Kyssäriä taas kaikille...

Anonyymi

Mihin palstakirjoittelun viehätys perustuu sun mielestä?

Okei... ihastuminen on yksi mahdollinen syy. Et on vaikka tykästynyt johonkin ja haluaa jakaa ajatuksia sen kanssa. Entä se, että hakee reaktioita, sekin varmaan on jonkinlainen syy. Yksinäisyys... ehkä. Tylsyys? Mihinkään markkinateorioihin en usko, ei täällä kenelläkään ole oikeasti tarkoitus seuraa hakea.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei täältä seuraa haeta, vaan puretaan omia ajatuksia eri elämänvaiheisiin liittyen.

• Anonyymi

Joillakin kirjoittajilla näyttää olevan vain yksi elämänvaihe.

• Anonyymi

Keskustelupalstat eivät ole treffipalstoja. Ei näihin ensisijaisesti kukaan deittimielessä kirjoittele. Eiköhän tämä ole ajantappoa vaan useimmille.

• Anonyymi

Ajan tappoa, juttuseuraa, ja sosiaalisien suhteiden saamista, kun ei tällä hetkellä juuri muualta niitä kovinkaan paljoa saa. Nykyään harvemmin jaksan edes kommentoida, vaikka kerran pari päivässä käyn otsikot lukemassa. Myös aloituksien aiheet vaikuttavat siihen, viitsiikö niihin vastata vai ei.

L.

• Anonyymi

Kirjoitan vain siksi jotta tekstini poistettaisiin laittomana, kuten tämäkin kauhea kirjoitus.

• Anonyymi

Niin minustakin on joskus kiva vain lukea muiden juttuja:))

• randombypasser

Ihminen on sosiaalinen otus ja kaipaa seuraa, tavalla tai toisella. Samoin ihminen haluaa tuoda itseään esille, yleensä sanoilla, esittäen mielipiteensä johonkin asiaan.

Sitähän palstahöpötys on, on seuraa, introverteille juuri sopivan lähellä ja etäällä yhtäaikaa, on mielipiteiden vaihtamista, sinällään siis oman itsen tutkimista, on myös jotain touhua oman elämän tylsiin hetkiin, miksei toisinaan myös ihastumista tai vain kevyttä verbaalista flirttiä.

• Huulenheitto ja hyväntuulisuus, sellaista haluan lukea ja muille jakaa.

• Anonyymi

Palstakirjoittelun viehätys on ajatusten vaihdossa mitä erilaisempien ihmisten kanssa; sellaisten joiden kanssa ajatusten jakaminen irl olisi kovinkin hankalaa, usein mahdotonta.

- Sheena

• Ihmisen ajatusten kautta pystyy piirtämään mielikuvan ihmisestä. Tällaisen profiilin luominen taitaa olla parasta mitä palstalla voi tehdä.
        Minua on aina kiinnostanut se, miksi ihminen sanoo jotakin.

• Palstalle tulin vain ja ainostaan pohtimaan omia ajatuksia ja saamaan muiden keskustelusta uusia näkökulmia omaan ajatteluun.

Yllätyksekseni täällä on ollut, extrana alkuperäiselle tavoitteelle, mielenkiintoisia ihmisiä ja parempia keskusteluja mitä odotin. Toki osa on kommenteista on asiamuuttomuuksia, on turhaa vääntämistä yms., mutta kiinnitän huomioni siihen kiinnostavimpaan osaan.

• Anonyymi

Ainakin olet saanut hyviä ohjeita toyboyn hankkimiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ainakin olet saanut hyviä ohjeita toyboyn hankkimiseksi.

Miksi haluaisin lelumiehen? Kiitos oikea mielummin.

• Kerroit eräässä viestissä, että ympärilläsi on teoreettisesti parisuhteeseen sopivia miehiä, mutta se jokin, joka laukaisee suuret tunteet, puuttuu. Jotenkin näin muistaisin lukeneeni.

Mikä "se jokin" saattaisi olla? Pystytkö tunnistamaan mikä tekijä voisi herättää rakastumisen?

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Kerroit eräässä viestissä, että ympärilläsi on teoreettisesti parisuhteeseen sopivia miehiä, mutta se jokin, joka laukaisee suuret tunteet, puuttuu. Jotenkin näin muistaisin lukeneeni.

Mikä "se jokin" saattaisi olla? Pystytkö tunnistamaan mikä tekijä voisi herättää rakastumisen?

