Että menet baariin heti kun rajoitukset loppuu?
Voiko käydä niin
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoajanhan ne nyt on olleet auki.
- Anonyymi
Voisin kyllä mennä baariin sitten kun korona loppuu, ihan vain vaihtelun vuoksi. En ole koskaan tykännyt käydä yksin missään juottoloissa, mutta tämän koronayksinäisyyden jäljiltä jopa vieras seura saattaisi kiinnostaa.🥂
- Anonyymi
Kun menen baariin minulta loppuu rajoitukset ja annan palaa..!
- Anonyymi
Kaivohuoneelle on juhlittu ahkerasti korona aikaan, taitaa olla jengiläisten omistuksessa?💀💀💀
- Anonyymi
Mulla on ollut rajoitus 18 vuotta ja jatkuu.
En baarin mene, mutta keikalle voisin mennä. Ne tuskin alkaa ennen kuin baarit saa olla auki normaalisti.
Kyllä sitä voisi mennä keväällä tuulettumaan laivan kannelle. Olisipa vielä lämmin toukokuu.
Carl-Gustaf kirjoitti:
Kyllä sitä voisi mennä keväällä tuulettumaan laivan kannelle. Olisipa vielä lämmin toukokuu.
Laivoillakin on keikkoja, ainakin syksyllä oli ja vielä ihan hyviä artisteja kun korona oli hetkellisesti alempana. Valitsin syksyllä keikan kuivalla maalla ystävien seurassa, mutta on se ”meno” lavan ulkopuolella aika rajua seurata tottumattomalle. 😂 Ja ihmiset on keskimäärin aika kierroksilla kun ei ole pitkään aikaan mihinkään päässeet.
Emberizi kirjoitti:
Laivoillakin on keikkoja, ainakin syksyllä oli ja vielä ihan hyviä artisteja kun korona oli hetkellisesti alempana. Valitsin syksyllä keikan kuivalla maalla ystävien seurassa, mutta on se ”meno” lavan ulkopuolella aika rajua seurata tottumattomalle. 😂 Ja ihmiset on keskimäärin aika kierroksilla kun ei ole pitkään aikaan mihinkään päässeet.
Laivalla on yleensä vielä rajumpi meno kuin maissa, ellei sitten liiku eläkeläisten Bingo-porukassa.
Eikä niistä eläkeläisistäkään nyt tiedä.
Meri ja merenkulku on mulle romanttinen kokemus, jonka äärellä haluan olla pari kertaa vuodessa. Tosin autolautalla matkustaminen on aika tasaista, kun ei saa edes aallonpärskeitä kasvoille.
- Anonyymi
En todellakaan olen pärjännyt koko aikuis ikäni ilman alkoholia.
- Anonyymi
Oletpa tylsä ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa tylsä ihminen.
Tylsiä on enemmän niissä, jotka tarvitsevat viinaa viihtyäkseen.
- Anonyymi
Menen baariin heti ripuloimaan
- Anonyymi
Oli rajoituksia tai ei, niin en käy baareissa enkä muissakaan juottoloissa. Ei huvita katsoa juovuksissa olevia.
Ei voi käydä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842129Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4232001Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101390- 671283
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81992Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut255978Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266977- 131888