ajatuksetovatilmaisia

Aloituksia
369
Kommenttia
1262
Lastensuojelu ja mielenterveysvanhemmat
9.4. keksityt mielenterveysongelmat 1. kotipsykoterapeutti ja päiväkoti väittää, että en osaa pitää erillään aikuisen, v092Taistele sosiaalilautakuntaa vastaan
Luulen, että olen valmis. Koska minut pakotetaan puolustamaan koko terveyttäni ja elämääni ja lapseni isää, kyllä se käy692Tyhmä auktoriteetti liikenteessä
Kaksi tyhmää liikennekäyttäytymistä, joilla saa holhousaseman ansaitsematta sitä 1. Jalankulkija ylittää suojatietä. H1392Huostaanotto on syrjintärikos
Huostaanotto on vanhemman syrjintää ja äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Sitä ajatusta tukee sosiaalityöntekijöiden käytö891Miten "virheellinen" on "lakiin perustuva käsitys"?
https://tietosuoja.fi/usein-kysyttya-sosiaalihuolto Tietosuoja-asetuksen nojalla ei liioin voida oikaista lastensuojeluv091Huostaanoton syiden tekaisu
Poikani vietiin huostaan niskurointini takia Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin va891Kaikki lastensuojelun sosiaalityöntekijät valehtelevat estääkseen itsensä kyseenalaistamisen
196 A Mitä tein Pyydän keskustelua väärinkäsitysten korjaamiseksi ja yhteisymmärryksen lisäämiseksi B Lastensuojelutyönt990Huoli ei ole todiste uhasts lapselle
Huoli poistuu, kun tarkastuksessa lapsi voi hyvin. Niin kauan ei voi tehdä avohuollon tukitoimia tai huostaanottopäätöks390Pakko noudattaa viranomaista
Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisäämine290Lapsentapaamislakko
1. Auttaa tuskaan 2. Aiheuttaa viranomaiselle uskottavuuskriisin, kun kansalaiset eivät pysty enää asioimaan virkamiehe089Lastensuojelu pitää pysäyttää
Sosiaalityöntekijä muuttaa totuutta taustaoletuksien mukaan ja tekaisee väitteitä. Näitä väitteitä ei koskaan arvioida k1088Lastensuojelun uskonto ja kulttimaisuus
Lastensuojelun uskonto ja kulttimaisuus Kuinka paljon uskonnollisen ajattelun ominaisuuksia sosiaalityöntekijän ajattel488Mikä lastensuojelulain virhe aiheuttaa sortoa?
1. Oikeus päättää, kuka heidän mielestään tuntuu sopimattomalta vanhemmuuteen. Siksi he tekaisevat näennäishuolia. Sosia187Olen pohjalla lastensuojelussa
Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan la2186Sisällysluettelo aloitteeseen
Sisällysluettelo aloitteeseen 9794 Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella Sisällysluettelo 1 Aloit0842.2. Johdanto huostaanoton kieltämiseen
2.2. Johdanto Koko sijaishuollon ajatus on toteuttaa lapsen etu vanhempia vahingoittamalla. Kyse pitäisi olla perheen ei084Hallinto-oikeuden tuomari on valehtelija
Olen kuullut, että läänin hallinto-oikeus ei välitä siitä, että ovatko huolet totta. He pakottavat vanhemman esittämään484Sosiaalityöntekijät eivät ymmärrä tekevänsä väärin
Se on ideologia. Töissä käyvät kouluja käyneet ylempään keskiluokkaan kuuluvat keski-ikäiset sosiaalityöntekijät tunteva183Mennyt ja tuleva sossun kaa
Mennyt Sosiaalityöntekijä huomaa -isän pitkään jatkuneet mielenterveyshuolet, vaikka he pitivät minua persoonana, jos382Lastensuojelun kyseenalaistaja on mielisairas
Valhe 11. Kyseenalaistin sossun arvovallan selittämällä huostaanoton lapselleni sossun virheeksi. Sossu väitti, että min182