sillä perusteella,että tämä ei varmasti voi tulla raskaaksi? Esim. iän?
Voiko naisen valita
10
60
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai voi. Meillä kaikilla on omat kriteerit ihmisille ja nuo kriteeritkin monesti elämän myötä muuttuu ja erojakin sen vuoksi tulee. Kai sinulla alottaja on muitakin kriteereitä? Kriteereistä voisi tehdä sellaisen valintakartan, jota voisi sitten treffeillä käydä läpi sopivan ehdokkaan kanssa. Etkö vielä tee niin?
- Anonyymi
Et, mutta karsinnan voit tehdä.
- Anonyymi
Voi toki. Valitset esimerkiksi naisen, jolla ei ole kohtua tai munasarjoja. Silloin lapsettomuus on taattu. Oikein mikään muu ei ole 100% varmuus. Ikäkin on varma tae vasta oikeasti suht isoilla lukemilla. Toiset saavat lapsia luomusti vielä reilusti yli viisikymppisinä. Sun täytyy miettiä minkälaisen riskin olet valmis kestämään ja sitten asettaa kriteerit sen mukaan.
- Anonyymi
Transnainen, joka tykkää miehistä, voisi olla sulle oikein hyvä valinta.
- Anonyymi
Et ilmeisesti ole kuullut koskaan ehkäisystä
- Anonyymi
Mikään ehkäisy ei oikein käytettynäkään ole 100%:sen varma.
Voi. Kukaan nainen ei tuu munkaan kanssa raskaaksi, vaikka kuinka sormella tai lelulla tai piip tökkisin.
Eikä kato edes ikää.- Anonyymi
Hö, lupasin eilen olla kiltisti mutta kovasti koettelee kun lueskelee päivän satoa...
- Anonyymi
Ai sinäkään et halua lapsia?
Tarkkaile naisen elämäntyyliä ja luonnetta, se kertoo paljon.
Voit myös ansoittaa eli silloin kun nainen on alkuajan rankimmassa seksi/lemmenhuumassa, niin otat hempeän kierosti lapsiasian esille. Hymyile ihanasti silmiin katsoen ja sitten isket kysymyksen naisen omista lapsihaaveista. Kun nainen kertoo, niin älä sano mitään, mutta myöhemmin voit ystävällisesti kertoa, ettet itse missään nimessä halua lapsia ja jos vahinko sattuu, niin suhde on ohi ja nainen omillaan ellei suostu keskeytykseen. Tämä inspiroi hyvin naisia pitämään huolta valinnoistaan ja olemaan kuvittelematta, että miehen saa pidettyä jos hänelle hankkiutuu raskaaksi.
Varmaan rankkaa miehenä pelätä tuota. Mut sun onneksi elarithan on Suomessa ihan naurettavan pienet. Periaatteessa joku hoitaa ja kasvattaa sulle perillisen kun maksat pari sataa kuussa. Sit voit ite leikkiä isää silloin vaan kun oikein hymyilyttää.
Ite nuorempana naisena iskin kysymyksen pöydälle heti ensitöikseni. Yleensä miehet järkyttyvät syvästi ja hämmentyivät niin etteivät osaanneet pelata omaan pussiinsa. Siitä mitä sitten vastasivat, tein omat anayysini.
Nyt olen jo sen verran tosin iäkäs, että vain ghostaan, jos miehellä on jo lapsia alle 18 v. Eikö naisen tai miehen voi valita ihan sillä perusteella kun itse haluaa. Mitä se muille kuuluu kuin asianomaiselle!
Meitä on moneen lähtöön, joku voi haluta etsiä lapsilleen äidin ja toinen ei halua omia ja kolmas ei omia eikä bonuslapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053