Ihon tuoksu, siis feromonit. Toki arvomaailma ja älykkyys ja keskustelukyky pitää osua myös, jotta kiinnostun henkisesti. Ja voisi noissa lähipiirissä olla sellaisia, jotka voisivat myös sillä lailla kiinnostaa, en rehellisesti tiedä, koska en roiku kollegojen kaulassa. 😂 Enkä kaappaa ketään haliin. Enkä edes yritä ottaa selvää, koska suuri osa on perheen isiä. 😆

Olen työelämässä rakastunut, itse asiassa kahdesti. Toisen kerran, miedommin, mies vain alkoi otti kiinni ja alkoi suutelemaan, vaikka olimme muiden ympäröimänä iltatilaisuuden kotimatkalla (tämä oli nuorena). Ja sitten kovalla volumilla vanhempana. Silloin ihon tuoksu tuli nenään vähän vahingossa kun toinen tuli ihan vähän normaalia suojaetäisyyttä lähemmäs ja katsoi suoraan syvälle silmiin hyvin pitkään. Tosin tunteet oli tainnut tässä tapauksessa olla jo olemassa, mutta olin vain kieltänyt ne itseäni epäsopivana. No kumpikin kerta edelsi flirttiä ja pitkiä keskusteluita. Eka kerta johti suhteeseen, toinen ei.

• Anonyymi

En tiedä viehätyksestä, mutta täällä saan kokea älyllisen ylemmyyteni näiden idioottien joukossa.

• Anonyymi

Jokaisella "idiootillakin" on oma mielipide ja empiirinen kokemuksensa, jota tietoa sinulla EI ole.

Maailma ei koostu täydellisen perustelluista ja tieteellisesti todistetuista mielipiteistä, ellet ole sattunut huomaamaan...

👁

• Anonyymi

Aika moni vaikuttaa siltä, ovatko sitä sitten tahallaan vai ei, mutta jos nyt kuitenkin puhuttaisiin vain oletetusta arvioimattomasta kyvykkyydestä / kyvyttömyydesta sillä saralla 😁, herrasmiehiä kun ollaan...

• Anonyymi

No miksi nyt kenenkään kanssa ylipäänsä keskustellaan? En mä itse ainakaan yhtään sen syvällisempää syytä tarvitse. Kirjoitan asiasta, joka herättää jotain ajatuksia.

• Anonyymi

Lähinnä se on omien ajatusten jakamista kirjoittajille. Viihdyn hyvin yksin. Aika näyttää muuttuuko mieli ja alan etsiä kumppania.

• Anonyymi

Pidän siitä, että täälä voi sanoa ihan niinkun ajattelee, ilman sosiaalista filtteriä aika pitkälle.

Haluan tietää mitä ihmiaet oikeasti tuntevat ja ajattelevat, mieluummin kun kompata typeriä ruoka-asetelmia ja kumihymyjä.

Ok, no kyllä kuvaan joskus itsekkin ruokaa, mut näin.

• Anonyymi

Ehkä siihen, että rakentaa ihmisestä jonkun kuvan. Tai vielä enemmän se, että on jostakin ihmisestä joku kuva, joka sopii johonkin palstan hahmoon.

Ja jotkut avoimet kysymykset, joihin voi saada vastauksen, vaikka ne eivät liity siihen alkuperäiseen ihmiseen, kun siltä alkuperäiseltä ihmiseltä ei voi niitä saada. Tai ettei edes itse sitä keskustelua kävisi, vaikka saisi tilaisuuden.

Ja tietenkin pidän monenlaisista ajatuksista.

Lukitsen vastauksen: Saa vastauksen johonkin kysymykseen, vaikka se olisi väärä :)

t.sxth

• Yleisesti ottaen luulen että juuri tuo muumiteetti kiinnostaa ja viehättää. Saa keskustella vapautuneesti ilman sosiaalisia paineita. Myös purkaa niitä omia mahdollisesti kasautuneita paineita.

Täytyy ottaa myös huomioon, että täällä "tapaa" ihmisiä joita muuten ei koskaan tulisi tavanneeksi. Jos on kiinnostunut laajentamaan näkökantojaan, tämä on oiva alusta siihen.

Minua viehättää ihmisten erilaisuus. Alunperin viehätyin kun oli niin mainioita keskusteluja palstalla, joita kävin lukemassa. Sitten viehätyin joistain palstalaisista ja heidän kanssaan oli mukava turista. Ja yhtäkkiä huomasin, että palstasta oli tullut minulle tapa. Palsta itsessään on antanut kovasti ajattelemisen aihetta ja olen kehittynyt ihmisenä sen myötä.

• Anonyymi

Randomia höpötystähän tämä on, täyttäisin luultavasti sanaristikkoja mieluummin, vaan kun en tykkää käyttää rillejä. Pappa on jo siinä iässä että nämä tylsyyden korvikkeetkin ovat tylsiä 😁

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4130
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3211
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2323
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2188
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      90
      1983
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe