Onko palstalla koskaan kehuttu

Anonyymi

Vastakkaista sukupuolta vai onko se niin ettei päällikköään saa kehua vaikka heistä pitääkin tai rakastaa eli nyt tähän ketjuun vastakkaisesta sukupuolesta vain hyviä asioita saa kertoa ja kehua

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kyllä ylimalkaisesti kehunut miehiä, rinnakkaisen sukupuolen edustajia. Tietenkään kaikki miehetkään eivät ole kehujen arvoisia.

- Sheena

• Anonyymi

Pidän vieläkin ihmisestä, jonka ensi kohtaamisesta tulee kesäkuun toinen päivä täyteen 43 vuotta.

• On kehuttu. Joskus ihan överistikin. :D

• Vetämättä hommaa ihan överiksi, niin maapallo olis kyllä todella surkea kuula ilman naisia ❤

• Anonyymi

Kiitos! Kuten myös kaltaisiasi miehiä❤

• Miehet ovat vänkiä ja vinkeitä otuksia.. ihania kerrakseen. Ihan parasta miehissä on juuri se, etteivät ole naisia.

• Olet taitava ilmapatjan täyttäjä

• pujotteIija kirjoitti:

Olet taitava ilmapatjan täyttäjä

Ka olen aika taitava patjanakin.. ;D

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kieltämättä kyllä :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Eiii. Tällaista emme halua lukea.
        Pikku-Pirpanahan on tietysti aktiivinen sängyssä ja hyvä ratsastamaan.

Muuten mielikuvat sortuu :D

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Eiii. Tällaista emme halua lukea.
        Pikku-Pirpanahan on tietysti aktiivinen sängyssä ja hyvä ratsastamaan.

Muuten mielikuvat sortuu :D

-keinovaginamies-

Älä ny meidän sisäpiiriläppää pilaa. Noilla heitoilla kun on moninaisia merkityksiä.

Ja laskeppa ihan geometrisesti.. minä olen pienikokoinen.. sellainen 150 cm ja ihan voit miettiä mikä on mahdollista ja mikä ei. Vähänkin paremmin varusteltu mies.. minulta loppuu ihan oikeasti ulottuvuus. Voin kyllä leikitellä päällä, mutta itse asia on tehtävä muissa asennoissa.

Jos miehellä on keskimääräistä pienempi varustus, silloin voin esittää pomppivaa ponia vaikka ja miten. Joten siinä sulle nyt sitten mielikuvia kerrakseen...

Eikä pahalla..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Älä ny meidän sisäpiiriläppää pilaa. Noilla heitoilla kun on moninaisia merkityksiä.

Ja laskeppa ihan geometrisesti.. minä olen pienikokoinen.. sellainen 150 cm ja ihan voit miettiä mikä on mahdollista ja mikä ei. Vähänkin paremmin varusteltu mies.. minulta loppuu ihan oikeasti ulottuvuus. Voin kyllä leikitellä päällä, mutta itse asia on tehtävä muissa asennoissa.

Jos miehellä on keskimääräistä pienempi varustus, silloin voin esittää pomppivaa ponia vaikka ja miten. Joten siinä sulle nyt sitten mielikuvia kerrakseen...

Eikä pahalla..

Sanotko nyt et pujottelijalla on mikro penis mut sanoit kyl et ex miehesi panee ja pujis vahtaa ja kyylää aktianne ja kun homma ohi niin pujis tulee liukkaille voi voi sentään kaikkee sitä kuuleekin mut meit o kaikkii

• Anonyymi kirjoitti:

Sanotko nyt et pujottelijalla on mikro penis mut sanoit kyl et ex miehesi panee ja pujis vahtaa ja kyylää aktianne ja kun homma ohi niin pujis tulee liukkaille voi voi sentään kaikkee sitä kuuleekin mut meit o kaikkii

Sä vedät nyt ihan taas svääreihin.. kuvittele mitä kuvittelet. Voin vaan taas todeta että olet pahasti pihalla. Kuin lumiukko.

Onneksi kohta tulee kesä.. ja lumetkin sulaa...

• Emberizi

Täällä löytyy useampi ajatteleva fiksu mies, Arvot ovat kohdillaan ja elämänkokemus tuo perspektiiviä ajatuksiin. Hyviä tyyppejä! En ketään tunne henkilökohtaisesti, joten syvempi arvio on vaikeaa.

Voin kuitenkin antaa kehun ihanalle miehelle. Kuka tunnistaa itsensä, saa omia. 😉 Ihana mies hymyilee silmillään, katsoo syvälle silmiin, osaa olla läsnä, tykkää koskettaa, on älykäs ja tuoksuu oikealle. Ihana mies saa minut flirttailemaan ja silmäni loistamaan, hänen lähellä on hyvä ja turvallinen olla. Hänet tekisi mieli vetää ihan kiinni itseensä, Ihana mies on empaattinen ja kohtuullisen avarakatseinen, mutta silti maalaisjärkinen tolkun mies. Ihana mies uskaltaa olla oma itsensä ja uskaltaa olla myös erimieltä tarvittaessa (tärkeissä asioissa), mutta pystyy myös joustamaan ja tekemään kompromisseja (keskitie).

