Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Eikö+tuo+kutsu+ole+vähän+yleisluonteinen?+Vai+kaikki+innokkaatko+ympäri+Suomea+kutsut?
  2. Jotenkin+samaistun+tilanteeseesi.+Olen+elänyt+ihan+samanlaista+elämää+monta+vuotta.+Jonkun+aikaa+lasten+takia+jaksaa,+mutta+jossain+kohtaa+se+syö+niin+paljon,+että+on+parempi+lähteä.+Vain+yksi+ero+on,+olen+miehiin+päin+suuntautunut.+Senhän+sinä+jo+tiesitkin.+Ja+tiedän+myös,+miten+toivotonta+on+kun+toinen+torjuu+kaiken+kontaktin.+Luultavasti+hän+tekee+sen,+koska+pelkää+sinun+lähtevän+tai+ilmaisevan+muuten+ettet+jaksa+ja+halua+olla+yhdessä.+Omalla+kohdalla+vuorovaikutus+normalisoitui+3-6kk+eron+jälkeen.+Nykyisin+ex+kuuntelee+ja+myös+puhuu+niistä+asioista,+joista+keskustellaan+(lapsen+asiat).+Itse+mietin+myös+avointa+suhdetta+ratkaisuksi,+ihan+vain+pitkittääkseni+aikaa+lasten+takia.+Ex+sai+raivarin….+Vaikka+itse+ei+sillon+ollut+yli+2v+ollut+kiinnostunut+mistään+parisuhteeseen+liittyvästä,+silti+ei+olisi+ollut+valmis+vapauteen.+Sitten+sanoin,+että+ok,+olet+puolestani+vapaa+tekemään+mitä+haluat.+Kun+et+selkeästi+ole+kiinnostunut+minun+kanssani+ei+se+ole+minulta+pois,+jos+sinua+kiinnostaa+jonkun+muun+kanssa.+En+kyllä+usko,+että+ex+on+selibaatistaan+luopunut.+Ei+kiinnosta+niin+paljon,+että+viitsisi+nähdä+vaivaa.+Itselle+ero+toi+paljon+hyvää+elämään,+vaikka+olen+en+vielä+pariutunut.+Lapset+on+nyt+tasapainoisempia+ja+onnellisempia+(vaikka+ajattelin+pysyväni+liitossa++heidän+takia!).+Pieninkin+saa+isästään+enemmän+kun+isä+joutuu+nykyisin+olemaan+läsnä+lapselle.+Ennen+oli+paljon+vähemmän.+Jokaisen+pitää+miettiä+mikä+on+omassa+tilanteessa+paras+ratkaisu.+Ei+sitä+kukaan+voi+ulkopuolelta+nähdä.+Omalla+kohdalla+käänne+kohta+oli+kun+rakastuin+kovaa.+En+koskaan+pettänyt+enkä+aloittanut+suhdetta,+mutta+tunne+sai+minut+tajuamaan+miten+suunnattoman+vajaa+olin+ollut+monta+vuotta.+Olin+vain+selvinnyt+vuosia+autotunnella,+ja+siirtänyt+omat+tarpeeni+ja+tunteeni+sivuun+lasten+takia.
  3. Olen+ollut+ilmoittamatta+ison+osan+tästä+illasta+tauolla.+😂+Välillä+johonkin+lyhyesti+vastannut.+Teen+muuta+samaan+aikaan…En+ole+itse+ole+tauolla,+enkä+ollut+sinkuissa+kovin+kauaa+ollut+edes.+Olen+puhunut+siitä,+että+olen+täällä+hetken,+en+pidempää.+Olen+eksovertti+ja+nautin+(tuttujen)+ihmisten+seurasta+myös+irl.+Jos+jään+ja+jatkan+yhtä+aktiivisena+kuin+tämän+lyhyen+hetken,+en+pysty+käyttämään+aikaani+liikunnan+aloittamiseen.+Jos+saisin+valita,+kävisin+mieluiten+liikkumassa+vaikka+sen+ihan+oikean+miehen+tai+ystävän+kanssa+sen+sijalta+että+istun+nenä+kiinni+iPhonessa.+Käynkin+jo+nyt,+mutta+voisin+käydä+enemmänkin.+Nämä+keskustelut+ei+oikein+toimi,+niin+että+vastaa+yhteen+keskusteluun+ja+häviää+kahdeksi+viikoksi.+Keskustelu+elää+ja+aiemmat+keskustelut+välillä+liittyy+aiempiin+ketjuihin.+Siis+joko+voi+käydä+välillä+aktiivisesti+ja+sitten+taas+hävitä,+tai+sitten+täyttää+sama+kolo+jollain+muulla.