Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Samoin!
14.04.2022 21:45
Perusta,+joka+helpottaa+asiaa+on+luottamus.+Kuitenkaan+se+ei+riitä+yksinään.+😉+Minut+on+henkisesti+riisuttu+silmillä,+jos+kyseinen+ihminen+olisi+vetänyt+minut+lähelle+niin+siinä+se+olisi+ollut+lähellä+toisenlaistakin+riisuuntumista.+Riisuva+katse+voi+olla+luottamusta+herättävä,+lämmin,+arvostava+ja+viehättynyt+(kaikki+yhdessä)+tai+sitten+se+voi+olla+paljon+julkeampi+ja+todella+syvä+(jota+voisi+kutsua+henkiseksi+rakasteluksi).+Noihin+tilanteisiin+löytyy+monesti+pieniä+eleitä,+parran+tai+rintalihaksen+huomaamatonta+sivelyä+tai+tietynlaista+asentoa.+
Toinen+mikä+tehoaa+on+läsnäolo,+läheisyys,+hellä+kosketus+ja+miehen+oikea+tuoksu.+Puhumalla++minua+ei+riisuta.
14.04.2022 21:44
Siinä+olen+samaa+mieltä,+ettei+syvä+yhteys+löydy+kaikkien+kanssa.+Se+on+harvinaista+herkkua.
14.04.2022 21:21
Suurinosa+hypyistä+tuntematttomaan+on+ollut+muuta+kuin+parisuhteeseen+liittyviä.+
Silloin+kun+on+lapset,+täytyy+toki+rauhassa+ensin+tutustua.+Ja+vasta+sitten+kun+kumpikin+on+varma,+että+ainekset+pidempään+pysyvämpään+suhteeseen+löytyy,+voi+ajatella+lapsille+esittelemistä.+Se,+että+löytää+rakkauden+ei+ole+paha+asia,+vaan+se+että+ihmiset+vaihtuu+lasten+lähellä+koko+ajan+.Se+mitä+teen+ilman+lapsia+olevalla+vapaa-ajalla+ei+kuormita+lapsia+mitenkään.+
Lapset+ja+äitiys+toki+aiheuttaa+rajoitteita+mahdollisen+seurustelunkin+suhteen,+mutta+jos+mies+ei+sitä+pysty+ymmärtämään,+ei+hän+ole+minulle+oikea.+Yleensä+asioilla+on+tapana+järjestyä+silloin+kun+aika+ja+ihmiset+on+oikeita.+Rakkaus+on+asia,+joka+tulee+kohdalle+kun+tulee.
14.04.2022 21:18
Olen+kyllä+tällä+hetkellä+enemmän+sohvaperuna+kuin+urheilija,+mutta+ei+se+vanha+tausta+ole+minusta+kokonaan+poistunut.+Tunnustan.
Väitän,+että+osaan+olla+armollinen+itselleni.+Olen+tietyllä+tavalla+varovainen,+mutta+toisaalta+olen+tehnyt+elämässä+asioita,+jotka+edustaa+kaikkea+muuta+kuin+kontroloivaa+turvallisuushakuisuutta.++Hyppään+sujuvasti+tuntemattomaan,+jos+minulla+on+vahva+intuitio+että+päätös+on+oikea.+
Se+etten+mene+alaston+Suomeen,+ei+johdu+kontrollin+halusta+tai+uskalluksen+puutteesta,+vaan+siitä+etten+usko+sillä+tavalla+löytyvän+sellaista+mitä+etsin.+Satunnainen+seura+on+harvoin+hyvää+ja+olen+kyyninen+löytyykö+sillä+tavalla+ihmistä+minkä+kanssa+löytyy+edes+jotain+yhteistä.+Vaikka+olen+turhautunut+tähän+loputtomaan+selibaattiin,+en+ole+vielä+niin+turhautunut,+että+olen+valmis+seuraa+hakemaan+noilta+sivuilta.
14.04.2022 20:50
Taidat+pitää+hieman+”metsästämisestä”+?
14.04.2022 20:25
No+ei+tulis+mieleenikään+olla+muuta+mitä+olen.+En+ymmärrä+miksi+naisen+mielestä+kaikki+kaunis+pitäisi+olla+rumaa,+tuhmaa+ja+pahaa?+Kaunis+on+parhaimmillaan+kaunista,+vaikka+tuo+ei+tämän+hetkisessä+elämässä+mitenkään+näy.+
Tuota+yhtä+sivustoa+en+kyllä+käytä.+Enkä+kuuntele+Petriä+yleensä.+😆
14.04.2022 20:23
Ja+sitten+kun+lopulta+saa,+on+erittäin+tyytyväinen.+😉+Joskus+pieni+odotus+tekee+hyvää.+😁
14.04.2022 19:35
Olen+samaa+mieltä,+vaikka+en+täysin+uskokaan+kohtaloon.+Rakkaus+tulee+usein+yllättäen,+kun+ei+ole+siihen+valmistautunut.
