinkuu, toinen poistelee kirjoituksia jne.. Pääosin iltaisell136Sipilä hallituksellaan ei saanut pienempi tuloisten tuloja korjattua heti alkuunsa
Mutta sai kuitenkin korjattua pienempi tuloisten tuloja 2017 jälkeen. Taantuman aikana, eli vuosina 2009–2016, nettovara136Vaikuttaa osa hyvin liiduttomilta
Ne piirtää kellä on liitua. Me Martin ym hallitaan, te ette vain pysy kärryillä. Jotkut jopa ahvenen perkkuusta on erimi935