Yliväpeli_Orhonen

![]()
Jykevä Yliväpeli !
Kuten kuvasta näkyy. Kyllä Suomen johtajuus täytyy olla toisissa
käsissä kuin noilla suḱupuolivähemmistöillä.
https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M
Aloituksia
315
Kommenttia
161
Oliko päämisteri perheen 850 e ruoka kk sitten parempi vaihtoehto?
Jos minä tekisin aloitteen, että tarvitaan pääministerille ja miehelleen kuin 3v lapselleen ilmaiset alusvaatteet, niin569Keskustan puheenjohtaja vaali meni ennakko arvailujen mukaan Saarikosta
Nyt kolme suurinta valinnut puheenjohtajansa, perussuomalaiset ja vihreät ymuut valitsi jo aiemmin. SDP valinta oli jo e369Maatalouden kannattavuus pysyy heikkona, tuntipalkka alle kuusi euroa
Maatalousyrittäjän tuntipalkka jää tänä vuonna 5,9 euroon. Asian on laskenut Luonnonvarakeskus. Luonnonvarakeskus (2568Laitan keskustaan kekoon minäkin ajatuksiani
🌹 Päteviä molemmat nyt esille tulleet puheenjohtaja ehdokkaat... onnea ja menestystä heille! Hyviä ehdokkaita tänä vuon2368Nyt olisi ollut Sipilän osaaminen hallituksessa paikallaan
Heikosti toimeentuleville soisi annettavan palvelusetelin, että hekin voisi mennä Mehiläiselle. Sitä punaviherhallitus e668Heikosti lahjakkaat johtajat ovat viimeinen asia, jota Suomi tarvitsee
Nyt meillä on maanjohto niin hyvissä käsissä kuin olla voi näin pienen kriisin keskelläkin. presidentti ja pääministeri1068Keskustan tukemaa nimeä nyt, niin saadaan jotain tolkkua
Marinin hallitukselle tiukka viesti, nyt kerätään nimiä: ”Tähänastiset uhraukset ja rokotukset voivat nollautua viikoiss367Lakot, ne lukuisat lakot koittelee uusien tehtaitten paikkoja
UPM:n seuraava biodiesel-jalostamo menossa Rotterdamiin – Kotkan vaihtoehto on hylätty. Kyseessä on jopa miljardiin euro2566Energiasäästötalkoot alkavat pian Suomessakin
Euroopassa valmistaudutaan talveen ja historiallisiin energiansäästötalkoisiin. Nyt jokunen suomalainenkin pohtii tavall266Onneksi meillä on presidentti Niinistö
Sisä- ja ulkoministeri ovat maan merkittävimpiä turvallisuusriskejä. Ristiriita on olemassa, ja ulkopoliittinen linja hu1666Keskustan nousua odotetaan kopolla käsin, kaikki palstalla
Onneksi meillä on presidentti Niinistö Sisä- ja ulkoministeri ovat maan merkittävimpiä turvallisuusriskejä. Ristiriita666Euroalue vaarassa jopa kriisiytyä ja hajota
Hallituksella pitäisi olla varasuunnitelma eurosta eroamiseksi. Taitaa olla vaan turha ajatus, "tämä" hallitus myöhästyy965Kähmintä sai demareilta kasvot.
Pääministeri Sanna Marin ja demarit antoivat uudet kasvot poliittiselle kähminnälle. 300 € kuukausittainen verottajalta665Yliväpeli Orhosella on painavaa asiaa
Varusmiesliitto ei lämpene sille, että varusmiehiä käytettäisiin koronatilanteen hoitamisessa. Suomen armeija nojaa laaj265Keskustan kaksipäiväinen puoluekokous huipentuu tänään puheenjohtajavaaliin
Kokouksen pääpaikka on Oulussa Ouluhallissa, jonne kokoontuu keskustan Pohjois-Pohjanmaan piiri sekä puoluejohto ja sinn1965Keskustalainen puolutusministeri osaa asiansa meillä
Ajatellen jos olisi tilallaan Suomen puolutuskykyä alentava yksi hallituskumppani siinä ? Myös opposition kanta on puolu2565Saarikko nyt opastaa kokematonta Marinia oikein korvasta
Keskustan puheenjohtaja, tiede- ja kulttuuriministeri Annika Saarikko katsoo, että pääministeri Sanna Marinin (sd) Talou1264Keskusta on vastaan mitä punavihreät ajaa
Esitys toisi Suomelle 7–8 miljardin euron lisävastuut muiden koronatoimista lankeavien vastuiden päälle. – Eikö näitä mi264Joutavaa kun ylläpito sallii tuollaisen roisen suunnan politisoitumisen keskustan palstalla
Marinistit hyökänneet keskustan palstalle sensuroimaan keskusteluja Demaripalstalla on kymmeniä sivuja Marin-ylistystä.664Putinin reserviä, ottanut käyttöön
Reservistä löytyy.. https://www.youtube.com/watch?v=9tsZu8UpUXg&ab_channel=BonFiredesign https://www.youtube.com/w063