14.04.2022 19:32
Jos+kohtaat+jonkun+pikkuharmituksen,+jolla+ei+ole+oikeasti+merkitystä+elämässäsi+(kuten+joku+kiilaa),+miksi+haluaisit+jäädä+siihen+merkitykseen+kiinni?+Tai+miksi+sellaiselle+pitäisi+antaa+valtaa,+kun+asia+on+kokonaisuuden+kannalta+merkityksetön.+Tuollaisen+tunteen+voi+tuntea+ja+sitten+siirtyä+eteenpäin,+
Mikä+olen+ymmärtänyt+tunneälyn+määritelmän+oikein,+se+että+erottaa+pienen+merkityksettömän+asian+jostain+merkityksettömästä+on+osa+tunneälyä.+Tunnesäätely+on+myös+iso+osa+tunneälyä.+Tunnesäätely+ei+tarkoita+samaa+kuin+tunteiden+suppressio+tai+tunnesyöminen.+Jos+joka+asiasta+saa+raivarin,+on+oma+elämä+aika+raskas.+
Lapsillekin+kannattaa+opettaa+tunnesäätelyä,+koska+taitoa+tarvitsee+elämässä.
14.04.2022 18:35
Eikö+naisen+tai+miehen+voi+valita+ihan+sillä+perusteella+kun+itse+haluaa.+Mitä+se+muille+kuuluu+kuin+asianomaiselle!+
Meitä+on+moneen+lähtöön,+joku+voi+haluta+etsiä+lapsilleen+äidin+ja+toinen+ei+halua+omia+ja+kolmas+ei+omia+eikä+bonuslapsia.
13.04.2022 21:58
Itsellä+ei+ole+ollut+oäihderiippuvuusongelmia,+ainoa+kosketuspinta+noihin+on+ystävien+liikaa+juovat+ex-miehet.+Kenelläkään+muutos+ei+ole+mennyt+kovin+helposti,+mutta+on+niitä+ketkä+on+kuitenkin+päässeet+kuiville.
Parisuhteesta+irtoaminen+on+aika+tapauskohtaista+ja+riippuu+paljon+kuinka+syvät+tunteet+on+eron+hetkellä+ja+kuinka+yllätyksenä+erot+on+tulleet.+Viimeisintä+eroa+pohdin+3+vuotta+ennen+eroa+ja+asuimme+yhdessä+vielä+vuoden+sen+jälkeen+kun+sovimme,+että+parisuhdevelvoitteita+ei+ole+(ex+tarvitsi+aikaa+tottua+ja+pienin+aikaa+kasvaa).+Olisin+ollut+aika+valmis+jo+eron+hetkellä+uuteen.+Siinä+kohtaa+prosessi+oli+jo+moneen+kertaan+käyty+läpi.+Silti+nyt+1.5v+omillaan+asuneena+huomaan,+että+olen+paljon+valmiimpi+kuin+heti+eron+jälkeen.+Aikaa+se+aina+ottaa.
Yhden+ystäväni+mies+lähti+työpaikan+siivoojan+mukaan+kun+nainen+oli+38v+ja+kun+lisääntymistä+oli+siirretty+vuosia+työtilanteen+takia+ja+oli+päätetty,+että+kohta+asiaa+ei+voi+enää+siirtää.+Hänellä+kesti+toipua+ainakin+5v+edes+joten+kuten+sivusta+katsoen.+Samalla+piti+luopua+yllärinä+aviomiehestä+ja+myös+ajatuksesta,+että+voi+saada+lapsia.+Joskus+suhteen+mukana+menee+myös+yhteiset+ystävät.+Joskus+bonuslapset+tai+bonussuku.+Tuo+kaikki+vaikuttaa+miten+helppo+on+toipua.+Myös+muu+stressi+elämässä+vaikuttaa.+Onko+ero+viimeinen+tippa+muun+lisäksi+vai+ainoa+kuormittava+asia+sillä+kohtaa.
13.04.2022 19:36
Itse+näen,+että+jos+joku+kiilaa+ja+sen+takia+pilaa+oman+ja+muiden+päivän,+ei+se+ainakaan+ole+pätkääkään+tunneälykästä.+Tunneälykäs+pääsee+helpolla+yli+pettymyksistä+ja+turhaumista!+
Autolla+eteen+kiilaaminen+ei+kuitenkaan+ole+mikään+iso+juttu,+jonka+takia+olisi+älykästä+raivota+kovinkaan+isosta+ja+pitkään.+Se,+että+pystyy+rauhoittamaan+oman+tai+kaverin+mielen+ei+tarkoita,+ettei+tuntisi+tunnetta.+Tunne+vaan+jää+lyhyemmäksi+ja+pienempi+tehoiseksi.+Tunne+tulee,+se+saa+tulla,+mutta+se+ei+pilaa+päivää.+
Itse+näen+noissa+valinnoissa+mitä+tein,+että+valitsin+juuri+kussakin+tilanteessa+sen+mikä+oli+noista+mielestäni+sopivimman+(vaikka+se+ei+olis+juuri+se+mitä+ilman+vaihtoehtoja+valitsisin,+siis+ulossulku-taktiikka).
