Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö+tuo+kutsu+ole+vähän+yleisluonteinen?+Vai+kaikki+innokkaatko+ympäri+Suomea+kutsut?
13.02.2022 20:02
Miten+tulkitset+sanat+köyhää+elämää?+
En+ole+yksinäinen+enkä+köyhä,+eikä+elämä+ole+tyhjää,+jos+sillä+köyhyyttä+ajattelet.+Enkä+ajatellut+eläkeläiseksi+palstalla+olla.+Siihen+voi++mennä+vielä+parikymmentä+vuotta.+😬+Mutta+ei+tässä+kiirekään+ole.+Jos+saisin+suuren+rakkauden,+jolla+lähtökohtaisesti+olisi+mahdollisuus+kestää,+olisin+tottakai+siihen+valmis.
13.02.2022 19:34
Muumi+mukit+on+kivoja.+On+yksi+väristä+kun+haluaa+olla+aikuisempi,+mutta+mikäs+en+parempi+kun+valita+fiiliksen+mukana+Muumimamma,+muumityttö,+polkumyy,+hattivatit,+mörkö+tai+haisuli.
13.02.2022 19:25
Jotenkin+samaistun+tilanteeseesi.+Olen+elänyt+ihan+samanlaista+elämää+monta+vuotta.+Jonkun+aikaa+lasten+takia+jaksaa,+mutta+jossain+kohtaa+se+syö+niin+paljon,+että+on+parempi+lähteä.+Vain+yksi+ero+on,+olen+miehiin+päin+suuntautunut.+Senhän+sinä+jo+tiesitkin.+
Ja+tiedän+myös,+miten+toivotonta+on+kun+toinen+torjuu+kaiken+kontaktin.+Luultavasti+hän+tekee+sen,+koska+pelkää+sinun+lähtevän+tai+ilmaisevan+muuten+ettet+jaksa+ja+halua+olla+yhdessä.+Omalla+kohdalla+vuorovaikutus+normalisoitui+3-6kk+eron+jälkeen.+Nykyisin+ex+kuuntelee+ja+myös+puhuu+niistä+asioista,+joista+keskustellaan+(lapsen+asiat).+
Itse+mietin+myös+avointa+suhdetta+ratkaisuksi,+ihan+vain+pitkittääkseni+aikaa+lasten+takia.+Ex+sai+raivarin….+Vaikka+itse+ei+sillon+ollut+yli+2v+ollut+kiinnostunut+mistään+parisuhteeseen+liittyvästä,+silti+ei+olisi+ollut+valmis+vapauteen.+Sitten+sanoin,+että+ok,+olet+puolestani+vapaa+tekemään+mitä+haluat.+Kun+et+selkeästi+ole+kiinnostunut+minun+kanssani+ei+se+ole+minulta+pois,+jos+sinua+kiinnostaa+jonkun+muun+kanssa.+En+kyllä+usko,+että+ex+on+selibaatistaan+luopunut.+Ei+kiinnosta+niin+paljon,+että+viitsisi+nähdä+vaivaa.+
Itselle+ero+toi+paljon+hyvää+elämään,+vaikka+olen+en+vielä+pariutunut.+Lapset+on+nyt+tasapainoisempia+ja+onnellisempia+(vaikka+ajattelin+pysyväni+liitossa++heidän+takia!).+Pieninkin+saa+isästään+enemmän+kun+isä+joutuu+nykyisin+olemaan+läsnä+lapselle.+Ennen+oli+paljon+vähemmän.+
Jokaisen+pitää+miettiä+mikä+on+omassa+tilanteessa+paras+ratkaisu.+Ei+sitä+kukaan+voi+ulkopuolelta+nähdä.+Omalla+kohdalla+käänne+kohta+oli+kun+rakastuin+kovaa.+En+koskaan+pettänyt+enkä+aloittanut+suhdetta,+mutta+tunne+sai+minut+tajuamaan+miten+suunnattoman+vajaa+olin+ollut+monta+vuotta.+Olin+vain+selvinnyt+vuosia+autotunnella,+ja+siirtänyt+omat+tarpeeni+ja+tunteeni+sivuun+lasten+takia.
13.02.2022 18:33
Laivoillakin+on+keikkoja,+ainakin+syksyllä+oli+ja+vielä+ihan+hyviä+artisteja+kun+korona+oli+hetkellisesti+alempana.+Valitsin+syksyllä+keikan+kuivalla+maalla+ystävien+seurassa,+mutta+on+se+”meno”+lavan+ulkopuolella+aika+rajua+seurata+tottumattomalle.+😂+Ja+ihmiset+on+keskimäärin+aika+kierroksilla+kun+ei+ole+pitkään+aikaan+mihinkään+päässeet.
12.02.2022 22:44
Ei+siihen+mitä+hän+kirjoitti+voi+noinkaan+reagoida.+Kyseinen+ihminen+on+joskus+minulle+sanonut,+että+tunnut+jotenkin+niin+tutulta,+vähän+niin+kuin+omalta+perheeltä+ja+yleensä+vuorovaikutus+on+ollut+hyvin+avointa+ja+suoraa.+Joku+side+meillä+on+kuitenkin+ollut,+ja+arvostan+häntä+hyvin+korkealle.+Kyseessä+ei+ole+ex+eikä+ex-tapailu.+En+nyt+viitsi+selittää+mitä+tässä+on+taustalla.+Selittäisi+hämmennyksen+paremmin.+😆+
Siis+vain+odotan+mitä+hän+vastaa.+Sillä+se+selviää.
12.02.2022 21:34
Hän+kysyi+kuulumisia.+Ei+siihen+voi+reagoida:+”mitä+ihmettä+sä+otat+yhteyttä?”.+😆+Enkä+niin+edes+ajattele,+sanoin+takaisin,+että+kiva+kun+kirjoitit.+Kysyin+kuulumisia+takaisin+eli+odotan+hänen+vastaavan.+Sinänsä+kun+hän+otti+yhteyttä,+olen+jollain+tasolla+käynyt+mielessä.+Sitä++en+todellakaan+osannut+odottaa+ja+jo+se+hämmentää.+Mutta+se+taustalla+oleva+asia+voi+olla+ihan+puhtaasti+ammatillista.+Se+kyllä+selviää+ajallaan.+😉
12.02.2022 21:06
Itse+näen,+että+on+kiva,+jos+meinaa+olla+poissa+ja+viitsii+sanoa+heipat.+Varsinkin+kun+on+korona,+käy+helposti+mieleen,+että+on+käynyt+jotain,+jos+vain+häviää.+Varsinkin,+jos+ihmisen+kokee+tärkeäksi+tai+merkitykselliseksi,+on+kivempi+jatkaa+palstailua+kun+tietää+ettei+mitään+vakavampaa+ei+ole+käyny.+Enkä+nyt+tarkoita+1-3+päivän+normaalielämään+liittyvää+taukoa.+vaan+vaikka+viikkojen,+kuukausien+tai+vuosien+katkoa.+
Velvollisuutta+sanoa,+että+häviää+palstalta+ei+tietenkään+ole,+mutta+muita+huomioivaa+se+on.+Eikä+siitä+nyt+mitään+haittaa+ole.
12.02.2022 20:25
😂😂😂🤣🤣😂😂
12.02.2022 20:12
En+baarin+mene,+mutta+keikalle+voisin+mennä.+Ne+tuskin+alkaa+ennen+kuin+baarit+saa+olla+auki+normaalisti.
12.02.2022 20:01
En+näe+palstaa+suoritetasona.+Olen+vaan+tyypiltäni+aktiivinen:+joko+tai.+Pidän+intensiivisestä+keskustelusta,+jos+en+seuraa+edes+vähän,+on+vaikea+osallistua+intensiivisesti.++Hyvä+esimerkki+itsestäni,+että+lopetin+joskus+valmentamisen+vaiheessa,+jossa+urheilijat+10-vuoden+työn+jälkeen+useampi+valittiin+nuorten+maajoukkueeseen.+En+siksi,+etten+olisi+tykännyt+työstä+tai+nuoret+olisi+olleet+tärkeitä+(vietin+heidän+kanssa+enemmän+aikaa+kuin+omat+vanhemmat),+vaan+koska+en+olisi+voinut+enää+tehdä+asiaa+kunnolla.+Jotta+olisin+voinut+antaa+heille+sen+mitä+he+urheilijoina+tarvitsivat,+olisi+siviili+ammatti+pitänyt+jättää.+
En+oikeastaan+pelkää+edes+menettäväni+mitään,+jos+olen+välillä+pois.+Syy+on+enemmän+se,+etten+itse+jaksa+hyvää+päivää+kirvesvartta-keskustelua+ja+siihen+se+helposti+jää,+jos+ei+osallistua+kunnolla.+
Viesti+oli+mukava+ja+neutraali.+Se+vaan+aiheutti+suuren+hämmennyksen.+Miksi+kyseinen+ihmisten+ottaa+yhteyttä+pitkän+ajan+jälkeen?+Siihen+on+kaksi+mahdollista+syytä+ja+kolmas+on+vaan+kohtelias+kuulumisien+kysely,+joka+ei+kuitenkaan+ole+ihmiselle+tyypillistä,..+ehkä+se+tässä+vielä+selviää+kun+vastaa+minulle+jossain+kohtaa.
