Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3172

1. Olen lähes koko elämäni ajan ollut lievästi ylipainoinen, ainkin taulukoiden mukaan.
    Syön kaikkea mikä sillä hetkellä maistuu, en mieti onko terveellistä.
    Kuitenkin kaikki arvot ovat todella hyvät. Kun kävin verikokeessa niin ei tullut mitään huomautettavaa. Ei edes painosta vaikka itse siitä mainitsin. Lääkäri sanoi että ikäiselleni paino on ihan hyvä näin., ei pidä laihduttaa.
    Olen itse miettinyt, jos kipeät jalkani tykkäisivät painonpudotuksesta.
    Olen vanhemmiten tullut niin valikoivaksi ruokien suhteen, mistä tykkään, ei niinkään terveellisyyden näkökulmasta.
    Ruuat mitkä nuorempana maistuivat eivät enää ole mieleen. Kuten kaali, ei edes kukkakaali.
  2. Näen selkounia pojastani joka kuoli jo 15-vuotta sitten. Juttelemme kuten hänen eläessään, saatan eteiseen kuten silloin aikaisemminkin, kysyn koska taas tulet käymään. Aina sama vastaus, tulen kyllä, mutta en osaa sanoa koska tulen.
    En usko yliluonnolliseen, mutta nämä unet ovat hyvin lohdullisia.
    Saatan sanoa nukkumaan mennessä, tulisit taas käymään. Tiedän että tämä tapahtuu pääni sisällä, mutta varmaan auttaa minua surussani.
    Olen nähnyt myös pahaa unta edesmenneestä. Meidän välimme ei olleet hyvät, mutta ei vihamielisetkään, ainakaan minun puoleltani.
    Hän tuli uneeni ja halusi tulla asuntoon sisälle, kiskoin voimieni takaa ovea että ei päsisi sisään, heräsin siihen kun itsekin kuulin karjaisuni, ULOS.
    Olen nähnyt enneunia jotka on toteutuneet, jopa estänyt pahan tapahtuman.