Jos+olisi+kyse+isoista+asioista+kuten+vaikka+ero,+kuolema,+vakava+sairastuminen,+rakkauden+menetys,+olisi+sillon+aivan+eri+tilanne.
12.04.2022 19:07
Toisen+huomiominen+tuntuu+aidoimmalta+kun+sen+tekee+ilman+vaadetta+vastalahjasta,+koska+halua+itse+antaa.
11.04.2022 23:24
Sama+pätee+ihmiseen,+joka+aiheuttaa+tunteita.+😊
11.04.2022 23:22
Kuulostaa+romanttiselta+alulta.+😊+Jos+ei+ole+ollenkaan+tunteita,+romantiikka+on+lähinnä+hömppää.+Jos+taas+tunteet+on+syvät+tai+kovaa+vauhtia+syventymässä+on+romanttisuus+ihaninta+maailmassa.
11.04.2022 23:21
Ei+aiheuta+ahdistusta,+surua+eikä+katkeruutta.+En+ole+kiinnostunut+tuon+tyyppisistä+ohjelmista+enkä+jaksaisi+katsoa+sitä.
En+näe+naimisiin+menoa+unelmana.+Unelmoin+hyvästä+rakkauteen+perustuvasta+parisuhteesta+joko+avoliitossa+tai+erikseen+asuen.+Itselle+sisäinen+sitoutuminen+on+tärkeämpi+kuin+ulkoinen+ja+siksi+ulkoinen+ei+ole+välttämättömyys.
11.04.2022 23:16
Toi+oli+mun+lempisarja+teininä!
11.04.2022 23:11
Testi+on+sina+testi.+Eikä+ihminen+välttämättä+testissä+vastaa+miten+oikeasti+toimisi,+vaan+esim.+miettii+mitä+pitäisi+vastata+ja+sitten+tulos+vastaakkaan+oikeaa+ihmistä.+Tai+ihminen+voi+olla+vain+turhautunut+jostain,+ja+sen+hetken+mieliala+vaikuttaa+tulokseen+(ne+keillä+vaikuttaa).+
Itse+pidän+nettitestejä+lähinnä+suuntaa+antavana,+eikä+absoluttisina+totuuksina.+
Luulen,+että+kun+katsoo+omaa+elämää+onko+ihmissuhteet+hoitunut+hyvin,+löytyykö+läheisiä+ihmisiä,+jotka+pysyy+elämässä,+joutuuko+helposti+kränään,+miten+saa+riidat+ja+eri+miehisyydet+ratkaisusta,+provosoituuko+helposti,+miten+saa+lapset+toimimaan+hyvin+ilman+pelkoa+ja+kiristystä,+miten+onnellinen+pysty+olemaan,+miten+selviää+vaikeuksista+ja+miten+pystyy+stemppaamana+itseään,+osaako+rakastaa+ja+luottaa+yms.+kertoo+ihan+yhtä+hyvin+kuin+testi+tunneälystä.
11.04.2022 23:09
Täällä+löytyy+useampi+ajatteleva+fiksu+mies,+Arvot+ovat+kohdillaan+ja+elämänkokemus+tuo+perspektiiviä+ajatuksiin.+Hyviä+tyyppejä!+En+ketään+tunne+henkilökohtaisesti,+joten+syvempi+arvio+on+vaikeaa.
Voin+kuitenkin+antaa+kehun+ihanalle+miehelle.+Kuka+tunnistaa+itsensä,+saa+omia.+😉+Ihana+mies+hymyilee+silmillään,+katsoo+syvälle+silmiin,+osaa+olla+läsnä,+tykkää+koskettaa,+on+älykäs+ja+tuoksuu+oikealle.+Ihana+mies+saa+minut+flirttailemaan+ja+silmäni+loistamaan,+hänen+lähellä+on+hyvä+ja+turvallinen+olla.+Hänet+tekisi+mieli+vetää+ihan+kiinni+itseensä,+Ihana+mies+on+empaattinen+ja+kohtuullisen+avarakatseinen,+mutta+silti+maalaisjärkinen+tolkun+mies.+Ihana+mies+uskaltaa+olla+oma+itsensä+ja+uskaltaa+olla+myös+erimieltä+tarvittaessa+(tärkeissä+asioissa),+mutta+pystyy+myös+joustamaan+ja+tekemään+kompromisseja+(keskitie).
11.04.2022 21:09
41 / 89