Vapaa kuvaus

Tuli joskus käytyä Brasiliassakin. Oli liian kuuma, paikka oli vähän päiväntasajan alapuolella.

Aloituksia

48

Kommenttia

3179

1. Näinhän+se+on,+kirjoittaessa+saattaa+tulla+ahaa-elämyksiä+miksi+jotain+on+tapahtunut.+Voi+suhtautua+armollisemmin+vaikka+aikaisemmin+tunne+on+ollut+lähinnä+vastenmielisyys.+Ikäpolvemme+vitsaus+oli+sota.+Kärsimme+sodasta+isiemme+kautta,+moni+heistä+sai+pahoja+traumoja+taisteluissa.Olen+miettinyt+paljon+isäänikin,+hän+oli+hyvin+nuori+kun+joutui+lähtemään,+haavoittui+monta+kertaa.+Kun+katson+valokuvia+näistä+sodassa+olleista+nuorista+pojista+niin+tulee+paha+olo.+Nykyisin+pidän+tuon+ikäisiä+melkein+lapsina.+Kaikesta+on+selvitty,+nyt+ei+ole+huolia+eikä+murheita,+kunhan+terveyttä+riittää.
  2. "Jotenkin+vaan+tuntuis,+laitos+ois+kustannustehokkaampi+ja+muutenkin+järkevämpi+tapa+pitää+elossa+hautaan+kaatuvia.+Oletettavasti+sitä+kautta+inhimillisempikin,+sekä+turvallisempi."Tuosta+olen+samaa+mieltä.Entisenä+omaishoitajana+olen+eri+mieltä+siitä+etteikö+omaistaan+voi+hoitaa+jos+jaksaa+ja+pystyy.+Kyllä+ammattiapua+saa+jos+itsellä+ei+ole+tarvittavaa+koulutusta.+Moni+sairas+tuntee+olevansa+onnekas+jos+saa+olla+kotona+omaisen+hoidettavana.+Mutta+ketään+ei+pidä+painostaa+tai+pakottaa+omaishoitajaksi.