12.02.2022 19:03
Kyllä+kun+oikein+pahasti+kolahtaa,+niin+se+on+lähelle+taju+veks-tilannetta.+🤣+Ei+tarvita+väkivaltaa+siihen!++Ei+joka+päiväinen+kokemus,+mutta+muutaman+kerran+elämässä+ehkä.
12.02.2022 11:24
Olen+irl+suhteellisen+hymyilevä+ja+osaan+olla+myös+flirtti+(kiltiltä+tavalla).+Tuo+yhdistettynä+siihen,+millainen+olen+omana+itsenäni,+joka+tehoaa+tai+sitten+ei+tehoa.+Olen+sapioseksuaali+ja+miehet,+joista+olen+kiinnostunut+myös+poikkeuksetta+tykästyvät+sisäiseen+minään+ja+aivoihin.+Minua+ei+ole+koskaan+valittu+ulkoisin+perustein,+mutta+minut+on+selkeästi+valittu+useamman+kertaa++ajatellen+lastensa+äidiksi.+
Yleensä+en+lähde+iskemään.+Jos+ei+riitä+omana+itsenään+ei+ole+paljon+tehtävissä.+Jos+olen+kiinnostunut+irl,+hakeudun+juttelemaan+ja+flirttailen+varovasti.+Täällä+olen+jutellut+enemmän+ihmisten+kanssa,+jotka+ovat+kiinnostavia+ihmisenä+tai+miehenä.+Nettideiteissä+en+ole+vielä+ollut+(jos+>20v+sitten+ei+lasketa),+siellä+kuvittelisin+olevani+suorempi,+koska+on+selvää+että+molemmat+etsii+jotain.+
Voin+sanoa,+että+kiinnostaa+ja+olenkin+sanonut,+mutta+yleensä+annan+miehen+tehdä+sen+ratkaisevan+aloitteen+(muutama+poikkeus+on).+Se+on+nähty+monta+kertaa,+että+jos+mies+ei+tiedä+mitä+haluaa,+ei+ole+tulevaisuutta.+
Jos+puhutaan+syvemmästä+tutustumisesta,+kyllä+siinä+vaiheessa+molemmin+puolin+sisimmän++itsensä+avaaminen,+läheisyys,+kosketus,+silmiin+katsominen+ja+seksi+on+asiat,+jotka+kolahtaa,+jos+kolahtaa.
12.02.2022 11:22
Jos+viehtymys+molemmin+puolin+osuu,+ei+siinä+sirkustemppuja+tarvita+tueksi.+Taas+epävarman+ja+vastahakoisen+miehen+viettely+harvoin+tuottaa+pitkäaikaista+tulosta.
12.02.2022 10:05
Ihon+tuoksu,+siis+feromonit.+Toki+arvomaailma+ja+älykkyys+ja+keskustelukyky+pitää+osua+myös,+jotta+kiinnostun+henkisesti.+Ja+voisi+noissa+lähipiirissä+olla+sellaisia,+jotka+voisivat+myös+sillä+lailla+kiinnostaa,+en+rehellisesti+tiedä,+koska+en+roiku+kollegojen+kaulassa.+😂+Enkä+kaappaa+ketään+haliin.+Enkä+edes+yritä+ottaa+selvää,+koska+suuri+osa+on+perheen+isiä.+😆
Olen+työelämässä+rakastunut,+itse+asiassa+kahdesti.+Toisen+kerran,+miedommin,+mies+vain+alkoi+otti+kiinni+ja+alkoi+suutelemaan,+vaikka+olimme+muiden+ympäröimänä+iltatilaisuuden+kotimatkalla+(tämä+oli+nuorena).+Ja+sitten+kovalla+volumilla+vanhempana.+Silloin+ihon+tuoksu+tuli+nenään+vähän+vahingossa+kun+toinen+tuli+ihan+vähän+normaalia+suojaetäisyyttä+lähemmäs+ja+katsoi++suoraan+syvälle+silmiin+hyvin+pitkään.+Tosin+tunteet+oli+tainnut+tässä+tapauksessa+olla+jo+olemassa,+mutta+olin+vain+kieltänyt+ne+itseäni+epäsopivana.+No+kumpikin+kerta+edelsi+flirttiä+ja+pitkiä+keskusteluita.+Eka+kerta+johti+suhteeseen,+toinen+ei.
