Nainen miten isket

Anonyymi

Nainen miten isket miehen treffeille ja miten isket miehen omaksesi eli miten viet miehen sydämmen

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos viehtymys molemmin puolin osuu, ei siinä sirkustemppuja tarvita tueksi. Taas epävarman ja vastahakoisen miehen viettely harvoin tuottaa pitkäaikaista tulosta.

• Anonyymi

Mut miten isket kivan miehen treffeille ja omaksesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välistä pitää vetää pataan :))

• Anonyymi kirjoitti:

Olen irl suhteellisen hymyilevä ja osaan olla myös flirtti (kiltiltä tavalla). Tuo yhdistettynä siihen, millainen olen omana itsenäni, joka tehoaa tai sitten ei tehoa. Olen sapioseksuaali ja miehet, joista olen kiinnostunut myös poikkeuksetta tykästyvät sisäiseen minään ja aivoihin. Minua ei ole koskaan valittu ulkoisin perustein, mutta minut on selkeästi valittu useamman kertaa ajatellen lastensa äidiksi.

Yleensä en lähde iskemään. Jos ei riitä omana itsenään ei ole paljon tehtävissä. Jos olen kiinnostunut irl, hakeudun juttelemaan ja flirttailen varovasti. Täällä olen jutellut enemmän ihmisten kanssa, jotka ovat kiinnostavia ihmisenä tai miehenä. Nettideiteissä en ole vielä ollut (jos >20v sitten ei lasketa), siellä kuvittelisin olevani suorempi, koska on selvää että molemmat etsii jotain.

Voin sanoa, että kiinnostaa ja olenkin sanonut, mutta yleensä annan miehen tehdä sen ratkaisevan aloitteen (muutama poikkeus on). Se on nähty monta kertaa, että jos mies ei tiedä mitä haluaa, ei ole tulevaisuutta.

Jos puhutaan syvemmästä tutustumisesta, kyllä siinä vaiheessa molemmin puolin sisimmän itsensä avaaminen, läheisyys, kosketus, silmiin katsominen ja seksi on asiat, jotka kolahtaa, jos kolahtaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Välistä pitää vetää pataan :))

Kyllä kun oikein pahasti kolahtaa, niin se on lähelle taju veks-tilannetta. 🤣 Ei tarvita väkivaltaa siihen! Ei joka päiväinen kokemus, mutta muutaman kerran elämässä ehkä.

• Anonyymi

Isken astalolla ja leikkaan sydämen irti.
      (Sorjonen on ällöväkivaltainen sarja)

• Anonyymi

Jaa, väkivalta on kuvottavaa!

• Anonyymi

Tapahtuu huomaamatta ja luonnostaan.

• Anonyymi

Minihame, verkkoon verhotut sääret ja hymy, joka kutsuu peremmälle, niin minut iskettiin.

• Anonyymi

Oliko myös hintalappu näkyvillä?

• Anonyymi

Emmä tiiä, jostain syystä ne on perässä alkanu hiihtelee treffien jälkeen. 🤷🏼‍♂️

Keskittäisin voimavarani hameväkeen.

• Anonyymi

Ei miehiä tarvitse iskeä. Jos huvittaa, niin valitsee jokun niistä itsensä tyrkyttäjistä. Harvoin huvittaa.

• Anonyymi

En tee mitään.

• Anonyymi

En yhtään mitenkään. Olen vain oma valloittava itseni ja se kyllä sopivalle yksilölle riittää.

• Anonyymi

Sydämen, mämmi sydämen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2129
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      423
      2001
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1392
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1390
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1283
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1025
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      992
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      255
      978
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      977
    10. 131
      888
    Aihe