• Anonyymi

Kyllä miehet kivoja on kuten vaikka nyt pian ajankohtainen renkaiden vaihto ja jos päästät niin pitkälle että mies joutuu käskemään eli sanoo tänään vaihdetaan renkaat mut jos teillä jotain muuta niin mies joustaa ja myöntyy ja sanoo voit huomenna vaihtaa renkaat tänään ei tarvitse jollet halua ja renkaiden vaihdon jälkeen voisit oma aloitteisesti leipoa kahvi pöytään jotain

• Sama pätee naiseen. Tuo lista siis. :)

• En osaa sanoa, olisinko sun kehujrn arvoinen, eikä sillä väliä, mutta tuosta kommentista tuli mieleen mun tosirakkauden kohde.

Nainen tuli mun luo, hän oli aavistuksen hermostuksissaan, ei huomannut mua portailla, kun pyörähti autostaan villiviinin takaa, mikä kasvaa terassillani.
        Hällä oli sinivalkoraidallinen mekko päällä ja hän vähän säpsähti, kun istuin portailla. Nousin ja halasin häntä. Ja hänen silmät tuikkivat ja hymy oli valloittava. Hän säihkyi kesäauringossa.
        Polvet oli pettää ja huokaisin vaan sanoen miten kaunis hän onkaan ja pyysin sisään.... loppu onkin jotain niin sokerista, ettei uskalla edes jatkaa, ettei sokertautia potevien tartte piikittää insuliinia. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

En osaa sanoa, olisinko sun kehujrn arvoinen, eikä sillä väliä, mutta tuosta kommentista tuli mieleen mun tosirakkauden kohde.

Nainen tuli mun luo, hän oli aavistuksen hermostuksissaan, ei huomannut mua portailla, kun pyörähti autostaan villiviinin takaa, mikä kasvaa terassillani.
        Hällä oli sinivalkoraidallinen mekko päällä ja hän vähän säpsähti, kun istuin portailla. Nousin ja halasin häntä. Ja hänen silmät tuikkivat ja hymy oli valloittava. Hän säihkyi kesäauringossa.
        Polvet oli pettää ja huokaisin vaan sanoen miten kaunis hän onkaan ja pyysin sisään.... loppu onkin jotain niin sokerista, ettei uskalla edes jatkaa, ettei sokertautia potevien tartte piikittää insuliinia. 🤣

Kuulostaa romanttiselta alulta. 😊 Jos ei ole ollenkaan tunteita, romantiikka on lähinnä hömppää. Jos taas tunteet on syvät tai kovaa vauhtia syventymässä on romanttisuus ihaninta maailmassa.

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Sama pätee naiseen. Tuo lista siis. :)

Sama pätee ihmiseen, joka aiheuttaa tunteita. 😊

• Emberizi kirjoitti:

Sama pätee ihmiseen, joka aiheuttaa tunteita. 😊

No vielä paremmin sanottu, kyllä. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä miehet kivoja on kuten vaikka nyt pian ajankohtainen renkaiden vaihto ja jos päästät niin pitkälle että mies joutuu käskemään eli sanoo tänään vaihdetaan renkaat mut jos teillä jotain muuta niin mies joustaa ja myöntyy ja sanoo voit huomenna vaihtaa renkaat tänään ei tarvitse jollet halua ja renkaiden vaihdon jälkeen voisit oma aloitteisesti leipoa kahvi pöytään jotain

Toisen huomiominen tuntuu aidoimmalta kun sen tekee ilman vaadetta vastalahjasta, koska halua itse antaa.

• Anonyymi

Aika usein olen sanonut, että valtaosa miehistä on varsin hyvää ja kunnollista porukkaa. Hyvin harvassa ovat sellaiset miehet, joiden kanssa itselläni olisi ikinä ollut ongelmia.

• Anonyymi

Naiset ylipäätään ovat ihania maailman sulostuttajia.

-keinovaginamies-

• No nyt meni överiksi. Unohtuko Puupään Justiina? ;P

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

No nyt meni överiksi. Unohtuko Puupään Justiina? ;P

Hänelläkin on hetkensä, niin kuin meillä kaikilla.
        Sitä paitsi lomatunnelma voi vaikuttaa.

Tiedossa on ns, A-luokan reissu, ilman muoria, noin viikon :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Vuonna 2018 oli kuulemma ollut yksi kehu. Mutta myöhemmin se oli osoittu huhupuheeksi.

• Naisista löytyy valtavasti ihasteltavaa. 🌹👀

• Anonyymi

Yleensä palstalla harvinainen kehu vastakkaiseen sukupuoleen tulee silloin, jos joku palstafeministi huomaa, että hänen kommenttejaan puoltaa joku rekkautunut hännystelijä mies, niin hän saa osakseen kehuja. Muut miehet sitä samaa ikuista katkeraa feministi vihaa.

• Anonyymi

On kehuttu, ei ole pitkäkään aika siitä kun kehuin Halimonsteria 🙂

-Palstahessu

• Anonyymi

Paljonkin ihasteltavaa. Parempi pitää omana tietona. Työelämässä tuskin on soveliasta kehua fyysisiä olemuksia, mutta käyttäytymistä varmaan voi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9122
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3720
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2193
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1377
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1135
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      112
      1115
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1105
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55