11.02.2022 22:35
Suurin+ongelma+on+aika.+Ja+se,+että+olen+tyypiltäni+sellainen,+että+teen+asioita+joko+kunnolla+ja+intohimoisesti+tai+sitten+tasan+ja+juuri+ja+juuri+riman+yli+tasan+sen+mitä+odotetaan.+Tietyllä+tavalla+tässäkin+kirjoittelussa,+on+vaikea+olla+mukana+kurkkaamalla+kerran+viikossa+mitä+kirjoitetaan.+
Nyt+en+taida+enää+tänään+kirjoitella,+sain+viattoman+viestin+ihmiseltä,+ketä+en+ole+nähnyt+8+kuukauteen.+Yksi+viesti+sekoitti+sekunnissa+päässäni+kaiken+mitä+olen+kahden+vuoden+ajan+työstänyt.
11.02.2022 22:11
Olen+ollut+ilmoittamatta+ison+osan+tästä+illasta+tauolla.+😂+Välillä+johonkin+lyhyesti+vastannut.+Teen+muuta+samaan+aikaan…
En+ole+itse+ole+tauolla,+enkä+ollut+sinkuissa+kovin+kauaa+ollut+edes.+Olen+puhunut+siitä,+että+olen+täällä+hetken,+en+pidempää.+
Olen+eksovertti+ja+nautin+(tuttujen)+ihmisten+seurasta+myös+irl.+Jos+jään+ja+jatkan+yhtä+aktiivisena+kuin+tämän+lyhyen+hetken,+en+pysty+käyttämään+aikaani+liikunnan+aloittamiseen.+Jos+saisin+valita,+kävisin+mieluiten+liikkumassa+vaikka+sen+ihan+oikean+miehen+tai+ystävän+kanssa+sen+sijalta+että+istun+nenä+kiinni+iPhonessa.+Käynkin+jo+nyt,+mutta+voisin+käydä+enemmänkin.+
Nämä+keskustelut+ei+oikein+toimi,+niin+että+vastaa+yhteen+keskusteluun+ja+häviää+kahdeksi+viikoksi.+Keskustelu+elää+ja+aiemmat+keskustelut+välillä+liittyy+aiempiin+ketjuihin.+Siis+joko+voi+käydä+välillä+aktiivisesti+ja+sitten+taas+hävitä,+tai+sitten+täyttää+sama+kolo+jollain+muulla.
11.02.2022 20:53
Ei+sellaista+rahaa+löytyisi+S24lta+maksaa,+että+alkaisin+palstapoliisiksi.+Käytännössä+verottaja+veisi+suuren+osan+rahasta+ja+möisin+vapaa-aikani,+jota+on+nytkin+liian+vähän.+Progressio+on+varsin+jyrkkä…
Jos+haluaisin+rahaa,+tekisin+ylitöitä.+En+tee.+Mielummin+otan+tunnit+saldolle.
11.02.2022 20:28
Miksi+haluaisin+lelumiehen?+Kiitos+oikea+mielummin.
11.02.2022 20:14
Palstalle+tulin+vain+ja+ainostaan+pohtimaan+omia+ajatuksia+ja+saamaan+muiden+keskustelusta+uusia+näkökulmia+omaan+ajatteluun.
Yllätyksekseni+täällä+on+ollut,+extrana+alkuperäiselle+tavoitteelle,+mielenkiintoisia+ihmisiä+ja+parempia+keskusteluja+mitä+odotin.+Toki+osa+on+kommenteista+on+asiamuuttomuuksia,+on+turhaa+vääntämistä+yms.,+mutta+kiinnitän+huomioni+siihen+kiinnostavimpaan+osaan.
11.02.2022 18:48
64 / 89