Vapaa kuvaus

Opin kuusikulmiot isoäidin neliöiden sukulaiset. Tällainen villatakki tuli. On jämälangoista joten värikkyyttä piisaa.

Aloituksia

48

Kommenttia

3203

1. "Kaikki alkoi...
    Eturivin Eetlasta ja takarivin Tyynestä"
    En tykkää olla eturivissä, jos joku on samaa mieltä kanssani niin olen hyvilläni.
    Takarivistä on mukava tarkkailla elämää.
    Olin koulussa hirveän ujo, kiusasivat kun punastuin herkästi.
    Elämä on opettanut, ei muut ole sen kummempia.
    Mietin vieläkin mikä tekee lapsesta koulukiusaajan. Lapsemme olivat suosittuja koulussa, puhuin heille kiusaamisesta ja kuuntelivat. Poika joka muuten oli "kovis" ja suosittu, toi meille kotiin kiusatut kaverinsa ja puolusti heitä. Ei se vähentänyt hänen suosiotaan yhtään kavereiden keskuudessa.
    Siksi olen sitä mieltä että kotonakin opitaan joitakin huonoja tapoja.
  2. Olen aina syönyt kaikkea mistä tykkään.
    En mieti terveellisyyttä, joskus nuorempana laihdutin ja opettelin ruokien kalorimäärät.
    Voin sanoa että en syö vieläkään terveellisesti, silti ei voi sanoa että kuolen nuorena ruokavalioni takia kun täytin syksyllä 80v.
    Kävin äskettäin mittauttamassa kaikki arvot verikokeen kautta. Kaikki oli ihan hyvät.
    Kolestrolia ei suvussamme ole ollut kenelläkään.
    Ehkä minulla on vaistomainen tunne sisälläni että en syö liikaa makeita tai raskaita ruokia.
    Joskus tekee mieli karkkeja mutta jo muutaman jälkeen on kiintiö täynnä, ei enää maistu.
    Nyt on jalan takia ollut sellainen olo että ei ruokakaan maistu.
    Leikkeleistä syön mielialan mukaan sellaista mikä sattuu miellyttämään.
    Kanttarelli sulatejuusto on heikkouteni, sitä on oltava koko ajan ja aprikoosihilloa.
    Syöpää on isän suvussa ollut paljon. Äidin puolelta ei ole mitään, muistan äidin äitiä, hän painoi toista sataa kiloa, jalat ei tahtoneet kestää, muuten oli terve, 80-vuotiaana oli ainut lääkitys puoli asreriinia! Ei ollut juuri lääkäreitä tarvinnut.
    Kuoli lähes 90-vuotiaana kun napatyrä puhkesi mahan sisään, ylipainon takia?
    Meni vähän itsekehumisen puolelle vaikkakin totta on joka sana.
    On meissä ja minussa vikojakin, kerron niistä toisella kerralla.